Stedentrip Londen, is dit duur?
+2
SnowWhite
Marin
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Stedentrip Londen, is dit duur?
Ik zou ook iets langer gaan. Ik ben voor een paar jaar terug eens een dagje in London geweest maar ik kan nou niet zeggen dat ik een goede indruk van de stad heb gekregen. We hebben zo weinig kunnen zien. Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik er echt geweest ben en het karakter van de stad heb leren kennen.
Gast- Gast
In één dagje kun je echt niet veel doen in London! Ik ga er regelmatig heen, ben helemaal verliefd op die stad
Ik vlieg meestal met ryanair vanaf Eindhoven en ik boek inderdaad ver vantevoren. 80 euro voor een retourtje vind ik dan niet zo veel. Ik vlieg altijd op stansted en dan ga ik met de bus (terravision) of de trein (stansted express) naar het centrum. Ik vind 45 min per trein helemaal niet lang, naar Gatwick moet je ook met de trein en vanaf Heathrow gaat een metro, maar qua tijd scheelt het weinig. En qua prijs voor je ticket scheelt het wél veel geld als je op stansted vliegt, dus de keus is dan snel gemaakt
Tip voor een hostel: all star hostel en voor een hotel: royal national hotel, niet te duur, toch netjes en vooral een prima locatie.
Ik vlieg meestal met ryanair vanaf Eindhoven en ik boek inderdaad ver vantevoren. 80 euro voor een retourtje vind ik dan niet zo veel. Ik vlieg altijd op stansted en dan ga ik met de bus (terravision) of de trein (stansted express) naar het centrum. Ik vind 45 min per trein helemaal niet lang, naar Gatwick moet je ook met de trein en vanaf Heathrow gaat een metro, maar qua tijd scheelt het weinig. En qua prijs voor je ticket scheelt het wél veel geld als je op stansted vliegt, dus de keus is dan snel gemaakt
Tip voor een hostel: all star hostel en voor een hotel: royal national hotel, niet te duur, toch netjes en vooral een prima locatie.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
1 dagje is inderdaad wel erg kort, zeker als je de stad nog niet kent.
Ik ben wel eens met een busreis gegaan. Is opzich ook niet zo duur. Het zijn vooral de excursies die je erbij boekt die duur zijn. Zelf heb ik dat toen niet gedaan en het echt geboekt voor de reis en het hotel.
Ik ben wel eens met een busreis gegaan. Is opzich ook niet zo duur. Het zijn vooral de excursies die je erbij boekt die duur zijn. Zelf heb ik dat toen niet gedaan en het echt geboekt voor de reis en het hotel.
Gast- Gast
Ik ben wat aan het rondkijken geweest en waarschijnlijk wordt het toch een meerdaagse stedentrip. Qua kosten is dat ook voordeliger dan 1 dag.
Gast- Gast
Ik ga deze week samen met mjin vriend voor 36 euro retour met z'n 2 tjes vliegen!
We gaan nu echt even voor wat chique jurkjes voor de dames en een pakje voor mijn zoon. Ik weet precies waar ik heen wil en waar niet Cultureel doen we helemaal niet, ik kom geregeld in Londen en dat soort dingen heb ik echt wel gezien. Ik ken de weg dus wij vliegen begin van de avond heen, gaan daar een hapje eten en dan slapen, volgende dag t'm 21 uur de tijd om te shoppen etc Dan vliegen we weer naar huis.
We gaan nu lowbudget en zullen in een goedkoop hotelletje / hostel gaan slapen. Maar als je een leuk hotel wil, midden in het centrum kan je voor zo'n 30/40 euro pp. al wel iets hebben. Hostel kan al vanaf 9 euro , maar goed, dat moet je aanstaan natuurlijk !
Can't wait to go
We gaan nu echt even voor wat chique jurkjes voor de dames en een pakje voor mijn zoon. Ik weet precies waar ik heen wil en waar niet Cultureel doen we helemaal niet, ik kom geregeld in Londen en dat soort dingen heb ik echt wel gezien. Ik ken de weg dus wij vliegen begin van de avond heen, gaan daar een hapje eten en dan slapen, volgende dag t'm 21 uur de tijd om te shoppen etc Dan vliegen we weer naar huis.
We gaan nu lowbudget en zullen in een goedkoop hotelletje / hostel gaan slapen. Maar als je een leuk hotel wil, midden in het centrum kan je voor zo'n 30/40 euro pp. al wel iets hebben. Hostel kan al vanaf 9 euro , maar goed, dat moet je aanstaan natuurlijk !
Can't wait to go
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
love schreef:Joy_ schreef:love schreef:en zoals Londan Stansted is dat ver vanaf het centrum van Londen?
Makkelijk te bereiken met OV?
Ja het is onwijs ver vanaf London, namelijk drie kwartier met de trein. Maar de verbinding er naar toe is super. Als je goedkoop wilt vliegen, is dat goed te doen, maar reken ook op 15 pond (enkeltje) treinkosten.
Hmm dan toch maar iets dichterbij,
dan is Gatwick (als ik het goed schrijf) het beste qua locatie?
En weet je toevallig ook een goedkoop/goed verblijf?
Gatwick vind ik zelf een minder fijne verbinding als via Stansted. Ik vlieg bijna altijd op stansted als ik ga met een lowcost-airline ( en dat komt vaak voor ). De trein kost retour 29.70 pond trouwens. Best duur in vergelijking met de Easybus bijv. ( 9 pond). Maar kom je in de spits aan op het vliegveld is de trein zeker aan te bevelen! Met de bus kan je soms al wel zo'n 2 - 2,5 uur onderweg zijn dan. Terwijl je er met de trein in 45 min bent.
Qua hotels... mijn all time favourite.. goede ligging, heerlijk verblijf, goed verzorgd, evt nog een zwembad, Saintsbury's tegenover je hotel en metrostation op 100 meter is St. Giles hotel Leisure and Spa. Je betaalt ongeveer 100 euro per nacht daar voor een kamer. Voor een kamer in Bloomsbury is dat niet duur:)
Qua hostels is Piccadilly backpackers mijn favoriet. Daar ga ik waarsch ook nu heen. Of we pakken romantisch een Britannia International in de Docklands ofzo! Dat ontbijt is zooo lekkker! hihi... was onze eerste reis samen naar toe, dus beetje nostalgie. Ligt alleen totaal niet handig voor de shops en het vliegveld..
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Stedentrip Londen
» Stedentrip; Iets anders dan Londen en Parijs
» Stedentrip
» Stedentrip
» Stedentrip in 4 dagen
» Stedentrip; Iets anders dan Londen en Parijs