Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v Wat is jou idee bij de kindernamen v/d mama boven je

+33
Kat1980
joyce0606
Roodkapje
Catwoman79
Coccinelle
Happydobby
Jelin
VeryCherry
Meeko
Jade
Flip Fluitketel
M@niek
Filoria
ProudMom
Printje
Mama_1987
Liadan
Caroow
Bruintje Beer
LMCurious
mauwmauw
Fiwen
Kayleigh
Teddyaapje
loesje
RiLiJu
Julia
PapillonRose
maiadebij
Nana
Flower_L
Darius
*Troela*
37 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

N.a.v Wat is jou idee bij de kindernamen v/d mama boven je - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Wat is jou idee bij de kindernamen v/d mama boven je

Bericht  Parisienne wo 28 sep 2011 - 6:35

Bij Y.estin denk ik aan een mannetje met donkere krullen, blauw/groene ogen, zelfstandig, ondeugend maar tegelijk ook erg liefdevol (als in knuffels en kusjes geven).

Nu de naam van mijn meisje: N.oa
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Wat is jou idee bij de kindernamen v/d mama boven je - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Wat is jou idee bij de kindernamen v/d mama boven je

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 6:39

Bij Noa denk ik aan een lief vrolijk meisje, die wel een tikkeltje ondeugend is.

Mijn zoontje heet Joey

Gast
Gast

Bericht  Fearie wo 28 sep 2011 - 6:46

Bij J.oey denk ik aan Matsoe Matsoe van Oh Oh Cherso Laughing

Nee, grapje. Hoop niet dat het zo'n jongen wordt Wink Ik denk aan een leuke blonde jongen, beetje ondeugend en een echte charmeur Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne wo 28 sep 2011 - 6:53

Bij J,oey denk ik aan Friends (sorry.. heel voor de hand liggend denk ik). Een vrolijk mannetje, donker haar, lekker ondeugend, recht voor z'n raap, soms een beetje naïef en een echte flirt! Very Happy
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne wo 28 sep 2011 - 6:57

Roodkapje schreef:Bij S.tanley denk ik aan een kwajongen. De ex van mijn nichtje heet zo en dat was echt zo'n Haags relschoppertje dus dan krijg je al snel zo'n beeld. Leuke spontane jongen met een eigen willetje denk ik! Niet een naam die ik zelf zou kiezen maar wel origineel!

Mijn kids heten M.yrthe , I.lyèn ( spreek je uit als ie-lèn) en O.livier.
Deze vind ik wel leuk:

M.yrthe: lang, stijl donkerbruin haar, groene ogen, netjes/modieus gekleed, slim, sociaal en lief!
I.lyèn: blond haar, groene ogen, eigenwijs, sterke eigen wil, sociaal en lief!
O.livier: blonde krullen, blauwe ogen, draagt 'kakkleding' (polo's, overhemden, pantalons, etc.), is eigenwijs, zeer sociaal en laat niet zomaar met zich dollen!

(Heb het overigens over de namen in het algemeen, dus niet alleen over de kind-periode)
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne wo 28 sep 2011 - 6:58

HeartBeat schreef:Bij Noa denk ik aan een lief vrolijk meisje, die wel een tikkeltje ondeugend is.

Mijn zoontje heet Joey

Lief en vrolijk klopt helemaal.. dat tikkeltje ondeugend.. maak daar maar heeeel erg ondeugend van Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 7:09

Fearie schreef:Bij J.oey denk ik aan Matsoe Matsoe van Oh Oh Cherso Laughing

Nee, grapje. Hoop niet dat het zo'n jongen wordt Wink Ik denk aan een leuke blonde jongen, beetje ondeugend en een echte charmeur Very Happy

Haha dat is inderdaad niet de bedoeling nee Wink de rest klopt wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 7:10

Parisienne schreef:Bij J,oey denk ik aan Friends (sorry.. heel voor de hand liggend denk ik). Een vrolijk mannetje, donker haar, lekker ondeugend, recht voor z'n raap, soms een beetje naïef en een echte flirt! Very Happy

Haha, die horen we vaker inderdaad Wink naief weten we nu natuurlijk nog niet haha, en recht voor z'n raap zou die dan van z'n moeder hebben Wink

Gast
Gast

Bericht  Parisienne wo 28 sep 2011 - 7:52

HeartBeat schreef:
Parisienne schreef:Bij J,oey denk ik aan Friends (sorry.. heel voor de hand liggend denk ik). Een vrolijk mannetje, donker haar, lekker ondeugend, recht voor z'n raap, soms een beetje naïef en een echte flirt! Very Happy

Haha, die horen we vaker inderdaad Wink naief weten we nu natuurlijk nog niet haha, en recht voor z'n raap zou die dan van z'n moeder hebben Wink
Ik moest er wel bij zeggen dat ik zo over J.oey's in het algemeen denk, dus niet alleen met betrekking tot een/jouw kind. Ook dus van de volwassen-versie zegmaar Wink Vandaar dus naïef. Maar het is een leuke naam!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 8:49

HeartBeat schreef:Bij Noa denk ik aan een lief vrolijk meisje, die wel een tikkeltje ondeugend is.

Mijn zoontje heet Joey

Joey, leuke naam en hoor hier en daar idd wel om me heen, niet te vaak hier gelukkig hoor! Ik denk dat Joey een lekker vrolijk jochie is, zoals op de foto!

Onze dochter heet; Yenthe.

Gast
Gast

Bericht  Roodkapje wo 28 sep 2011 - 10:24

Parisienne schreef:
Roodkapje schreef:Bij S.tanley denk ik aan een kwajongen. De ex van mijn nichtje heet zo en dat was echt zo'n Haags relschoppertje dus dan krijg je al snel zo'n beeld. Leuke spontane jongen met een eigen willetje denk ik! Niet een naam die ik zelf zou kiezen maar wel origineel!

Mijn kids heten M.yrthe , I.lyèn ( spreek je uit als ie-lèn) en O.livier.
Deze vind ik wel leuk:

M.yrthe: lang, stijl donkerbruin haar, groene ogen, netjes/modieus gekleed, slim, sociaal en lief!
I.lyèn: blond haar, groene ogen, eigenwijs, sterke eigen wil, sociaal en lief!
O.livier: blonde krullen, blauwe ogen, draagt 'kakkleding' (polo's, overhemden, pantalons, etc.), is eigenwijs, zeer sociaal en laat niet zomaar met zich dollen!

(Heb het overigens over de namen in het algemeen, dus niet alleen over de kind-periode)

Haha wat leuk om te lezen!

M. is inderdaad een heel keurig meisje, donkerblond haar met wat slag, ze is heel slim en creatief en ook ontzettend lief. Ze heeft nu al een schoenentic!

I. heeft blond haar, helderblauwe ogen, heel eigenwijs, ontzettend sterke eigen wil. Gek op kleine kindertjes en heel knuffelachtig, maar als ze niet wil knuffelen, wil ze ook echt niet! I. wil bijv. zelf ook haar kleding uitzoeken, met het gevolg dat ze er soms bij loopt als ma Flodder smile. Jurkjes met regenlaarsen en de meest foute combinaties.

O. heeft heel blond haar, knalblauwe ogen, draagt inderdaad "kakkleding" (Overhemdjes, spencertjes en broekjes met bretels... oa. ralph, tommy, scapa etc. maar ook gewoon h&m en zara), zeer sociaal en superlief. Ik denk dat hij alleen te lief is , dus hij moet wel voor zichzelf leren opkomen!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Roodkapje wo 28 sep 2011 - 10:26

Anniej_S schreef:

Mijn zoontje heet Joey

Joey, leuke naam en hoor hier en daar idd wel om me heen, niet te vaak hier gelukkig hoor! Ik denk dat Joey een lekker vrolijk jochie is, zoals op de foto!

Yenthe : Ik denk dan aan een meisje met bruin haar en staartjes.Het is een lieve naam. Dus waarsch ook een heel lief meisje. Zacht en schattig smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Kat1980 do 29 sep 2011 - 3:45

Jetje schreef:Bij J.amie moet ik inderdaad ook meteen denken aan Jamie Oliver. Ijverig en heel enthousiast.
Bij T.imon denk ik aan Timon van Pumba uit the Lion King (en ik was altijd fan dus dat is positief Wink ). Lekker gek en grappig.

Mijn zoontje heet J.esper

Tja, hij kwam er ook zingend uit "Hakuna matata, what a wonderfull day" :P
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 7:54

Roodkapje schreef:
Anniej_S schreef:

Mijn zoontje heet Joey

Yenthe : Ik denk dan aan een meisje met bruin haar en staartjes.Het is een lieve naam. Dus waarsch ook een heel lief meisje. Zacht en schattig smile

Ze is blond met inmiddels 2 staartjes hahahaa

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: