Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic

+4
Monnie
LDJ
Lejow
Tania
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Klaagtopic

Bericht  Tania vr 2 maa 2012 - 7:26

Ik wil even klagen hoor dames. Sinds een paar uurtjes heb ik behoorlijke voorweeen (denk ik). Voor de zekerheid gaat mijn zoontje zo maar naar mijn ouders toe maar hij heeft nog nooit ergens anders geslapen zonder ons. Ik ga hem zo missen Sad

Jullie nog wat te klagen?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 7:29

Oh spannend Tania! Ik heb geen ervaring met voorweeen, dus zou je niet kunnen vertellen hoe dat moet voelen.
Kan begrijpen dat je hem gaat missen!

Ik zit in een dipmodus vanavond. Baal van alles, vind alles stom, wil gewoon dat de tijd een maand of 2 teruggedraait wordt (gebeurte technisch gezien dan, de datum mag wel hetzelfde blijven). Das was mijn moeder gewoon nog bijbewustzijn en zat mijn meisje nog in mn buik... Waar ze nog 5,5 week had moeten zitten Evil or Very Mad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 7:31

Ik had heel veel vroeg voorweeen, rond de 30weken! Maar gelukkig niet echt doorgezet. De dag voor de inleiding werd ik getoucheerd en toen begon het hevig te rommelen en zakte het af!

Maar spannend tania, hopelijk zet het door! Succes in ieder geval!

Verder weinig te klagen, mijn man is ziek zwak en misselijk en ik word hier zoooooo moe van..kleinkind...

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 2 maa 2012 - 7:32

Lejow schreef:Oh spannend Tania! Ik heb geen ervaring met voorweeen, dus zou je niet kunnen vertellen hoe dat moet voelen.
Kan begrijpen dat je hem gaat missen!