Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic

+35
*Lookie*
PapillonRose
Creabea_28
Coco
Flower_L
Fiwen
loesje
Makamba
Annie24
Aggi
studiebol
Lejow
LindaK
Limburg85
Tania
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
duckie
Fiebje
frolic
Julia
truestar
joyce0606
Darius
Muppetje
holaagirl
Susan
maiadebij
Parisienne
chipa
Liadan
pitbullgup
Linda
Pien
Kat1980
39 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 7:44

Mag ik ook klagen? Embarassed Ik ben het zat om al 4 jaar te wachten op een zwangerschap.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  PapillonRose di 27 sep 2011 - 7:54

Tea-Leaf, Muppetje en Creabea: hug

Als ik mag klagen dan doe ik dat denk ik vooral over het huishouden.. Ik heb het erg druk op het moment en de tijd die ik dan vrij heb wil ik eigenlijk niet teveel met het huishouden bezig zijn. Maar er moet toch ook wat gebeuren, dus ik probeer een beetje een balans te vinden. Hoe dan ook lijkt het helaas of er nooit een einde komt aan het huishouden, daarnaast begint het ook steeds opnieuw. Als je alles af hebt kun je weer van voren af aan beginnen Rolling Eyes
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Julia di 27 sep 2011 - 7:56

Tea-leaf hug Ik hoop zo dat het snel raak voor jullie mag zijn. Ik vind het ook heel sterk van je dat je gewoon post in deze pijler, ik kan me voorstellen dat het tegelijk ook heel confronterend is..

Ik klaag toch maar wel even ook al had ik eerder deze dag niets..ik krijg een koortslip en dat betekend minimaal 7 dagen mijn meisje niet knuffelen of kussen, verdorie! Sad
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Muppetje di 27 sep 2011 - 8:10

Tea-Leaf schreef:Mag ik ook klagen? Embarassed Ik ben het zat om al 4 jaar te wachten op een zwangerschap.

hug
Ik hoop ECHT voor je dat het binnenkort mag lukken!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Lookie* di 27 sep 2011 - 8:19

Ik wil ook even klagen als het mag..
Stapte vanmiddag in een overvolle trein, en het verbaasde me echt dat er niemand ook maar aanbod om even op te staan. Niet dat ik perse wil zitten nu ik zwanger ben, dat kwartier kan ik heus wel staan maar ik bied zelf altijd bij ouderen, duidelijk zwangeren en gehandicapten aan om even plaats te maken. Bij zwangeren toch ook omdat je niet wil dat iemand met haar zwangere buik ergens tegenaan valt als de trein plotseling moet remmen. Plus eventueel bekkeninstabiliteit etc, waar ik zelf ook last van heb. Er moest ook een jongen staan die zijn arm in het gips had. Kortom, ik klaag even omdat ik het in het algemeen erg aso vindt dat de meeste mensen niet aanbieden te gaan staan als er iemand langs komt logischerwijs graag wil zitten. Ik voel me zelf niet te goed om even te staan, maar persoonlijk had ik het dus wel aangeboden.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Flower_L di 27 sep 2011 - 8:22

Nois schreef:
Fiwen schreef:
Geen idee, ga het nog wel proberen maar ik heb geen bon meer en ik weet ook niet of het vergoed wordt als het door je eigen kind gedaan is??

Volgens mij is het maar net hoe de pet van degene die je spreekt staat, de 1ste keer bellen deden ze alsof ik gek was, de tweede keer een twijfel geval en de derde keer was het, maar natuurlijk mevrouw!
Ik had ook geen bon meer, maar wel de orginele doos, die was ook goed en toen hebben ze de dagwaarde van het type bekeken en die uitgekeerd. (ging om een telefoon trouwens, geen laptop).

ligt ook aan jouw polis. Zijn gezinsleden uitgesloten?

Maar idd...wie niet waagt...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 16:00

Julia, ik heb ook een koortslip, vervelend he? Bij mij duurt het toch meestal een dag of 10 voordat ie helemaal weg is. Oh ik baal er zo van als ik daarmee wakker word... En nu al helemaal... Voor baby's is dat heel gevaarlijk. Heel veel handen wassen en er écht niet aankomen, en het moeilijkst van alles... Geen kusjes geven!

Ik heb er de hele zwangerschap geen last van gehad.
Maar nu is mn weerstand natuurlijk lager...

Gast
Gast

Bericht  Julia di 27 sep 2011 - 19:43

Kruumel schreef:Julia, ik heb ook een koortslip, vervelend he? Bij mij duurt het toch meestal een dag of 10 voordat ie helemaal weg is. Oh ik baal er zo van als ik daarmee wakker word... En nu al helemaal... Voor baby's is dat heel gevaarlijk. Heel veel handen wassen en er écht niet aankomen, en het moeilijkst van alles... Geen kusjes geven!

Ja verschrikkelijk is dat he, als je daarmee wakker wordt, dan ben je ook al te laat om er ook nog maar iets tegen te doen. Dit is de 2e sinds mijn dochter er is en grr. Maar op de 1 of andere manier lijkt het niet helemaal door te zetten, heel raar. Ik voel het tintelen, al sinds gisteren maar ik zie het nog niet echt. Ik blijf dus maar heeel vaak akolip erop smeren en maar hopen dat het de koortslip tegen houdt ofzo.
Wel naar dat je het nu hebt zeg, je baby is nog zo jong! Idd goed oppassen. Als het echt heel erg is zou ik zo'n compeed pleister erop plakken voor de zekerheid.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 19:50

Ja vervelend hè.. Vooral voor baby's tot 3 maanden is het heel gevaarlijk.
Toen er blaasjes op zaten heb ik er zo'n compeed stickertje op gedaan. Om extra voorzichtig te zijn, maar dan heelt het wel niet zo goed. Nu is ie gelukkig bijna weg, het moet alleen nog dichtgroeien.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 28 sep 2011 - 4:14

ik baal ervan dat ik moet leren voor mijn examen zaterdag, maar ik mij er niet toe kan zetten, maar wel een uur doelloos op de bank kan hangen.....pfff
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 7:42

Julia schreef:
Kruumel schreef:Julia, ik heb ook een koortslip, vervelend he? Bij mij duurt het toch meestal een dag of 10 voordat ie helemaal weg is. Oh ik baal er zo van als ik daarmee wakker word... En nu al helemaal... Voor baby's is dat heel gevaarlijk. Heel veel handen wassen en er écht niet aankomen, en het moeilijkst van alles... Geen kusjes geven!

Ja verschrikkelijk is dat he, als je daarmee wakker wordt, dan ben je ook al te laat om er ook nog maar iets tegen te doen. Dit is de 2e sinds mijn dochter er is en grr. Maar op de 1 of andere manier lijkt het niet helemaal door te zetten, heel raar. Ik voel het tintelen, al sinds gisteren maar ik zie het nog niet echt. Ik blijf dus maar heeel va
ak akolip erop smeren en maar hopen dat het de koortslip tegen houdt ofzo.
Wel naar dat je het nu hebt zeg, je baby is nog zo jong! Idd goed oppassen. Als het echt
heel erg is zou ik zo'n compeed pleister erop plakken voor de zekerheid.

Ijsklontje erop doen! Dan breekt hij niet door is mijn ervaring.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 10:20

Echt? Dat ga ïk de volgende keer proberen.

(maar bij mij komen ze ook vaak 'a nachts)

Gast
Gast

Bericht  maiadebij wo 28 sep 2011 - 10:29

Nois schreef:
Fiwen schreef:
Geen idee, ga het nog wel proberen maar ik heb geen bon meer en ik weet ook niet of het vergoed wordt als het door je eigen kind gedaan is??

Volgens mij is het maar net hoe de pet van degene die je spreekt staat, de 1ste keer bellen deden ze alsof ik gek was, de tweede keer een twijfel geval en de derde keer was het, maar natuurlijk mevrouw!
Ik had ook geen bon meer, maar wel de orginele doos, die was ook goed en toen hebben ze de dagwaarde van het type bekeken en die uitgekeerd. (ging om een telefoon trouwens, geen laptop).

Als je de meest uitgebreide dekking op je inboedelverzekering hebt, valt het onder de dekking. Ook als je eigen kind, of bijvoorbeeld jij zelf het gedaan hebt. Dus ik zou even bellen met je verzekering. Bij welke verzekeraar loopt je inboedelverzekering?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 19:23

Waarom is dat stomme weeg(half)uurtje zo vroeg? M lag nog lekker te slapen, dus had ik ook nog effe kunnen slapen. Moet ik m wakker maken om te gaan wegen. Jammer!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 21:00

Kruumel schreef:Waarom is dat stomme weeg(half)uurtje zo vroeg? M lag nog lekker te slapen, dus had ik ook nog effe kunnen slapen. Moet ik m wakker maken om te gaan wegen. Jammer!
twijfel je aan zijn groei?

Gast
Gast

Bericht  SarahKey wo 28 sep 2011 - 21:09

Muppetje schreef:
Tea-Leaf schreef:Mag ik ook klagen? Embarassed Ik ben het zat om al 4 jaar te wachten op een zwangerschap.

hug

Ik hoop het ook hug , geef de moed nooit op, bij ons is het na 4 jaar ook gelukt.
Muppetje ook voor jou een knuffel hug

*heb nergens over te klagen* Dus breekt weer uit *
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Kat1980 wo 28 sep 2011 - 21:22

Ik wil even klagen over het cb Mad Vraag je daar om advies, zeggen ze: Komt vanzelf wel goed, hopelijk.... Vraag de volgende keer wel niks meer!

Zo, nu de klaagmodus uit en genieten van het mooie weer Very Happy
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Steep wo 28 sep 2011 - 23:17

@Kat1980; CB en ik zijn sowieso geen vriendjes meer.. Ik moet maandag weer, voor de 1e prik van R. en een uitgebreid consult met de kinderarts (geen idee waarom het een uitgebreide is..). Maar ik ga wel even aangeven dat als een vrouw al weken zegt een harde plek in haar borst te hebben dat ze dan wel mogen doorsturen naar de HA ipv te zeggen dat het moet worden weggemasseerd..

Ik baal dat ik nog geen rijbewijs heb. En ook voorlopig geen geld daarvoor. Ik wil het heel graag aan mijn ouders vragen om te lenen, maar op de 1 of andere manier durf ik niet. Maar misschien komt dat ook omdat wij van mijn ouders nog geen kado hebben gehad voor de geboorte van R. Wel iets kleins een knuffeltje, rompertje en een boekje.. Maar mijn zus heeft de kinderwagen gekregen.. En ik weet niet wat ik daarmee moet.. Dus daar baal ik ook van. Is toch vreemd, of ligt dat nou aan mij?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Amber- wo 28 sep 2011 - 23:23

Muppetje schreef:

hug

+ 1, voor jullie beide en Crea een dikke hug

Ik wil ook zo graag weer, maakt me onzeker dat het de laatste maanden maar niet lukt.
Maar komt vast allemaal wel goed!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  maiadebij wo 28 sep 2011 - 23:47

ik baal dat ik binnen zit met dit mooie weer! (op mijn werk)
volgende week ben ik vrij, dus hopelijk blijft het nog even zo!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  Novalee do 29 sep 2011 - 0:43

Steep, van dat cadeau zou ik ook wel vreemd vinden idd. Maar je kan er moeilijk iets van zeggen/naar vragen lijkt me. En wat betreft het CB ben ik het ook met je eens. Een harde plek kan er bij horen bij BV, maar als hij zo lang blijft zitten lijkt me de kans ook groot dat er iets anders aan de hand is dan alleen een verstopt kanaaltje!

Ik baal dat ik moet kolven om BV te geven. Het is natuurlijk fijn dat ik op deze manier m'n meisje toch de beste start kan geven, maar ik vind het vreselijk dat ik zo in m'n vrijheid word beperkt. Vandaag is de uitvaart van de moeder van m'n zwager en ik kan er niet bijzijn om hem te steunen omdat er geen mogelijkheid is om te kolven.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 0:51

Novalee: Kan je niet een keer overslaan? Ik sla weleens over, maar langer als 6 uur zonder kolven gaat niet, dan doet het echt pijn.

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 do 29 sep 2011 - 1:03

Steep schreef:@Kat1980; CB en ik zijn sowieso geen vriendjes meer.. Ik moet maandag weer, voor de 1e prik van R. en een uitgebreid consult met de kinderarts (geen idee waarom het een uitgebreide is..). Maar ik ga wel even aangeven dat als een vrouw al weken zegt een harde plek in haar borst te hebben dat ze dan wel mogen doorsturen naar de HA ipv te zeggen dat het moet worden weggemasseerd..

Ik baal dat ik nog geen rijbewijs heb. En ook voorlopig geen geld daarvoor. Ik wil het heel graag aan mijn ouders vragen om te lenen, maar op de 1 of andere manier durf ik niet. Maar misschien komt dat ook omdat wij van mijn ouders nog geen kado hebben gehad voor de geboorte van R. Wel iets kleins een knuffeltje, rompertje en een boekje.. Maar mijn zus heeft de kinderwagen gekregen.. En ik weet niet wat ik daarmee moet.. Dus daar baal ik ook van. Is toch vreemd, of ligt dat nou aan mij?

Soms vraag ik me wel eens af of ze op het cb wel weten waar ze het over hebben. De adviezen die ze geven (als ze al advies geven) zijn of dingen die je zelf ook wel weet of op internet kan vinden of dingen die nergens op slaan.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Novalee do 29 sep 2011 - 1:12

Nou de begrafenis was ruim anderhalf uur hier vandaan. Je wilt dan toch op tijd komen dus ik zou dan 2 uur van tevoren hier weg moeten. De uitvaart begon om 13:00 uur met een dankdienst, dan om 14:30 de begrafenis zelf en aansluitend is er nog condoleren. Dus voordat er dan weer tijd is om te kolven zit er zo al een flink aantal uur tussen. En om nou op een uitvaart 20 minuten een toilet bezet houden zag ik ook niet zo zitten. Plus dat ik nu met dit weer niet echt mogelijkheid heb om de melk koel te houden, we hebben een zwarte auto laughcry

Sinds deze week ben ik gestopt met 's nachts kolven (ik kwam totaal niet aan m'n rust toe) en ik kan er ook 6 uur tussen laten zitten maar dan moet ik ook wel echt kolven.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 1:15

Dat maakt het verhaal idd anders, als je zo ver moet rijden!

Ik kolf s nachts wel gewoon, ze komen meestal 2x voor een voeding, dus ben ik toch wakker.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: