Wat vind je van de mama boven je?
+16
LMCurious
Happydobby
Mida4you
Teddyaapje
loesje
Meeko
sheila123
mauwmauw
Mamsie
Susan
RYW
holaagirl
Coccinelle
M@niek
PapillonRose
Darius
20 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Wat vind je van de mama boven je?
En laten we het leuk houden!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Wat vind je van de mama boven je?
Je lijkt me een leuke vrouw met humor. Avontuurlijk en relaxed met de kinderen. Ook denk ik dat je intelligent bent en je openstaat om te leren. En je hebt twee mooie zoons
Gast- Gast
Arden: telkens weer moet ik wennen aan je nieuwe naam haha....
Je bent al een hele poos op het forum :-) 2 lieve kindjes (vooral je kleine poppetje wat een droppie)
ohh wacht we mogen niet afdwalen op kids he..
Al met al, vind ik je gezellig aanwezig en indien nodig meng je je ook wel in een discussie... durft je mening te geven.
Je bent al een hele poos op het forum :-) 2 lieve kindjes (vooral je kleine poppetje wat een droppie)
ohh wacht we mogen niet afdwalen op kids he..
Al met al, vind ik je gezellig aanwezig en indien nodig meng je je ook wel in een discussie... durft je mening te geven.
Gast- Gast
Voor zover ik forummers denk te kennen (kom hier ook nog weer niet zo heel lang) vind ik je een hele lieve, en gezellige mama BeeGee! Je vertelt heel leuk over je kids en volgens mij ben je een supermoeder moeder voor je meiden. De foto's die ik weleens heb gezien zijn ook altijd zo leuk, dacht dat je laatst eentje met een boksoutfit had geplaatst toch? Heerlijk zulke momenten! En je meiden hebben van die prachtige namen. En nu komt er straks een klein mannetje bij, ben benieuwd hoe hij gaat heten
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PR is een hele leuke mama, ze heeft een heel mooi lief kindje die ik vooral zie op de foto´s van hyves! Ze is super trots en dan spat er ook vanaf!
Daarnaast is zei niet alleen mama van A.my maar ook nog een klein beetje van een heleboel pubers
Daarnaast is zei niet alleen mama van A.my maar ook nog een klein beetje van een heleboel pubers
Laatst aangepast door M@niek op do 1 sep 2011 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Papillonrose lijkt me een hele lieve, zachtaardige, zorgzame moeder. We hebben elkaar een keer gezien op een meet en zo kwam ze daar over en ook op het forum. Haar dochter is ook echt een mooi poppetje.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
effe offtopic *bofkont die PR, haha 2x aan de beurt;-) hahah! *sluipt weer weg*
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Kijk eens aan, zomaar twee keer lieve woorden voor mij! Word er stil van
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Beegee ik heb die naam echt al 1,5 jaar haha maar bedankt
Gast- Gast
Arden schreef:Beegee ik heb die naam echt al 1,5 jaar haha maar bedankt
Dan doe ik jou ook even, Arden.
Volgens mij ben jij bereid om echt enorm veel opzij te zetten voor je kinderen, ben je zo iemand die eigenlijk al moeder was voor je eerste kind geboren was en zal je je helemaal doodvechten voor ze ook zal je je niet zomaar opzij laten zetten en opkomen voor wat jij vindt dat goed is en je niet zomaar tevreden laten stellen of laten overtuigen.
En, zit ik een beetje goed?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Arden: een leuke spontane vlotte mama die ontzettend lief voor haar kinderen is en vooral ook heel dol is op haar kindjes.
Ik heb bewondering voor je dat je ondanks je 2 kids en een 3e op komst gewoon door knokt met je studie !!!
Ik heb bewondering voor je dat je ondanks je 2 kids en een 3e op komst gewoon door knokt met je studie !!!
Gast- Gast
I know, dat maakt het misschien nog wel erger... :-)Arden schreef:Beegee ik heb die naam echt al 1,5 jaar haha maar bedankt
telkens weer valt bij mij opnieuw het kwartje... maar goed zo blijf je bij mij heeeeel jong
Gast- Gast
Ik denk dat stuiterbal een moeder is die leuke,creatieve dingen met haar zoon doet. Ondanks de tegenslagen van het afgelopen jaar en de het onderzoek van afgelopen week slaat ze zich er toch maar doorheen. Je bent een sterke moeder.
Gast- Gast
Ik weet niet zo veel van je Yvonne, maar ik denk dat je een hele lieve, sterke moeder bent. Volgens mij combineer je het moederschap met een studie. Ik weet uit ervaring dat dat soms best pittig kan zijn.
En volgens mij heb je een verrassing in je buik?
Gast- Gast
Hee! Jullie slaan mij over!!!
RYW- Ratel
Wow ook 3x voor degene die nu komt, ik ben dus al drie keer geweest
Beegee,
Stuiter, dank je voor je lieve woorden!
RYW, ja je hebt gelijk! Vooral dat ik eigenlijk al moeder was voor mijn eerste kind geboren is. Ik was ongepland zwanger en hoe vaak ik wel niet gehoord heb "als er iemand zo jong moeder had moeten worden was jij het wel" en meer dingen in die richting. Ik denk dat je het grootste deel van je bericht ook wel op jezelf kan toepassen!
Beegee,
Stuiter, dank je voor je lieve woorden!
RYW, ja je hebt gelijk! Vooral dat ik eigenlijk al moeder was voor mijn eerste kind geboren is. Ik was ongepland zwanger en hoe vaak ik wel niet gehoord heb "als er iemand zo jong moeder had moeten worden was jij het wel" en meer dingen in die richting. Ik denk dat je het grootste deel van je bericht ook wel op jezelf kan toepassen!
Gast- Gast
Ik heb enorm diep respect voor RYW, met haar baan en studie. Echt heel super!!!! En ook nog stoere knullen, waarva er eentje in groep drie zit!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Dankjewel. Ik heb inderdaad een verrassing in mijn buik ja.Minneke schreef:Ik weet niet zo veel van je Yvonne, maar ik denk dat je een hele lieve, sterke moeder bent. Volgens mij combineer je het moederschap met een studie. Ik weet uit ervaring dat dat soms best pittig kan zijn.
Gast- Gast
off topic, arden heb ik gemist dat er een 3e kindje komt?
Gast- Gast
Darius schreef:Ik heb enorm diep respect voor RYW, met haar baan en studie. Echt heel super!!!! En ook nog stoere knullen, waarva er eentje in groep drie zit!
Thanks ik moet wel stoer zijn, met zulke stoere zoons kan mama niet achterblijven
RYW- Ratel
yvonne schreef:Dankjewel. Ik heb inderdaad een verrassing in mijn buik ja.Minneke schreef:Ik weet niet zo veel van je Yvonne, maar ik denk dat je een hele lieve, sterke moeder bent. Volgens mij combineer je het moederschap met een studie. Ik weet uit ervaring dat dat soms best pittig kan zijn.
Hihihi, ik stel me daar echt zo'n soort van duveltje uit een doosje bij voor of zo'n bos bloemen van zo'n goochelaar: verrassing!!! Maar ik neem aan dat je een kleintje verwacht
Toen ik zwanger was van mijn tweede kreeg ik met kerst een kaart van mijn leidinggevende en daar stond op 'ik hoop dat je een gezonde mensenbaby krijgt' toen dacht ik, ja ik mag hopen dat er geen kangoeroe uitkomt inderdaad maar het was lief bedoeld, I'm sure.
RYW- Ratel
Een mensenbaby, ik lig echt dubbel hier.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja, ik dacht ook echt, mens, wat verwacht je van me, dat ik zwanger ben van een dier?! Maar goed, zullen de zwangerschapshormoontjes wel geweest zijn he
Het was echt aardig bedoeld, maar lichtelijk ongelukkig
Het was echt aardig bedoeld, maar lichtelijk ongelukkig
RYW- Ratel
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v Wat is jou idee bij de kindernamen v/d mama boven je
» Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?
» Welk liedje vind je bij de forumster boven je passen?
» Welke naam vind jij bij de forummer boven je passen?
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?
» Welk liedje vind je bij de forumster boven je passen?
» Welke naam vind jij bij de forummer boven je passen?
» Mama's met niet-mama vriendinnen
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: