Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een rondje; wie wil jij meeten?

+27
Caro
Susan
TGR
Jordana
Blond
SuperGrover
Melis_je
Zwoesj
Tullow
Jeanette
Jade
RYW
Burn
Inge
mzcharlotte
Chocolate Cookie
Lotus
ExpressoB
Snoes
Paper Crown
Niekske
Rush
GreenGrass
Sweety
Marin
Lavendel
Raindrop
31 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 4 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  ExpressoB wo 28 sep 2011 - 3:55

June schreef:
ExpressoB schreef:Sjonge jonge zeg! wat werd er serieus op mijn bericht gereageerd...pff

Ik denk dat om dit soort gepiep niemand je wil ontmoeten.

Nou dan toch niet, tsja jeetje
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 4 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 4:37

ExpressoB schreef:Sjonge jonge zeg! wat werd er serieus op mijn bericht gereageerd...pff

Of het nou serieus bedoeld wordt of niet, ik vind het een sneue opmerking.

Ontopic: Meiden die mij leuk lijken om te meeten zijn Purple (vind het ergg jammer dat ze weg is!), Bliss (weer), Storm, Feline, Lady4, Jeannette.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je wo 28 sep 2011 - 5:10

Ik heb al heel veel mensen gemeet en de meeste zou ik wel nog een keer willen zien, maar Supergrover lijkt me erg leuk.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  SuperGrover wo 28 sep 2011 - 5:12

Melis_je schreef:Ik heb al heel veel mensen gemeet en de meeste zou ik wel nog een keer willen zien, maar Supergrover lijkt me erg leuk.
We moeten het ook gewoon een keer doen Very Happy Zo ver zitten we nu niet meer van elkaar af!

Verder ben ik benieuwd naar Joy, Zora, Guattari en Euc.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 5:15

Ik durf wel af te spreken, heb ik in het verleden ook gedaan en dat is nu een vriendin geworden. Maar omdat ik hier denk ik te weinig kom en met niemand echt een goed band heb wordt het denk ik wel een stukje moeilijker. Maar ik zou wel open staan voor dit soort dingen smile

Goedenavond Cimic leer lezen! Uhm dit moet in het topic "wie durf je niet te meeten" :P

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 28 sep 2011 - 5:55

Gloria (maar die komt hier niet meer Sad ) en Jolie2
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jordana wo 28 sep 2011 - 6:33

Burn, Rush, TD, Zwoesj
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 6:34

Jordana schreef:Burn, Rush, TD, Zwoesj

jaaa leuk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Jordana wo 28 sep 2011 - 6:43

Oja Thea-leaf lijkt me ook wel leuk smile
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 6:54

Ik wil Powerbabe, Goochem en Merai nog wel een keer meeten. Vond onze eerdere meeting erg gezellig Very Happy

Verder wil ik ook graag Lavendel en Shisa meeten.. En bobbie!

En Arden lijkt mij ook echt een leuke dame smile

Van Joy zou ik graag fototips krijgen en lekker over Amerika (en dan vooral NYC) willen babbelen! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 6:56

Jordana schreef:Oja Thea-leaf lijkt me ook wel leuk smile

Jij bent volgens mij ook een schatje!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 7:01

Razz, maar dat is al geregeld, we zien elkaar op de bruiloft van haar zoon en mijn dochter Laughing

Verder ben ik benieuwd naar Mama_van2, ProudMama. De forumsters die ik al ontmoet heb wil ik sowieso nog wel eens ontmoeten.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover wo 28 sep 2011 - 7:19

_Chance schreef:Gloria (maar die komt hier niet meer Sad )
Ja dat vind ik ook echt spijtig. Vond haar altijd een leuke discussiepartner smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Jordana wo 28 sep 2011 - 7:52

Tea-Leaf schreef:
Jordana schreef:Oja Thea-leaf lijkt me ook wel leuk smile

Jij bent volgens mij ook een schatje!

Ja maar dat ben jij ook smile
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 7:54

Charlie, Euc, Arden, Storm, YouandI, Maple, Twellie en Tania schieten me te binnen.

En degenen die ik al gezien heb, zie ik graag nog een keer!

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 28 sep 2011 - 7:55

Ohja, Jordana mag ook op mijn lijstje! smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Jordana wo 28 sep 2011 - 7:56

Snoes schreef:Ohja, Jordana mag ook op mijn lijstje! smile

Ja snoes bij mij ook smile
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:15

Minneke schreef:Charlie, Euc, Arden, Storm, YouandI, Maple, Twellie en Tania schieten me te binnen.

En degenen die ik al gezien heb, zie ik graag nog een keer!

Oehhh en hoe kon ik jou nu vergeten! Ik jou ook! Very Happy Jij lijkt me zo super-super-supergezellig! cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:18

Oh en Tea-Leaf en Powerbabe Fauve wil ik ook nog meeten (al komt ze hier niet meer Sad)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:32

Rejoy. schreef:Razz, maar dat is al geregeld, we zien elkaar op de bruiloft van haar zoon en mijn dochter Laughing

laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:41

Ik zou zoveel mensen willen meeten.
Onder andere ben ik benieuwd naar: Tea leaf, Snoes, Theedoosje, Joy, Caroow, Maura, Sjaan, Stuiterbal, Leaf, Pippa en Tullow.

Al denk ik niet dat iemand ook maar enig idee heeft wie ik ben laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 10:36

Iedereen die mij genoemd heeft wil ik ook ontmoeten, ooit.

En verder wil ik meeten met:

- Guattari
- Lorna
- Weetjewel
- Merai
- Joy (eindelijk eens een keer??)
- Sjaan
- Leaf
- Pippa (ook eindelijk een keer??!!!)
- Tea-leaf
- Theedoosje
- Storm
- Purple, ook al komt ze hier niet meer
- Arden
- Euc
- Tullow
- Maura
- Twellie
- Ehhh...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 12:27

Alex schreef:Iedereen die mij genoemd heeft wil ik ook ontmoeten, ooit.

Ja, daaaag! Zo gemakkelijk kom je er natuurlijk niet vanaf!

Gast
Gast

Bericht  TGR wo 28 sep 2011 - 18:55

Ik zit na te denken. Ik denk dat ik de meeste van wie ik t verstandig vind om mee af te spreken wel heb ontmoet. Ik kan erg druk en direct zijn, ook tegen mensen die ik nog niet ken en soms haalt dat niet het beste in mij naar boven als ik afspreek op dagen dat ik moe ben of weinig geduld heb. Echt gemeen zal ik niet zo snel worden, maar soms liggen de verhoudingen dan meteen al scheef doordat we teveel verschillen.

Maar dit gezegd hebbende zou ik SuperGrover, Storm en iemand die zichzelf heel wat vindt weleens willen ontmoeten.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  SuperGrover wo 28 sep 2011 - 21:05

TGR schreef:Ik zit na te denken. Ik denk dat ik de meeste van wie ik t verstandig vind om mee af te spreken wel heb ontmoet. Ik kan erg druk en direct zijn, ook tegen mensen die ik nog niet ken en soms haalt dat niet het beste in mij naar boven als ik afspreek op dagen dat ik moe ben of weinig geduld heb. Echt gemeen zal ik niet zo snel worden, maar soms liggen de verhoudingen dan meteen al scheef doordat we teveel verschillen.

Maar dit gezegd hebbende zou ik SuperGrover, Storm en iemand die zichzelf heel wat vindt weleens willen ontmoeten.
Hahaha dat vind ik tof Very Happy
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: