Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een rondje; wie wil jij meeten?

+27
Caro
Susan
TGR
Jordana
Blond
SuperGrover
Melis_je
Zwoesj
Tullow
Jeanette
Jade
RYW
Burn
Inge
mzcharlotte
Chocolate Cookie
Lotus
ExpressoB
Snoes
Paper Crown
Niekske
Rush
GreenGrass
Sweety
Marin
Lavendel
Raindrop
31 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 0:04

Ik wil Rush weer 's meeten! En RYW en Guat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 0:07

Oow zoveel nog.

Maura, Alex, PM, Lotus, maple, Jordana, VC...en nu vergeet ik namen, maar ik sta open voor iedereen wel denk ik smile


Laatst aangepast door Theedoosje op di 27 sep 2011 - 0:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Raindrop di 27 sep 2011 - 0:18

Goh best veel denk ik.

Rush, Joy_, Gefelicitass (maar die ken ik in het echt), Snoes, DoI_, Yoyo, Brennuss (maar die komt hier niet meer volgens mij), Nora, VeryCherry, Lejow, Tea-Leaf, Maura.

Volgens mij vergeet ik er nu veel namen, ik ben eigenlijk best benieuwd naar veel forummers.

Bazinga, ik wil jou en Frits ook wel meeten Very Happy


Laatst aangepast door Raindrop op do 29 sep 2011 - 1:27; in totaal 3 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Lavendel di 27 sep 2011 - 0:23

Als ik zou durven oa: Punk'd, Powerbabe, Joy, Guattari, RYW, CKC, Jolie, Melisje, Feline. En er zijn er vast nog een aantal waar ik nog opkom. (En van degenen die al weg zijn Jen, Marjolaine en Reva)

ik kan niet precies uitleggen waarom, deze dames spreken mij iig erg aan of intrigeren me.


Laatst aangepast door Lavendel op wo 28 sep 2011 - 5:34; in totaal 2 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Marin di 27 sep 2011 - 0:23

CKC staat echt heel hoog op m'n lijstje en gaat gebeuren als haar huisje klaar is! Maar eerder mag natuurlijk ook.
Maple en Pippa staan ook nog steeds in de planning. Jaja. Ooit. Echt waar.

Monte en Lavendel lijken me ook hele leuke meiden! Amazzonia trouwens ook smile

Oh en Rush wil ik wel eens ontmoeten, maar die woont te ver weg Wink Zelfde geldt voor Charlie. En Polly is gewoon veel te ver weg Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 0:24

Lavendel schreef:Als ik zou durven oa: Punk'd, Powerbabe, Joy, Guattari, RYW, CKC, Jolie. En er zijn er vast nog een aantal waar ik nog opkom.

ik kan niet precies uitleggen waarom, deze dames spreken mij iig erg aan of intrigeren me.

Ik weet niet wie jij bent! Heb je een andere naam?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Lavendel di 27 sep 2011 - 0:27

Nee, ik las al heel erg lang mee en ben pas sinds een tijdje actief.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Marin di 27 sep 2011 - 0:28

Lavendel schreef:Nee, ik las al heel erg lang mee en ben pas sinds een tijdje actief.

Ja had je eerder moeten doen, sukkel! Je lijkt me leuk meisje!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Lavendel di 27 sep 2011 - 0:30

haha I know, ik nam er nooit de tijd voor. Terwijl ik echt al 5 jaar hier lees volgens mij
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 0:31

Lavendel schreef:haha I know, ik nam er nooit de tijd voor. Terwijl ik echt al 5 jaar hier lees volgens mij

Echt? Wat raar, dat jij wel een beeld van ons hebt, maar wij eigenlijk niet weten wie jij bent. Leuk dat je uiteindelijk toch bent gaan posten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Lavendel di 27 sep 2011 - 0:35

Jolie2 schreef:
Lavendel schreef:haha I know, ik nam er nooit de tijd voor. Terwijl ik echt al 5 jaar hier lees volgens mij

Echt? Wat raar, dat jij wel een beeld van ons hebt, maar wij eigenlijk niet weten wie jij bent. Leuk dat je uiteindelijk toch bent gaan posten.

Ja dat is inderdaad raar. Ik moet ook zeggen dat dat me op een gegeven moment juist enigzins tegenhield om te gaan posten. Juist topics die ik interessant vond gingen in op enige voorkennis, en die had ik wel, maar dat wist niemand, dus dat ik vond ik raar om te doen. Maargoed uiteindelijk me eroverheen gezet ( en het schrijven van mijn scriptie heeft er goed aan bijgedragen dat ik hier ben gaan posten Wink).
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 0:38

Haha mensen die mij en Frits willen meeten mogen altijd langskomen hoor. Is goed te combineren met rondje Zwarte Markt Very Happy

Oh over Zwarte Markt... Ik wil Inge ook nog meeten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 1:00

Op dit moment vooral Joy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Sweety di 27 sep 2011 - 1:01

Zijn er nog genoeg die ik graag wil meeten!! smile Maar weet niet of ze mij ook willen meeten :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 1:33

James

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 1:45

Ik ben kwijt wie wie is door alle veranderingen. Maar ik wil Storm, RYW en Guattari graag een keer zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 1:48

Snoes, heb ik al een keer gemeet, maar wil graag nog een keer, want veel hebben we niet met elkaar gesproken. En dan het liefst één op één, want in een groep ben ik gewoon veel te stil.

En met Dijn moet ik nog altijd een keertje koffie drinken om bij te kletsen. Is er nog steeds niet van gekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  GreenGrass di 27 sep 2011 - 2:03

Ik heb inmiddels al wat BF´ers (bekende forummers) ontmoet, maar op mijn lijstje staan onder andere: Rush en Fairytail
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Lavendel di 27 sep 2011 - 2:05

Greengrass wie was jij eerst? Of wil je dat niet bekend maken?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Rush di 27 sep 2011 - 2:11

Lavendel schreef:Greengrass wie was jij eerst? Of wil je dat niet bekend maken?
Ik ben ook benieuwd idd.

Joy, ooit zijn we eens bij elkaar in de buurt :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  GreenGrass di 27 sep 2011 - 2:12

Rush, jij weet het... Zie PM beide.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 2:13

Rush schreef:
Lavendel schreef:Greengrass wie was jij eerst? Of wil je dat niet bekend maken?
Ik ben ook benieuwd idd.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Rush di 27 sep 2011 - 2:20

Ik had een niet helder moment haha.

Bazinga binnenkort maar weer eens naar NH dus, lijkt me wel leuk!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  GreenGrass di 27 sep 2011 - 2:22

Rush schreef:Ik had een niet helder moment haha.


Dat blijkt, maar het is je vergeven Wink vooral na hoe je je gister voelde smile
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Niekske di 27 sep 2011 - 2:42

Ik ben eigenlijk naar best veel meiden nieuwsgierig, naar de 'persoon achter de forumnaam' smile als ik iemand moet noemen, zou ik nu zeggen Susan, ik vind haar reacties altijd heel doordacht en goed geformuleerd, daar heb je ook echt iets aan. Ben wel benieuwd wat voor meisje/vrouw daarachter zit smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum