Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
@ Amber; Echt zo jammer dat je toch ongesteld bent geworden. En fijn dat je zo snel terecht kunt, snap wel dat het even omschakelen is!
@ Jelin; Nog 5 dagen wachten, spannend!
@ Yasmine; Toch jammer. Maar fijn dat het je wat meer rust geeft, ik hoop echt dat je snel ongesteld mag worden.
@ S@nneke; Wil niet van alles suggereren, maar ben dit tegengekomen toen ik zelf een miskraam had;
Miskramen komen vaker voor dan de meeste mensen denken. Zo'n 25% van alle vrouwen krijgt er in hun leven mee te maken. Wordt vanaf het moment van bevruchting gerekend, dan wordt zelfs mogelijk tot 90% van alle bevruchte eicellen voortijdig afgestoten; meestal echter worden de zeer vroege zwangerschappen die in een miskraam eindigen niet eens opgemerkt, omdat een normale menstruatie volgt, of deze alleen maar een of twee dagen later komt.
@ All; Ik denk dat mijn eisprong eraan zit te komen, heb nu ‘vruchtbaar slijm’ wat ik dan altijd heb. Nu nog wachten op de steekjes li of re onder. We klussen dus gewoon nog actief door ;-)
@ Jelin; Nog 5 dagen wachten, spannend!
@ Yasmine; Toch jammer. Maar fijn dat het je wat meer rust geeft, ik hoop echt dat je snel ongesteld mag worden.
@ S@nneke; Wil niet van alles suggereren, maar ben dit tegengekomen toen ik zelf een miskraam had;
Miskramen komen vaker voor dan de meeste mensen denken. Zo'n 25% van alle vrouwen krijgt er in hun leven mee te maken. Wordt vanaf het moment van bevruchting gerekend, dan wordt zelfs mogelijk tot 90% van alle bevruchte eicellen voortijdig afgestoten; meestal echter worden de zeer vroege zwangerschappen die in een miskraam eindigen niet eens opgemerkt, omdat een normale menstruatie volgt, of deze alleen maar een of twee dagen later komt.
@ All; Ik denk dat mijn eisprong eraan zit te komen, heb nu ‘vruchtbaar slijm’ wat ik dan altijd heb. Nu nog wachten op de steekjes li of re onder. We klussen dus gewoon nog actief door ;-)
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Sanneke, wat balen dat je zo hevig ongesteld bent! Ongesteld zijn is gewoon ruk
Weegschaal, fijn dat je ei eraan komt, makkelijk dat je dat zo goed merkt. Maar vruchtbaarslijm hè hoe herken je dat? Beetje rare vraag misschien.
Hier weinig nieuws. Vandaag gewerkt en morgen ook weer en dan woensdag lekker vrij
Weegschaal, fijn dat je ei eraan komt, makkelijk dat je dat zo goed merkt. Maar vruchtbaarslijm hè hoe herken je dat? Beetje rare vraag misschien.
Hier weinig nieuws. Vandaag gewerkt en morgen ook weer en dan woensdag lekker vrij
Gast- Gast
Nog een keer snel, morgen reageer ik verder:
Eindelijk, op dag 80! ben ik vanavond ongesteld geworden. Totaal vanuit het niets, maar het is er!
Eindelijk, op dag 80! ben ik vanavond ongesteld geworden. Totaal vanuit het niets, maar het is er!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
@ Yasmine.. Fijn dat je ongesteld bent geworden . Nu heb je tenminste zekerheid en ik hoop op een mooie cyclus voor jou!!
@ Sanneke.. Balen dat je zwaar ongesteld bent. Hopelijk is het snel over.
@ Puggle.. Jij ook aan het wachten. En woensdag vrij dat is altijd lekker.
Pff beetje zware dag achter de rug. Ben me toch emotioneel, heb wel tot 2 keer zitten janken. Maar ja kan er niet echt wakker van liggen. Hoort erbij. Wel last van buikpijn, beetje hoge buikpijn. Ga zo de honden uitlaten en dan mijn bedje in.
@ Sanneke.. Balen dat je zwaar ongesteld bent. Hopelijk is het snel over.
@ Puggle.. Jij ook aan het wachten. En woensdag vrij dat is altijd lekker.
Pff beetje zware dag achter de rug. Ben me toch emotioneel, heb wel tot 2 keer zitten janken. Maar ja kan er niet echt wakker van liggen. Hoort erbij. Wel last van buikpijn, beetje hoge buikpijn. Ga zo de honden uitlaten en dan mijn bedje in.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin, vervelend zeg die klachten! Slaap lekker, dat je je morgen maar beter voelt.
Yasmine, super fijn dat je ongesteld bent geworden zeg! Hopelijk krijg je weer een normalere cyclus nu.
Yasmine, super fijn dat je ongesteld bent geworden zeg! Hopelijk krijg je weer een normalere cyclus nu.
Gast- Gast
Puggle schreef:Jelin, vervelend zeg die klachten! Slaap lekker, dat je je morgen maar beter voelt.
Dank je wel. Dat komt wel goed, hoop idd dat ik me snel beter voel.
Jelin- Kletskop
Even snel hoor, ik heb ook lang niet alles gelezen, doe ik wel als we terug zijn. Maar ik las wel van Amber, komt goed meis
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Amber: Ik kan me goed voorstellen dat je even aan het idee moet wennen. Wel heel fijn dat je al zo snel terecht kan!
Yasmine: Wat fijn dat je ongesteld bent geworden!! Nu kun je eindelijk verder!
Weegschaal: Succes de komende dagen
Puggle: Ik antwoordt even voor Weegschaal. Bij mij is vruchtbaarslijm heel doorzichtig, terwijl normaal slijm altijd wit is bij mij. Ook is het veel elastischer, je kunt er draden van trekken, met normaal slijm wil dat niet. Zo, dat was mijn smakelijke bijdrage aan dit topic voor vandaag. Hoop niet dat je net met je ontbijtje zat te lezen
Fijne (herfst)dag vandaag meiden!
Yasmine: Wat fijn dat je ongesteld bent geworden!! Nu kun je eindelijk verder!
Weegschaal: Succes de komende dagen
Puggle: Ik antwoordt even voor Weegschaal. Bij mij is vruchtbaarslijm heel doorzichtig, terwijl normaal slijm altijd wit is bij mij. Ook is het veel elastischer, je kunt er draden van trekken, met normaal slijm wil dat niet. Zo, dat was mijn smakelijke bijdrage aan dit topic voor vandaag. Hoop niet dat je net met je ontbijtje zat te lezen
Fijne (herfst)dag vandaag meiden!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Hallo Meiden.
@ Jolie, wat lief dat je reageert! Vervelend dat het bij jou nog niet wil lukken. Welke onderzoeken heb je allemaal gehad? Mag je ook pm'en!
Hopelijk ben jij ook snel weer zwanger.
@ Sanne, dankjewel
Mijn menstruatie wisselt met de maand. De ene keer heftiger dan de andere. Ik heb nu een korte cyclus gehad en toch veel ongesteld.
@ Weegschaal, Fijn dat je het gevoel hebt dat je eisprong er weer aan komt.
@ Puggle, inderdaad zoals koffieleut zegt
@ Yasmine, wat fijn dat je ongesteld bent geworden. Nu hopelijk een mooie cyclus.
@ Muppet, wat lief dat je reageert!! Dankjewel! Ben benieuwd hoe het met jou is! Geniet van je vakantie!!
@ Koffieleut, dankjewel
@ all, moet het echt even verwerken dat we nu de 1e afspraak hebben staan. Ik dacht altijd als het bij andere aan de orde was is toch fijn dat je een afspraak hebt staan en verder kunt, maar nu ik het zelf meemaak merk ik toch dat ik het moeilijk vind. Maarja komt allemaal wel goed. Hopelijk wordt ik gewoon aankomende maand zwanger!
@ Jolie, wat lief dat je reageert! Vervelend dat het bij jou nog niet wil lukken. Welke onderzoeken heb je allemaal gehad? Mag je ook pm'en!
@ Sanne, dankjewel
Mijn menstruatie wisselt met de maand. De ene keer heftiger dan de andere. Ik heb nu een korte cyclus gehad en toch veel ongesteld.
@ Weegschaal, Fijn dat je het gevoel hebt dat je eisprong er weer aan komt.
@ Puggle, inderdaad zoals koffieleut zegt
@ Yasmine, wat fijn dat je ongesteld bent geworden. Nu hopelijk een mooie cyclus.
@ Muppet, wat lief dat je reageert!! Dankjewel! Ben benieuwd hoe het met jou is! Geniet van je vakantie!!
@ Koffieleut, dankjewel
@ all, moet het echt even verwerken dat we nu de 1e afspraak hebben staan. Ik dacht altijd als het bij andere aan de orde was is toch fijn dat je een afspraak hebt staan en verder kunt, maar nu ik het zelf meemaak merk ik toch dat ik het moeilijk vind. Maarja komt allemaal wel goed. Hopelijk wordt ik gewoon aankomende maand zwanger!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Met mij is het goed hoor Amber, wij gaan er zo weer op uit, dus dan heb ik weer even geen internet meer. In de kamer is het gratis en super snel
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Met mij is het goed hoor Amber, wij gaan er zo weer op uit, dus dan heb ik weer even geen internet meer. In de kamer is het gratis en super snel
Weet je al wat meer?
Amber-- Ratel
@ Puggle; Precies zoals Koffieleut zegt! Ik heb dan ook altijd meer afscheiding, verder heb ik er nooit zoveel last van. Maar ik vind vruchtbaar slijm ook een mooier woord dan afscheiding ;-)
@ Yasmine; Heel fijn, nu kan je tenminste weer verder!
@ Jelin; Vervelend voor je.
@ Amber; Ik hoop ook echt dat het heel snel goed komt voor je, dat je die afspraak niet eens nodig hebt.
@ Muppetje; Kan je toch nog een beetje bijblijven. Fijne vakantie nog. En hopelijk kom je snel met heel goed nieuws!
@ Yasmine; Heel fijn, nu kan je tenminste weer verder!
@ Jelin; Vervelend voor je.
@ Amber; Ik hoop ook echt dat het heel snel goed komt voor je, dat je die afspraak niet eens nodig hebt.
@ Muppetje; Kan je toch nog een beetje bijblijven. Fijne vakantie nog. En hopelijk kom je snel met heel goed nieuws!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Goedemorgen,
@ Muppet.. Ben ook benieuwd of je al iets meer weet? Fijne vakantie nog en gratis internet is altijd leuk .
@ Amber.. Ik hoop ook dat je die afspraak niet nodig hebt. Maar het natuurlijk wel fijn dat je zo snel al terecht kan. Ik hoop op een goede afloop voor je. En probeer er met je man over te praten zodat jullie het samen kunnen verwerken. Het is niet zomaar iets.
@ Puggle.. Bij mij is het eigenlijk hetzelfde als bij koffieleut. Al denk ik dat ik deze maand eerder mijn ei heb gehad dan op mijn banner staat. We zullen zien.
Zo ik ben weer een beetje bijgeslapen. Voel me nu beter, maar we zullen zien wat de dag ons brengt vandaag. Vandaag rustig aan doen. Mijn huisje verder opruimen.
@ Muppet.. Ben ook benieuwd of je al iets meer weet? Fijne vakantie nog en gratis internet is altijd leuk .
@ Amber.. Ik hoop ook dat je die afspraak niet nodig hebt. Maar het natuurlijk wel fijn dat je zo snel al terecht kan. Ik hoop op een goede afloop voor je. En probeer er met je man over te praten zodat jullie het samen kunnen verwerken. Het is niet zomaar iets.
@ Puggle.. Bij mij is het eigenlijk hetzelfde als bij koffieleut. Al denk ik dat ik deze maand eerder mijn ei heb gehad dan op mijn banner staat. We zullen zien.
Zo ik ben weer een beetje bijgeslapen. Voel me nu beter, maar we zullen zien wat de dag ons brengt vandaag. Vandaag rustig aan doen. Mijn huisje verder opruimen.
Jelin- Kletskop
Jelin schreef:Goedemorgen,
@ Jelin, dankjewel Ik kan er met mijn man gelukkig goed over praten. Hopelijk voel jij je snel iets beter. Doe rustig aan vandaag!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Jelin schreef:Goedemorgen,
@ Jelin, dankjewel Ik kan er met mijn man gelukkig goed over praten. Hopelijk voel jij je snel iets beter. Doe rustig aan vandaag!
Gelukkig kan je er goed met je man over praten, dat is erg fijn. En je kan hier ook altijd je verhaal kwijt. En hier komt het echt wel goed, zal wel de vermoeidheid zijn die eruit komt.
Jelin- Kletskop
Muppet, geniet er lekker van daar meis! Is de reis een beetje goed verlopen?
Jelin, fijn dat je weer beter bent!
All, bedankt voor de opheldering over het vruchtbaar slijm
Jelin, fijn dat je weer beter bent!
All, bedankt voor de opheldering over het vruchtbaar slijm
Gast- Gast
amber22 schreef:Hallo Meiden.
Ik heb alle onderzoeken gehad, o.a. chromosoom, hormoon, baarmoeder kijkoperatie, kijkoperatie eileiders en eierstokken, auto-immuunziektes, stolling, infecties, vitamines en cyclusanalyse. Kwam niets uit, behalve dat ik vruchtbaar ben (want in 10 maanden 3 x zwanger geweest) en ik geen afwijkingen heb. Bij volgende zwangerschap heb ik 65% kans dat het goed gaat. Ik vind het wel eng om weer zwanger te worden, maar we zijn het nu wel weer actief aan het proberen. Het heeft ruim 5 maanden stil gestaan, omdat ik de onderzoeksresultaten wilde afwachten.
Heel veel succes en sterke! Het chromosoomonderzoek is bloedonderzoek dus lichamelijk niet belastend.
Gast- Gast
weegschaal, Ja het zou natuurlijk kunnen. bedankt! Ik ben best wel benieuwd of het dat was, maarja ik kan het nooi tmeer achterhalen en eigenlijk maakt het verder ook niet zoveel uit. Het wordt vandaag al wel minder.
wat een smakelijk verhaal van het vruchtbaarheidsslijm hihi, maar ik snap wel wat jullie bedoelen. Ik heb het ook.
wat een smakelijk verhaal van het vruchtbaarheidsslijm hihi, maar ik snap wel wat jullie bedoelen. Ik heb het ook.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Ja klopt, ik word goed gevolgd met echo's en bloednames. Wist eerst niet of ik dat wel fijn vond, maar nu zou ik niet anders willen. Ik word op de voet gevolgd en dat is heel fijn.Weegschaal schreef:
Spannend hoor. Jij werd toch goed gevolgd met echo's? Dan heb je wel gelijk duidelijkheid. Heb je het verder wel stil gehouden, omdat je bang was dat je collega' iets door zouden hebben of later krijgen ivm ziekenhuisbezoeken?
Mijn ex-collega's weten het nog niet (ze stelden zich ook geen vragen ofzo), maar dat zal ik niet lang meer voor mezelf kunnen houden gezien ik deze maand nog aan mijn eerste reeks ziekenhuisbezoeken begin.
Verder heb ik het alleen tegen 2 collega's verteld, maar niemand anders weet het en dat willen we ook zo houden.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Koffieleut, ik heb niets gezegd tegen mijn oud-collega's. Nouja, gewoon heel normaal gedaan en ze vroegen ook niets ofzo, gelukkig maar . Met één ex-collega heb ik nog heel veel en goed contact en zij weet al dat we voor een kindje gaan, maar dat wist zij (als enige) al toen ik daar nog werkte. Verder heb ik het dus nu aan 2 collega's verteld, gezien die echo's altijd 's morgens zijn en ik niet elke keer met een lulsmoes kan aankomen omdat ik niet op tijd op het werk kan zijn. Mijn leidinggevende moet ik nog inlichten, maar daar wacht ik nog even mee, vind het wel raar allemaal.
Amber, balen dat het toch doorgezet heeft meis. Wel fijn dat je nu een afspraak hebt gekregen, al kan ik me heel goed voorstellen dat je je daar heel raar bij voelt, dat had ik zelf ook. Maar ik ben nu wel héél blij dat ik die stap gezet heb.
Yasmine, fijn dat je ongesteld bent geworden en hopen dat je nu gewoon een mooie cyclus krijgt.
Jolie, wat verdrietig om te lezen van jou ook. Ik wist wel dat je een miskraam had gehad, maar niet dat je er daarna nog hebt gehad Hopelijk ben jij ook snel weer zwanger meid!
Sanneke, ik denk niet dat je heviger ongesteld bent omdat je cyclus 2 dagen langer was, 't is geen wereld van verschil he. Nouja, ik weet niet he, maar dat lijkt me niet.
Weegschaal, fijn dat je je eisprong voelt, dan heb je weer een mooie cyclus nu!
@ All: ik ben vandaag ongesteld geworden. Moet dus donderdag (op dag 3) een bloedname laten doen en dan tussen dag 10 en dag 12 een echo laten maken + nog een bloedname. Dat zal volgende week vrijdag zijn dan denk ik. Donderdag start ik dus ook met de Clomid, ik ben benieuwd of het aan zal slaan.
Amber, balen dat het toch doorgezet heeft meis. Wel fijn dat je nu een afspraak hebt gekregen, al kan ik me heel goed voorstellen dat je je daar heel raar bij voelt, dat had ik zelf ook. Maar ik ben nu wel héél blij dat ik die stap gezet heb.
Yasmine, fijn dat je ongesteld bent geworden en hopen dat je nu gewoon een mooie cyclus krijgt.
Jolie, wat verdrietig om te lezen van jou ook. Ik wist wel dat je een miskraam had gehad, maar niet dat je er daarna nog hebt gehad Hopelijk ben jij ook snel weer zwanger meid!
Sanneke, ik denk niet dat je heviger ongesteld bent omdat je cyclus 2 dagen langer was, 't is geen wereld van verschil he. Nouja, ik weet niet he, maar dat lijkt me niet.
Weegschaal, fijn dat je je eisprong voelt, dan heb je weer een mooie cyclus nu!
@ All: ik ben vandaag ongesteld geworden. Moet dus donderdag (op dag 3) een bloedname laten doen en dan tussen dag 10 en dag 12 een echo laten maken + nog een bloedname. Dat zal volgende week vrijdag zijn dan denk ik. Donderdag start ik dus ook met de Clomid, ik ben benieuwd of het aan zal slaan.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Ja klopt, ik word goed gevolgd met echo's en bloednames. Wist eerst niet of ik dat wel fijn vond, maar nu zou ik niet anders willen. Ik word op de voet gevolgd en dat is heel fijn.Weegschaal schreef:
Spannend hoor. Jij werd toch goed gevolgd met echo's? Dan heb je wel gelijk duidelijkheid. Heb je het verder wel stil gehouden, omdat je bang was dat je collega' iets door zouden hebben of later krijgen ivm ziekenhuisbezoeken?
Mijn ex-collega's weten het nog niet (ze stelden zich ook geen vragen ofzo), maar dat zal ik niet lang meer voor mezelf kunnen houden gezien ik deze maand nog aan mijn eerste reeks ziekenhuisbezoeken begin.
Verder heb ik het alleen tegen 2 collega's verteld, maar niemand anders weet het en dat willen we ook zo houden.
Fijn dat ze je zo goed in de gaten gaan houden. En goed van je dat je het 2 collega's hebt verteld en idd niet verder vertellen als jullie dat niet willen.
En fijn dat je ongesteld bent geworden, dan gaat het nu echt voor je beginnen.
Jelin- Kletskop
@ Jolie, dankjewel voor je antwoord! Dat is heel wat wat er getest is. Bij ons gaan we tijdens die 1e afspraak bespreken wat we gaan doen. Hoop gewoon heel erg dat ik gewoon deze maand zwanger word haha.
@ Alyssa, fijn dat je ongesteld bent geworden.
@ Alyssa, fijn dat je ongesteld bent geworden.
Amber-- Ratel
Fijn alyssa! Dan is dit nu officieel ronde 1 die is begonnen hoop dat de clomid goed zijn werk gaat doen bij je.
Gast- Gast
Alyssa, bedankt voor je lieve reactie. Ja, wij zijn inmiddels ruim een jaar 'bezig'. Ik moet zeggen dat ik er nu wel veel rustiger insta dan net na mijn derde miskraam. Ik heb er vertrouwen in dat het wel goed komt en als dat niet gebeurt dan kunnen we in Belgie starten met behandelingen. Zelf heb ik het idee dat een nieuwe zwangerschap even op zich laat wachten omdat mijn lichaam best een klap heeft gehad van de miskramen en even tijd nodig had om niet zwanger te zijn en te herstellen (misschien is dat bij Amber net zo?)
Waarvoor slik jij Clomid?
Waarvoor slik jij Clomid?
Gast- Gast
amber22 schreef:Muppetje schreef:Met mij is het goed hoor Amber, wij gaan er zo weer op uit, dus dan heb ik weer even geen internet meer. In de kamer is het gratis en super snel
Weet je al wat meer?
Nee...
Muppetje- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: