Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domperidom voor productie borstvoeding

+2
Liadan
koNijntje
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 19:38

Zie de volgende link, van borstvoeding.com

http://www.borstvoeding.com/kindjeaandeborst/al-even-bezig/domperidon-1.html

Zouden jullie als je alles al hebt geprobeerd om je productie te verhogen, dit medicijn willen proberen om te bekijken of je productie hierdoor omhoog gaat?
Of zou je dan helemaal stoppen met borstvoeding en overgaan naar kunstvoeding?

Of misschien zelfs iemand ervaring hiermee?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  koNijntje do 29 sep 2011 - 19:54

ik ken het niet voor de borstvoeding, maar als medicijn tegen de misselijkheid.
we gebruiken het veel in het ziekenhuis.. dus geen idee of het werkt.

heb je al een neusspray gebruikt? ik ben de naam ervan kwijt, maar dat hebben we hier nog geprobeerd.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 20:00

koNijntje schreef:ik ken het niet voor de borstvoeding, maar als medicijn tegen de misselijkheid.
we gebruiken het veel in het ziekenhuis.. dus geen idee of het werkt.

heb je al een neusspray gebruikt? ik ben de naam ervan kwijt, maar dat hebben we hier nog geprobeerd.

Het is idd een medicijn tegen misselijkheid, dat klopt. Schijnbaar met bijwerking dat het je productie kan verhogen. Vandaar dat het soms ook voor borstvoeding gebruikt wordt. Het is geen officieel medicijn voor de productie.
Ik had het al eerder gelezen op de website en de lactatiekundige wees mij erop.

Ja neusspray heb ik al geprobeerd. Het ligt volgens mij ook niet aan het toeschietreflex. Want zodra ons kindje begint te huilen dat komt er bij mij al melk uit druppen. Ik heb het idee dat het aan de manier van drinken ligt. Ga vandaag nog weer een kolfapparaat ophalen, gehuurd. Dan kan ik eens kijken wat ik eruit kan halen. Zodat ik erachter kan komen of het aan mijn productie ligt of aan de manier van drinken. Gister bijna besloten om over te gaan op kunstvoeding. Maar dat laatste voelt voor mij toch niet goed zonder dat ik echt alles heb geprobeerd. Heb er al wel heel veel aan gedaan, dus het zijn een beetje de laatste loodjes. Wil het dan echt niet dan heb ik er ook wel vrede mee dat het kunstvoeding gaat worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Liadan do 29 sep 2011 - 20:10

Hoe oud is je kindje?

Voor mij zou het een optie zijn, maar ik zou het zeker niet op eigen houtje geen innemen maar hier een lactatiekundige voor inschakelen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 21:05

Liadan schreef:Hoe oud is je kindje?

Voor mij zou het een optie zijn, maar ik zou het zeker niet op eigen houtje geen innemen maar hier een lactatiekundige voor inschakelen.

Ons kindje is bijna 2 maanden oud, is wel een aantal weken te vroeg geboren.
Ik zou dit ook zeker niet zomaar op eigen houtje gaan bedenken. Ik had er al wat over gelezen op internet en de lactatiekundige wees mij hierop. Weet alleen niet zo goed of ik het zou willen gebruiken. Omdat het er geen officieel medicijn voor is. En ze wees me erop bij de apotheek niet te vertellen dat het om borstvoeding gaat. Omdat ze het dan niet meegeven. Lastig dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 21:06

Ik vroeg het aan de huisarts toen ik een flinlke dip had in de productie, maar die kende het gebruik bij borstvoeding niet.

Het was altijd vrij verkrijgbaar, maar nu niet meer dacht ik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Tania do 29 sep 2011 - 21:10

De lactatiekundige heeft het bij ook genoemd. Bij mij kwam er helemaal niks uit en dit was eigenlijk de laatste optie. De huisarts hier kende het ook niet, maar bij de apotheek kon ik het gewoon kopen. Toch eerst m'n vriendin opgebeld, die is apotheker, en gevraagd wat zij zou doen. Ze zei dat ze het zelf niet zou doen (en toen nog een hoop wetenschappelijke termen erachteraan smile ).
Uiteindelijk heb ik ook besloten om het niet te doen, ik voelde me er niet prettig bij.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Liadan do 29 sep 2011 - 21:10

Volgens mij is het inderdaad niet vrij verkrijgbaar, maar een lactatiekundige zou hier volgens mij ook een recept voor uit kunnen schrijven?

Maar als het aan de manier van drinken ligt, heb je niks aan domperidom.
Als het aan je productie ligt zou ik eerst heel veel gaan aanleggen en kolven zodat het omhoog gaat.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Susan do 29 sep 2011 - 21:12

Voorheen was het wel vrij verkrijgbaar. Ik zou het trouwens ook niet op eigen houtje doen, het is wel vervelend als je huisarts er niets van weet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 21:16

Met veel kolven, en dan een paar keer kort met 5 min rust er tussen kan je productie aardig stijgen hoor.

En het is even uitvinden hoe je het makkelijkste kolft. Ik moet iets doen intussen, lezen, internetten oid, een ander kolft beter bij rust.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 21:16

O, en heel veel drinken, zeker nu het ook nog warm is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 21:19

ProudMama schreef:Ik vroeg het aan de huisarts toen ik een flinlke dip had in de productie, maar die kende het gebruik bij borstvoeding niet.

Het was altijd vrij verkrijgbaar, maar nu niet meer dacht ik?

De lacatatiekundige vertelde mij idd al dat ze er bij de huisarts eigenlijk niks vanaf weten, van het gebruik van dit medicijn icm borstvoeding.
Zij zei mij dat ik het zonder recept bij de apotheek kon halen. Maar weet nog niet of ik het wil gaan gebruiken.

Wat heb jij dan gedaan om je productie weer omhoog te krijgen. Jij hebt natuurlijk nog veel meer nodig met 2 kindjes.

Wij hebben een hele lastige start gehad in het ziekenhuis en vraag me ook af of het daardoor komt dat het met de borstvoeding niet zo wil lukken.

Ik heb momenteel ook een weegschaal in huis. Maar het meeste wat er per keer wordt gedronken is 70ml. En dat is dan uit 2 borsten. Over het algemeen is het ongeveer 50, veel te weinig dus. Ik heb zelf het idee dat er wel meer zit, maar het er niet uitgehaald wordt. Ik hoop met kolven te kunnen zien, dat er wel meer zit.
Ik ben nu ook zo lang met elke voeding bezig. Wel bijna 3 kwartier tot een uur. Dus een complete dagtaak en dat voor 1 kindje. Nou weet ik verder niet hoe lang andere mama's bezig zijn met borstvoeding. Het is ons 1e kindje, dus heb verder ook geen ervaringen hiermee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 21:24

Tania schreef:De lactatiekundige heeft het bij ook genoemd. Bij mij kwam er helemaal niks uit en dit was eigenlijk de laatste optie. De huisarts hier kende het ook niet, maar bij de apotheek kon ik het gewoon kopen. Toch eerst m'n vriendin opgebeld, die is apotheker, en gevraagd wat zij zou doen. Ze zei dat ze het zelf niet zou doen (en toen nog een hoop wetenschappelijke termen erachteraan smile ).
Uiteindelijk heb ik ook besloten om het niet te doen, ik voelde me er niet prettig bij.

Ik heb er zelf ook een beetje twijfels bij of ik het zou willen gebruiken, neig meer naar niet dan naar wel.
Ik ga nu iig de gehuurde kolf ophalen en dan daarna gelijk aan de slag. Hopelijk gaat dat helpen.

Verder iedereen bedankt voor de reacties. Ja veel drinken doe ik al, al hoewel ik ook weer gelezen heb dat teveel ook weer niet goed is.

Ik hoop dat ik met kolven resultaat ga zien. Ik heb zelf ook het idee dat het aan de manier van drinken ligt. Dus als dat het probleem is dan zal het medicijn idd niet veel uitmaken. Mocht dit niet het geval zijn dan weet ik iig dat ik er alles aan gedaan heb om het te kunnen laten slagen. Als we dan toch op alleen kunstvoeding over moeten dan heb ik er wel vrede mee. Maar gister met het geven van 1 flesje kunstvoeding zonder aan te leggen voelde toch nog niet zo goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 21:31

Ik heb vooral een paar dagen heel veel gekolft. Kolven, 5 min rust. Kolven, 5 min rust.
Voelde me een soort melkkoe, maar het werkte wel.

Verder drink ik borstvoedingsthee. Of het echt werkt weet ik niet, maar het kan in elk geval geen kwaad.

Tussendoor leg ik ook gerust aan als ze huilen, is ook goed voor de productie. Maar kolf nu alle voedingen, kan ik ze tegelijk de fles geven, dat scheelt heel veel tranen omdat ze niet op elkaar hoeven te wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  missmarm do 29 sep 2011 - 22:17

Ik heb het bij ZL2 gebruikt ivm alles geprobeerd dus lactatiekundige droeg dat aan. Nu heb ik het niet nodig vooral veel aangelegd etc. mijn zoon was toen al wel meer dan 6 maand.

Zodra mijn lichaam de domperdom niet meer kreeg was productie echt weg dus liever opkrikken door om het uur te voeden en te clusteren in bed savonds.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Teddyaapje do 29 sep 2011 - 22:36

mama2be schreef:
Tania schreef:De lactatiekundige heeft het bij ook genoemd. Bij mij kwam er helemaal niks uit en dit was eigenlijk de laatste optie. De huisarts hier kende het ook niet, maar bij de apotheek kon ik het gewoon kopen. Toch eerst m'n vriendin opgebeld, die is apotheker, en gevraagd wat zij zou doen. Ze zei dat ze het zelf niet zou doen (en toen nog een hoop wetenschappelijke termen erachteraan smile ).
Uiteindelijk heb ik ook besloten om het niet te doen, ik voelde me er niet prettig bij.

Ik heb er zelf ook een beetje twijfels bij of ik het zou willen gebruiken, neig meer naar niet dan naar wel.
Ik ga nu iig de gehuurde kolf ophalen en dan daarna gelijk aan de slag. Hopelijk gaat dat helpen.

Verder iedereen bedankt voor de reacties. Ja veel drinken doe ik al, al hoewel ik ook weer gelezen heb dat teveel ook weer niet goed is.

Ik hoop dat ik met kolven resultaat ga zien. Ik heb zelf ook het idee dat het aan de manier van drinken ligt. Dus als dat het probleem is dan zal het medicijn idd niet veel uitmaken. Mocht dit niet het geval zijn dan weet ik iig dat ik er alles aan gedaan heb om het te kunnen laten slagen. Als we dan toch op alleen kunstvoeding over moeten dan heb ik er wel vrede mee. Maar gister met het geven van 1 flesje kunstvoeding zonder aan te leggen voelde toch nog niet zo goed.

Heb je die voeding zelf dan overgeslagen? Want dan loop je productie juist terug. Of heb je m eerst bij jou laten drinken en daarna de kv gegeven. Of heb je gekolfd ipv aan te leggen?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Liadan do 29 sep 2011 - 23:19

Ik was bij Yara ook zeker 3 kwartier met een voeding bezig de eerste tijd.

Maar als ik dit zo lees, zou ik als ik jou was nu niet bezig gaan met domperidon. Je kan beter vaak aanleggen en kolven, zo krik je de productie op.
En wat heeft de lactatiekundige dan tegen je gezegd? Want ik vind het een beetje een vaag verhaal dat ze over domperidon begint terwijl jij niet eens zeker weet of het aan je productie ligt.
Hoe groeit je kindje?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 5:33

Teddyaapje schreef:
mama2be schreef:
Tania schreef:De lactatiekundige heeft het bij ook genoemd. Bij mij kwam er helemaal niks uit en dit was eigenlijk de laatste optie. De huisarts hier kende het ook niet, maar bij de apotheek kon ik het gewoon kopen. Toch eerst m'n vriendin opgebeld, die is apotheker, en gevraagd wat zij zou doen. Ze zei dat ze het zelf niet zou doen (en toen nog een hoop wetenschappelijke termen erachteraan smile ).
Uiteindelijk heb ik ook besloten om het niet te doen, ik voelde me er niet prettig bij.

Ik heb er zelf ook een beetje twijfels bij of ik het zou willen gebruiken, neig meer naar niet dan naar wel.
Ik ga nu iig de gehuurde kolf ophalen en dan daarna gelijk aan de slag. Hopelijk gaat dat helpen.

Verder iedereen bedankt voor de reacties. Ja veel drinken doe ik al, al hoewel ik ook weer gelezen heb dat teveel ook weer niet goed is.

Ik hoop dat ik met kolven resultaat ga zien. Ik heb zelf ook het idee dat het aan de manier van drinken ligt. Dus als dat het probleem is dan zal het medicijn idd niet veel uitmaken. Mocht dit niet het geval zijn dan weet ik iig dat ik er alles aan gedaan heb om het te kunnen laten slagen. Als we dan toch op alleen kunstvoeding over moeten dan heb ik er wel vrede mee. Maar gister met het geven van 1 flesje kunstvoeding zonder aan te leggen voelde toch nog niet zo goed.

Heb je die voeding zelf dan overgeslagen? Want dan loop je productie juist terug. Of heb je m eerst bij jou laten drinken en daarna de kv gegeven. Of heb je gekolfd ipv aan te leggen?

Deze voeding had ik zelf overgeslagen omdat ik gister min of meer besloten had om te gaan stoppen met de borstvoeding. Ik weet dat het terugloopt zodra je voedingen over gaat slaan. Maar door dat moment kwam ik eigenlijk tot de ontdekking dat het nog niet zo goed voelde om te stoppen. Dus heb de volgende voeding weer aangelegd. Nu maar hopen dat ik de productie toch omhoog kan krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 5:37

Liadan schreef:Ik was bij Yara ook zeker 3 kwartier met een voeding bezig de eerste tijd.

Maar als ik dit zo lees, zou ik als ik jou was nu niet bezig gaan met domperidon. Je kan beter vaak aanleggen en kolven, zo krik je de productie op.
En wat heeft de lactatiekundige dan tegen je gezegd? Want ik vind het een beetje een vaag verhaal dat ze over domperidon begint terwijl jij niet eens zeker weet of het aan je productie ligt.
Hoe groeit je kindje?

Fijn te horen dat ik niet de enige ben die dan 3 kwartier tot een uur bezig is met de voedingen. Nou is het natuurlijk wel de bedoeling dat dat minder tijd gaat kosten.

Ik wil zeker ook nog niet bezig gaan met domperidom, misschien wel helemaal niet zelfs. Ik heb vandaag toch weer een kolf gehuurd en ben daar weer mee bezig. Hopelijk gaat de productie omhoog.

Ik heb al meerdere malen contact gehad met de lactatiekundige. Zij gaf het medicijn als optie aan. Maar ik zei al tegen haar dat ik er eerst achter wil komen wat het probleem met de voedingen is, voor zover ik daar echt goed achter kan komen. We hebben een lastige start gehad in het ziekenhuis, dus heb zelf ook wel het idee dat het daarmee te maken heeft. Ons kindje groeide niet echt goed met alleen borstvoeding, kreeg dus toch te weinig binnen. Moesten gaan bijvoeden. Dat heeft de groei goedgedaan, alleen kan ik het nog steeds niet af zonder extra kunstvoeding. Hopelijk gaat het nu meer worden. Het zal wel even tijd nodig hebben, het zal vast niet van de 1 op andere dag ineens heel veel meer worden ben ik bang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 5:42

Hoeveel kolf je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 5:45

ProudMama schreef:Hoeveel kolf je?

Nog niet zoveel, ik heb vanaf begin van de middag ongeveer om de anderhalf uur gekolfd.
Het meeste per kolfbeurt was maar 60 ml. Maar dit is voor mijn doen al meer dan ik er in het begin in het ziekenhuis ooit uitgehaald heb. Als ik dan soms lees wat andere kolven, dan vraag ik me af of dat bij mij nog gaat
gebeuren Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 5:48

Een kind haalt wel meer uit de borst als een kolf zeggen ze, want is de kleine wel tevreden na het drinken?

Mijn jongens zijn dan ruim 2 maanden en waren 4 weken te vroeg, maar 150cc gaat er makkelijk in.


Laatst aangepast door ProudMama op vr 30 sep 2011 - 5:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Liadan vr 30 sep 2011 - 5:48

mama2be schreef:
ProudMama schreef:Hoeveel kolf je?

Nog niet zoveel, ik heb vanaf begin van de middag ongeveer om de anderhalf uur gekolfd.
Het meeste per kolfbeurt was maar 60 ml. Maar dit is voor mijn doen al meer dan ik er in het begin in het ziekenhuis ooit uitgehaald heb. Als ik dan soms lees wat andere kolven, dan vraag ik me af of dat bij mij nog gaat
gebeuren Sad
Ik vind 60 ml al veel voor elke 1,5 uur hoor. Ik kolf als ik om de drie uur kolf vaak 120 tot 150 cc. In de ochtend vaak meer dan later op de dag.
Hopelijk gaat je productie snel omhoog, je bent in ieder geval goed bezig door zovaak te kolven. Kolf of voed je 's nachts ook? want dat is wel belangrijk als je je productie op wilt schroeven.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 6:05

Liadan schreef:
mama2be schreef:
ProudMama schreef:Hoeveel kolf je?

Nog niet zoveel, ik heb vanaf begin van de middag ongeveer om de anderhalf uur gekolfd.
Het meeste per kolfbeurt was maar 60 ml. Maar dit is voor mijn doen al meer dan ik er in het begin in het ziekenhuis ooit uitgehaald heb. Als ik dan soms lees wat andere kolven, dan vraag ik me af of dat bij mij nog gaat
gebeuren Sad
Ik vind 60 ml al veel voor elke 1,5 uur hoor. Ik kolf als ik om de drie uur kolf vaak 120 tot 150 cc. In de ochtend vaak meer dan later op de dag.
Hopelijk gaat je productie snel omhoog, je bent in ieder geval goed bezig door zovaak te kolven. Kolf of voed je 's nachts ook? want dat is wel belangrijk als je je productie op wilt schroeven.

Ik kan nu richting de avond wel merken dat het minder is. Dat merkte ik sowieso met voeden zelf ook altijd al. Het probleem in het begin was vooral, dat ons kindje niet echt goed aangaf dat die nog honger had. Ging achteraf gezien dus vaak weer slapen, met te weinig melk. Aangezien het gewicht dus niet echt omhoog ging. Daar kwam ook nog eens bij dat die zelf bijna niet wakker werd en ik er ook alles aan kon doen om ons kindje wakker te krijgen, wat helaas niet lukte. Dat is wel stukken beter, meldt zichzelf nu in ieder geval. Verder heb ik alleen een kolf gebruikt in het begin, toen ons kindje nog in het ziekenhuis lag. Daarna overgegaan op gewoon voeden met daar waar nodig een flesje erachteraan. We zijn nu bijna 2 maanden verder en het is in die 2 maanden niks anders als alleen maar gedoe rondom die voedingen, wat me ontzettend veel energie kost. Dus heb 's nachts niet heel regelmatig op vaste tijdstippen gevoed, pas als die zichzelf meldde. Wel uiteraard met de maximale tijd ertussen wat mag met zo'n kleintje. Als ik dan de wekker had gezet om ons kleintje te wekken, dan werd ik er zelf gewoon niet wakker van. Ons kindje slaapt wel bij ons op de kamer, dus nu die zichzelf meldt gaat dat stukken beter.

Maar ik hoop dat ik ook binnenkort zoveel kan kolven. Zou al superblij zijn met bijvoorbeeld 100ml. De kinderarts vond het al knap dat ik het zo lang volhoud. Nou hoop ik dat ik daar dan binnenkort ook eindelijk resultaat van ga zien, van al mijn inspanningen. Soms vind ik het wel erg moeilijk en zwaar, maar als ik dan ons kindje weer zie dan weet ik weer waar ik het allemaal voor doe. Dus toch nog even doorzetten en alles eruit halen wat kan. Mocht het dan toch niet lukken, dan heb ik er ook vrede mee. Dan heb ik in ieder geval meer als mijn best gedaan. En nu krijgt die toch maar mooi een groot gedeelte borstvoeding binnen, alleen helaas nog niet genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 6:08

Mag ik vragen hoe het kwam dat je kindje te vroeg was? En is het een jongen of een meisje? 'Het' klinkt zo onpersoonlijk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domperidom voor productie borstvoeding Empty Re: Domperidom voor productie borstvoeding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum