Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic

+4
Monnie
LDJ
Lejow
Tania
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Klaagtopic

Bericht  Tania vr 2 maa 2012 - 7:26

Ik wil even klagen hoor dames. Sinds een paar uurtjes heb ik behoorlijke voorweeen (denk ik). Voor de zekerheid gaat mijn zoontje zo maar naar mijn ouders toe maar hij heeft nog nooit ergens anders geslapen zonder ons. Ik ga hem zo missen Sad

Jullie nog wat te klagen?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 7:29

Oh spannend Tania! Ik heb geen ervaring met voorweeen, dus zou je niet kunnen vertellen hoe dat moet voelen.
Kan begrijpen dat je hem gaat missen!

Ik zit in een dipmodus vanavond. Baal van alles, vind alles stom, wil gewoon dat de tijd een maand of 2 teruggedraait wordt (gebeurte technisch gezien dan, de datum mag wel hetzelfde blijven). Das was mijn moeder gewoon nog bijbewustzijn en zat mijn meisje nog in mn buik... Waar ze nog 5,5 week had moeten zitten Evil or Very Mad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 7:31

Ik had heel veel vroeg voorweeen, rond de 30weken! Maar gelukkig niet echt doorgezet. De dag voor de inleiding werd ik getoucheerd en toen begon het hevig te rommelen en zakte het af!

Maar spannend tania, hopelijk zet het door! Succes in ieder geval!

Verder weinig te klagen, mijn man is ziek zwak en misselijk en ik word hier zoooooo moe van..kleinkind...

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 2 maa 2012 - 7:32

Lejow schreef:Oh spannend Tania! Ik heb geen ervaring met voorweeen, dus zou je niet kunnen vertellen hoe dat moet voelen.
Kan begrijpen dat je hem gaat missen!

Ik zit in een dipmodus vanavond. Baal van alles, vind alles stom, wil gewoon dat de tijd een maand of 2 teruggedraait wordt (gebeurte technisch gezien dan, de datum mag wel hetzelfde blijven). Das was mijn moeder gewoon nog bijbewustzijn en zat mijn meisje nog in mn buik... Waar ze nog 5,5 week had moeten zitten Evil or Very Mad

Ik heb ook nooit voorweeen gehad, vorige keer ging ik meteen bevallen Very Happy

Logisch dat je van alles baalt, het is ook niet niks allemaal daar mag je best verdrietig om zijn. Gaat het nog goed met jullie meisje? Het lijkt me zo zwaar dat alles tegelijk komt, hopelijk gaat alles snel de goede kant weer op voor jullie hug

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 7:39

Ja klein meisje doet het erg goed, en wordt bol meisje, ze weegt al 2280 gram nerd
Er lag een bloedtransfusie op de loer, vanwege te laag HB, maar de waardes waren toch weer gestegen, dus voor deze week hoeft het niet. Volgende week is het weer afwachten.
Ze moet nu gaan leren alle flesjes (7 a 8 stuks) voor 80/90% leeg te drinken en ze moet nog van de monitor af (dit mag als ze minimaal 4 flesjes kunnen drinken (gaat er dan niet om hoeveel, als ze ze maar accepteren alle 4 de keren), en ze vervolgens 48 uur geen dipjes hebben.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tania vr 2 maa 2012 - 7:41

Ik ga voor jullie duimen dat ze dat snel allemaal kan. Maar volgens mij is het echt een sterk meisje dus dat gaat haar vast lukken :-)

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 7:48

Spannend Tania!

Ik klaag ook even, ik zit er flink doorheen op t moment.. Kan amper bewegen vanwege mijn bekken, heb veel buikpijn en harde buiken en slaap beroerd... Manlief is veel weg ivm werk enz en dus komt alle zorg van onze eigenwijze peuter op mij neer... Kan nu even alleen maar huilen Sad

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 2 maa 2012 - 7:49

Laurientje85 schreef:Spannend Tania!

Ik klaag ook even, ik zit er flink doorheen op t moment.. Kan amper bewegen vanwege mijn bekken, heb veel buikpijn en harde buiken en slaap beroerd... Manlief is veel weg ivm werk enz en dus komt alle zorg van onze eigenwijze peuter op mij neer... Kan nu even alleen maar huilen Sad

hug

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  LDJ vr 2 maa 2012 - 7:51

Laurientje85 schreef:Spannend Tania!

hug
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Monnie vr 2 maa 2012 - 9:27

Spannend Tania, ik hoop voor je dat het doorzet!

@laurientje: Klaagtopic 699888

@lejow: wow, wat een mooi gewicht al, is er al zicht op wanneer ze naar huis mag?

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Parisienne vr 2 maa 2012 - 9:34

*klaagmodus aan*

Ik ben zooo kapot van weer die gebroken nachten. Ondanks de melatonine die N. sinds een week krijgt is ze de afgelopen nachten weer uren wakker geweest, nadat het juist 2 nachten (met melatonine) super ging. Ik krijg haar gewoon niet in slaap, op geen enkele manier Sad Ik voel me soms gefaald, want als mijn vriend 's nachts naar haar toe gaat slaapt ze wel weer heel snel in. Bij mij is ze minimaal 3 uur lang wakker midden in de nacht. Helaas werkt hij bijna elke avond/nacht, dus sta ik er wat dat betreft alleen voor. Wanneer houdt het eens op? Cry

*klaagmodus uit*
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 9:42

Parisienne en Laurientje: hug hug hug

Kleine tuttebollie doet het goed. Is al bijna 2300 gram. Er lag ene bloedtransfusie op de loer, maar die is vandaag niet nodig. Voor volgende week is het weer afwachten.
We zijn op de goede weg, ze moet nu alleen nog leren om 7 flesjes voor 90 % ongeveer op te drinken (we mogen nu 4 flesjes aanbieden, waarvan ze er nu ongeveer 2 pakt), en ze moet nog van de monitor af (als ze die 4 flesjes pakt, gaan ze tellen voor een schone lijst, waarvoor ze 48 uur zonder dipjes moet zijn, dan mag hij uit).
Ik had nu 34w2d geweest.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmine vr 2 maa 2012 - 9:42

Spannend Tania!

Ik wil ook even klagen. Voel me nl. vreselijk ellendig. Kan op het moment alleen maar huilen. Het besef dat ik deze zomer geen kindje ga krijgen is even weer keihard binnen gekomen. Ik mis dat kleintje in mijn buik vreselijk en zou willen dat er niks aan de hand was. Ik ben gewoon weer terug bij af, mag weer opnieuw beginnen. Waarom? Ik wil niet nog een keer al die weken onzekerheidof alles wel goed zit. Kan ik mijn lijf ooit nog vertrouwen?

Klaagmodus maar weer uit. Hier schiet niemand immers iets mee op.........
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Makamba vr 2 maa 2012 - 9:45

Yasmine schreef:Spannend Tania!

Ik wil ook even klagen. Voel me nl. vreselijk ellendig. Kan op het moment alleen maar huilen. Het besef dat ik deze zomer geen kindje ga krijgen is even weer keihard binnen gekomen. Ik mis dat kleintje in mijn buik vreselijk en zou willen dat er niks aan de hand was. Ik ben gewoon weer terug bij af, mag weer opnieuw beginnen. Waarom? Ik wil niet nog een keer al die weken onzekerheidof alles wel goed zit. Kan ik mijn lijf ooit nog vertrouwen?

Klaagmodus maar weer uit. Hier schiet niemand immers iets mee op.........

Héle dikke knuffel voor jou! Ik herken het heel goed.. voel me net zo. Al is mijn situatie heel anders dan de jouwe.

Voor de rest ook een Klaagtopic 699888
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 9:59

Sterkte Yasmine, en ook voor jou Makamba een dikke hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 9:59

Hier ook iemand die wel ff wil klagen dat alles pijn doet en niks meer lukt zoals het moet. Mijn huis is een teringzooi. Mijn zoon krijgt veel te weinig aandacht van mij omdat ik zo moe en misselijk ben steeds..Ik zie als een berg tegen de bevalling op. Ik wil helemaal niet bevallen. In ieder geval niet die ellende van na de bevalling. (knip, stuwing)
En aan de andere kant vind ik dat ik niet mag klagen. Ik moet blij zijn dat dit kindje gezond is. Zondag is het 8 jaar geleden dat onze eerste zoon overleed. Dat maakt mijn humeur er niet beter op.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 10:07

Lejow schreef:Sterkte Yasmine, en ook voor jou Makamba een dikke Klaagtopic 699888

Hier ook!

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 10:13

Sterkte Yvonne.. 8 jaar.. ongelofelijk.. dan kennen wij elkaar ook alweer een flinke tijd!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmine vr 2 maa 2012 - 10:13

Jeetje Yvonne, 8 jaar alweer!?

En je mag gewoon klagen hoor. De laatste loodjes kunnen best zwaar zijn. Dat je kindje gezond is, betekent echt niet dat je altijd maar moet lachen hug.

En sterkte de komende dagen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 10:14

heel veel sterkte Yvonne de komende dagen!

Gast
Gast

Bericht  Makamba vr 2 maa 2012 - 10:16

Anniej_S schreef:
Lejow schreef:Sterkte Yasmine, en ook voor jou Makamba een dikke Klaagtopic 699888

Hier ook!

Dank jullie wel! Doet goed.

Yvonne, ik ben het eens met de reactie van Yasmine. Sterkte de komende dagen. Klaagtopic 699888
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 11:31

Heel veel sterkte toegewenst Yvonne.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:40

OMG; en toen piste de hond gewoonweg midden in de kamer van zichaf!

Gast
Gast

Bericht  Makamba vr 2 maa 2012 - 21:45

Anniej_S schreef:OMG; en toen piste de hond gewoonweg midden in de kamer van zichaf!

:shock: Begint lekker zo, de dag! Sad Klaagtopic 699888
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:45

Makamba schreef:
Anniej_S schreef:OMG; en toen piste de hond gewoonweg midden in de kamer van zichaf!

:shock: Begint lekker zo, de dag! Sad Klaagtopic 699888

Ben ook echt hartstikke chaggi nu grrrrrr en dat was ik al een beetje!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: