Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een rondje; wie wil jij meeten?

+27
Caro
Susan
TGR
Jordana
Blond
SuperGrover
Melis_je
Zwoesj
Tullow
Jeanette
Jade
RYW
Burn
Inge
mzcharlotte
Chocolate Cookie
Lotus
ExpressoB
Snoes
Paper Crown
Niekske
Rush
GreenGrass
Sweety
Marin
Lavendel
Raindrop
31 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Burn di 27 sep 2011 - 5:21

Jordana, Maple, Stuiterbal, ProudMama, Storm, Rush, Suus, Maura, Youandi en nog veel meer..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 5:38

Ik wil toch nog een poging doen om Jeanette te meeten, Lejow, Burn, Storm, Stuiter


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Raindrop di 27 sep 2011 - 5:44

Raindrop schreef:Goh best veel denk ik.

Rush, Joy_, Gefelicitass (maar die ken ik in het echt), Snoes, Yoyo, Brennuss (maar die komt hier niet meer volgens mij), Nora, VeryCherry, Lejow, Tea-Leaf, Maura.

Volgens mij vergeet ik er nu veel namen, ik ben eigenlijk best benieuwd naar veel forummers.

Bazinga, ik wil jou en Frits ook wel meeten Very Happy

Hoe kan ik Anousch nou vergeten :o
Naja die ken ik ook buiten het forum en die wil ik zeker weer meeten! Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 5:54

James, Stuiter, Burn, Rush, Storm, Bazinga, Maura, Joy, Bliss, VC en Shisha. En vast nog wel meer Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 6:22

Wat leuk dat ik genoemd wordt! Ik heb eigenlijk in heel veel meiden interesse, ik vind bijna iedereen wel wat hebben waardoor ik denk: "jou wil ik wel eens ontmoeten" Er zitten hier gewoon zoveel lieverds! ( Not sucking up, want als ik iemand niet mag dan weet je dat ook snel genoeg )

Ik wil Euc wel eens irl zien, kijken of we dan ook zo botsen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 6:45

Kijk, dat is er al eentje die er tussendoor geglipt is: Tea-leaf! Jou zou ik heel graag willen ontmoeten! Je lijkt me zo'n schat!! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 7:22

Youandi schreef:Kijk, dat is er al eentje die er tussendoor geglipt is: Tea-leaf! Jou zou ik heel graag willen ontmoeten! Je lijkt me zo'n schat!! hug

Likewise!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  mzcharlotte di 27 sep 2011 - 9:10

Supertalentje, Joy, Storm & Alex. En nog een aantal forummers in de herhaling.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 9:40

Maura, Birgit, Pien, Rejoy, Tea-Leaf, Printje, Aquala, HeatBeat, Sterremaan en Pippa

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 9:47

De mensen waar ik naar nieuwsgierig naar ben zijn toch de mensen die veel over zichzelf posten. Ik ben dan toch wel heel benieuwd naar degene achter de forummer. Dit heb ik trouwens ook wel met mensen die minder posten.

Verder heb ik een paar 'grote' meetings gehad en toen leken mensen me wel heel aardig, maar heb ik eigenlijk weinig met ze kunnen spreken dus die zou ik ook nog wel eens willen zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 9:59

Ik vind antwoorden op dergelijke vragen altijd erg riskant. Want ik vergeet dan eigenlijk altijd weer namen, ga dan weer lopen aanpassen en dat komt dan weer zo knullig over. nerd

Ik ga het daarom maar even uit de losse pols doen.

*Jen, Powerbabe, CKC2, Marjolaine, Gloria, Joy, Eucalypta, Susan etc., omdat ik denk te weten dat we absoluut niet klikken op bepaalde vlakken, maar weet dat we daarover wel een middag zouden kunnen bomen.

*Tullow, Youandi, Rush, Theedoosje, Razz, Burn etc., omdat het me echt gezellig lijkt om te meeten.

Echt, het komt nu al onaardig over en ik ben zelfs namen vergeten. Vergeef me, maar ik ga dit dan weer wel plaatsen. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 10:01

Maura schreef:
*Tullow, Youandi, Rush, Theedoosje, Razz, Burn etc., omdat het me echt gezellig lijkt om te meeten.


Dan kom je toch een keer naar de E'hvn meeting ! Dan heb je 2 vliegen in een klap (TD en ik) Lijkt me wel gezellig ! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 10:05

Razz_ schreef:
Maura schreef:
*Tullow, Youandi, Rush, Theedoosje, Razz, Burn etc., omdat het me echt gezellig lijkt om te meeten.


Dan kom je toch een keer naar de E'hvn meeting ! Dan heb je 2 vliegen in een klap (TD en ik) Lijkt me wel gezellig ! Very Happy

Het probleem is alleen dat het een kolere end rijden is. smile Ondanks dat Sjaan al meerdere malen bij mij is geweest, met het geluk dat ze sowieso in de buurt was, moet ik nog steeds een keer naar haar toe. Embarassed De afstanden in een weekend vrij zijn gewoon vrij moeilijk te doen. Of dat haal ik me slechts in mijn hoofd. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 10:07

Maura schreef:
Razz_ schreef:
Maura schreef:
*Tullow, Youandi, Rush, Theedoosje, Razz, Burn etc., omdat het me echt gezellig lijkt om te meeten.


Dan kom je toch een keer naar de E'hvn meeting ! Dan heb je 2 vliegen in een klap (TD en ik) Lijkt me wel gezellig ! Very Happy

Het probleem is alleen dat het een kolere end rijden is. smile Ondanks dat Sjaan al meerdere malen bij mij is geweest, met het geluk dat ze sowieso in de buurt was, moet ik nog steeds een keer naar haar toe. Embarassed De afstanden in een weekend vrij zijn gewoon vrij moeilijk te doen. Of dat haal ik me slechts in mijn hoofd. nerd

Jaa Wink En anders doe je 3 vliegen in een klap. Dan ga je s'ochtends naar Sjaan en komt je daarna naar de Ehvn meeting Very Happy Dan hoe je maar 1 keer lang te reizen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Chocolate Cookie di 27 sep 2011 - 10:08

Ik wil trouwens lejow, burn en maple meeten smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 10:08

Razz_ schreef:
Maura schreef:
Razz_ schreef:
Maura schreef:
*Tullow, Youandi, Rush, Theedoosje, Razz, Burn etc., omdat het me echt gezellig lijkt om te meeten.


Dan kom je toch een keer naar de E'hvn meeting ! Dan heb je 2 vliegen in een klap (TD en ik) Lijkt me wel gezellig ! Very Happy

Het probleem is alleen dat het een kolere end rijden is. smile Ondanks dat Sjaan al meerdere malen bij mij is geweest, met het geluk dat ze sowieso in de buurt was, moet ik nog steeds een keer naar haar toe. Embarassed De afstanden in een weekend vrij zijn gewoon vrij moeilijk te doen. Of dat haal ik me slechts in mijn hoofd. nerd

Jaa Wink En anders doe je 3 vliegen in een klap. Dan ga je s'ochtends naar Sjaan en komt je daarna naar de Ehvn meeting Very Happy Dan hoe je maar 1 keer lang te reizen

Ik ga erover denken. smile Kan Sjaan dan ook net zo goed achter me aan laten rijden. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  RYW di 27 sep 2011 - 10:30

Bazinga en Euc komen als eerste in me op smile

Verder Lejow, mzcharlotte, Merai, 2CKC2, Joy en nog wel meer maar ik ben een beetje moe dus kan niet heel goed nadenken nu smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Jade di 27 sep 2011 - 10:33

Ik zou het niet weten, het lijkt me met meerdere mensen wel leuk. Ik denk alleen altijd dat ik zelf niet interessant genoeg ben laughcry

Al zou ik zowieso nog een keertje met Megara gaan meeten!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Jeanette di 27 sep 2011 - 11:37

Wat leuk dat ik genoemd wordt! Very Happy

Ik zou graag willen meeten met;

- Anousch (jaa nog steeds! :P )
- Birgit
- Snoes
- Storm
- Very Cherry
- Sweety

En nog veel meer!!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 11:41

Serpentijn schreef:Ik zou het niet weten, het lijkt me met meerdere mensen wel leuk. Ik denk alleen altijd dat ik zelf niet interessant genoeg ben laughcry

Al zou ik zowieso nog een keertje met Megara gaan meeten!

cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Tullow di 27 sep 2011 - 22:05

Nou Maura, wanneer gaan we meeten? Very Happy
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 2:33

mzcharlotte, Euc, Bazinga, Pippa en Polly. 2CKC2 kan ik ook erg om lachen, ik ben benieuwd hoe ze in het echt is.Wink Dat zijn de eerste namen die in me opkomen en waar ik met veel plezier en interesse altijd de reacties van lees als ik even op het forum ben. Zij spreken mij erg aan.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Zwoesj wo 28 sep 2011 - 2:39

Sowieso de meiden die ik afgelopen zaterdag eigenlijk zou gaan meeten, als mijn stomme gezondheid eens niet zo gek deed.
En verder ben ik ook benieuwd naar genoeg anderen smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  ExpressoB wo 28 sep 2011 - 3:33

Sjonge jonge zeg! wat werd er serieus op mijn bericht gereageerd...pff
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 3:35

ExpressoB schreef:Sjonge jonge zeg! wat werd er serieus op mijn bericht gereageerd...pff

Ik denk dat om dit soort gepiep niemand je wil ontmoeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een rondje; wie wil jij meeten? - Pagina 3 Empty Re: Nog een rondje; wie wil jij meeten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum