Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De politie vraagt uw aandacht voor het volgende...

+3
Mamsie
Dora
Printje
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De politie vraagt uw aandacht voor het volgende... - Pagina 2 Empty Re: De politie vraagt uw aandacht voor het volgende...

Bericht  Printje do 6 okt 2011 - 9:52

kwak schreef:Alberto Stegeman bedoel je?
ik weet zijn moeder te wonen, die woont bij ons in het dorp!
als zijn auto er staat loop ik wel even naar binnen! heb zijn vader in zorg gehad en Alberto in pyamma gezien dus hij wil ons vast helpen als ik het uitleg.

als je dat zou willen doen heel erg graag. Ik vrees dat ik anders vannacht niet kan slapen als dit misdrijf niet is opgelost.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De politie vraagt uw aandacht voor het volgende... - Pagina 2 Empty Re: De politie vraagt uw aandacht voor het volgende...

Bericht  Susan do 6 okt 2011 - 10:10

Twellie schreef:En ze drinken vast graag zeer sterk verdunde Roosvicee.

Ja, dat maak ik altijd klaar met een pipetje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De politie vraagt uw aandacht voor het volgende... - Pagina 2 Empty Re: De politie vraagt uw aandacht voor het volgende...

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 10:14

Ik mag hopen dat het hier wel om een minstens drie-wekelijks gesteriliseerd pipetje gaat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De politie vraagt uw aandacht voor het volgende... - Pagina 2 Empty Re: De politie vraagt uw aandacht voor het volgende...

Bericht  Parisienne do 6 okt 2011 - 10:22

Hahaha! lol!

Ik heb afgelopen week de dader hier op heterdaad betrapt! Zij stond aan de salontafel met twee handen tegelijk in een bakje kruidnoten te graaien. Beide handjes hadden minstens twee kruidnoten vast en de dader propte er zoveel mogelijk, bij het oog in oog staan met mij, direct in haar mond. Heb aangifte gedaan, maar het mocht niet baten. Eigen schuld, dikke bult: had ik dat bakje kruidnoten maar niet op tafel moeten zetten!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De politie vraagt uw aandacht voor het volgende... - Pagina 2 Empty Re: De politie vraagt uw aandacht voor het volgende...

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 10:26

Parisienne schreef:Hahaha! lol!

Ik heb afgelopen week de dader hier op heterdaad betrapt! Zij stond aan de salontafel met twee handen tegelijk in een bakje kruidnoten te graaien. Beide handjes hadden minstens twee kruidnoten vast en de dader propte er zoveel mogelijk, bij het oog in oog staan met mij, direct in haar mond. Heb aangifte gedaan, maar het mocht niet baten. Eigen schuld, dikke bult: had ik dat bakje kruidnoten maar niet op tafel moeten zetten!

Wow, typisch gevalletje van het Stockholmsyndroom. Je bent slachtoffer, geen schuld bij jezelf gaan zoeken hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De politie vraagt uw aandacht voor het volgende... - Pagina 2 Empty Re: De politie vraagt uw aandacht voor het volgende...

Bericht  Parisienne do 6 okt 2011 - 10:44

Twellie: wil je getuigen als ik dit tot een rechtszaak laat komen? Laat jij ze inzien dat ik inderdaad slachtoffer ben, dan ga ik nu werken aan mijn schuldgevoel!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De politie vraagt uw aandacht voor het volgende... - Pagina 2 Empty Re: De politie vraagt uw aandacht voor het volgende...

Bericht  Pussycat do 6 okt 2011 - 17:28

Laughing Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De politie vraagt uw aandacht voor het volgende... - Pagina 2 Empty Re: De politie vraagt uw aandacht voor het volgende...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum