Beertje gezocht.. Mama's een idee? UPDATE pag. 2
+11
Liadan
Viva
Paper Crown
Muis
Nana
Caroow
Sanne
Aimee
holaagirl
_Nina
Jazzlyn
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Beertje gezocht.. Mama's een idee? UPDATE pag. 2
Een maandje of 1 a 1,5 terug? hebben we voor de jongste in de dierentuin een beertje gekocht. Vanaf het eerste moment is hij fan van zijn beertje en hij slaapt er dus altijd mee. Ook houdt hij hem altijd stevig beet in de wagen.
Dus nu eigenlijk de vraag, herkent iemand hem? En waar zou je hem kunnen kopen (buiten de dierentuin om). Even hier, omdat de mama's natuurlijk de meeste beertjes voorbij zien komen!
Niet quoten, mijn zoontje staat ook op de foto. Het gaat om het cremige konijntje.
Dus nu eigenlijk de vraag, herkent iemand hem? En waar zou je hem kunnen kopen (buiten de dierentuin om). Even hier, omdat de mama's natuurlijk de meeste beertjes voorbij zien komen!
Niet quoten, mijn zoontje staat ook op de foto. Het gaat om het cremige konijntje.
Laatst aangepast door Jazzlyn op wo 22 aug 2012 - 0:10; in totaal 1 keer bewerkt
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Re: Beertje gezocht.. Mama's een idee? UPDATE pag. 2
Welke dierentuin was het? Ik ga zondag naar Rhenen, dus ik wil wel kijken?
Edit: je bedoelt dat linkerkonijn?
Edit: je bedoelt dat linkerkonijn?
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Welke dierentuin was het? Dan kan iemand die dichtbij woont e keer kijken? Of je belt of ze heen willen opsturen?
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
haha een beertje? Volgens mij is het meer een konijn ofzo
Maar idd, welke dierentuin? Misschien iemand die in de buurt woont en een abonnement heeft?
Maar idd, welke dierentuin? Misschien iemand die in de buurt woont en een abonnement heeft?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Hahaha, Aimee.. Ik noem een knuffelwezen altijd een beertje. In de zin van knuffelbeer. Of het nu een konijn of een hond is
Het is inderdaad het knuffelige konijntje (creme) en ik ga mijn man even vragen welke dierentuin het was want ik ben steeds in de war
Het is inderdaad het knuffelige konijntje (creme) en ik ga mijn man even vragen welke dierentuin het was want ik ben steeds in de war
Jazzlyn- Prater
Dierenpark Amersfoort!!! Beertje kost 7,95
Jazzlyn- Prater
Ik heb zo'n crèmekleurig konijntje met gekleurde flaporen ook wel eens bij de AH gezien, bij zo'n XL-winkel waar ze ook babyspullen etc verkopen. Misschien zou je daar ook eens kunnen kijken?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Kun je Amersfoort niet mailen met de vraag of ze je een op willen sturen?
Gast- Gast
Weet je het merk niet? Dan kan je even google-en op merk+verkooppunten.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
*weg*
Laatst aangepast door Nana op zo 16 sep 2012 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Nana schreef:Ik heb een abbonnement van Amersfoort dus zou voor je kunnen kijken?
Mijn moeder heeft ook een abonnement en wil anders ook wel voor je kijken
Gast- Gast
Als 1 van jullie dat zou willen doen heeeeeeeeel graag. Vanacht lag hij er weer heel de nacht mee te knuffelen, in slaap zonder tuttie lukt ondertussen dus niet meer:heart: Niet verwacht dat een baby zo vroeg zich al ergens aan kon hechten.
Ik zou er graag 2 willen. Reserve thuis en 1 in de tas. Voor het vertrouwen wil ik op voorhand wel mijn prive gegevens geven, zodat je niet met die beertje zit en bang bent dat ik niet betaal! Het beertje is echt alleen in de dierentuin te krijgen.
Moet ik nog een duidelijkere foto maken? Hij was 7,95! in het winkeltje bij het treintje
Ik zou er graag 2 willen. Reserve thuis en 1 in de tas. Voor het vertrouwen wil ik op voorhand wel mijn prive gegevens geven, zodat je niet met die beertje zit en bang bent dat ik niet betaal! Het beertje is echt alleen in de dierentuin te krijgen.
Moet ik nog een duidelijkere foto maken? Hij was 7,95! in het winkeltje bij het treintje
Jazzlyn- Prater
Mochten de andere meiden geen tijd hebben, of hij is toevallig net niet op voorraad, dan kan ik er over een week of 2 ook even naar op zoek gaan. Als het goed is gaan wij in onze vakantie ook die kant op.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Jazzlyn schreef:Als 1 van jullie dat zou willen doen heeeeeeeeel graag. Vanacht lag hij er weer heel de nacht mee te knuffelen, in slaap zonder tuttie lukt ondertussen dus niet meer Niet verwacht dat een baby zo vroeg zich al ergens aan kon hechten.
Hou maar op. Hier nog zo één. Die slaapt ook al vanaf zo klein met een hondje. Een speen wilde hij niet en duimen doet hij ook niet. Maar hij lebbert en sabbelt dat hele hondje af
En slapen zonder doet hij niet.
Gast- Gast
Watermeloen schreef:Jazzlyn schreef:Als 1 van jullie dat zou willen doen heeeeeeeeel graag. Vanacht lag hij er weer heel de nacht mee te knuffelen, in slaap zonder tuttie lukt ondertussen dus niet meer Niet verwacht dat een baby zo vroeg zich al ergens aan kon hechten.
Hou maar op. Hier nog zo één. Die slaapt ook al vanaf zo klein met een hondje. Een speen wilde hij niet en duimen doet hij ook niet. Maar hij lebbert en sabbelt dat hele hondje af
En slapen zonder doet hij niet.
Mijn zusje had dat ook! Slaapt er nog mee! Dat hondje heeft mijn broertje gewonnen op de kermis en toen zij geboren was in haar bedje gelegd. Sindsdien onafscheidelijk, ze moest hem hebben anders was het huilen. Als mijn moeder het in de was gooide, wachtte ze net zo lang als klein peutertje voor de machine. O, en het vliegtuig is wel eens bijna gemist omdat ze het nog bij mijn oma in Istanbul had laten liggen en wij terug naar NL gingen. Vreselijk schattig maar ook vreselijk vervelend @ the same time.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
wil degene die de beertjes /konijntjes wil halen mij even berichten?
Jazzlyn- Prater
Ik heb er 2 hoor! Pm je even je adresgegevens?
Nana- Prater
Wat leuk dat het zo opgelost is!
Nu we het toch over dierenpark amersfoort hebben;
Hoe vonden jullie het dierenpark?
Ik woon er redelijk dichtbij, maar omdat daar nooit actie's zijn, gaan we eigenlijk altijd naar ouwehands.
Vroeger kwam ik er wel vaak, en vond ik het er heel leuk (vooral dat restaurantje waar je een satémenu kon kopen )
Maar ik vroeg me af hoe het dierenpark nu is? Echt leuk? En die klimroute, is dat iets voor een kindje van 3.5jr?
Nu we het toch over dierenpark amersfoort hebben;
Hoe vonden jullie het dierenpark?
Ik woon er redelijk dichtbij, maar omdat daar nooit actie's zijn, gaan we eigenlijk altijd naar ouwehands.
Vroeger kwam ik er wel vaak, en vond ik het er heel leuk (vooral dat restaurantje waar je een satémenu kon kopen )
Maar ik vroeg me af hoe het dierenpark nu is? Echt leuk? En die klimroute, is dat iets voor een kindje van 3.5jr?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik vind Dierenpark Amersfoort een hele leuke dierentuin, ik denk de leukste die ik ken. Er zit vaak alleen een glaswand tussen jou en de dieren en je ziet ze dan van heel dichtbij. Onze dochter vond dat erg leuk, ze kon daardoor de tijgers en beren bijna aanraken.
De klimroute hebben we niet gedaan omdat we Kian ook bij ons hadden, dus ik weet niet hoe dat is voor een kind van 3,5 jaar, ik denk dat dat wel leuk is.
Je hebt ook een dinobos, dat is ook leuk.
De klimroute hebben we niet gedaan omdat we Kian ook bij ons hadden, dus ik weet niet hoe dat is voor een kind van 3,5 jaar, ik denk dat dat wel leuk is.
Je hebt ook een dinobos, dat is ook leuk.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Dierentuin Amersfoort vind ik een van de leukere parken. Gewoon ook omdat het aanvoelt als een park, je kunt er heerlijk lopen en de dieren op een leuke manier bekijken. Er is een hele grote speeltuin-klimtuin voor de kinderen en ook het dinobos is erg leuk. Aanrader!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Nana schreef:Ik heb er 2 hoor! Pm je even je adresgegevens?
Zo blij met jou!!!!!! Jeeeeh!
Jazzlyn- Prater
winkel bij het treintje..
De berenboemeltrein! ofzoiets..
De berenboemeltrein! ofzoiets..
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Vandaag was het zover... Wat een timing, de dag voor de vakantie... (niet quoten aub)
Wat is dit??
Groepsknuffel
En nu kan ik lekker gaan slapen...
Nogmaals heel erg bedankt Nana!
Wat is dit??
Groepsknuffel
En nu kan ik lekker gaan slapen...
Nogmaals heel erg bedankt Nana!
Jazzlyn- Prater
Joepie ze zijn er!!! Fijne vakantie
Nana- Prater
Wat fijn dat je de konijntjes hebt! Lang leve dit forum, haha
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Gezocht: creatief idee!
» Merkje in baby kleding met beertje
» Idee gezocht cadeau bruiloft!
» update!!! (update 2 januari)
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Merkje in baby kleding met beertje
» Idee gezocht cadeau bruiloft!
» update!!! (update 2 januari)
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: