Domperidom voor productie borstvoeding
+2
Liadan
koNijntje
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Domperidom voor productie borstvoeding
Moeilijke tijd heb je gehad en dan nu de onzekerheid om de voeding. Ik kan me voorstellen dat het je allemaal veel energie kost.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Mag ik vragen hoe het kwam dat je kindje te vroeg was? En is het een jongen of een meisje? 'Het' klinkt zo onpersoonlijk
We hebben een zoontje. Het is niet helemaal duidelijk waarom hij te vroeg was. Ik had in ieder geval met antistoffen in mijn bloed te maken en met een hoge bloeddruk. Het is heel onverwachts en heel snel gegaan. Toen ik in het ziekenhuis kwam had ik al bijna 10 cm ontsluiting. En van al die weeen thuis dus eigenlijk niks gemerkt. Dat was pas op het einde dat ik in de gaten kreeg dat het al aan de gang was. Dus het heeft wel even geduurd tot het echt doorgedrongen was, dat hij er echt al was.
Gast- Gast
Liadan schreef:Moeilijke tijd heb je gehad en dan nu de onzekerheid om de voeding. Ik kan me voorstellen dat het je allemaal veel energie kost.
Er worden nog regelmatig wat traantjes gelaten als ik op alles terugkijk
Maar we hebben een ontzettend mooi en lief mannetje gekregen waar we maar wat trots op zijn.
Gast- Gast
Ik kan me voorstellen dat je verdrietig wordt als je eraan terug denkt. Fijn dat je nu lekker kan genieten van jullie ventje .mama2be schreef:Liadan schreef:Moeilijke tijd heb je gehad en dan nu de onzekerheid om de voeding. Ik kan me voorstellen dat het je allemaal veel energie kost.
Er worden nog regelmatig wat traantjes gelaten als ik op alles terugkijk
Maar we hebben een ontzettend mooi en lief mannetje gekregen waar we maar wat trots op zijn.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Als je het leuk vind kan je ook altijd meeschrijven in het Kindje uit 2011 of het bevallen in Juli/ Augustus/ September topic hoor, daar is iedereen welkom.
Lijkt me wel heftig, als je opeens zover bent en veel te vroeg.
Heeft hij ook echt een moeilijke start gehad of niet?
Gast- Gast
Heb de andere reacties niet gelezen, maar ik heb het gebruikt tijdens de tweede periode. Het werkte als een tiet, maar wel kortdurend. Dus als ik er weer mee stopte, werd de productie direct minder.
Het is dus wel effectief, maar werkt alleen als je het structureel gebruikt.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Als je het leuk vind kan je ook altijd meeschrijven in het Kindje uit 2011 of het bevallen in Juli/ Augustus/ September topic hoor, daar is iedereen welkom.
Het heeft wel een behoorlijke indruk gemaakt ja hoe alles gegaan is met de bevalling.
Hij was een maand te vroeg en heeft bijna 2 weken in het ziekenhuis gelegen, met toch wel wat verschijnselen van een te vroeg geboren kindje, ondanks dat hij wel goed op gewicht was. Maar er kwamen vanaf 30 weken zwangerschap allerlei kleine dingetjes bij en nadat hij geboren was ook. Dus dat stapelde zich allemaal op. Gelukkig is hij wel helemaal gezond.
Gast- Gast
Minneke schreef:Heb de andere reacties niet gelezen, maar ik heb het gebruikt tijdens de tweede periode. Het werkte als een tiet, maar wel kortdurend. Dus als ik er weer mee stopte, werd de productie direct minder.
Dat had ik ook van de lactatiekundige begrepen, dat je het dan zeer waarschijnlijk wel moet blijven slikken tijdens de borstvoedingsperiode.
Heb jij het bij beide kindjes gebruikt of niet allebei borstvoeding gegeven?
Gast- Gast
mama2be schreef:Minneke schreef:Heb de andere reacties niet gelezen, maar ik heb het gebruikt tijdens de tweede periode. Het werkte als een tiet, maar wel kortdurend. Dus als ik er weer mee stopte, werd de productie direct minder.
Dat had ik ook van de lactatiekundige begrepen, dat je het dan zeer waarschijnlijk wel moet blijven slikken tijdens de borstvoedingsperiode.
Heb jij het bij beide kindjes gebruikt of niet allebei borstvoeding gegeven?
Ik heb het alleen de tweede keer gebruikt, omdat mijn zoontje op een gegeven moment twee liter per dag wilde drinken. Dat redde ik niet en was uiteindelijk ook de aanleiding om ermee te stoppen
Gast- Gast
Dan besef ik weer hoeveel geluk ik heb gehad. Mijn jongens zijn geboren bij 35+6, dus ook een maand te vroeg.
S is gelijk bij mij gebleven, woog 2495 gram. J. heeft een nachtje aan de beademing gelegen ivm vuctwater in de longetjes, maar heeft de hele bevalling in 7 min doorstaan, dus is waarschijnlijk te snel geweest en daardoor een mindere start. Hij woog 2875 gram.
Het enige wat ze hadden was een te late bloedsuiker ivm mijn diabetes, dus hebben gelijk een flesje gehad. S. is na een paar dagen wel geel geworden, maar net onder de grens gelukkig. Hebben vlg protocol 72 uur moeten blijven.
Maar ik had (ook als ze op tijd waren) toch moeten blijven, had hele hoge bloeddruk de dag van en de dag na de bevalling en een laag hb/ ferritine waardoor ik een ijzerinfuus nodig had.
S is gelijk bij mij gebleven, woog 2495 gram. J. heeft een nachtje aan de beademing gelegen ivm vuctwater in de longetjes, maar heeft de hele bevalling in 7 min doorstaan, dus is waarschijnlijk te snel geweest en daardoor een mindere start. Hij woog 2875 gram.
Het enige wat ze hadden was een te late bloedsuiker ivm mijn diabetes, dus hebben gelijk een flesje gehad. S. is na een paar dagen wel geel geworden, maar net onder de grens gelukkig. Hebben vlg protocol 72 uur moeten blijven.
Maar ik had (ook als ze op tijd waren) toch moeten blijven, had hele hoge bloeddruk de dag van en de dag na de bevalling en een laag hb/ ferritine waardoor ik een ijzerinfuus nodig had.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Voor- en nadelen borstvoeding
» Alles voor borstvoeding of niet?
» bv, bijvoeding en productie
» Help, productie loopt heel hard terug. Wat nu?
» Hoe snel kelderde je productie (bv) toen je zwanger was?
» Alles voor borstvoeding of niet?
» bv, bijvoeding en productie
» Help, productie loopt heel hard terug. Wat nu?
» Hoe snel kelderde je productie (bv) toen je zwanger was?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: