Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een rondje; wie wil jij meeten?

+27
Caro
Susan
TGR
Jordana
Blond
SuperGrover
Melis_je
Zwoesj
Tullow
Jeanette
Jade
RYW
Burn
Inge
mzcharlotte
Chocolate Cookie
Lotus
ExpressoB
Snoes
Paper Crown
Niekske
Rush
GreenGrass
Sweety
Marin
Lavendel
Raindrop
31 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 6 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  TGR do 29 sep 2011 - 18:54

Zusje schreef:
Dijn82 schreef:
Eucalypta schreef:
TGR schreef:Ik zit na te denken. Ik denk dat ik de meeste van wie ik t verstandig vind om mee af te spreken wel heb ontmoet. Ik kan erg druk en direct zijn, ook tegen mensen die ik nog niet ken en soms haalt dat niet het beste in mij naar boven als ik afspreek op dagen dat ik moe ben of weinig geduld heb. Echt gemeen zal ik niet zo snel worden, maar soms liggen de verhoudingen dan meteen al scheef doordat we teveel verschillen.

Maar dit gezegd hebbende zou ik SuperGrover, Storm en iemand die zichzelf heel wat vindt weleens willen ontmoeten.
Ik vind jou helemaal niet zo druk en direct eigenlijk smile Behoorlijk mild en rustig, zelfs. Very Happy

Ik dacht precies hetzelfde, ik vind je juist heel doordacht en kalm overkomen.

+1 Maar wellicht lagen de verhoudingen gewoon goed in deze ontmoetingen? Pfieuw! Very Happy

Dat denk ik ook. Heb weleens anders meegemaakt laughcry

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 6 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 19:56

Op zich ben ik (mensen uitgezonderd die nog wel een keer in de herhaling mogen) nu wel redelijk uitgemeet (raar woord zo), maar als ik nog iemand moet noemen lijken Lotus, Charlie en Supergrover me nog wel interessant.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 6 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Lotus do 29 sep 2011 - 20:50

@Freakielief: Ik ben niet zo interessant hoor. Maar wat leuk dat je mij wel zou willen meeten!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 6 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  SoGood vr 30 sep 2011 - 2:34

Ik kom hier al bijna 10 jaar geloof ik ( wow! :shock: ) En ik heb nog nooit iemand gemeet, ook nog nooit echt de behoefte aan gehad geloof ik en andersom ook niet.

Ik denk dat ik mijn huidige sociale leven en dit forum ook beter als 2 aparte dingen kan houden.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 6 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Sugarfall vr 30 sep 2011 - 2:41

Sweety, Youandi, Rush, Bliss en Feline lijken me leuke meiden en zijn de eerste die nu zo in me opkomen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 6 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 2:49

Sogood schreef:Ik kom hier al bijna 10 jaar geloof ik ( wow! :shock: ) En ik heb nog nooit iemand gemeet, ook nog nooit echt de behoefte aan gehad geloof ik en andersom ook niet.

Ik denk dat ik mijn huidige sociale leven en dit forum ook beter als 2 aparte dingen kan houden.

Gewoon nieuwsgierig hoor, maar ik ben wel benieuwd waarom je dat beter apart kunt houden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 6 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Sweety vr 30 sep 2011 - 2:59

Sugarfall schreef:Sweety, Youandi, Rush, Bliss en Feline lijken me leuke meiden en zijn de eerste die nu zo in me opkomen.
Oh ben jou vergeten! Embarassed Wil jou ook meeten!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 6 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Sugarfall vr 30 sep 2011 - 3:29

Sweety schreef:
Sugarfall schreef:Sweety, Youandi, Rush, Bliss en Feline lijken me leuke meiden en zijn de eerste die nu zo in me opkomen.
Oh ben jou vergeten! Embarassed Wil jou ook meeten!

Haha geeft niets! Volgens mij wonen we in dezelfde stad dus het zou wel een keer goed moeten komen Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 6 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum