Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een rondje; wie wil jij meeten?

+27
Caro
Susan
TGR
Jordana
Blond
SuperGrover
Melis_je
Zwoesj
Tullow
Jeanette
Jade
RYW
Burn
Inge
mzcharlotte
Chocolate Cookie
Lotus
ExpressoB
Snoes
Paper Crown
Niekske
Rush
GreenGrass
Sweety
Marin
Lavendel
Raindrop
31 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Paper Crown di 27 sep 2011 - 2:44

Joy_ schreef:CKC staat echt heel hoog op m'n lijstje en gaat gebeuren als haar huisje klaar is! Maar eerder mag natuurlijk ook.

Ah wat schattig! Ja, je vriend woont nu wel superdichtbij he Very Happy
Duurt nog wel een jaar of wat voordat 't nieuwe huis EIN-DE-LIJK klaar is.. bounce
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Marin di 27 sep 2011 - 2:57

2CKC2 schreef:
Joy_ schreef:CKC staat echt heel hoog op m'n lijstje en gaat gebeuren als haar huisje klaar is! Maar eerder mag natuurlijk ook.

Ah wat schattig! Ja, je vriend woont nu wel superdichtbij he Very Happy
Duurt nog wel een jaar of wat voordat 't nieuwe huis EIN-DE-LIJK klaar is.. bounce

Haha dan wopwopwop ik wel langs je beste vriendin!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 3:02

Ik vind meeten zoiezo een beetje eng.

En wie eigenlijk geen idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Snoes di 27 sep 2011 - 3:07

Ik heb al een aantal forummers gemeet maar wie ik o.a. nog wil meeten (sorry, ik vergeet er altijd!)

- VMN nog een keer (was vorige keer in een grotere groep dus we hebben elkaar niet superveel gesproken)
- Raindrop
- Tea-Leaf
- Leaf
- Admin/Zusje
- Muppetje
- Puggle
- Amber22
- Confusion
- Jolicious
- Jeanette
- Pippa
- June

En ik vergeet er wellicht nog hoor smile

En ik wil graag nog een keer meeten (want dat is al véél te lang geleden): Alex, Lejow


Laatst aangepast door Snoes op di 27 sep 2011 - 4:45; in totaal 1 keer bewerkt

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  ExpressoB di 27 sep 2011 - 3:21

Niemand die met mij wil meeten.. dan doe ik toch iets fout?!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 3:25

Jawel ik wil wel hoor :P Ik wilde toch iedereen of iig heel veel wel meeten Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 3:43

Eucalypta, omdat ze inmiddels al heel veel van mij weet (en ik van haar) maar misschien zou ik het toch niet durven.
Verder nog Maple en Susan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 3:47

Vergeet-me-nietje schreef:Snoes, heb ik al een keer gemeet, maar wil graag nog een keer, want veel hebben we niet met elkaar gesproken. En dan het liefst één op één, want in een groep ben ik gewoon veel te stil.

En met Dijn moet ik nog altijd een keertje koffie drinken om bij te kletsen. Is er nog steeds niet van gekomen.

Moeten we weer eens doen inderdaad! Hebben onze bazen laatst ook gedaan met elkaar :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Lotus di 27 sep 2011 - 3:48

Wat leuk dat je mij noemt, TD. Ik wil jou ook wel meeten!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 3:49

Lotus schreef:Wat leuk dat je mij noemt, TD. Ik wil jou ook wel meeten!

Leuk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Raindrop di 27 sep 2011 - 4:00

Leuk dat je mij noemt Snoes, ik wil jou ook meeten! Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 4:01

ExpressoB schreef:Niemand die met mij wil meeten.. dan doe ik toch iets fout?!

laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Chocolate Cookie di 27 sep 2011 - 4:24

Princess schreef:
ExpressoB schreef:Niemand die met mij wil meeten.. dan doe ik toch iets fout?!

laughcry
Ik word toch ook niet genoemt? So what :P
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 4:33

Ik ook niet, moet ik nu weg of gaan huilen?

Ik wil Alex wel graag meeten en ik denk dat ik het met verschillende mensen wel goed zou kunnen vinden: Storm, Phileine, Zero, Eucalypta, Bliss, Admin euhh en meer, maar die weet ik nu even niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Snoes di 27 sep 2011 - 4:33

ExpressoB schreef:Niemand die met mij wil meeten.. dan doe ik toch iets fout?!
Ik vind het altijd zo raar als mensen dit komen melden.

Jij valt mij gewoon niet op, ik kom zowat nooit een post van jou tegen, tenzij ik even in het dagcafé spiek. Het is niet abnormaal als mensen jou niet noemen (of eender wie) en het is niet per definitie zo dat je dan iets fout doet.

Wat vooral ook meespeelt is de informatie die bepaalde forummers delen hier. Forummers die meer persoonlijke informatie delen, blijven ook sneller hangen bij mij en daar ben ik dan ook sneller benieuwd naar.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Snoes di 27 sep 2011 - 4:34

Raindrop schreef:Leuk dat je mij noemt Snoes, ik wil jou ook meeten! Very Happy
Ik las in het andere topic dat je liever niet in grote groepen meet, misschien kunnen we wel eens apart afspreken? Of vind je dat ook eng? Voor ik naar meetings ging, vond ik dat ook eng hoor, dus ik begrijp je wel hoor.

Maar jij woont niet zo ver bij mij vandaan, en dan kunnen we lekker Vlaams praten nerd

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Snoes di 27 sep 2011 - 4:35

June schreef:Ik ook niet, moet ik nu weg of gaan huilen?

Ik wil Alex wel graag meeten en ik denk dat ik het met verschillende mensen wel goed zou kunnen vinden: Storm, Phileine, Zero, Eucalypta, Bliss, Admin euhh en meer, maar die weet ik nu even niet.

Ik weet niet of je het nog beseft, maar hiet staat dus nog stééds een pizza op jou te wachten he.. laughcry

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  mzcharlotte di 27 sep 2011 - 4:36

ExpressoB schreef:Niemand die met mij wil meeten.. dan doe ik toch iets fout?!

Waarom zijn er altijd forummers die dit moeten benoemen?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 4:38

Snoes schreef:
June schreef:Ik ook niet, moet ik nu weg of gaan huilen?

Ik wil Alex wel graag meeten en een pizza eten bij Snoes. Daarnaast denk ik dat ik het met verschillende mensen wel goed zou kunnen vinden: Storm, Phileine, Zero, Eucalypta, Bliss, Admin euhh en meer, maar die weet ik nu even niet.

Ik weet niet of je het nog beseft, maar hiet staat dus nog stééds een pizza op jou te wachten he.. laughcry

Hahahaha, ja ik moest er toevallig nog aan denken, maar ik ben vaak zo'n idioot die dat soort dingen onthoudt en dan aan een ander uit moet gaan leggen wanneer dat dan was en dat die ander dan dus geen idee heeft waar ik het over heb :P. Dat wilde ik deze keer voorkomen. Fijn dat jij dat ook nog weet. Ik kijk uit naar die pizza.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 4:40

Alex, Lejow, Tea-Leaf, Inge en Jeanette. Maar of het er ooit van komt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Snoes di 27 sep 2011 - 4:41

Haha, wat toevallig! Nou, als ik denk aan June, dan denk ik aan pizza Very Happy De eerste keer dat wij elkaar spraken (hier op het forum) was in het nachtcafé denk ik, toen onze vriendjes discovery ofzo aan het kijken waren denk ik haha. Ging het niet zo ongeveer? :P

Maar zeg eens, wanneer kom je die pizza opeten (ik zal je gelijk eens even in mijn to-meet-lijstje droppen!)

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Inge di 27 sep 2011 - 4:42

Een heleboel :-)

In ieder geval Bazinga, Rush, Theedoosje, de meiden uit het afvallen topic, Storm, Maple, Maura, Birgit, Tea-leaf, James, Joy, Auxo. Megara, Pomtidom, weetjewel
Ow help en ik wil een boel namen noemen waar ik even alleen op de echte naam kan komen en niet op de forumnaam


Laatst aangepast door Inge op wo 28 sep 2011 - 8:36; in totaal 3 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 4:43

Inge wil ik trouwens ook nog wel een keer meeten, ik heb haar wel op facebook Wink.

Wanneer is het pizzatijd? Dan ben ik er!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Snoes di 27 sep 2011 - 4:44

Het is pizzatijd wanneer jij daar zin in hebt, June haha Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Inge di 27 sep 2011 - 4:50

June schreef:Inge wil ik trouwens ook nog wel een keer meeten, ik heb haar wel op facebook Wink.
Ja, jou wil ik ook meeten :-) Jij was 1 van de namen waar ik wel je echte naam wist maar even niet op je forumnaam kwam!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 2 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum