Welke stad zou jij een jaar willen wonen?
+25
TGR
Sterre
VeryCherry
Blond
GeKKiE
Guus
Japie
Jeanette
Vancity_girl
_Lacey_
iloverocknroll1984
Middleme
Rouxxxe
Monte
minoessepoes
SnowWhite
nijntje4
Zora
Silva
SoGood
rapa nui
mzcharlotte
Caro
Zwoesj
Mizzie
29 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Welke stad zou jij een jaar willen wonen?
Wat maakt Buenos Aires eigenlijk zo speciaal dat ik die plaats al een paar maal voorbij zie komen?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik had wel in Houston willen wonen voor een tijdje. Ik had het graag geprobeerd. Helaas waren de omstandigheden er niet naar en durfde/ kon ik de stap niet nemen. Nu wil ik nergens anders wonen dan hier in Den Haag. Ik zou wel graag een vakantiewoning willen hebben. In Zweden.
Gast- Gast
Ik zou wel een jaartje kunnen vertoeven in Barcelona! Wat een heerlijke stad!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou in heel veel steden wel een jaar kunnen wonen. Een jaar is niet lang, en dat jaar lijkt me dan een mooie ervaring in mijn leven. Ik zou dus niet snel nee zeggen, mits ik met partner kan gaan. Alleen wil ik niet meer weg. Naast de grote steden als bijvoorbeeld New York, zou ik eigenlijk ook wel heel graag ergens landelijk willen zitten, natuur, vrijheid, ruimte, dieren, grote auto. Lijkt me heerlijk!
Gast- Gast
Ik zou wel een jaar in New York willen wonen. En om het dichterbij huis te houden, Amsterdam.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Poe, ik weet niet of ik wel in een stad zou kunnen wonen, ik ben namelijk echt een plattelandsmeisje. Als de natuur niet op loopafstand is van waar ik woon, voel ik me al gauw ingesloten. Wel ben ik al in een aantal mooie steden geweest. Ik vond La Paz (Bolivia) een geweldige stad, ook vond ik New York fantastisch. Rome heeft me ook betoverd. Ik heb ook met veel plezier rondgelopen in Xi'an in China en in Khatmandu in Nepal. Maar van alle steden waar ik ben geweest, van New York tot Amsterdam, hoe leuk ik het ook vond, ik zou er echt niet willen wonen.
Gast- Gast
Ik woon waar ik wil wonen oh oh Den Haag, heerlijk! hou echt van deze stad en kan nogsteeds genieten als ik hier rondloop haha
Maar dikke kans dat we hier niet altijd blijven wonen (ookal wil ik dat wel heel graag) Maar mijn vriend heeft een baan waarvoor hij dagelijks drie uur moet reizen (1,5 heen 1,5 terug) en dat wordt je snel zat...
Maar gelukkig zitten we hier zowiezo nog een jaar dus hoef ik me daarna pas druk te maken over verhuizen naar het midden des lands
Van buitenlandse plekken zou ik het wel een jaar uit kunnen houden in Londen, blijft een van mijn favoriete steden! En Brussel lijkt me ook nog wel te doen.
Na een jaar (te) ver weg gezeten weet ik dat ik dat iig voorlopig niet meer wil, ik moet binnen makkelijke tijd en makkelijk budget weer terug kunnen
Maar dikke kans dat we hier niet altijd blijven wonen (ookal wil ik dat wel heel graag) Maar mijn vriend heeft een baan waarvoor hij dagelijks drie uur moet reizen (1,5 heen 1,5 terug) en dat wordt je snel zat...
Maar gelukkig zitten we hier zowiezo nog een jaar dus hoef ik me daarna pas druk te maken over verhuizen naar het midden des lands
Van buitenlandse plekken zou ik het wel een jaar uit kunnen houden in Londen, blijft een van mijn favoriete steden! En Brussel lijkt me ook nog wel te doen.
Na een jaar (te) ver weg gezeten weet ik dat ik dat iig voorlopig niet meer wil, ik moet binnen makkelijke tijd en makkelijk budget weer terug kunnen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Dat zou zeker New York zijn!!!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Willemstad, Curacao
Oranjestad, Aruba
Stockholm
Oranjestad, Aruba
Stockholm
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik kan me overal wel thuis voelen denk ik, maar ik heb niet echt een stad waar ik per sé nog eens zou willen wonen. Waar ik geen problemen mee zou hebben is Stockholm, andere Scandinavische steden (denk ik, nog nooit geweest), Zürich, Londen, Edinburgh, Berlijn of een andere grote Duitse stad. New York en Budapest hebben wel aantrekkingskracht, maar ook duidelijk mindere kanten. Als de financiële compensatie ernaar is, maakt het uiteindelijk allemaal niet zoveel uit, als het maar in Noord-Amerika of Europa is. Andere continenten trekken me echt niet.
Gast- Gast
Ik zou heel graag nog een keer voor een lange periode in Quito wonen. Goed voor m'n Spaans en weer allemaal oude bekenden opzoeken .
Daarnaast zou ik me in de volgende steden denk ik ook wel thuis voelen: de meeste Zuid-Amerikaanse grote steden, Madrid, Londen, Antwerpen, Tilburg, Den Haag en Utrecht.
Daarnaast zou ik me in de volgende steden denk ik ook wel thuis voelen: de meeste Zuid-Amerikaanse grote steden, Madrid, Londen, Antwerpen, Tilburg, Den Haag en Utrecht.
Gast- Gast
Leipzig of Berlijn
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Barcelona ! Ik houd van de taal (al spreek ik het nog niet), het weer, de mensen, het lekkere eten, en de stad is gewoon zo mooi en straalt zo'n sfeer uit! Toen ik daar 1,5 jaar geleden een weekje was met mijn vriend, zeiden we ook tegen elkaar dat we er best een tijdje zouden kunnen wonen. Lijkt me heerlijk.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Geen idee, ik vind Den Haag best wel leuk eigenlijk. Maar een Spaanse stad om aan mijn Spaans te werken lijkt me ook wel leuk
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Londen of Berlijn.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Barcelona! Ik ben er nu zo'n tien keer geweest en vind het echt een heerlijke stad! Rome lijkt me ook erg gaaf!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
June schreef:Ik zou heel graag nog een keer voor een lange periode in Quito wonen. Goed voor m'n Spaans en weer allemaal oude bekenden opzoeken .
Wat ontzettend bijzonder om dit te lezen Quito is namelijk ook "mijn" stad en ik zou er ook weer graag naar terug willen (en idd bekenden opzoeken: mijn gastfamilie!) Nu ben ik benieuwd naar jouw ervaringen, June!
Zuid-Amerika (vooral Ecuador - Quito) trekken mij heel erg. Maar Buenos Aires ook hoor! Buenos Aires is zo verschillend van de rest van Zuid-Amerika, zo meer europees, maar met een latijns tintje. Ik vond het er heerlijk en denk wel dat ik mij daar op mijn gemak zou voelen!
Singapore kan ik het ook wel volhouden. Dit heb ik gedaan toen ik een jaar of 8 was, samen met mijn ouders en ik baal er tot op de dag van vandaag van dat we daar na een jaar alweer weg moesten!
Maar, als ik de keuze heb: stuur mij maar naar Australië. Sydney zelf vind ik net iets té, maar een buitenwijk van Sydney zou ik geen probleem vinden. En anders "dump" je me maar rondom Brisbane, daar is het wat beter weer
Gast- Gast
Eigenlijk zou ik alle steden wel op willen noemen, want ik denk dat elke stad wel iets heeft wat me aan trekt.
Amsterdam
Barcelona
Londen
New York
Las Vegas (Zoooo leuk... maar goed, eerlijk is eerlijk, misschien voor iets korter dan een jaar?
Sedona
Voor de rest ben ik eigenlijk al tevreden als het zonnig, bruisend en vol met vrienden zou zijn.
Anywhere would do
Amsterdam
Barcelona
Londen
New York
Las Vegas (Zoooo leuk... maar goed, eerlijk is eerlijk, misschien voor iets korter dan een jaar?
Sedona
Voor de rest ben ik eigenlijk al tevreden als het zonnig, bruisend en vol met vrienden zou zijn.
Anywhere would do
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Op veel steden ben ik na een paar dagen wel uitgekeken, maar Londen en Barcelona lijken me nog wel wat dan
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke stad voor 2 vriendinnen die een weekendje weg willen?
» Welke stad met Oud & Nieuw
» Welke taal zou je willen leren?
» Stedentrip met 2 peuters, welke stad is leuk?
» Welke eigenschap zou je graag willen hebben?
» Welke stad met Oud & Nieuw
» Welke taal zou je willen leren?
» Stedentrip met 2 peuters, welke stad is leuk?
» Welke eigenschap zou je graag willen hebben?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: