Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Update van Mama van 2. Update pagina 24.

+94
Blond
Lady4
Earane
Zininzon
Floor
Puggle
diddie
juffie001
Muis
Novalee
Roza
Lavendel
mzcharlotte
Weegschaal
Elmo
Liadan
Nana
Bruintje Beer
LotteK
Meeko
Clapperdie
kwak
Ayla
Le Chat Noir
Ugly Betty
Bloem86
Printje
Pussycat
meisje
Jordana
Curious
Makamba
koNijntje
ekiaam87
Monnie
Smaragdje
Flower_L
Happy
TukTuk
Wennes
Muppetje
Parisienne
Darius
Bolleke
woezel
Amber-
Marin
sandra
PluDan
Ilargi
Julia
Kayleigh
RiLiJu
Rovine
Tania
Monte
studiebol
Sjaantje
moepie
xxjojootjexx
Inge
Ella
Merai
yes1984
TNMN
Oasis
Koffieleut
Jasmine
Lejow
Thunder
L!ND@
Flip Fluitketel
bolus26
Minx
Zora
Burn
Pompoen
Jade
blauwwitrood
Suus
LindaK
frolic
_Jet
Creabea_28
Rumble
Vancity_girl
Poisongirl
PapillonRose
Sarah1985
pindaatje
Mamsie
Leine
Susan
Rush
98 plaatsers

Pagina 10 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. - Pagina 10 Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  studiebol wo 16 nov 2011 - 4:10

Pfff wat een onzekerheid toch weer voor jullie! Vind het echt wel lastig wat ik nou moet zeggen hoor! Meer dan jullie heel veel sterkte wensen kan ik volgens mij niet!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. - Pagina 10 Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 7:47

[color=indigo]Jeetje, wat ontzettend klote! Weer onzekerheid! Ik vind het echt een schande zoals er met jullie en jullie meisje wordt omgegaan! Heel veel sterkte hug [/color

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 10:17

Zo volgens mij was ikzelf ook een beetje depri een paar dagen geleden, mijn reactie's waren niet echt positief als ik het zo terug lees. Nu we 2 dagen verder zijn voel ik mezelf weer stukken beter en opgekrabbeld. Mara wordt 'gewoon' geopereerd, een beter leven wacht nog steeds op haar, hopelijk blijft ze aanvalsvrij tot aan de operatie en over 2 weken weten we meer. Nu weer dagelijks aftellen, nog 14 dagen ! Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden hug

Gast
Gast

Bericht  Bolleke do 17 nov 2011 - 10:20

"Mv@, ik vind je reacties alles behalve depri, ik vind het knap dat je er zo instaat als dat je doet. Ik denk dat ik er niet mee zou kunnen omgaan.
Maar positiviteit is nooit slecht, en natuurlijk krijgt ze die operatie!

xx
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  woezel do 17 nov 2011 - 21:23

En hoe reageerde je vriend op het plan om weg te gaan? Dat heb je wel verdiend hoor, even wat tijd voor jezelf
hug

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 21:28

Even en upje want ik wilde mijn trots toch wel even met jullie delen. Mara heeft nu al een paar dagen achter elkaar echt overgestapt van de salontafel naar de bank en dat 3 a 4 pasjes los cheers Ze vind het zelf erg spannend maar toch ook leuk. Ook gaat het praten steeds weer in de blijvende stijgende lijn, ze probeert alle klanken na te maken en ze pakt de woordjes snel op. Ze zegt sinds deze week de volgende woordjes erbij 'Piet (van zwarte piet), Klaas (sinterklaas), Vis (we hebben een aquarium), Daaaaag (als we haar jas pakken, of als wij onze jas aantrekken) en taart (we hebben gisteren een taart gebakken). Ook dieren herkent ze goed, zo was ik gisteren met haar op de manege en ze zei meteen 'Paad' en 'hiiihiiiii', ook is een poes 'Mieauw' en de hond 'Woef woef'. Ze onthoud de woordjes echt goed en ze plaatst ze ook in de juiste context.

Vorige week heeft ze een motorische en een geestelijke test afgenomen op het revalidatie centrum, volgende week krijgt ze het tweede deel daarvan en op 17 December krijgen we de uitslag. Ik maak mezelf niet zo heel druk, ik weet dat het goed zit. Ze is nu 20 maanden en wat ze nu kan en wat ze nu laat zien is echt gewoon goed. Het ene kind is nu eenmaal sneller dan het ander en ik ben er van overtuigd dat Mara echt wel goed gaat praten en kinken leggen. Het motorische gedeelte, dat is iets waar ik mezelf wel druk om kan maken maar die angst delen de therapeuten ook dus dat is ook een serieus iets. Wel gek eigenlijk, Mara haar aanlegstoornis zit in haar frontale cortex, dat regelt je denken, je doen, je gedachten, je iniatief, het aanzetten tot uitvoeren, gedeelte van je spraak, het vermogen om linken te kunnen leggen e.d. en ze loopt juist motorische zo achter.

We hebben nog geen nieuwe belafspraak met Mara haar professor. We weten nu nog niet of de operatie dus definitief door zal gaan, al is dat ons 2 maanden geleden wel toegezegd. Vandaag wordt Mara besproken in het landelijk eplilepsie chirurgie team (leuk woordt voor wordfreud) in Amsterdam. Hier wordt nu vandaag definitief beslist of de OK zal gaan plaatsvinden en wanneer, welke maand en op welke manier ze haar aanlegstoornis willen gaan verwijderen. Het frustrende hiervan vind ik dat wij deze uitslag pas over 2 weken te horen krijgen, daar valt bijna niet mee te leven maar het zal wel moeten.

Mijn vriend vond het trouwens prima als ik een paar dagen naar mijn broer in Turkije zou gaan. Dat wordt wel in het nieuwe jaar want nu is het nogal druk met werken, school, examen, deze sinterklaastijd en natuurlijk Senna haar alweer 6e verjaardag over 3 weken. Maar in het begin van het nieuwe jaar ga ik zeker een paar dagen die kant op, heerlijk.

Zo mijn update is een beetje langer als gedacht Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 23 nov 2011 - 21:32

Wat knap van M.ara zeg! Sterkte met het wachten!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 21:36

Oh wat fijn om te lezen dat jullie eindelijk eventjes een periode van rust ervaren! hug En knappe M.ara, wat laat ze iedereen toch steeds weer versteld staan..

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 23 nov 2011 - 21:36

Mama_van2 schreef:Het frustrende hiervan vind ik dat wij deze uitslag pas over 2 weken te horen krijgen, daar valt bijna niet mee te leven maar het zal wel moeten.

Waarom is dat in godsnaam? Is het nou echt een te grote moeite voor ze om jullie ook meteen op de hoogte te stellen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Jasmine wo 23 nov 2011 - 21:43

Wat goed van M.ara! cheers

En wat een lekker vooruitzicht heb je zeg: even een paar daagjes er tussenuit. Dat is je zo gegund!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  woezel wo 23 nov 2011 - 21:49

cheers voor M.ara. Super zeg.
En lekker een vooruitzicht van een paar daagjes weg volgend jaar.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Suus wo 23 nov 2011 - 22:14

Wat goed van Mara! Maar ben het wel eens met Susan, waarom moeten jullie nog twee weken wachten als ze het vandaag al bespreken?
Wel een heel fijn vooruitzicht dat je begin volgend jaar lekker een paar daagjes naar Turkije gaat smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sjaantje wo 23 nov 2011 - 22:26

Toevallig heb ik vannacht je blog bijgelezen en ik kan er niet over uit dat artsen zo met patienten om kunnen gaan. Ongelooflijk...
Merk het zelf hier in het ziekenhuis ook, iedereen spreekt elkaar tegen en beloftes worden niet nagekomen.
Maar gelukkig voor mij is mijn situatie een stuk minder spannend dan die van jullie dus ik kan nu helaas niets anders doen dan wederom zeggen dat ik jullie kanjers vind en ik stuur jullie heel veel knuffels hug

En een extra dikke knuffel voor M.ar.a omdat ze zich zo ontzettend goed ontwikkelt!! I love you
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Makamba wo 23 nov 2011 - 22:40

Susan schreef:
Mama_van2 schreef:Het frustrende hiervan vind ik dat wij deze uitslag pas over 2 weken te horen krijgen, daar valt bijna niet mee te leven maar het zal wel moeten.

Waarom is dat in godsnaam? Is het nou echt een te grote moeite voor ze om jullie ook meteen op de hoogte te stellen?

Dat vroeg ik me dus ook al af! hug voor jou MV2. Super dat ze weer wat vooruitgang geboekt heeft, kleine volhouder! I love you
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Marin wo 23 nov 2011 - 22:55

Wat goed van M zeg! Daar mag je ook trots op zijn. Sterkte met wachten nog die twee weken!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 23:05

cheers voor M.ara!
Hartstikke knap! Wat een sterke meid hebben jullie toch voortgebracht.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 23:46

M.ara jij bent goed bezig! Mama van 2 wat een heerlijke momenten zijn dat, koester ze en houdt ze stevig vast. hug

Gast
Gast

Bericht  Flower_L wo 23 nov 2011 - 23:53

Fijn! jouw terechte trotsheid straalt ook van het berichtje af!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Koffieleut wo 23 nov 2011 - 23:58

Wat fijn!!!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Monte do 24 nov 2011 - 1:10

Wat fantastisch nieuws, super dat M.ara zich blijft ontwikkelen cheers En wat fijn dat je er in het nieuwe jaar eventjes tussenuit kunt even lekker opladen in het zonnetje(en natuurlijk de trotse zus uithangen :P )
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:45

Mag ik hier ook even heeeeeeeeeeeeel hard gillen. We zijn net gebeld door Mara haar neuroloog, ze is vandaag besproken in het landelijk epilepsie chirurgie team, en de laatste EEG is ook goed bevonden voor haar OK. Mara zal in maart 2012 geopereerd gaan worden en in februari 2012 worden opgenomen in het WKZ in Utrecht. *Gilt nog even verder*

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:49

JAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toch al nieuws dus. Stiekem heel blij voor jullie (al is een operatie niet leuk, maar voor M het beste!)

Gast
Gast

Bericht  Curious do 24 nov 2011 - 5:49

SUPER ZEG!!!
gefeliciteerd?? weet niet of dat zo op zn plaats is, maar ben super blij voor jullie!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:51

Geeft niets hoor, wij zijn ook ontzettend opgelucht en ja, ook blij.

Gast
Gast

Bericht  Happy do 24 nov 2011 - 5:59

Goed nieuws! Weer een stap dichterbij.
Fijn dat het op het moment ook zo goed gaat met Mara.
Super hoor!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: