Een wie wil je meeten topic
+21
Suus
Qiara
Cherique
Merai
SparklingEyes
Blair
Laced
VeryCherry
Lady4
Bliss
Snoes
Muppetje
Sugarfall
Shy
Zwerver
ekiaam87
_DoI
Caroow
mzcharlotte
Kabouter
Eva
25 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Een wie wil je meeten topic
Omdat purk ook al is begonnen met een topic uit de oude doos doe ik er nog maar een bij
Eva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 115
Punten : 129
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Een wie wil je meeten topic
De namen die mij het eerste te binnen schieten zijn Marin en Donna.
Gast- Gast
Ik ben wel benieuwd naar jou. Je kunt mij niet wijsmaken dat je een meelezer was .
Gast- Gast
Omdat ik nu een beetje overactief ben hier door een tijdelijk teveel aan tijd?Lagom schreef:Ik ben wel benieuwd naar jou. Je kunt mij niet wijsmaken dat je een meelezer was .
Eva- Fluisteraar
Haha ja eigenlijk wel . Dat zie je niet vaak gebeuren bij nieuwe mensen eigenlijk, dat ze gelijk zo actief zijn. Hoezo heb je tijdelijk te veel tijd?
Gast- Gast
Rustige tijd op het werk dus ik doe wat meer vanuit huis. En ik vond het op het oude forum zo gezellig dat ik nu gewoon volop mee wil kletsen met jullie. Ik ben dat hele meelezen een beetje zat. En dat resulteert in een nogal overmatige activiteit geloof ikLagom schreef:Haha ja eigenlijk wel . Dat zie je niet vaak gebeuren bij nieuwe mensen eigenlijk, dat ze gelijk zo actief zijn. Hoezo heb je tijdelijk te veel tijd?
Eva- Fluisteraar
Haha ja je bent nogal omgeslagen
Er zijn nog wel een paar forummers die ik zou willen meeten. DoI en Just ik ofzoiets. Laatste is niet zo actief maar met beiden PM ik mee, al een langere tijd.
Er zijn nog wel een paar forummers die ik zou willen meeten. DoI en Just ik ofzoiets. Laatste is niet zo actief maar met beiden PM ik mee, al een langere tijd.
Gast- Gast
Ben wel naar een aantal mensen benieuwd, maar denk niet dat meeten ervan komt, aangezien ik niet zo'n held ben..
- Donnaa
- Lagom
- Marin
- sterremaan
Edit; en Eva ook.
- Donnaa
- Lagom
- Marin
- sterremaan
Edit; en Eva ook.
Laatst aangepast door Auxo op za 20 nov 2010 - 3:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben ook wel benieuwd naar verschillende mensen, maar ik durf toch niet uiteindelijk.
Degene waarnaar ik benieuwd ben:
- Auxo
- Darcy
- Vruchtenhagel
- Auxo
- Darcy
- Vruchtenhagel
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Naar jou ben ik ook benieuwd, weet nu pas wie je bent haha.Kabouter schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar verschillende mensen, maar ik durf toch niet uiteindelijk.
- Auxo
- Darcy
- Vruchtenhagel
Gast- Gast
Auxo schreef:Naar jou ben ik ook benieuwd, weet nu pas wie je bent haha.Kabouter schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar verschillende mensen, maar ik durf toch niet uiteindelijk.
- Auxo
- Darcy
- Vruchtenhagel
Hahaha..dat is ook niet zo raar.
Misschien moeten we dan toch eens meeten. Kunnen we samen voetbal kijken (en van te voren heel zenuwachtig zijn )
Kabouter- Kletskop
Kabouter schreef:Auxo schreef:Naar jou ben ik ook benieuwd, weet nu pas wie je bent haha.Kabouter schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar verschillende mensen, maar ik durf toch niet uiteindelijk.
- Auxo
- Darcy
- Vruchtenhagel
Misschien moeten we dan toch eens meeten. Kunnen we samen voetbal kijken (en van te voren heel zenuwachtig zijn )
Haha! Een voetbalwedstrijd kijken, dat is inderdaad wel leuk! En dat zenuwachtig zijn, daar geven we gewoon de voetbalwedstrijd de schuld van haha.
Gast- Gast
Auxo schreef:Kabouter schreef:Auxo schreef:Naar jou ben ik ook benieuwd, weet nu pas wie je bent haha.Kabouter schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar verschillende mensen, maar ik durf toch niet uiteindelijk.
- Auxo
- Darcy
- Vruchtenhagel
Haha! Een voetbalwedstrijd kijken, dat is inderdaad wel leuk! En dat zenuwachtig zijn, daar geven we gewoon de voetbalwedstrijd de schuld van haha.
Ik stuur je even een pb!
Kabouter- Kletskop
Wauw, en dat na twee dagen overactief posten haha. Dat had ik niet verwacht.Auxo schreef:Ben wel naar een aantal mensen benieuwd, maar denk niet dat meeten ervan komt, aangezien ik niet zo'n held ben..
- Donnaa
- Lagom
- Marin
- sterremaan
Edit; en Eva ook.
Eva- Fluisteraar
Oooh, pfff, ik ben in elk geval enorm uit de namen, maar degenen die nog steeds op mijn lijstje staan zijn Lagom en Freakielief. En Alex167.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik zou Sugarfall wel eens willen meeten, ik ben heel benieuwd naar haar Iraanse afkomst.
Verder op mijn lijstje: Powerbabe, CherrieLola, Babydoll, Lillith, Liva, Trishaa, Laced......
Verder op mijn lijstje: Powerbabe, CherrieLola, Babydoll, Lillith, Liva, Trishaa, Laced......
Gast- Gast
Ik kan niet zo goed namen onthouden maar iig Sterremaan en Donnaa ben ik wel benieuwd naar.
Oja en youandi omdat we zo ongeveer buren zijn maar geen idee wie ze is.
Oja en youandi omdat we zo ongeveer buren zijn maar geen idee wie ze is.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wat grappig, ik ben ook wel benieuwd naar jou.Lagom schreef:Er zijn nog wel een paar forummers die ik zou willen meeten. DoI en Just ik ofzoiets. Laatste is niet zo actief maar met beiden PM ik mee, al een langere tijd.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Muppetje (die vlak bij mij woont)
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Liva voor de 2e keer en de dames uit het mama's van 2010 topic zou ik ook wel eens willen meeten
Gast- Gast
Ik ben naar zoveel mensen eigenlijk wel nieuwsgierig!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
_DoI schreef:Wat grappig, ik ben ook wel benieuwd naar jou.Lagom schreef:Er zijn nog wel een paar forummers die ik zou willen meeten. DoI en Just ik ofzoiets. Laatste is niet zo actief maar met beiden PM ik mee, al een langere tijd.
Leuk . Ik heb je trouwens hier gePM't
Gast- Gast
Ik zag het! Ik stuur je vanavond of anders morgen even een PMLagom schreef:_DoI schreef:Wat grappig, ik ben ook wel benieuwd naar jou.Lagom schreef:Er zijn nog wel een paar forummers die ik zou willen meeten. DoI en Just ik ofzoiets. Laatste is niet zo actief maar met beiden PM ik mee, al een langere tijd.
Leuk . Ik heb je trouwens hier gePM't
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nog een rondje; wie wil jij meeten?
» Wie wilt mij meeten in Heemskerk?
» Wie wil je meeten (deel 46789346)?
» Wie wil wie meeten
» Wie wil mij meeten in Groningen