Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic

+35
*Lookie*
PapillonRose
Creabea_28
Coco
Flower_L
Fiwen
loesje
Makamba
Annie24
Aggi
studiebol
Lejow
LindaK
Limburg85
Tania
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
duckie
Fiebje
frolic
Julia
truestar
joyce0606
Darius
Muppetje
holaagirl
Susan
maiadebij
Parisienne
chipa
Liadan
pitbullgup
Linda
Pien
Kat1980
39 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Klaagtopic

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 22:27

Aangezien het buiten bewolkt en somber is, vind ik dat we wel weer een rondje mogen klagen.

Kom maar op!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 22:30

Sorry ik heb helemaal niets te klagen, en hier schijnt trouwens de zon :P

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 ma 26 sep 2011 - 22:31

Ik wil even klagen over de waardeloze nacht die ik achter de rug heb. Mijn kleine ukkepuk heeft ons vannacht wel zeker 2 uur bezig gehouden. En toen hij uiteindelijk weer sliep, en wij dus ook, stond er helaas om 6.15 uur weer een ander mannetje klaarwakker naast ons bed. En T lekker uitslapen tot 8.30 uur Mad
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 22:32

Mama_van2 schreef:Sorry ik heb helemaal niets te klagen, en hier schijnt trouwens de zon :P
Ik dien een klacht in, ik wil ook zon Wink

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 26 sep 2011 - 22:32

grrrr.... kut schoonmoeder, gister vertelde ik nog dat ze anders is als ik verwacht had, nou... dat had ik beter niet kunnen zeggen want toen ze er gister was begon ze echt als een akelig mens te bemoeien met onze dingen!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 22:33

Ik zal hem jou kant opsturen, ik zit toch binnen !

Gast
Gast

Bericht  Linda ma 26 sep 2011 - 22:42

Ik heb griep, bah bah bah... M'n hele kop zit vol snot, m'n keel doet zeer en ik ben moe.

M'n dochter is voor het eerst een dagje naar oma, zodat ik een beetje kan uitzieken. Oma kwam dochter op de fiets ophalen, maar dochter was nog nooit op de fiets meegeweest. En nu baal ik gewoon dat zij eerder met m'n dochter op de fiets heeft gezeten dan ik.. Wat een emo muts kan ik toch af en toe zijn....

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 22:49

- Ik ben zo moe moe moe...

- De pijn van de fybro is weer keihard terug helaas, wat was het heerlijk om daar geen last van te hebben tijdens mijn zwangerschap! Al valt het nu dubbel tegen

- Ze komen hier weer om de 3 uur, vannacht was het 1x 3 uur en 1x 3,5 uur. Dus nog meer voedingen, nog meer kolven...

- Mijn huis is een rommeltje, er staan bergen was en strijk (weekend en gister alleen gewassen en niks gestreken en net de bedden verschoond dus de manden zitten weer vol) en ik heb gewoon geen puf om er aan te beginnen.
En zodra ik het strijkijzer pak beginnen ze wéér te huilen. Vervang strijkijzer ook gerust voor koffie/ eten/ drinken enz.

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup ma 26 sep 2011 - 22:51

Ik baal van mijn werk(gevers) en door alle stress daar omheen van mijn harde buiken.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 22:53

pitbullgup schreef:Ik baal van mijn werk(gevers) en door alle stress daar omheen van mijn harde buiken.
Pas je wel op jezelf? Ik dacht eerst ook dat het 'gewoon harde buiken' waren... Tot bij de echo bleek dat het wel degelijk iets in gang zette.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 22:54

Pien schreef:grrrr.... kut schoonmoeder, gister vertelde ik nog dat ze anders is als ik verwacht had, nou... dat had ik beter niet kunnen zeggen want toen ze er gister was begon ze echt als een akelig mens te bemoeien met onze dingen!!

Vind je het echt normaal om de vrouw die je man gebaard heeft voor 'kut' uit te schelden?

Gast
Gast

Bericht  Liadan ma 26 sep 2011 - 22:55

Ik ben moe, Kian kwam vannacht om 2.15 uur en 4.30 uur en Yara was om 6.30 uur alweer wakker Sleep .
Yara wilde vanmorgen niks, niet eten, niet aankleden, niet naar het kdv.
Er ligt een berg was om te strijken, waar ik naar aan het kijken ben maar geen zin in heb om aan te beginnen....
De afwas staat er nog, ik moet nog stofzuigen.
Straks met Kian naar het ziekenhuis voor controle, hopelijk loopt het niet uit, want daar heb ik helemaaaaal geen zin in.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 22:58

Liadan schreef:Straks met Kian naar het ziekenhuis voor controle, hopelijk loopt het niet uit, want daar heb ik helemaaaaal geen zin in.
Woon je ver van het ziekenhuis? Ik woon er nog geen 10 min vandaan, en bel weleens of het erg uitloopt. Als het een uur uitloopt ga ik dus gewoon wat later.

Gast
Gast

Bericht  Linda ma 26 sep 2011 - 22:58

Een tip voor degenen met een berg strijk: stop gewoon met strijken. :P Ik strijk bijna niets (heel af en toe een blousje, maar die draag ik daarom ook niet vaak).

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup ma 26 sep 2011 - 22:59

ProudMama schreef:
pitbullgup schreef:Ik baal van mijn werk(gevers) en door alle stress daar omheen van mijn harde buiken.
Pas je wel op jezelf? Ik dacht eerst ook dat het 'gewoon harde buiken' waren... Tot bij de echo bleek dat het wel degelijk iets in gang zette.

Lief van je! Ik moet morgen voor controle bij de VK dus bespreek het dan ff met haar
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 22:59

Linda schreef:Een tip voor degenen met een berg strijk: stop gewoon met strijken. :P Ik strijk bijna niets (heel af en toe een blousje, maar die draag ik daarom ook niet vaak).
Poging gedaan, maar dat werkt niet bij mij. Zeker de babykast ziet er heerlijk uit met stapels netjes gestreken hydrofiele luiers, spuugdoeken, lakentjes...

Edit: En ik hou gewoon van die vouw in de mouw van gestreken shirtjes. Embarassed

Laatst aangepast door ProudMama op ma 26 sep 2011 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 23:01

pitbullgup schreef:
ProudMama schreef:

Lief van je! Ik moet morgen voor controle bij de VK dus bespreek het dan ff met haar
Probeer het eens bij te houden hoeveel je er heb, dan hebben ze ook een richtlijn als je op controle komt. 10 op een dag is niet erg, 10 in een uur is teveel zei mijn gyn altijd.

Gast
Gast

Bericht  chipa ma 26 sep 2011 - 23:01

-Ik kan maar geen baan vinden ook al heb ik een masteropleiding afgerond:(
-Moe moe moe terwijl ons mannetje toch goed heeft geslapen vannacht
-Zaterdag een feestje en een verjaardag maar zo geen zin in
-Een man die alleen maar zeurt over het feit dat ik nog geen baan en dus ook geen eigen inkomsten heb
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Parisienne ma 26 sep 2011 - 23:01

Linda schreef:Ik heb griep, bah bah bah... M'n hele kop zit vol snot, m'n keel doet zeer en ik ben moe.

M'n dochter is voor het eerst een dagje naar oma, zodat ik een beetje kan uitzieken. Oma kwam dochter op de fiets ophalen, maar dochter was nog nooit op de fiets meegeweest. En nu baal ik gewoon dat zij eerder met m'n dochter op de fiets heeft gezeten dan ik.. Wat een emo muts kan ik toch af en toe zijn....
Wat betreft het feit dat je dochter als eerst bij je (schoon)moeder op de fiets heeft gezeten: dit zou ik ook niet leuk vinden hoor! Heb hier precies hetzelfde als mijn (stief)ouders bijvoorbeeld voor het eerst naar de dierentuin of de Efteling zouden gaan met N. Bepaalde dingen voor de eerste keer wil je toch graag zelf beleven met je kindje smile Zo'n emo muts vind ik jou dus niet hoor!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Linda ma 26 sep 2011 - 23:04

Parisienne schreef:Wat betreft het feit dat je dochter als eerst bij je (schoon)moeder op de fiets heeft gezeten: dit zou ik ook niet leuk vinden hoor! Heb hier precies hetzelfde als mijn (stief)ouders bijvoorbeeld voor het eerst naar de dierentuin of de Efteling zouden gaan met N. Bepaalde dingen voor de eerste keer wil je toch graag zelf beleven met je kindje smile Zo'n emo muts vind ik jou dus niet hoor!

Hihi, dank je. smile Ja, ik vind het echt iets speciaals. Ik heb er gelukkig wel foto's van gemaakt. Very Happy Nooit gedacht dat ik zo'n moeder zou worden, haha.

Oma heeft geen rijbewijs. Dus het was óf dochter aan haar meegeven op de fiets óf dochter thuis houden. Maar ik voel me zo beroerd dat thuis houden geen goede optie was.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Linda ma 26 sep 2011 - 23:07

ProudMama schreef:
Linda schreef:Een tip voor degenen met een berg strijk: stop gewoon met strijken. :P Ik strijk bijna niets (heel af en toe een blousje, maar die draag ik daarom ook niet vaak).
Poging gedaan, maar dat werkt niet bij mij. Zeker de babykast ziet er heerlijk uit met stapels netjes gestreken hydrofiele luiers, spuugdoeken, lakentjes...

Edit: En ik hou gewoon van die vouw in de mouw van gestreken shirtjes. Embarassed

Van de kleertjes snap ik het wel hoor. Hoewel inmiddels een ster ben geworden in prioriteiten stellen.
Maar hydrofiel doeken strijken...??? Question Poeh... daar zou ik echt niet aan beginnen.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan ma 26 sep 2011 - 23:08

ProudMama schreef:
Liadan schreef:Straks met Kian naar het ziekenhuis voor controle, hopelijk loopt het niet uit, want daar heb ik helemaaaaal geen zin in.
Woon je ver van het ziekenhuis? Ik woon er nog geen 10 min vandaan, en bel weleens of het erg uitloopt. Als het een uur uitloopt ga ik dus gewoon wat later.
Niet heel ver, ongeveer een kwartier rijden. We zijn alleen waarschijnlijk als 1 van de eersten in de middag, maar dat was de vorige keer ook en zelfs toen kregen ze het voor elkaar om 20 minuten uit te lopen Rolling Eyes .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 23:11

Dan klaag ik maar weer over de verschrikkelijke nachten...Ik heb eens zitten rekenen, maar ik heb al ruim 9 maanden super slechte, korte nachten gehad, en ik begin er nu echt de balen van te krijgen, maar ik kom er niet doorheen. Ik heb geen idee wat ik nog zou kunnen doen, het lijkt wel of ze ineens niet meer genoeg binnen krijgen.

Vannacht werden ze om 24.00 wakker, vervolgens om 3.00 weer, en om 6.00 weer. Echt, ik ben zo moe!

Ik wil ze vanmiddag weer wat fruit geven, maar daar maken ze nog niks van, dus dat heeft ook geen zin. Een fles wil de 1 niet, en als ik er 1 de fles geef, zit ik met gigantische stuwing. Dat heb ik het weekend gehad, en ik zat dus gisteren mooi weer bijna met een borstontsteking, dus daar waag ik me ook niet meer aan!
Maar hoe dan ook, ik wil slapen!! Sad

Gast
Gast

Bericht  Linda ma 26 sep 2011 - 23:13

Mamarosa, vreselijk he, die nachten. Ik heb ook al meer dan 10 maanden niet fatsoenlijk geslapen. Een paar weken geleden één keer 7,5 uur achter elkaar. Voor de rest altijd om de 2 a 3 uur wakker.
Hoe sliepen jouw oudste 2?

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 23:15

_MamaRosa_ schreef:Dan klaag ik maar weer over de verschrikkelijke nachten...Ik heb eens zitten rekenen, maar ik heb al ruim 9 maanden super slechte, korte nachten gehad, en ik begin er nu echt de balen van te krijgen, maar ik kom er niet doorheen. Ik heb geen idee wat ik nog zou kunnen doen, het lijkt wel of ze ineens niet meer genoeg binnen krijgen.

Vannacht werden ze om 24.00 wakker, vervolgens om 3.00 weer, en om 6.00 weer. Echt, ik ben zo moe!

Ik wil ze vanmiddag weer wat fruit geven, maar daar maken ze nog niks van, dus dat heeft ook geen zin. Een fles wil de 1 niet, en als ik er 1 de fles geef, zit ik met gigantische stuwing. Dat heb ik het weekend gehad, en ik zat dus gisteren mooi weer bijna met een borstontsteking, dus daar waag ik me ook niet meer aan!
Maar hoe dan ook, ik wil slapen!! Sad
hug

Kan een vriendin/ zusje/ buurvrouw niet even oppassen zodat je een paar uurtjes kan slapen?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: