Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic

4 plaatsers

Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Klaagtopic

Bericht  tweeling di 6 maa 2012 - 9:33

Even lekker klagen over onze buren hoor pfff, ze bonken en stampen echt de hele dag door. Constant lopen ze met de deuren te smijten en te dreunen. We wonen in een nieuwbouwhuis en alsnog zoveel lawaai, heeeel vervelend!

Jullie nog last vd buren??Laughing
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 10:40

Ik lees hier vaker verhalen over buren en dan ben ik zooo blij dat wij in een vrijstaand huis wonen! Voorheen woonden we in een appartement onder een gezin met een vader die regelmatig nachtdienst had en een zoontje dat vroeg naar bed ging. Kon dus maar zelden lekker piano spelen als ik dat wilde. Nu hoef ik nergens meer rekening mee te houden. Als ik wil, ga ik nu lekker achter dat ding spelen en speel ik zo hard ik wil!

Neemt niet weg dat 't vervelend is voor jou. Kun je ze niet eens voorzichtig peilen of ze zich ervan bewust zijn dat ze jou overlast bezorgen?

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 6 maa 2012 - 22:17

Ik ben ook blij dat ik geen vervelende buren heb. Wij wonen in een halfopen bebouwing, maar onze buren zijn hele rustige mensen. We horen hen ook helemaal niet en andersom ook, blijkbaar allemaal wel heel goed geïsoleerd.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Dennenappel wo 7 maa 2012 - 2:04

Vervelend.

Hier hebben wij super buren, horen amper wat. Heel soms hoor ik iemand de trap af lopen als het bij ons muisstil is en dan nog zachtjes ook. Totaal geen last dus.

Vorige huis was het wel anders.. kon geen eens bellen in mijn woonkamer, omdat ik de ander dan niet verstond. De wietlucht kwam ons appartement binnen, de as en peuken werden op onze schone was gekieperd die buiten stond te drogen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat ben ik blij dat ik daar weg ben!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 2:18

De onderburen zijn sinds een week weer bij elkaar en hebben elkaar alweer alle hoeken van het huis laten zien. Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  tweeling wo 7 maa 2012 - 3:39

Bruce schreef:Ik lees hier vaker verhalen over buren en dan ben ik zooo blij dat wij in een vrijstaand huis wonen! Voorheen woonden we in een appartement onder een gezin met een vader die regelmatig nachtdienst had en een zoontje dat vroeg naar bed ging. Kon dus maar zelden lekker piano spelen als ik dat wilde. Nu hoef ik nergens meer rekening mee te houden. Als ik wil, ga ik nu lekker achter dat ding spelen en speel ik zo hard ik wil!

Neemt niet weg dat 't vervelend is voor jou. Kun je ze niet eens voorzichtig peilen of ze zich ervan bewust zijn dat ze jou overlast bezorgen?

Heerlijk! Ons volgende huis wordt ook zeker een vrijstaande Very Happy

Mijn man heeft wel eens gevraagd wat ze aan het doen zijn aangezien er zoveel lawaai is, maar ze doen er eigenlijk niks aan. Heel vervelend, maar heb ook geen zin in gezeur.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Zwerver wo 7 maa 2012 - 4:01

Wij wonen in een portiekflatje met 3anderen. We hebben alleen last van de bovenbuurvrouw. Die heeft een zoontje die alleen maar huilt en stampt. Gelukkig zijn ze er pas laat en liggen ze vroeg op bed. Met uitslapen vind ik het minder leuk!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud