Stedentrip Londen, is dit duur?
+2
SnowWhite
Marin
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Stedentrip Londen, is dit duur?
Er staat een aanbieding in Vriendin, een dag Londen vanaf €89 per persoon.
Dit zit erbij:
- Overtocht van Hoek van Holland - Harwich (nachtferry)
- 2 overnachtingen in een tweepersoons binnenhut
- Treinretour 2e klas Harwich - Londen + treinschema
- Plattegrond Londen
Ik heb geen idee of dit een normale prijs is of niet, heb nog nooit zo'n stedentrip gemaakt.
Dit zit erbij:
- Overtocht van Hoek van Holland - Harwich (nachtferry)
- 2 overnachtingen in een tweepersoons binnenhut
- Treinretour 2e klas Harwich - Londen + treinschema
- Plattegrond Londen
Ik heb geen idee of dit een normale prijs is of niet, heb nog nooit zo'n stedentrip gemaakt.
Gast- Gast
Re: Stedentrip Londen, is dit duur?
Nee het is niet duur, maar je hebt tijd om 1 winkel in te gaan en dan weer terug te keren, zeker als je van Harwich nog naar London moet en weer terug. Blijf dan op z'n minst 1 nachtje slapen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Vergeet ik erbij te zetten. Je bent 's ochtends voor 9:00 uur in Londen, en de boot vertrekt weer om 20:00 uur.
Gast- Gast
Ja dan nog vind ik het wel veel te kort, tenzij je echt even gaat om in een bepaalde winkel te shoppen ofzo. Maar als je de stad niet echt kent, zou ik gewoon voor een langer tripje gaan.
Marin- Lady Post-a-lot
Dan kun je beter een goedkoop ticket boeken en in een hostel of travelodge gaan slapen. Ben je misschien iets meer geld kwijt (echt niet veel meer), maar wel meerdere dagen in Londen.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben er nog nooit geweest, ik weet er niks. Maar voor de winkels ga ik sowieso niet.
Zal nog eens verder rondneuzen. Misschien tips iemand voor een hotel oid?
Zal nog eens verder rondneuzen. Misschien tips iemand voor een hotel oid?
Gast- Gast
Ik vind het wel duur, als je op tijd boekt kan je via ryanair al voor 15 euro ofzo retour vliegen. Easyjet kan ook al voor een paar tientjes. En dan lekker 1 of 2 nachtjes blijven!
Die trein doet er 1,5 uur over geloof ik vanaf harwich, daarmee mis je dus al 3 uur.. Plus dat je zeker wel op tijd wilt zijn, dus dat je wel een half uur of uur eerder moet vertrekken savonds alweer.. Dan kom je dus om half 11 aan in Londen en vertrek je weer rond half 6..
Die trein doet er 1,5 uur over geloof ik vanaf harwich, daarmee mis je dus al 3 uur.. Plus dat je zeker wel op tijd wilt zijn, dus dat je wel een half uur of uur eerder moet vertrekken savonds alweer.. Dan kom je dus om half 11 aan in Londen en vertrek je weer rond half 6..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Als je er nog nooit bent geweest, is het sowieso zonde om dat in 1 dagje te doen. Dan moet je heel erg haasten of echt maar een klein beetje zien. Voordat je door hebt hoe de stad in elkaar steekt, moet je dan al weer terug.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Als je er nog nooit bent geweest, is het sowieso zonde om dat in 1 dagje te doen. Dan moet je heel erg haasten of echt maar een klein beetje zien. Voordat je door hebt hoe de stad in elkaar steekt, moet je dan al weer terug.
+1! Ik ben er afgelopen zomer geweest, 3 nachten geloof ik (begin te twijfelen haha).. en zelfs dat was nog te kort!
TukTuk- Ratel
Hm, dan wordt het deze aanbieding dus niet, als 2 mensen al zeggen dat het te kort is.
Gast- Gast
Ik ben er al meerdere keren geweest en steeds blijf ik weer nieuwe dingen ontdekken. Aan een paar dagen heb je dus niet genoeg Maar één dag is echt zonde voor dat geld!
SnowWhite- Kletskop
Wat ik mij afvraag is hoe jullie aan goedkope vliegtickets komen (ryanair etc)
wat voeren jullie in ; vluchthaven vertrek periode etc. Want ik kom altijd rond de 80 euro uit p.p voor alleen vlucht en naar mijn idee moet dit goedkoper kunnen :-)
wat voeren jullie in ; vluchthaven vertrek periode etc. Want ik kom altijd rond de 80 euro uit p.p voor alleen vlucht en naar mijn idee moet dit goedkoper kunnen :-)
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
love schreef:Wat ik mij afvraag is hoe jullie aan goedkope vliegtickets komen (ryanair etc)
Dit vraag ik me ook af, heb net even zitten kijken maar kom ook alleen maar op duurdere tickets uit.
Gast- Gast
Door de weeks vliegen, vaak op dinsdag en donderdag, en niet te kort van te voren boeken En de aanbiedingen in de gaten houden
TukTuk- Ratel
Ligt er inderdaad aan wanneer je weg wilt. Ik ga vaak doordeweeks en niet last minute want dan kunnen de prijzen ineens 2x zo duur zijn.
En 80 euro pp is niet duur voor mijn idee, als dat retour is..
En 80 euro pp is niet duur voor mijn idee, als dat retour is..
SnowWhite- Kletskop
En vanaf wel vliegveld vliegen jullie?
En welk vliegveld is het handigst om op e vliegen naar Londen
En welk vliegveld is het handigst om op e vliegen naar Londen
love- Kletskop
Het handigste is Heathrow, maar dat is vaak duur om op te vliegen. Vliegen kan zowel vanaf Schiphol (easyjet), als Eindhoven en Maastricht (beide Ryanair)
TukTuk- Ratel
Ik vlieg vaak met E.asyjet vanaf Amsterdam naar Gatwick. Maar dat is voor iedereen verschillend. Ik vind dit het prettigst.
SnowWhite- Kletskop
en zoals Londan Stansted is dat ver vanaf het centrum van Londen?
Makkelijk te bereiken met OV?
love- Kletskop
love schreef:en zoals Londan Stansted is dat ver vanaf het centrum van Londen?
Ja het is onwijs ver vanaf London, namelijk drie kwartier met de trein. Maar de verbinding er naar toe is super. Als je goedkoop wilt vliegen, is dat goed te doen, maar reken ook op 15 pond (enkeltje) treinkosten.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:love schreef:en zoals Londan Stansted is dat ver vanaf het centrum van Londen?
Ja het is onwijs ver vanaf London, namelijk drie kwartier met de trein. Maar de verbinding er naar toe is super. Als je goedkoop wilt vliegen, is dat goed te doen, maar reken ook op 15 pond (enkeltje) treinkosten.
Hmm dan toch maar iets dichterbij,
dan is Gatwick (als ik het goed schrijf) het beste qua locatie?
En weet je toevallig ook een goedkoop/goed verblijf?
love- Kletskop
Gatwick zal misschien iets dichterbij liggen, maar reken op ongeveer dezelfde prijs om er te komen denk ik. volgens mij maakt het niet erg veel verschil. Dichtbij zijn Heathrow en London City, maar daar betaal je dan weer voor qua vluchten.
Wil je in een hostel? Zo ja, dan kan ik Piccadilly Backpackers en Clink 78 aanraden.
Hotels ken ik niet echt goedkoop (alleen chic haha), maar daarvoor kan je goed op booking.com kijken.
Wil je in een hostel? Zo ja, dan kan ik Piccadilly Backpackers en Clink 78 aanraden.
Hotels ken ik niet echt goedkoop (alleen chic haha), maar daarvoor kan je goed op booking.com kijken.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb dit ook een keer gedaan, was een cadeautje van mijn werk. Maar toen was ik eerder al 4 dagen/3 nachten op studiereis in Londen geweest en had ik al veel gezien.
Toch hebben we in die ene dag genoeg kunnen doen; we hebben vooral veel gelopen en gewoon lekker om ons heen gekeken. Dat je maar 1 winkel kunt bezoeken vind ik wat overdreven, je kunt wel meer doen op een dag. Ik zou gewoon lekker rondkijken en genieten. Voor 89 euro heb je best veel vind ik.
Toch hebben we in die ene dag genoeg kunnen doen; we hebben vooral veel gelopen en gewoon lekker om ons heen gekeken. Dat je maar 1 winkel kunt bezoeken vind ik wat overdreven, je kunt wel meer doen op een dag. Ik zou gewoon lekker rondkijken en genieten. Voor 89 euro heb je best veel vind ik.
Gast- Gast
Ik ga halfverwege oktober naar Londen en heb dit betaald:
Treinticket van ieder station in NL(dus inclusief NS) t/m Londen: retour 100 euro
Hostel: 15 euro per nacht op slaapzaal met in totaal 9 incl ontbijt.
Vliegen was idd ook een optie, maar vliegtijden zijn niet ideaal(heel erg vroeg in de ochtend) en zoveel zal het uiteindelijk niet schelen in prijs(als je de trein er nog bij optelt in NL)
Treinticket van ieder station in NL(dus inclusief NS) t/m Londen: retour 100 euro
Hostel: 15 euro per nacht op slaapzaal met in totaal 9 incl ontbijt.
Vliegen was idd ook een optie, maar vliegtijden zijn niet ideaal(heel erg vroeg in de ochtend) en zoveel zal het uiteindelijk niet schelen in prijs(als je de trein er nog bij optelt in NL)
Gast- Gast
Je kunt ook van tevoren een plek in een bus boeken van stansted naar het centrum. Dat kost vanuit thuis geloof ik maar 2 pond. Ik heb het twee keer gewoon op het vliegveld geregeld (Easyjetbus (maar ik vloog met Ryan Air)) en dan kost een retourtje je ongeveer 12 pond.
Edit: ik vond dat trouwens prima te doen en voor de terugweg kun je ook heel veel tijden kiezen: ideaal!
Edit: ik vond dat trouwens prima te doen en voor de terugweg kun je ook heel veel tijden kiezen: ideaal!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Stedentrip Londen
» Stedentrip; Iets anders dan Londen en Parijs
» Stedentrip
» Stedentrip
» Stedentrip in 4 dagen
» Stedentrip; Iets anders dan Londen en Parijs
» Stedentrip
» Stedentrip
» Stedentrip in 4 dagen