Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

+5
Welles
Prosecco
Snoes
Zora
Shisha
9 plaatsers

Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 9:06

Maw...wat wil je persé wel of niet wanneer je een volgende woning gaat kopen?

Wij merken nu dat wij heel graag bij een volgende woning een eigen oprit willen, dat missen wij echt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Shisha vr 18 feb 2011 - 9:11

Wij wonen nu 3 maanden in ons 1e koophuis en het is al zo'n verbetering vergeleken met ons huurhuisje. Het enige minpuntje vind ik dat de tuin op het noorden ligt dus als dat echt tegen blijkt te vallen zou het volgende huis een tuin moeten hebben op het zuiden.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Zora vr 18 feb 2011 - 10:05

Wij zijn ons aan het oriënteren op een koophuis, dus mag eigenlijk niet mee doen :p maar wij willen in ieder geval een bad, en cv!! Haha weinig echte eisen dus Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Snoes vr 18 feb 2011 - 11:01

Hier kan ik nog niet op antwoorden, wij kunnen pas over een dikke 2 maanden in ons koophuis smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 13:08

Toen ik hier kwam wonen was ik een vrijgezel welke dacht eeuwig vrijgezel te willen blijven. Inmiddels zijn de plannen iets gewijzigd. Ik zal hier blijven wonen, hier waarschijnlijk gaan samenwonen en dan zullen we samen gaan kijken naar een woning i.v.m. gezinsuitbreiding (Ook al sta ik daar nog niet helemaal achter).

Ik zou graag zien dat ik een vrijstaande Drentse woning zoek. Laagbouw en toch zeer ruim. Ik ben gewoon verliefd op Drentse woningen. Een eigen oprit, waar maar liefst twee auto's kunnen staan en dan niet achter elkaar, maar naast elkaar. Vier slaapkamers en een ruime douche. Goede leefkeuken en een fijne woonkamer.

Ik heb nogal wat wensen, maar het voordeel is dat ik in het noorden woon en deze woningen niet onbetaalbaar zijn hier. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Prosecco vr 18 feb 2011 - 15:36

Ik woon dan nog wel niet in m'n appartement maar ik weet nu al dat ik liever een badkamer met een raam had gehad. Maar ja, er is haast geen appartement die dat heeft.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Welles vr 18 feb 2011 - 22:07

Ik zou beter checken hoe de buren zijn voordat ik definitief 'ja' zou zeggen. Wij hebben nu nogal luidruchtige buren die met niemand rekening houden (ze snappen het gewoon niet), en het heeft me al gauw twee jaar gekost om die een beetje 'af te richten' (:p). Dat is nu trouwens wel gelukt uiteindelijk. Aan de andere kant; je buren kunnen ook verhuizen, en dan weet je ook niet wie er voor in de plaats komt. En we zijn nu ook expres in een hele stadse buurt gaan wonen, dus dan kan je het ook wel een beetje verwachten. Ons volgende huis zal in een rustigere wijk zijn waar je dat soort mensen toch minder snel tegenkomt.
Welles
Welles
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 35
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 22:10

Wij hebben in elk geval wel geleerd welke mensen we wel en vooral ook niet in willen schakelen voor een volgende verbouwing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 22:36

Wij willen ooit, als we nog eens een ander huis gaan kopen, heel graag een bad. Voor nu zitten we hier prima, niet heel groot, maar goed te doen, ook met 4 kinderen straks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  studiebol vr 18 feb 2011 - 23:07

Als we ooit ergens anders gaan wonen en het zou kunnen dan zou ik graag een grote woon keuken willen hebben! Gewoon een grote keuken met een grote tafel met 6 stoelen er om heen... vind ik zo gezellig!

Verder hebben we veel verbouwd aan ons huis en kan ik verder even niks bedenken wat ik zou willen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Winegum za 19 feb 2011 - 9:43

Ons volgende huis zal (zeer waarschijnlijk) geen appartement meer zijn. Ik zou het heerlijk vinden om straks een eigen oprit of een plekje voor het huis te hebbne waar de auto kan staan. Zonder eerst een stuk te moeten lopen. Maarja, ik vind een appartement, alles op 1 verdieping hebben, wel heerlijk! Verder zou een grotere badkamer super zijn, zodat er ook nog een bad bij past, maar ik zou een mooi huis daar niet voor afketsen. Ik red het nu ook prima. Mis een bad wel, maar goed, je kunt niet alles hebben. En het huis moet sowieso meer dan 2 slaapkamers hebben, anders ga ik hier niet weg.

Ik zou heel graag in de buurt van het centrum willen wonen, waar ik nu ook woon. Ik vind het echt heerlijk. Maar dna moet ik wel in een appartement blijven wonen hehe.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:40

*weg*


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 4:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 11:13

Ik zou het liefst een huis willen zonder VVE en als dat er dan toch is dan eerst navragen welke extra kosten ik kan verwachten. Had me een hoop stress en geld gescheeld als ik dat bij dit appartement had gedaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Caresses za 19 feb 2011 - 20:39

Een lichtere woonkamer. Helemaal in de zomer mis ik dat, dan kom ik uit de keuken. (waar volop de zon schijnt) onze woonkamer in en dat is dan zo'n somber donkere kamer. Enigste voordeel is dat het tenminste wel koel genoeg is in de zomer.
En. Ik wil graag dat de wc bij de badkamer in zit.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 22:05

Ik wil een lift of een tuin. En daarnaast zou ik graag de kk zelf willen bekostigen maar ik denk niet dat me dat de volgende keer wel gaat lukken helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 1:07

Badkamer moet goed zijn. Wat een vreselijke klus zo'n badkamer verbouwing.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 4:21

*weg*


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 4:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Plien84 zo 20 feb 2011 - 6:30

Ik zou het weer zo doen! Wij hebben ons huis behoorlijk impulsief gekocht, we hadden slechts 1 snelle bezichtiging gedaan. Maar we hadden er zo'n goed gevoel bij en gelukkig hebben we dat nu nog steeds en zelfs nog meer! We hebben een oprit, een lekkere tuin op het zuiden, inmiddels een keuken helemaal zoals we het wilden en genoeg slaapkamers. Geen minpunten eigenlijk!

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 7:50

Ik woon hier pas, mijn eerste koophuis na 3 huurwoningen. Voor nu is dit prima, maar als ik weer eens een huis ga kopen wil ik dat met iemand samen doen. Eerst even iemand aan de haak slaan dus Wink en dan zou ik een huis willen met garage en oprit en met een ruime woonkeuken, liefst met een muur tussen de keuken en woonkamer. En ik zou een open haard willen hebben. Het liefst wil ik een vrijstaand huisje, met een ruime tuin waar ik wat dieren in kan houden. Bv een mooi aangelegde tuin maar ook een wei erbij met wat geitjes ofzo. Qua ligging het liefst aan de rand van een dorp/stad, dus wel op fietsafstand van het centrum maar niet er midden in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 9:21

ZvB. een lift?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning Empty Re: Voor de kopers...wat heb je geleerd voor een volgende woning

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum