Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend?
+28
Rovine
Sorella
Eliesje
patjuhhh
Flippin' Bitch
Caro
minoessepoes
Zonnetje
Arwyn
Snoes
Oasis
MissBlunt
Pompoen
Joli86
Kqip
Atelier Madame
sanne-84
Sterre
studiebol
Lavendel
MissD
Sanne_86
Roxi3
Juul
Jade
Suus
Sarah1985
Lotus
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend?
Vanavond naar onze trouwringen kijken en passen, want ze zijn binnen
Morgen een afspraak met de feestlocatie vd bruiloft en morgenavond lekker uit eten met de vriendengroep.
Daarna misschien de stad nog in.
Zondag nog geen plannen.
Morgen een afspraak met de feestlocatie vd bruiloft en morgenavond lekker uit eten met de vriendengroep.
Daarna misschien de stad nog in.
Zondag nog geen plannen.
Gast- Gast
Mijn moeder en broertjes hadden al besloten dat ik niet mee hoef naar de boot.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga vanavond met 3 vriendinnen eten, wijn drinken en een slumberparty houden in Utrecht, morgen weer naar huis en morgenavond van 18.00 tot een uur of 03.00 werken. Zondag uitslapen en 's middags bokbiertjes drinken in de stad.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga vanavond naar mijn ouders en blijf daar slapen.
Morgenochtend heb ik een fotocursus in Wolfheze. Eind van de middag/begin avond ga ik weer terug naar huis en dan zondag sporten en het huishouden/boodschappen etc doen.
Morgenochtend heb ik een fotocursus in Wolfheze. Eind van de middag/begin avond ga ik weer terug naar huis en dan zondag sporten en het huishouden/boodschappen etc doen.
Gast- Gast
Ik ga zo met een vriendin naar de musical Daddy Cool Ben heel benieuwd!
Morgenochtend ff met mijn moeder winkelen, de laatste praktische dingen kopen voor mezelf voor de bevalling.
Morgenavond bij mensen eten waar ik vaak op de kinderen heb gepast/soms nog oppas.
En zondag de hele dag een familiedag!
Druk weekend dus maar wel leuk!
Morgenochtend ff met mijn moeder winkelen, de laatste praktische dingen kopen voor mezelf voor de bevalling.
Morgenavond bij mensen eten waar ik vaak op de kinderen heb gepast/soms nog oppas.
En zondag de hele dag een familiedag!
Druk weekend dus maar wel leuk!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Vanavond niet zo veel; lekker thuis chillen samen met m'n vriend en een wijntje drinken.
Morgen naar de kapper/gordijnen ophangen/opruimen en wat schoonmaken. 's avonds uit eten, borrelen en bijkletsen met een vriend.
Zondag: uitslapen!
Morgen naar de kapper/gordijnen ophangen/opruimen en wat schoonmaken. 's avonds uit eten, borrelen en bijkletsen met een vriend.
Zondag: uitslapen!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
vanavond alleen thuis, dus lekker in bed (misschien met laptop erbij) the voice kijken, met mn hondje erbij
morgenochtend ff naar ons mam/pap, en een vriendin komt nog wat doorspreken, en daarna van 14.30-22.30 werken
zondag van 7.30-15.00 werken, en daarna denk ik vrij weinig! recept uitproberen van minoessepoes, en bankhangen
morgenochtend ff naar ons mam/pap, en een vriendin komt nog wat doorspreken, en daarna van 14.30-22.30 werken
zondag van 7.30-15.00 werken, en daarna denk ik vrij weinig! recept uitproberen van minoessepoes, en bankhangen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
offtopic:
PB fijne week!
PB fijne week!
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:offtopic:
PB fijne week!
Dankjewellll!
Het is geen wandelweer he?
Gast- Gast
vanavond met een vriendinnetje the voice kijken en gezellig eten. Morgen werken en aan de studie, savonds avondje voor mezelf, zondag werken en met mn vriend chillen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
PrinsesBo schreef:sanne-84 schreef:offtopic:
PB fijne week!
Dankjewellll!
Het is geen wandelweer he?
niet echt nee... vorige week was het te warm, nu te nat..
wat zal het volgende week zijn..
sanne-84- Ratel
Vanavond niet echt plannen. Beetje tv kijken.
Morgen eerst uitslapen en daarna even winkel en lunchen in de stad. 's Avonds komt er een collega
Zondag komt mijn zus, zwager en neefje voor ons nieuwe huis.
Morgen eerst uitslapen en daarna even winkel en lunchen in de stad. 's Avonds komt er een collega
Zondag komt mijn zus, zwager en neefje voor ons nieuwe huis.
Gast- Gast
Morgen uitslapen en verder nog geen idee. Hangt van het weer af.
Zondag werken.
Zondag werken.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Morgen gaat mijn mama verhuizen, dus flink aan de slag.
s'Avonds uiteten met iedereen die heeft geholpen.
Zondagmiddag heb ik 2 verjaardagen, mijn peetoom en mijn kleine nichtje zijn jarig.
s'Avonds uiteten met iedereen die heeft geholpen.
Zondagmiddag heb ik 2 verjaardagen, mijn peetoom en mijn kleine nichtje zijn jarig.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Vanavond The Voice kijken, verder niks.
Morgenochtend met mijn man mee naar de Bijenkorf, daarna thuis wassen draaien en het aquarium schoonmaken. Morgenavond eten bij mijn ouders.
Zondagochtend eerst naar de kerk denk ik en 's middags de verjaardag van mijn schoonvader, daar eten we ook.
Morgenochtend met mijn man mee naar de Bijenkorf, daarna thuis wassen draaien en het aquarium schoonmaken. Morgenavond eten bij mijn ouders.
Zondagochtend eerst naar de kerk denk ik en 's middags de verjaardag van mijn schoonvader, daar eten we ook.
Gast- Gast
Vanavond televisie kijken als ik onze televisie weer aan de praat krijg. Ik denk dat ik de voice ga kijken, al heb ik alle vorige afleveringen gemist omdat ik weg was.
Morgen wil ik aan de slag met een theemuts voor mijn moeders verjaardag. Ze heeft 'm aan mij gevraagd omdat ik 'm dan misschien zelf kon maken. Leuk en aardig, maar heb niet echt veel tijd meer want mijn moeder is dinsdag jarig. Vind het niet echt leuk dat ze me min of meer dwingt dat ding te maken. Anyway, ik vind het wel leuk hoor om zoiets te maken, maar ik doe dat liever uit mezelf en met meer tijd. Maar goed, ik ga kijken hoe ver ik kom, als ik 'm niet af krijg dan krijgt ze 'm later, dan geef ik haar een pakje met daarin staaltjes van de stof en de vulling haha. Had ze maar eerder moeten zijn.
Zaterdagavond ga ik uit eten met mijn oud-klasgenoten in Zwolle en daarna misschien nog wat drinken.
Zondag heb ik 's middags een concert van mijn koor, is eigenlijk mijn eerste concert dus ik vind het wel spannend. Maar ook erg leuk want heb gewoon zin om weer te gaan zingen omdat ik de laatste maanden nauwelijks koor gehad heb (In 3,5 maand 2 x).
Morgen wil ik aan de slag met een theemuts voor mijn moeders verjaardag. Ze heeft 'm aan mij gevraagd omdat ik 'm dan misschien zelf kon maken. Leuk en aardig, maar heb niet echt veel tijd meer want mijn moeder is dinsdag jarig. Vind het niet echt leuk dat ze me min of meer dwingt dat ding te maken. Anyway, ik vind het wel leuk hoor om zoiets te maken, maar ik doe dat liever uit mezelf en met meer tijd. Maar goed, ik ga kijken hoe ver ik kom, als ik 'm niet af krijg dan krijgt ze 'm later, dan geef ik haar een pakje met daarin staaltjes van de stof en de vulling haha. Had ze maar eerder moeten zijn.
Zaterdagavond ga ik uit eten met mijn oud-klasgenoten in Zwolle en daarna misschien nog wat drinken.
Zondag heb ik 's middags een concert van mijn koor, is eigenlijk mijn eerste concert dus ik vind het wel spannend. Maar ook erg leuk want heb gewoon zin om weer te gaan zingen omdat ik de laatste maanden nauwelijks koor gehad heb (In 3,5 maand 2 x).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Als ik straks thuis ben uit m'n werk gooi ik n pizza in de oven en ga ik dom zappen (i.i.g. the voice kijken). Morgenochtend in de stad een pakketje ophalen en even over de markt en naar een paar winkels. S'middags naar een verjaardag vrij ver weg dus s'nachts laat thuis. Zondag lekker rommelen huis, wassen draaien, films kijken en uitgebreid koken.
Laatst aangepast door MissBlunt op vr 7 okt 2011 - 5:44; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : vvvvvv)
MissBlunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10
Door dit topic heb ik besloten dat ik vanavond ook The Voice ga kijken daarvoor nog even op de hometrainer.
Morgen overdag huiswerk en beetje huishouden doen, in de avond heb ik een verjaardag.
En zondag de kledingruil met een paar meiden van het forum.
Morgen overdag huiswerk en beetje huishouden doen, in de avond heb ik een verjaardag.
En zondag de kledingruil met een paar meiden van het forum.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Vanavond: internetten en TVOH kijken. Mijn vriend is straks weg, ze hebben elke eerste vrijdag van de maand vergadering ( lees= e.e.a bespreken over uitjes en feestjes, maar vooral bier drinken )
Morgen uitslapen tot een uurtje of negen, huishouden doen, boodschapjes.. En ik hoop dat iemand met mij wil lunchen maar niemand waar ik graag mee om ga woont in de buurt ( Wie voelt zich geroepen? )
Zaterdagavond staat nog open, de zondag staat ook helemaal nog open. Maar ik heb wel een film opgenomen die we zondag kunnen gaan kijken.
Iedereen een goed weekend!
Morgen uitslapen tot een uurtje of negen, huishouden doen, boodschapjes.. En ik hoop dat iemand met mij wil lunchen maar niemand waar ik graag mee om ga woont in de buurt ( Wie voelt zich geroepen? )
Zaterdagavond staat nog open, de zondag staat ook helemaal nog open. Maar ik heb wel een film opgenomen die we zondag kunnen gaan kijken.
Gast- Gast
Als je nou een beetje in de buurt woondeTea-Leaf schreef:
Mijn plannen:
Zo dadelijk komen Storm en haar vriend naar ons.
Morgen uitslapen, mijn kledingkast uitruimen en 's middags heb ik een verrassingsuitje voor mijn vriend (hij krijgt een slipcursus, maar weet nog van niets). 'S avonds hebben we een housewarming van een vriendin.
Zondag heb ik kledingruil met een aantal meiden van dit forum. 'S avonds komen er nog vrienden langs en kijken we SYTYCD.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Lees het net te laat, net een date staan. We moeten ff wat plannen nu ik nog tijd heb.Tea-Leaf schreef:Vanavond: internetten en TVOH kijken. Mijn vriend is straks weg, ze hebben elke eerste vrijdag van de maand vergadering ( lees= e.e.a bespreken over uitjes en feestjes, maar vooral bier drinken )
Gast- Gast
Vanavond: Lekker op de bank hangen en The Voice kijken.
Morgen: Werken. Daarna even de stad in voor een nieuwe spijkerbroek voor m'n vriend en boodschappen doen. 's Avonds gaat m'n vriend iig naar een Oktoberfest hier in de buurt, maar weet nog niet zeker of ik mee ga. Moet de dag erna ook weer werken en ben snip verkouden, dus misschien iets minder handig..
Zondag: Werken en verder nog niks in de planning.
Morgen: Werken. Daarna even de stad in voor een nieuwe spijkerbroek voor m'n vriend en boodschappen doen. 's Avonds gaat m'n vriend iig naar een Oktoberfest hier in de buurt, maar weet nog niet zeker of ik mee ga. Moet de dag erna ook weer werken en ben snip verkouden, dus misschien iets minder handig..
Zondag: Werken en verder nog niks in de planning.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Morgen moet ik boodschappen doen en poetsen. En voor de rest heb ik helemaal niks gepland in het weekend. Even uitrusten en bijkomen.
Gast- Gast
Vanavond ga ik naar een vriendin toe. We gaan cocktails drinken, dus ik blijf bij haar slapen.
Morgen komen mijn opa en oma bij mijn ouders, dus daar ga ik even langs. 's Avonds lekker een avondje thuis. Ik denk dat ik dan met mijn vriend The voice terug ga kijken en de aflevering van de serie Overspel van gisteren.
Zondag gaat mijn vriend meelopen met de halve marathon in Eindhoven. Ik ga hem aanmoedigen. 's Avonds ook een rustig avondje, denk ik. Misschien zelf nog hardlopen.
Morgen komen mijn opa en oma bij mijn ouders, dus daar ga ik even langs. 's Avonds lekker een avondje thuis. Ik denk dat ik dan met mijn vriend The voice terug ga kijken en de aflevering van de serie Overspel van gisteren.
Zondag gaat mijn vriend meelopen met de halve marathon in Eindhoven. Ik ga hem aanmoedigen. 's Avonds ook een rustig avondje, denk ik. Misschien zelf nog hardlopen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Vanavond wilde een vriendinnetje komen logeren maar ik heb gezegd dat dat niet zo goed uitkomt. De afgelopen 2 dagen al met vrienden geweest en heel laat gaan slapen en veel gewerkt, dus ik ben nu echt op, ik ben al onder de douche geweest en ik denk dat ik de voice in bed ga kijken. Mijn vriend is naar een personeelsfeest.
Morgen uitslapen, boodschappen doen, 2 uur in de trein richting onze ouders en vrienden. Dan gaan we eerst uit eten met 3 vrienden, daarna naar een feestje van andere vrienden. Dan slapen we bij mijn ouders, vieren we mijn vaders verjaardag zondag ochtend en moeten we bij mijn schoonouders op de koffie en zondag eind van de middag hebben we een feest van mijn peetoom die 50 wordt met eten erbij. En dan weer 2 uur terug in de trein om maandag om 5.15uur weer op te staan.
Aardig vol weekend dus!
Morgen uitslapen, boodschappen doen, 2 uur in de trein richting onze ouders en vrienden. Dan gaan we eerst uit eten met 3 vrienden, daarna naar een feestje van andere vrienden. Dan slapen we bij mijn ouders, vieren we mijn vaders verjaardag zondag ochtend en moeten we bij mijn schoonouders op de koffie en zondag eind van de middag hebben we een feest van mijn peetoom die 50 wordt met eten erbij. En dan weer 2 uur terug in de trein om maandag om 5.15uur weer op te staan.
Aardig vol weekend dus!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Plannen voor het weekend?
» Je plannen voor dit zonnige weekend!
» Wat zijn jullie plannen voor morgen?
» Wat zijn jouw plannen dit weekend?
» Weekend! Wat zijn jouw plannen?