Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend?

+28
Rovine
Sorella
Eliesje
patjuhhh
Flippin' Bitch
Caro
minoessepoes
Zonnetje
Arwyn
Snoes
Oasis
MissBlunt
Pompoen
Joli86
Kqip
Atelier Madame
sanne-84
Sterre
studiebol
Lavendel
MissD
Sanne_86
Roxi3
Juul
Jade
Suus
Sarah1985
Lotus
32 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 6:41

@Lorna M: echt? Jij wil mij wel meeten? Ik denk dat ik je van het vorige forum ken maar weet t niet zeker haha.

Waar woon je? Je mag me PM'en hoor, is misschien handiger.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 6:46

Morgen moet ik werken tot 16:00 uur en daarna ga ik genieten van mijn lange weekend. (t/m dinsdag).

Aankomende 2 weken heb ik door studieweken op dinsdag en donderdag vrij, dus dan kan ik mooi even de studie bijwerken :P .. Verder wil ik een nieuwe kastje schilderen, en even het huis echt herfstklaar maken.

Gast
Gast

Bericht  Caro vr 7 okt 2011 - 6:47

minoessepoes schreef:Vanavond wilde een vriendinnetje komen logeren maar ik heb gezegd dat dat niet zo goed uitkomt. De afgelopen 2 dagen al met vrienden geweest en heel laat gaan slapen en veel gewerkt, dus ik ben nu echt op, ik ben al onder de douche geweest en ik denk dat ik de voice in bed ga kijken. Mijn vriend is naar een personeelsfeest.

Morgen uitslapen, boodschappen doen, 2 uur in de trein richting onze ouders en vrienden. Dan gaan we eerst uit eten met 3 vrienden, daarna naar een feestje van andere vrienden. Dan slapen we bij mijn ouders, vieren we mijn vaders verjaardag zondag ochtend en moeten we bij mijn schoonouders op de koffie en zondag eind van de middag hebben we een feest van mijn peetoom die 50 wordt met eten erbij. En dan weer 2 uur terug in de trein om maandag om 5.15uur weer op te staan.

Aardig vol weekend dus!

Jeetje: dat is een vol programma!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 6:47

Tea-Leaf schreef:@Lorna M: echt? Jij wil mij wel meeten? Ik denk dat ik je van het vorige forum ken maar weet t niet zeker haha.

Waar woon je? Je mag me PM'en hoor, is misschien handiger.
De laatste die het niet weet Very Happy. Mutsie. Ik pm je even dat ik geen Puuc heette maar wel

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 6:53

Caro schreef:
minoessepoes schreef:Vanavond wilde een vriendinnetje komen logeren maar ik heb gezegd dat dat niet zo goed uitkomt. De afgelopen 2 dagen al met vrienden geweest en heel laat gaan slapen en veel gewerkt, dus ik ben nu echt op, ik ben al onder de douche geweest en ik denk dat ik de voice in bed ga kijken. Mijn vriend is naar een personeelsfeest.

Morgen uitslapen, boodschappen doen, 2 uur in de trein richting onze ouders en vrienden. Dan gaan we eerst uit eten met 3 vrienden, daarna naar een feestje van andere vrienden. Dan slapen we bij mijn ouders, vieren we mijn vaders verjaardag zondag ochtend en moeten we bij mijn schoonouders op de koffie en zondag eind van de middag hebben we een feest van mijn peetoom die 50 wordt met eten erbij. En dan weer 2 uur terug in de trein om maandag om 5.15uur weer op te staan.

Aardig vol weekend dus!

Jeetje: dat is een vol programma!!

Nou inderdaad! Ik krijg van het lezen ervan alleen al stress haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 6:53

Ja, ik ben ook best een domme muts.

lol!

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch vr 7 okt 2011 - 6:55

Vanavond lekker niksen in m'n eigen huisje, morgenavond werken, zondag werken.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 6:57

Wie wil jou nou niet meeten Tea Wink.

Ik ben voor morgenavond uitgenodigd voor een spelletjesavond. Iets waar ik zeker al honderd uitnodigingen voor heb gehad maar tot nu toe altijd nee op zei. De laatste keer dat ik nee zei tegen iets waar ik geen zin in had bleek een gemiste kans te zijn iemand te spreken die ik al 3 jaar wil spreken dus voor mijn gevoel moet ik daar heen. Haha, klinkt mss heel stom, nou ja so be it. Ik wil wel maar het hangt er vanaf of ik me goed genoeg voel. Ben ook uitgenodigd door een oud collega voor haar zoontje zijn verjaardag maar ik wil niemand aansteken, zeker haar niet want ze is hoogzwanger van een tweeling en heeft het al zo zwaar... Dus ik moet maar even zien wat ik ga doen. Verder weinig... Beetje opruimen, orde scheppen in de chaos die ik heb gecreëerd in mijn huis de afgelopen dagen...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 6:59

Zusje schreef:Wie wil jou nou niet meeten Tea Wink.

Lief!!!

Maar jij hebt dus ook nog wel genoeg te doen, en hey, je woont niet om de hoek XD

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 7:01

Tea-Leaf schreef:

Lief!!!

Maar jij hebt dus ook nog wel genoeg te doen, en hey, je woont niet om de hoek XD

Ik stuur je ff een PM want FB chat werkt geloof ik niet zo bij jou Wink. Ik weet nog niet wat ik ga doen van deze twee afspraken en voor mij is dat niet veel Wink.

Gast
Gast

Bericht  patjuhhh vr 7 okt 2011 - 7:01

Morgen gaan we een dagje naar Brugge, en zondag vieren mijn vriend en ik de verjaardag samen.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 7:07

Zusje schreef:
Tea-Leaf schreef:

Lief!!!

Ik stuur je ff een PM want FB chat werkt geloof ik niet zo bij jou Wink. Ik weet nog niet wat ik ga doen van deze twee afspraken en voor mij is dat niet veel Wink.

Klopt, FB chat doet heel raar bij mij. Lang leve de social media!

Gast
Gast

Bericht  Eliesje vr 7 okt 2011 - 7:09

Mijn plannetjes:

Vanavond: Lekker niksen, beetje voetbal kijken, en the voice neem ik op smile

Morgen: Heb overdag een drumconcours, dus zit bijna de hele dag in een sporthal (helemaal niet erg met dit weer)
's avonds hebben we nog niks staan.

Zondag: Overdag lekker relaxen, 's avonds komen vrienden hier, en dan gaan we zoals elke week gezamenlijk
SYTYCD kijken (en ja de jongens ook :P)

Heel fijn weekend iedereen!
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Sorella vr 7 okt 2011 - 7:20

Straks lekker The Voice kijken!
Morgenochtend ben ik al vroeg op stal, paardrijden en paarden buiten zetten. 's Middags even naar mijn 'oude' werk nog wat dingen ophalen die ik gister vergeten ben. 's Avonds heb ik nog geen plannen.
Zondag moet ik vroeg op en ga ik naar de Dibevo beurs met mijn oud collega's van m'n eerste baantje in een dierenwinkel. Heb er 7 jaar gewerkt dus ik vind het wel leuk om iedereen weer eens wat uitgebreider te spreken. En ik ben al jaren niet meer op die beurs geweest, ik vond het altijd superleuk! En dan wil ik in de namiddag nog even naar stal want de jaarlijkse kampioenschappen worden weer gehouden en ik wil graag de voorrondes zien!

Fijn weekend allemaal!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 7:26

Tea-Leaf schreef:
Zusje schreef:Ik stuur je ff een PM want FB chat werkt geloof ik niet zo bij jou Wink. Ik weet nog niet wat ik ga doen van deze twee afspraken en voor mij is dat niet veel Wink.

Klopt, FB chat doet heel raar bij mij. Lang leve de social media!

Neee, jij begrijpt het gewoon niet Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:09

Ik ga shoppen en we krijgen bezoek over de vloer.

Gast
Gast

Bericht  Rovine vr 7 okt 2011 - 10:10

Mijn verjaardag vieren!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Shisha vr 7 okt 2011 - 11:15

Zaterdag: Bij een vriendin helpen met verven. Ze heeft net de sleutel van haar eerste huisje gekregen en ik heb het nog niet gezien dus ik ben erg benieuwd!
Zondag: Uitslapen en niksen. En 's avonds heb ik met een vriendin afgesproken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Qiara vr 7 okt 2011 - 11:25

Lekker rustig aan doen en op de katten van mijn buurvrouw passen, zijn lieverds :-)!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Melis1985 vr 7 okt 2011 - 22:47

Voor vandaag heb ik geen plannen. Lekker rustig aan doen.
Morgen moet ik werken en waarschijnlijk 's avonds naar een feestje van mn tante.

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254

Bericht  Sushi za 8 okt 2011 - 0:21

Ik moet zo snel onder de douche springen en me aankleden en opmaken want om kwart over twee komt mijn moeder me ophalen om gezellig samen boodschappen te doen en daarna bij mij theetjes te drinken. Om een uurtje of vijf komt mijn vader ook en gaan we lekker borrelen. Daarna maak ik allemaal lekkere hapjes en gaan we later op de avond met zijn drietjes The Green Mile kijken (mijn ouders hebben die film gewoon nog nooit gezien!).

Morgen ga ik aan 't begin van de middag naar een vriendin in Den Haag. Ik hoop een beetje op tijd (rond achten of zo) thuis te zijn zodat ik nog kan schoonmaken want daar heb ik verder dit weekend geen tijd voor.

Fijn weekend allemaal!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: