Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic

+35
*Lookie*
PapillonRose
Creabea_28
Coco
Flower_L
Fiwen
loesje
Makamba
Annie24
Aggi
studiebol
Lejow
LindaK
Limburg85
Tania
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
duckie
Fiebje
frolic
Julia
truestar
joyce0606
Darius
Muppetje
holaagirl
Susan
maiadebij
Parisienne
chipa
Liadan
pitbullgup
Linda
Pien
Kat1980
39 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 23:15

O, wat dat strijken betreft, ik was ook heel secuur met strijken, maar tegenwoordig worden alleen de blousjes en nette broeken van mijn man nog gestreken, en kleren van mijzelf als het echt nodig is. De kleren van de kinderen komen vrij netjes uit de was, dus als het niet nodig is, doe ik dat ook niet meer.
En zelfs het beddegoed ben ik mee gestopt. Het werd anders wel erg veel om alles nog netjes bij te houden, en het bevalt me goed! Haha!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  maiadebij ma 26 sep 2011 - 23:18

Ook hier een meisje die nog vaak komt snachts, al bijna 13 maanden lang. Vannacht was een 'goede' nacht. Na de voeding van 23 uur kwam ze om 3:30 en was ze 6:30 wakker. Maar meestal komt ze ook rond 1 uur. Maar om eerlijk te zijn, ik voel me best fit. Of het is normaal geworden hoe ik me nu voel en weet ik niet meer hoe het is om fit te zijn.

Ehm, verder weinig te klagen. Net naar het CB geweest, J kreeg die vervelende prikjes weer Sad en ligt nu lekker te slapen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  maiadebij ma 26 sep 2011 - 23:18

Oja en ik strijk ook niet. Vind de was vouwen al genoeg werk Embarassed als ik een x iets aan wil wat gestreken moet worden, dan doe ik dat op dat moment wel.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pien ma 26 sep 2011 - 23:24

Eucalypta schreef:
Pien schreef:grrrr.... kut schoonmoeder

Vind je het echt normaal om de vrouw die je man gebaard heeft voor 'kut' uit te schelden?

Na wat zij gister tegen mij gezegd heeft wel...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Susan ma 26 sep 2011 - 23:27

Ik strijk ook echt niet alles, alleen dingen die heel erg gekreukt zijn en dan nog doe ik het pas voordat ze gedragen worden. Dingen als hydrofieldoeken, lakens, et cetera strijk ik al helemaal nooit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  maiadebij ma 26 sep 2011 - 23:29

Eucalypta schreef:

Vind je het echt normaal om de vrouw die je man gebaard heeft voor 'kut' uit te schelden?

het feit dat iemand een kind gebaard heeft wilt niet zeggen dat ze geen kut kan zijn.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan ma 26 sep 2011 - 23:29

maiadebij schreef:
Eucalypta schreef:

het feit dat iemand een kind gebaard heeft wilt niet zeggen dat ze geen kut kan zijn.

Inderdaad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 23:30

Op zich voel ik me ook wel redelijk fit, je went er ook wel weer aan, maar gisteren was ik ineens zo vreselijk moe, lag om 21.00 al in bed. En dat had dus ook weinig zin helaas. En overdag vlieg ik van hot naar her, en vooral dat breekt me op.De oudste gaat nu ook naar school, dus ik ben er ook sowieso elke dag om 6.30 uit, en dan zijn de dagen lang.

@ PM: Tja, ik zou niet weten wie er eens kan komen helaas. En bovendien, altijd als ik mijn momentje kan pakken, beginnen ze weer te huilen, en tja, ik ben de enige met borsten waar wat uitkomt hier in huis. Als ik ze weg moet brengen omdat ik eens ergens heen moet, is het altijd al precies uitrekenen hoelang ik weg kan blijven, met de hoop dat ze zich een beetje stil houden.
Er zit ook zelden 4 uur tussen de voedingen, alleen 's middags, maar dan ben ik weer druk met de oudste naar school brengen enz.
Als ze geen bv meer willen, ga ik mezelf een hele week opsluiten geloof ik... laughcry
En toch....gelukkig kan ik er ook nog wel vollop van genieten!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 23:42

_MamaRosa_ schreef:En tja, ik ben de enige met borsten waar wat uitkomt hier in huis.
Laughing

Gast
Gast

Bericht  holaagirl ma 26 sep 2011 - 23:51

*knuffel voor iedereen*

Mijn geklaag:
Ben zelf ook ziek/helemaaaaaal niet lekker/opperdepop na 13 maanden gebroken nachten en ben ziek thuis vandaag.
Vannacht heeft N. een uur lang gegild en daarna zwaar rusteloos tussenin geslapen.
Vanmorgen was hij weer vrolijk maar was zijn temperatuur 38gr en omdat ik zelf zo beroerd was, toch naar de creche gebracht.
Nu voel ik me beroerd én schuldig dat ik N. heb weggebracht, mis ik hem en ...BLEH!
Net wel even gebeld, hij zat te eten na een flinke dut, maar temperatuur was 38.5
Ga hem straks toch maar ophalen denk ik...

*lucht op, even klagen!! BEDANKT!*
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Muppetje ma 26 sep 2011 - 23:53

Mag ik ook even klagen? Ik wil ook gebroken nachten om over te klagen... Wink

Sterke voor iedereen die echt wat te klagen heeft! hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 23:53

Mijn huishouden houdt niet op. Dat is mijn enige klacht vandaag.

Gast
Gast

Bericht  Darius ma 26 sep 2011 - 23:54

_MamaRosa_ schreef:O, wat dat strijken betreft, ik was ook heel secuur met strijken, maar tegenwoordig worden alleen de blousjes en nette broeken van mijn man nog gestreken, en kleren van mijzelf als het echt nodig is. De kleren van de kinderen komen vrij netjes uit de was, dus als het niet nodig is, doe ik dat ook niet meer.
En zelfs het beddegoed ben ik mee gestopt. Het werd anders wel erg veel om alles nog netjes bij te houden, en het bevalt me goed! Haha!

O, ik vind juist al die tshirts van Laurens en Pepijn heerlijk strijken, ben je lekker snel klaar!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  joyce0606 ma 26 sep 2011 - 23:59

maiadebij schreef:
Eucalypta schreef:

tis nou eenmaal een benaming voor daar beneden, een klote schoonmoeder had niet gekunt nee...

pien: wat vervelend zeg, bah! Sad

- ik baal hier van mijn donder die pijn doet...al meer dan 10 weken Sad
- ik baal ervan dat ik niets uit mijn handen krijg, ik kan mij er niet aan toe zetten, en ik word gek van al die zooi, wat dus niet opgeruimd raakt!
- ik baal ervan dat ik niet kan leren, het lukt gewoon niet. terwijl ik zaterdag weer examen heb!
- ik baal van die stomme dromen die ik heb, dat ik midden in de nacht wakker wordt met zo'n rot gevoel, dat ik even voor de zekerheid het hartje ga luisteren....

voorderest mag ik echt niet zeuren smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 0:00

Muppetje schreef:Mag ik ook even klagen? Ik wil ook gebroken nachten om over te klagen... Wink

hug

Gast
Gast

Bericht  holaagirl di 27 sep 2011 - 0:01

Muppetje schreef:Mag ik ook even klagen? Ik wil ook gebroken nachten om over te klagen... Wink

*knuf Muppetje?*.

Wij zaten in de MMM en riep toen: "ik zal nooit klagen of ochtendmisselijkheid, zwangerschapskwaaltjes, gebroken nachten etc, want ik wil zoooooograag een kind!!"

Nu in de praktijk is het wel eens anders. Maar jouw berichtje zet mij wel weer even met beide benen op de grond: ik mag niet klagen!! ik ben gezegend...
(hoewel het soms wel f**** vermoeiend is!! hahahaha)
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Muppetje di 27 sep 2011 - 0:04

Bedankt voor de knuffels meiden!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Darius di 27 sep 2011 - 0:04

Ik moet me ff afreageren. Gister nog ff snel naar het kruidvat voor hoestdrank, lenzenvloeistof, strepsils en luiers. 25 euro. Staat daar 1 of andere huppelkut die al amper aandacht voor me had. (halloooo, ik ben een klant!!) Ik afrekenen, wil ik mijn pinpas in mijn portomonnee terugstoppen, zie ik dat ik de kruidvatvoordeelkaart vergeten ben om te geven. Dus ik vraag of ik dat nog kan inleveren. Zegt dat 'meiske' 'Nee, u bent te laat.' Vervolgens werden me de spullen in de hand gedrukt en kon ik weer vertrekken. En verder was er niemand in de winkel. Ik heb maar sarcastisch gezegd: 'De volgende keer moet je net zo als bij de Albert Heyn vragen of ik nog een bonuskaart heb'. (tja, dat is lullig, maar ik was echt geergerd door haar onklantvriendelijke gedrag). En daar kon ze alleen maar schaapachtig om lachen. Bah, ik had gewoon moeten zeggen dat ik het wilde ruilen, en dan gewoon weer dezelfde producten meenemen en dan de klantenpas wel gebruiken.

Tja, het is mijn eigen schuld, maar werd er wel ff narrig van.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 0:06

Darius schreef:
_MamaRosa_ schreef:O, wat dat strijken betreft, ik was ook heel secuur met strijken, maar tegenwoordig worden alleen de blousjes en nette broeken van mijn man nog gestreken, en kleren van mijzelf als het echt nodig is. De kleren van de kinderen komen vrij netjes uit de was, dus als het niet nodig is, doe ik dat ook niet meer.

O, ik vind juist al die tshirts van Laurens en Pepijn heerlijk strijken, ben je lekker snel klaar!

Dat wel, maar het zijn er hier dan echt veel, en ik kan mijn tijd wel beter besteden tegenwoordig. En geen mens die ziet of ik wel of niet gestreken heb, dingen die écht nodig zijn, doe ik wel. Ik laat ze niet in gekreukte kleren lopen, maar het meeste is gelukkig niet nodig. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 0:10

Pien, wat heeft je schoenmoeder gezegd ?

Gast
Gast

Bericht  truestar di 27 sep 2011 - 0:24

Ik baal dat mijn lijf niet mee wil werken.. De vorige zwangerschap liep ik tot week 39 boodschappen te doen, stond ik mn ramen nog te zemen en m'n badkamer nog te soppen..

En nu moet ik al vanaf week 17 rustig aan doen, en is een blokje om van 10 minuten eigenlijk al te veel Sad

Ik wil m'n eigen huis opruimen, zelf de badkamer soppen enz ipv mijn (schoon) moeder of vriend.
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Julia di 27 sep 2011 - 0:26

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, lijkt me erg naar als je relatie met je schoonmoeder niet lekker loopt.
Ik heb weinig te klagen momenteel, mijn pittige dametje is al dagen super vrolijk en lijkt iets beter te gaan slapen (behalve vanacht).

Sterkte voor de dames met slechte nachten. Ik ken het, vreselijk. Probeer bij te slapen als het ook maar even kan.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  frolic di 27 sep 2011 - 0:37

Zit me hier op te vreten omdat Teun ziekig is , vorig jaar 2 keer koortsstuipen gehad en het lijkt er nu wel weer behoorlijk op .. zit me suf te duimen dat het weg waait .. heb maar al een pammetje op tegen de break down pppppppfffffffffffff..

* over gebroken nachten mag ten alle tijden geklaagd worden het is een dr-a-ma

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Fiebje di 27 sep 2011 - 0:54

Hier hetzelfde voel me zo mmooeeee.
Daarbij wil W alleen maar drinken drinken drinken pffff en ik wil slapen slapen slapen.

Het huishouden ligt op z'n gat.
Heb nog een waslijst aan dingen die ik nog moet regelen of doen en deze wordt alleen maar langer en langer.

Strijken doe ik niet blouses draag ik nu toch niet. Daarbij drogen hydrofiel luiers beter als ze niet gestreken zijn.

Frolic dat klinkt heftig. Sterkte! En voor alle andere dames ook een hug

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 0:56

Fiebje schreef:Heb nog een waslijst aan dingen die ik nog moet regelen of doen en deze wordt alleen maar langer en langer.
Heel herkenbaar, ik kom er niet aan toe, kan me er niet toe zetten, heb er de puf niet voor en kan me niet concentreren omdat er altijd wel 1 van de 2 ligt te huilen Sad

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: