Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Worden jullie maar gewoon allemaal zwanger
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Filoria schreef:Volgens mij mag ik er ook bij op het lijstje
Inderdaad
We zitten echt dicht bij elkaar!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Filoria schreef:Volgens mij mag ik er ook bij op het lijstje
Inderdaad
Heb net nog even terug gekeken.. Sanne zit ook op dag 6.
Dus zitten met zijn zessen dicht bij elkaar.
Amber-- Ratel
Fijn om te horen Puggle, ik ben heel benieuwd naar vrijdag, ik vind het zo spannend.
En Filoria, jij moet er ook bij ja, met 5 tegelijk oplopen, wat leuk!
Amber, ik vind het ook wel fijn om gelijk te lopen met een aantal!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Whaha dat is wel uitzonderlijk. Met 6 gelijk oplopen, dat moet écht minstens een positieve test opleveren, en hopelijk nog veel meer!amber22 schreef:amber22 schreef:Filoria schreef:Volgens mij mag ik er ook bij op het lijstje
Inderdaad
Alyssa- Prater
Meiden, ik ga heel heel hard duimen voor jullie allemaal, ik gun het jullie ook zo. En als jullie niet meer willen dat ik hier schrijf zeggen jullie het maar hè
Muppetje- Ratel
Alyssa schreef:Whaha dat is wel uitzonderlijk. Met 6 gelijk oplopen, dat moet écht minstens een positieve test opleveren, en hopelijk nog veel meer!amber22 schreef:amber22 schreef:Filoria schreef:Volgens mij mag ik er ook bij op het lijstje
Inderdaad
Inderdaad dat moet toch een 1 positieve test of meer opleveren..
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:Meiden, ik ga heel heel hard duimen voor jullie allemaal, ik gun het jullie ook zo. En als jullie niet meer willen dat ik hier schrijf zeggen jullie het maar hè
Muppetje niet zo zeuren je blijft gewoon lekker hier!! Jij moet dat HCG van jou hier rond strooien voor ons!
Amber-- Ratel
Alyssa schreef:Fijn om te horen Puggle, ik ben heel benieuwd naar vrijdag, ik vind het zo spannend.
Logisch dat je het spannend vind! Dat vond ik ook hoor. Maar het komt vast goed!
Gast- Gast
Ok ok, strooi strooi..
Muppetje- Ratel
@ Smooch; Wel fijn dat je zo snel weer ongesteld werd. Ik herken jouw gevoel helemaal. Mijn buurmeisje was net zo ver als ik, toen ik haar van de week zag met haar beginnende buikje moest ik wel even slikken. Maar het gevoel dat ik iig zwanger kan worden overheerst toch bij mij, dus kan ik het dan snel van me af zetten. Maar jij moet ook nog een week wachten zie ik, dus laten we hopen!
@ Ellebel; Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, en dus liever geen ongesteldheid! Maar je nieuwe cyclus begint volgens mij vanaf de dag dat je rood bloedverlies hebt. Ik tel zelf de dag waarop ik soms al bruinverlies heb nog bij mijn oude cylus.
@ Puggle; Ongesteldheidsklachten kunnen ook wijzen op een zwangerschap, dus ik duim gewoon nog even verder. Zou toch helemaal bijzonder zijn als jij en Muppetje tegelijk zwanger zijn geworden! Maar een mooi huis! Hoop voor je dat het gaat lukken.
@ Amber; Bijzonder dat het rust geeft, de uitgerekende datum voorbij zijn. Mij lijkt het juist erg moeilijk… Hoop echt zo dat jij ook snel zwanger mag worden. Vond 1 miskraam al vreselijk, laat staan 2 in een korte tijd. Gun het je echt zo!
@ Muppetje; Ik vind het totaal niet storend dat jij hier nog bent, juist gezellig en hoopgevend!!
Leuk dat een aantal gelijk lopen met de cyclussen, kunnen jullie elkaar aanmoedigen en straks steunen op het wachtbankje
@ Ellebel; Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, en dus liever geen ongesteldheid! Maar je nieuwe cyclus begint volgens mij vanaf de dag dat je rood bloedverlies hebt. Ik tel zelf de dag waarop ik soms al bruinverlies heb nog bij mijn oude cylus.
@ Puggle; Ongesteldheidsklachten kunnen ook wijzen op een zwangerschap, dus ik duim gewoon nog even verder. Zou toch helemaal bijzonder zijn als jij en Muppetje tegelijk zwanger zijn geworden! Maar een mooi huis! Hoop voor je dat het gaat lukken.
@ Amber; Bijzonder dat het rust geeft, de uitgerekende datum voorbij zijn. Mij lijkt het juist erg moeilijk… Hoop echt zo dat jij ook snel zwanger mag worden. Vond 1 miskraam al vreselijk, laat staan 2 in een korte tijd. Gun het je echt zo!
@ Muppetje; Ik vind het totaal niet storend dat jij hier nog bent, juist gezellig en hoopgevend!!
Leuk dat een aantal gelijk lopen met de cyclussen, kunnen jullie elkaar aanmoedigen en straks steunen op het wachtbankje
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:
Gelukkig!
Straks kunnen jullie allemaal tegelijk testen, ook leuk, een testdate, soort babyboom
Muppetje- Ratel
Weegschaal, ja dat weet ik wel maar ik krijg nu echt krampen het voelt echt zo nu. Bedankt het is echt een mooi huis. Hopelijk helpt het duimen van jullie allemaal
Logisch dat je het toch wat moeilijk vind dan als je je buurmeisje zo ziet, maar bij jou lukt het vast ook snel weer!
Logisch dat je het toch wat moeilijk vind dan als je je buurmeisje zo ziet, maar bij jou lukt het vast ook snel weer!
Gast- Gast
Puggle schreef:Weegschaal, ja dat weet ik wel maar ik krijg nu echt krampen het voelt echt zo nu. Bedankt het is echt een mooi huis. Hopelijk helpt het duimen van jullie allemaal
Je lichaam kan je voor de gek houden, maar soms voel je het zelf idd ook gewoon goed aan. Dus toch jammer!! Maar dan heb je wel weer een mooie cyclus. Maar dan duim ik gewoon nog even verder voor je huis!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Puggle schreef:Weegschaal, ja dat weet ik wel maar ik krijg nu echt krampen het voelt echt zo nu. Bedankt het is echt een mooi huis. Hopelijk helpt het duimen van jullie allemaal
Je lichaam kan je voor de gek houden, maar soms voel je het zelf idd ook gewoon goed aan. Dus toch jammer!! Maar dan heb je wel weer een mooie cyclus. Maar dan duim ik gewoon nog even verder voor je huis!
Lief van je
Gast- Gast
Puggle balen dat je zo sterk het gevoel hebt dat je ongesteld gaat worden. Ik hoop nog steeds een klein beetje dat je er bij jezelf net zo naar zat als je het bij mij al drie weken goed hebt
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle balen dat je zo sterk het gevoel hebt dat je ongesteld gaat worden. Ik hoop nog steeds een klein beetje dat je er bij jezelf net zo naar zat als je het bij mij al drie weken goed hebt
Lief! Maar ik heb gewoon last van mijn buik en mijn onderug ook helaas. Ach ja we zien wel
Gast- Gast
muppetje, gefeliciteerd!! wat super! ik dacht het al.
Ik ben een weekend weg geweest. ik zag dat muppetje zwanger is, maar verder heb ik nog niet gelezen, dus dat ga ik nu doen, maar ik wilde eerst muppetje even feliciteren. echt zo super leuk, goed, top, gaaf. het was je echt zooo gegund.
Ik ben een weekend weg geweest. ik zag dat muppetje zwanger is, maar verder heb ik nog niet gelezen, dus dat ga ik nu doen, maar ik wilde eerst muppetje even feliciteren. echt zo super leuk, goed, top, gaaf. het was je echt zooo gegund.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Puggle, ik blijf heel erg voor je duimen hoor!
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Grappig, er zitten 4 dames dag na dag gelijk met hun cyclussen zie ik net
Koffieleut op dag 9
Amber op dag 8
Yasmine op dag 7
Alyssa op dag 6
Kan niet anders dan dat hier minstens (!!) één iemand van zwanger wordt deze maand, toch?
S@nneke- Fluisteraar
Triesje, spannend…
Ellebel, Heeft het inmiddels al doorgezet?
Smooch, Ik zie dat je een miskraam hebt gehad. Wat erg! Dat heb ik echt helemaal gemist. Volgens mij is dat in mijn vakantie geweest. Gelukkig ben je een beetje bijgekomen op je vakantie. Ik hoop ook dat je heel snel weer zwanger bent en blijft!
Puggle, weet je al meer? Veel plezier morgen bij de bezichtiging. Ik hoop dat het een mooi huis is.
Haha, ik hoop dat het gestrooi van muppetje helpt. ik ben echt zo blij voor je dat je zwnager bent. Ik heb wil aan je gedach op t weekend, maar ik heb geen internet op mijn mobiel en met 23 vrienden om me heen had ik echt geen mogelijkheid om te kijken.
Amber, lief dat je ook aan mij dacht. Inderdaad 6 meiden die vrijwel gelijk lopen.
Majo, hoe is het met jou??
Weegschaal, jeetje was je buurmeisje even ver. Dat lijkt me inderdaad heel confronterend. Ik hoop dat dit de laatste week voor jou is op het wachtbankje
Ik heb dus een heel leuk weekend gehad. bewust genoten van mijn wijntje. alle vrienden weer wijs gemaakt dat we voorlopig nog niet gaan beginnen. 2 vriendinnen zijn nu 1,5 maand moeder en die hadden de baby's ook een middag meegenomen. echt leuk. ik heb lekker met ze gewandeld en luiertje verschoond en flesje gegeven. oooeew... t gaat dan zo kriebelen. maarja geduld. Een andere vriendin heeft me verteld dat ze al 2 jaar bezig is om zwnager te raken en dat ze nu voor IVF gaat. ik wist wel dat ze bezig was, maar niet al zo lang en dat het zo lastig was. maar ik vond het wel fijn om met haar erover te praten.
Ellebel, Heeft het inmiddels al doorgezet?
Smooch, Ik zie dat je een miskraam hebt gehad. Wat erg! Dat heb ik echt helemaal gemist. Volgens mij is dat in mijn vakantie geweest. Gelukkig ben je een beetje bijgekomen op je vakantie. Ik hoop ook dat je heel snel weer zwanger bent en blijft!
Puggle, weet je al meer? Veel plezier morgen bij de bezichtiging. Ik hoop dat het een mooi huis is.
Haha, ik hoop dat het gestrooi van muppetje helpt. ik ben echt zo blij voor je dat je zwnager bent. Ik heb wil aan je gedach op t weekend, maar ik heb geen internet op mijn mobiel en met 23 vrienden om me heen had ik echt geen mogelijkheid om te kijken.
Amber, lief dat je ook aan mij dacht. Inderdaad 6 meiden die vrijwel gelijk lopen.
Majo, hoe is het met jou??
Weegschaal, jeetje was je buurmeisje even ver. Dat lijkt me inderdaad heel confronterend. Ik hoop dat dit de laatste week voor jou is op het wachtbankje
Ik heb dus een heel leuk weekend gehad. bewust genoten van mijn wijntje. alle vrienden weer wijs gemaakt dat we voorlopig nog niet gaan beginnen. 2 vriendinnen zijn nu 1,5 maand moeder en die hadden de baby's ook een middag meegenomen. echt leuk. ik heb lekker met ze gewandeld en luiertje verschoond en flesje gegeven. oooeew... t gaat dan zo kriebelen. maarja geduld. Een andere vriendin heeft me verteld dat ze al 2 jaar bezig is om zwnager te raken en dat ze nu voor IVF gaat. ik wist wel dat ze bezig was, maar niet al zo lang en dat het zo lastig was. maar ik vond het wel fijn om met haar erover te praten.
S@nneke- Fluisteraar
Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad Sanne!
Muppetje- Ratel
Helemaal mee eens, we gaan voor minstens 1 positieve test, al zou het helemaal mooi zijn als we allemaal positief testen.. Lopen we straks qua zwangerschappen ook gelijk op
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine schreef:Helemaal mee eens, we gaan voor minstens 1 positieve test, al zou het helemaal mooi zijn als we allemaal positief testen.. Lopen we straks qua zwangerschappen ook gelijk op
Ja dat zou echt heel erg leuk zijn! Dan lopen wij of jullie de hele zwangerschap gelijk. lijkt me heel bijzonder.
wat zal het stil worden op het forum rond de eisprongen hihihi
S@nneke- Fluisteraar
Is ook wel weer zo, dan wordt het hier ineens heel stil.
Maar toch hoop ik voor ons allemaal dat we gewoon lekker snel zwanger zijn. Was vanmiddag bij de IKEA en als ik dan die babykamers en zwangeren zie, het blijft kriebelen. Ik word haast ongeduldig...
Heb alleen ook tegen mijn man gezegd dat ik het nu, nu ik na de miskraam weer ongesteld ben geweest, eigenlijk ook wel leuk vind er een keer écht ervoor kan gaan. J. was gelijk in de eerste serieuze ronde raak en mijn vorige zwangerschap kwam hoogstwaarschijnlijk dwars door de pil heen. Nu voelt het veel 'echter' dan beide voorgaande keren.
Heb dit weekend nog één keer lekker genoten van een glaasje (nou ja, een paar) Feigling, maar dat is na dit weekend gebeurd. Ga nu echt weer serieus op een verantwoord 'dieet'. We gaan ervoor en ik heb er zin aan
Maar toch hoop ik voor ons allemaal dat we gewoon lekker snel zwanger zijn. Was vanmiddag bij de IKEA en als ik dan die babykamers en zwangeren zie, het blijft kriebelen. Ik word haast ongeduldig...
Heb alleen ook tegen mijn man gezegd dat ik het nu, nu ik na de miskraam weer ongesteld ben geweest, eigenlijk ook wel leuk vind er een keer écht ervoor kan gaan. J. was gelijk in de eerste serieuze ronde raak en mijn vorige zwangerschap kwam hoogstwaarschijnlijk dwars door de pil heen. Nu voelt het veel 'echter' dan beide voorgaande keren.
Heb dit weekend nog één keer lekker genoten van een glaasje (nou ja, een paar) Feigling, maar dat is na dit weekend gebeurd. Ga nu echt weer serieus op een verantwoord 'dieet'. We gaan ervoor en ik heb er zin aan
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: