Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v Wat is jou idee bij de kindernamen v/d mama boven je

+33
Kat1980
joyce0606
Roodkapje
Catwoman79
Coccinelle
Happydobby
Jelin
VeryCherry
Meeko
Jade
Flip Fluitketel
M@niek
Filoria
ProudMom
Printje
Mama_1987
Liadan
Caroow
Bruintje Beer
LMCurious
mauwmauw
Fiwen
Kayleigh
Teddyaapje
loesje
RiLiJu
Julia
PapillonRose
maiadebij
Nana
Flower_L
Darius
*Troela*
37 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v Wat is jou idee bij de kindernamen v/d mama boven je - Pagina 2 Empty Re: N.a.v Wat is jou idee bij de kindernamen v/d mama boven je

Bericht  Fiwen di 27 sep 2011 - 8:50

S.tijn vind ik een super leuke naam! Doet me denken aan een ondernemend, eigenwijs maar heel lief mannetje.

Mijn dochtertje heet J.uultje
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Wat is jou idee bij de kindernamen v/d mama boven je - Pagina 2 Empty Re: N.a.v Wat is jou idee bij de kindernamen v/d mama boven je

Bericht  maiadebij di 27 sep 2011 - 8:54

Sorry ik ben al geweest maar wil toch even zeggen dat ik Juultje een super leuke naam vind! Net als Saar eigenlijk. Een makkelijke Nederlandse naam die je toch niet zo vaak hoort.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 8:55

Fiwen schreef:S.tijn vind ik een super leuke naam! Doet me denken aan een ondernemend, eigenwijs maar heel lief mannetje.

Mijn dochtertje heet J.uultje

Klopt echt helemaal als mis ik nog het woord ongeduldig erbij Wink haha

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw di 27 sep 2011 - 8:56

bij juultje denk ik aan een klein schattig poppetje,verder een leuke naam.persoonlijk niet mijn smaak,maar goed smaken verschillen(gelukkig)zal wat zijn als we allemaal hetzelfde mooi vinden.

mijn zoontje heet V.arian.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  LMCurious di 27 sep 2011 - 8:57

Bij v.arian denk ik aan een eigenzinnig mannetje die goed weet wat hij wel en niet wil.

Mijn kids heten dus Joris en Milou.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167

Bericht  Bruintje Beer di 27 sep 2011 - 9:01

Bij Joris denk ik aan de zanger van Abel waar ik fan van ben geweest. Maar volgens mij past de naam Joris helemaal bij jullie mannetje. Lekker eigenwijs en soms een pittig kereltje.

Bij Milou denk ik aan een klein lief poppetje(wat jullie meisje in werkelijkheid ook is volgens mij).

Mijn kinderen heten S.arah en D.avid
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Caroow di 27 sep 2011 - 9:02

Ik dacht dus dat V.arian Y.arian heette, omdat bij de ticker A.my ook A.mv lijkt, volgen jullie mij nog?

Ik vind het echt een leuke naam! (Met de V dus smile )

Mijn favo naam (heb nog geen kinderen) is R.avi
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Liadan di 27 sep 2011 - 9:03

Kayleigh schreef:I.sabelle : leuke en lieve naam wat past bij een lief meisje

mijn kids heten :

Dan weet ik nu pas wie je bent smile , leuk dat je je hier hebt aangemeld.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  mauwmauw di 27 sep 2011 - 9:06

Caroow schreef:Ik dacht dus dat V.arian Y.arian heette, omdat bij de ticker A.my ook A.mv lijkt, volgen jullie mij nog?

Ik vind het echt een leuke naam! (Met de V dus smile )

Mijn favo naam (heb nog geen kinderen) is R.avi
Y.arian.die variant heb ik nog niet gehoord,maar begrijp je logica wel.Maar het is echt een V
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mama_1987 di 27 sep 2011 - 9:06

R.avi: een hele stoere mooie naam. Ik zie dan een klein ventje voor me met lang haar (haha vraag me niet waarom)

Liadan: wil ook wel reageren op jou kindernamen maar weet niet hoe ze heten Wink

Mijn zoontje heet D.ion!
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Bericht  Printje di 27 sep 2011 - 9:07

Ik vind V.arian een originele naam maar denk persoonlijk meteen aan geneesmiddelen. Waar komt de naam eigenlijk vandaan?

Ons vente heet R.uben L.uca
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Mama_1987 di 27 sep 2011 - 9:08

V.arian: een aparte naam die ik nog nooit gehoord heb. Maar wel een mooie naam die niet moeilijk uit te spreken is. Ik hou persoonlijk niet van namen waar je je tong over breekt.
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Printje di 27 sep 2011 - 9:08

D.ion vind ik een hele leuke stoere naam, ik denk dan meteen aan zo'n knap donker kindje met hele mooie krullen
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liadan di 27 sep 2011 - 9:11

Mama_1987 schreef:R.avi: een hele stoere mooie naam. Ik zie dan een klein ventje voor me met lang haar (haha vraag me niet waarom)

Liadan: wil ook wel reageren op jou kindernamen maar weet niet hoe ze heten Wink

Mijn zoontje heet D.ion!
Ze heten Yara en Kian smile .

D.ion: ik zie een jongetje voor me met donker haar. Hij is enthousiast en houdt van dansen.

Laatst aangepast door Liadan op di 27 sep 2011 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Mama_1987 di 27 sep 2011 - 9:13

Printje schreef:D.ion vind ik een hele leuke stoere naam, ik denk dan meteen aan zo'n knap donker kindje met hele mooie krullen

Dank je wel! Hij is niet donker maar zou goed kunnen dat hij krullen krijgt! Mijn man had zelf vroeger ook heel veel krullen en als hij het nu lang zou laten groeien ook Very Happy
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  ProudMom di 27 sep 2011 - 9:15

R.uben L.uca vind ik een mooie en hele stoere naam. Very Happy
De naam R.uben hoor ik hier in de omgeving wel vaak, maar dat maakt de naam niet minder leuk. En L.uca maakt het weer net iets specialer, vind ik. Erg mooie naam, voor een mooi mannetje (op je avatar te zien Wink )

Ons mannetje heet B.randon
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Bericht  mauwmauw di 27 sep 2011 - 9:16

Printje schreef:Ik vind V.arian een originele naam maar denk persoonlijk meteen aan geneesmiddelen. Waar komt de naam eigenlijk vandaan?

Ons vente heet R.uben L.uca
Mijn vriend speelt een computer spel,en daar komt koning V.arian in voor.Daar hebben wij dus de naam vandaan.Wij wilde een aparte naam,maar ook weer niet te moeilijk zeg maar(moest uitspreekbaar zijn voor familie)In het spel word het op zn engels uitgesproken,maar wij doen het gewoon op zn nederlands.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria di 27 sep 2011 - 9:18

Printje schreef:Ik vind V.arian een originele naam maar denk persoonlijk meteen aan geneesmiddelen. Waar komt de naam eigenlijk vandaan?
Haha wat grappig. Ik moet altijd aan planten denken als ik die naam hier lees. Komt denk ik doordat het in de verte lijkt op 'varen' ofzo? Neutral Die associatie met medicijnen snap ik ook wel!

Bij de naam Y.ara moet ik meteen denken aan die foto die jij hier weleens hebt neergezet van haar kamertje met die letters aan de muur. Qua uiterlijk van het kindje zou ik denken aan een heel mooi meisje met blauwe ogen. En bij de naam van je zoon denk ik aan een heel dik kindje dat ik ken (die heet ook zo), sorry laughcry Maar vind het wel mooie namen allebei!

En bij D.ion denk ik aan de partner van Susan (die heet toch zo?).

EN ELKE KEER ALS IK DIT BERICHT WIL POSTEN ZIT ER WEER EEN NIEUWE POST TUSSEN, AARGH! Dus @ degene boven me: excuus als ik niet op jouw kindernamen heb gereageerd! angel
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Printje di 27 sep 2011 - 9:20

ProudMom schreef:R.uben L.uca vind ik een mooie en hele stoere naam. Very Happy
De naam R.uben hoor ik hier in de omgeving wel vaak, maar dat maakt de naam niet minder leuk. En L.uca maakt het weer net iets specialer, vind ik. Erg mooie naam, voor een mooi mannetje (op je avatar te zien Wink )

Ons mannetje heet B.randon

Dank je wel! Je hoort R.uben idd vaker en het is idd een mooi mannetje dank je wel, volgens mij is de foto alweer een jaar oud inmiddels..tijd voor een nieuwe hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liadan di 27 sep 2011 - 9:23

[quote="Filoria"]
Printje schreef:
Bij de naam Y.ara moet ik meteen denken aan die foto die jij hier weleens hebt neergezet van haar kamertje met die letters aan de muur. Qua uiterlijk van het kindje zou ik denken aan een heel mooi meisje met blauwe ogen. En bij de naam van je zoon denk ik aan een heel dik kindje dat ik ken (die heet ook zo), sorry laughcry Maar vind het wel mooie namen allebei!
Laughing Het is ook wel een dikzakje, hij weegt alweer 7,7 kilo.
Bij T.omas denk ik aan een klein jongetje met blond haar (maar dat weet ik volgens mij nog van een foto ooit :-) ). Hij speelt graag met treintjes en houdt erg van buitenspelen.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Bruintje Beer di 27 sep 2011 - 9:23

Filoria schreef:
Haha wat grappig. Ik moet altijd aan planten AARGH! :

Ik moet dan ook aan een Varen denken.
Verder een aparte naam die ik zelf niet zou gauw kiezen.

Laatst aangepast door Bruintje Beer op di 27 sep 2011 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  LMCurious di 27 sep 2011 - 9:23

Tomas hadden wij ook hoog op ons lijstje staan. ik denk dan aan een hele sportieve 'outdoor' jongen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167

Bericht  M@niek di 27 sep 2011 - 9:26

M.ilou vind ik een zachte, lieve meisjesnaam, een naam die je ook niet vaak hoort. Joris vind ik een naam van vroeger, ik ken erg veel jorissen van mijn leeftijd haha, voorderest vind ik dat wel een kort maar krachtige stoere naam, wel een naam voor een stoere jongen!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flip Fluitketel di 27 sep 2011 - 9:27

Bruintje Beer schreef:Bij Joris denk ik aan de zanger van Abel waar ik fan van ben geweest. Maar volgens mij past de naam Joris helemaal bij jullie mannetje. Lekker eigenwijs en soms een pittig kereltje.

Bij Milou denk ik aan een klein lief poppetje(wat jullie meisje in werkelijkheid ook is volgens mij).

Mijn kinderen heten S.arah en D.avid

Zal ik deze dan maar doen..... Wink Wink Wink

S.arah--> Een lief, klein, ondeugend,eigenwijs dametje. Die haar vader en moeder al flink de handen in de haren bezorgd!

D.avid --> Een klein, stoer, hongerig manneke die al heel lief kan knipogen!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Filoria di 27 sep 2011 - 9:32

Liadan: haha jij beschrijft Tomas gewoon! Dat is niet de bedoeling van dit topic :p
Bruintje Beer: fijn dat ik niet de enige ben die steeds aan varens denkt.
LMC: serieus? Tomas zonder H? Dat hoor je niet vaak namelijk.

Ik had mijn zoon dolgraag Joris genoemd, vind ik een hele mooie naam. Ik moet dan denken aan een grappig en dapper kereltje. Maar mijn ex (2 jaar mee gehad, is uitgegaan vlak voordat ik mijn man leerde kennen) heet ook Joris. Dus toch maar niet gedaan :p

Hoe heet jouw kleintje Flip Fluitketel?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: