Update van Mama van 2. Update pagina 24.
+94
Blond
Lady4
Earane
Zininzon
Floor
Puggle
diddie
juffie001
Muis
Novalee
Roza
Lavendel
mzcharlotte
Weegschaal
Elmo
Liadan
Nana
Bruintje Beer
LotteK
Meeko
Clapperdie
kwak
Ayla
Le Chat Noir
Ugly Betty
Bloem86
Printje
Pussycat
meisje
Jordana
Curious
Makamba
koNijntje
ekiaam87
Monnie
Smaragdje
Flower_L
Happy
TukTuk
Wennes
Muppetje
Parisienne
Darius
Bolleke
woezel
Amber-
Marin
sandra
PluDan
Ilargi
Julia
Kayleigh
RiLiJu
Rovine
Tania
Monte
studiebol
Sjaantje
moepie
xxjojootjexx
Inge
Ella
Merai
yes1984
TNMN
Oasis
Koffieleut
Jasmine
Lejow
Thunder
L!ND@
Flip Fluitketel
bolus26
Minx
Zora
Burn
Pompoen
Jade
blauwwitrood
Suus
LindaK
frolic
_Jet
Creabea_28
Rumble
Vancity_girl
Poisongirl
PapillonRose
Sarah1985
pindaatje
Mamsie
Leine
Susan
Rush
98 plaatsers
Pagina 9 van 16
Pagina 9 van 16 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16
Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.
Pfff lekker is dat!!
Jeetje, heel veel sterkte en een dikke knuffel
Jeetje, heel veel sterkte en een dikke knuffel
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Het klinkt weer als afschuwelijke ziekenhuisbureaucratie, bluh! Wat ontzettend k.lote dat het zo gaat zeg!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Nee zeg, laten ze jullie echt nog langer in spanning zitten? Hopelijk is de uitslag van de EEG nu wel snel binnen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zojuist je nieuwe blog gelezen en kan alleen maar zeggen dat ik jullie ontzettend dapper vind en dat ik hoop dat jullie deze 2 aankomende weken goed kunnen doorkomen. Dat jullie over twee weken eindelijk duidelijkheid hebben en een tijdstip horen over M.ara haar operatie. Sterkte
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Dank je Monte, lief van je ! Nogmaals, ik ben vaak zo blij met dit forum, echt super. Vandaag was echt een rot dag, alles rondom Mara, de uitslagen, of zeg maar de niet uitslagen, alle moodswings en het wachten en wachten, het heeft me gesloopt. Ik heb inderdaad een nieuw update geschreven over vandaag op Mara haar site, dan is het voor iedereen wat duidelijker. Maar ondanks alles hebben Jordana en Maple mijn dag toch ook nog leuk gemaakt, er zitten hier zoveel lieve meiden op het forum ! Ik ga nog even lekker een wijntje drinken en ook zo naar bed.
Gast- Gast
Graag gedaan Mv2, ik (en Jordana natuurlijk ook) vind het echt fijn dat ik op deze manier even wat licht in jullie duisternis mag schijnen.
Gast- Gast
Ik heb er geen woorden voor, wil je gewoon even een dikke knuffel geven
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Yvette schreef:+1, de juiste woorden vinden is lastigProudMama schreef:+1Parels schreef:Ik wil zo graag iets nuttigs zeggen, maar weet gewoon niet wat!
Vind het een hele rare gang van zaken zo en hoop dat er snel een einde aan deze onzekerheid komt, voor Mara, maar zeker ook voor jullie. Dit verdienen jullie niet.
+ 1
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Bedankt allemaal voor jullie knuffels en sterkte, dat doet goed ! Vandaag weer een nieuwe dag, moet zeggen dat ik echt gesloopt ben na zo'n dag als gisteren. Helaas was dat niet het enige wat er was gebeurd, mijn vriend heeft door een fout ook een machine van zijn werk gesloopt waardoor en duizenden euro's aan schade zijn. Hij was er met zijn hoofd niet bij en dus ook de hele dag en avond niet te genieten, erg vervelend. De klap komt nu wel goed binnen dat Mara niet binnen 3 maanden geopereerd gaat worden maar misschien wel helemaal niet, of binnen 6 maanden. We moeten ons hele beeld weer bijstellen en nog langer afwachten hoelang dit goed zal blijven gaan, voor hoelang zal Mara aanvalsvrij blijven ? Dat de aanvallen weer gaan komen is een feit, maar wanneer is haar medicatie te laag ingesteld ? Weer een hoop onzekerheid en een hoop angsten. We hadden echt gehoopt, hoe stom dat ook mag klinken dat Mara bij wijze van spreken de eerste week van Jan. al geopereerd zou kunnen worden. Op naar de zomer, een mooie zomer in 2012 misschien zelfs wel op vakantie naar het buitenland, maar dat idee hebben we maar laten varen. Het heeft weer even tijd nodig om terug op de krabbelen en met je schouders omhoog er weer vol voor te gaan. De dagen na zo'n telefoontje heb ik meestal niet zoveel zin om iets te gaan doen, sluit mezelf het liefste op met mijn kinderen :-) Helaas roept de plicht en mogen Mara en ik vandaag 3 uur naar het revalidatie centrum. Ze krijgt vandaag een belangrijke geestelijk test voor de hersenoperatie. Na de operatie herhalen ze deze test opnieuw om te kijken of ze niets in haar geestelijk functioneren geraakt hebben, en hoever ze staat in haar geestelijke ontwikkeling.
Mapje (en Jordana) natuurlijk, mijn vriend vind het ook helemaal super dat jullie komen. Zo leuk voor Senna, echt gaaf ! Ze zal een feestje hebben om nooit te vergeten.
Mapje (en Jordana) natuurlijk, mijn vriend vind het ook helemaal super dat jullie komen. Zo leuk voor Senna, echt gaaf ! Ze zal een feestje hebben om nooit te vergeten.
Gast- Gast
Wat een onzekerheid weer voor jullie, en idd, nu moet je weer alles bijstellen, terwijl je toch heel voorzichtig weer dingen zou willen plannen.
Heel veel sterkte nogmaals!
Heel veel sterkte nogmaals!
Gast- Gast
Wat vreselijk dat jullie nu nĂłg langer in onzekerheid moeten zitten. Heel veel sterkte!
Gast- Gast
Ik word al verdrietig als ik dit allemaal lees, ik kan me niet voorstellen hoe dit voor jullie is. Als ik naar dat lieve, lachende meisje kijk van je avatar, dan gun ik haar alleen maar een onbezorgde jeugd met lieve ouders die geen zorgen om haar hoeven te hebben. Nou, lief zijn jullie! Ik vind het zo knap hoe jullie elke tegenslag weer overwinnen en dat jullie blijven vechten. Wat ontzettend naar dat je vriend nu zoveel schade heeft gemaakt op zijn werk. Ik kan me zo voorstellen dat hij niet de hele dag gefocust kan zijn nu. Vrij nemen tot er wat meer duidelijkheid is, zit er natuurlijk ook niet in. Zeker niet omdat ze niet zo goed zijn in afspraken nakomen.
Een dikke knuffel voor jullie allemaal, hopelijk is er binnenkort wel wat meer duidelijkheid. Die eeuwige onzekerheid over wat er moet gaan gebeuren, lijkt me ook erg slopend
Een dikke knuffel voor jullie allemaal, hopelijk is er binnenkort wel wat meer duidelijkheid. Die eeuwige onzekerheid over wat er moet gaan gebeuren, lijkt me ook erg slopend
Gast- Gast
Bah bah.. Eerst laten ze je zo lang wachten en dan nog er omheen draaien.. Belachelijk gewoon hoe ze met jullie omgaan..
Vindt het echt knap dat jullie de energie en moed nog kunnen vinden om maar door te gaan.. Echt heel veel respect voor!
Vindt het echt knap dat jullie de energie en moed nog kunnen vinden om maar door te gaan.. Echt heel veel respect voor!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Wat een onzekerheid weer, terwijl jullie zo graag nieuwe plannen willen maken. Ik vind dat jullie er zo ontzettend goed mee omgaan, echt respect!
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Die vakantie komt er wel, misschien niet in de zomer, maar misschien een weekje buitenland in de herfstvakantie.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Jeetje, wat een verhaal toch weer! Ik zit jullie site iedere keer weer sprakeloos te lezen. Ik had jullie zo graag eens "goed" nieuws gewenst....Ik wil je een dikke knuffel geven Onbegrijpelijk weer!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
L!ND@ schreef:Jeetje, wat een verhaal toch weer! Ik zit jullie site iedere keer weer sprakeloos te lezen. Ik had jullie zo graag eens "goed" nieuws gewenst....Ik wil je een dikke knuffel geven Onbegrijpelijk weer!
Hier sluit ik me volledig bij aan
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
L!ND@ schreef:Jeetje, wat een verhaal toch weer! Ik zit jullie site iedere keer weer sprakeloos te lezen. Ik had jullie zo graag eens "goed" nieuws gewenst....Ik wil je een dikke knuffel geven Onbegrijpelijk weer!
Zo denk ik er ook over! Dikke knuffel lieve M.ara en mama van 2
Gast- Gast
Cimic schreef:L!ND@ schreef:Jeetje, wat een verhaal toch weer! Ik zit jullie site iedere keer weer sprakeloos te lezen. Ik had jullie zo graag eens "goed" nieuws gewenst....Ik wil je een dikke knuffel geven Onbegrijpelijk weer!
Zo denk ik er ook over! Dikke knuffel lieve M.ara en mama van 2
+1
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik hoor vaak dat ik er zo sterk met Mara haar situatie om ga, maar dat zal wel moeten het is niet altijd even makkelijk maar ze heeft mij nodig. Mijn vriend is er natuurlijk ook voor haar maar tot op zekere hoogte, het gaat momenteel niet zo goed met hem en ik merk wel dat het mij meer energie kost om dingen 'alleen' te moeten doen. Na gisteren is het allemaal nog een beetje moeilijker geworden, nog meer onzekerheid en daar kan ik niet goed tegen. Net als vandaag, 3 uur naar het revalidatie centrum en ik ben gewoon echt kapot, zo vreemd. Maar genoeg geklaag, op naar een betere dag morgen
Gast- Gast
Als er een iemand is die mag klagen, ben jij het he!
En idd, je avatar breekt mn hart, dat kleine lieve lachende meisje!
Hou je taai! En geef je vriend ook maar een dikke knuffel namens mij, die kan er ook wel een gebruiken volgens mij, al klinkt het een beetje raar, maar je snapt vast wat ik bedoel.
En idd, je avatar breekt mn hart, dat kleine lieve lachende meisje!
Hou je taai! En geef je vriend ook maar een dikke knuffel namens mij, die kan er ook wel een gebruiken volgens mij, al klinkt het een beetje raar, maar je snapt vast wat ik bedoel.
Gast- Gast
O ja ik heb mezelf trouwens bedacht dat als de operatie nu toch 2 maanden wordt uitgesteld ik samen met mijn schoonzusje een weekend op bezoek ga bij mijn broer(tje) van 23. Hij woont sinds deze zomer voor 3 jaar in Turkije en werkt daar als co-piloot bij een Turkse maatschappij. Lekker hem opzoeken, bijkletsen, winkelen en een bazaar bezoeken, even tijd voor mezelf. Lijkt me een goed plan, nu mijn vriend het vanavond nog even mededelen en dan ga ik iets plannen en zorgen dat ik bij mijn broer in het vliegtuig zit, als hij zelf vliegt dat lijkt me nu echt gaaf.
Gast- Gast
Parels, hahaha ik snap wat je bedoeld hoor, hij kan er zeker wat gebruiken. De laatste maanden zakt hij steeds verder weg en is hij echt depri aan het worden, soms kortaf en veel dingen kosten hem teveel moeite waarmee hij mij weer opzadeld etc. beetje een negatieve spiraal de laatste tijd. Maar goed er wordt aan gewerkt.
En Mara, dat is ook gewoon een schatje net als haar zus
En Mara, dat is ook gewoon een schatje net als haar zus
Gast- Gast
Ik vind jou echt zo'n sterke vrouw! Echt heel veel respect. Ik lees regelmatig je blog en daarop verwoord je alles zo onzettend mooi. Ik zit echt vaak met een brok in mijn keel je blogs te lezen. Mara boft maar met zo'n topmoeder.
Hoe jullie nu behandeld worden door het ziekenhuis vind ik echt belachelijk. Het is al zo spannend en allesbeslissend en dan zo omgaan met mensen, echt slecht!
Ik hoop dat jullie gauw nieuws krijgen en natuurlijk dat het goed nieuws is! Tot die tijd veel sterkte en kracht toegewenst voor jullie hele gezin.
Hoe jullie nu behandeld worden door het ziekenhuis vind ik echt belachelijk. Het is al zo spannend en allesbeslissend en dan zo omgaan met mensen, echt slecht!
Ik hoop dat jullie gauw nieuws krijgen en natuurlijk dat het goed nieuws is! Tot die tijd veel sterkte en kracht toegewenst voor jullie hele gezin.
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Pagina 9 van 16 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Update op pagina 67.
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
» Babydump update pagina 2
» Miskraam en Cytotec+ update Hoe is het nu? pagina 2
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6