Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Depressief?!

+6
Bay
PluDan
Makamba
Salander
luisa
Paper Crown
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Depressief?! - Pagina 2 Empty Re: Depressief?!

Bericht  Fayebella ma 26 sep 2011 - 23:59

Jeetje wat een schoonmonster heb jij zeg. Ik heb wel al vaker topics gelezen, maar dat ze jullie uit elkaar willen drijven????
Als ik het goed begrijp hebben jullie op dit moment geen contact met jouw schoonmoeder? Want als dat zo is, hoe moeilijk ook, zou ik dat contact ook blijven tegenhouden. Mails die je krijgt, gelijk wissen (niet eens de moeite nemen om ze te lezen), elkaar verwijderen van facebook, twitter en hyves ed. En als ze belt of smst, duidelijk aangeven dat je geen contact wilt en de hoorn erop gooien en niet terug smsen.
Hoe moeilijk het ook is (en hoe makkelijk het is om het hier te zeggen), maar dit kost echt veel en veel teveel energie van jullie.

Hoe staat je man er tegenover? Het is natuurlijk wel zijn moeder.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Depressief?! - Pagina 2 Empty Re: Depressief?!

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 0:36

Ik zou alles zoveel mogelijk links laten liggen, er gaat namelijk nooit iets veranderen in hoe zij is en wat ze doet. En ze krijgt er waarschijnlijk alleen maar een kick van als jullie ingaan op wat ze zegt/doet. Als jullie je neutraal gaan gedragen en haar negeren, is het spelletje voor haar ook niet meer leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Depressief?! - Pagina 2 Empty Re: Depressief?!

Bericht  Le Chat Noir di 27 sep 2011 - 8:50

2CKC2 schreef:Volgens mij heeft zij borderline.. teminste - de kenmerken komen zo overeen..
Dat dacht ik dus ook gelijk toen ik dit las...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Depressief?! - Pagina 2 Empty Re: Depressief?!

Bericht  _Femme di 27 sep 2011 - 8:59

Le Chat Noir schreef:
2CKC2 schreef:Volgens mij heeft zij borderline.. teminste - de kenmerken komen zo overeen..
Dat dacht ik dus ook gelijk toen ik dit las...

+1! Ik wilde het ook naar voren brengen totdat ik zag dat je er zelf al wat over gezegd had..

Ik heb een stiefzusje met borderline en ik herken er aardig veel in. Natuurlijk niet de details die je naar voren brengt maar gewoon het gedrag in het algemeen, liegen, verdraaien, zwart-wit denken, impulsief en extreme reacties.

Als je schoonmoeder echt borderline heeft zal ze dat eerst zelf moeten erkennen voor er wat aan gedaan kan worden, en daarnaast is borderline een stoornis die nooit overgaat helaas. Ik ben met een aantal therapiën en cursussen (mee)geweest, en ik moet zeggen dat ik aan de familie-therapie best veel gehad heb. Als je vragen hebt oid kun je me PM-en. Maar ik kan me ook voorstellen dat je helemaal geen behoefte hebt aan naar therapie gaan voor je schoonmoeder :P Succes ermee!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Depressief?! - Pagina 2 Empty Re: Depressief?!

Bericht  Lady4 di 27 sep 2011 - 9:08

Jouw schoonmoeder spoort echt niet en dat vind ik heel erg voor jouw man en jou. Ik vraag me af of dit iets met een depressie te maken heeft, eerder een andere psyschische stoornis zoals inderdaad borderline ofzo.

Ik weet dat dit heel gemeend klinkt en misschien ook niet verstandig, maar ik hoop dat jullie de mail die zijn moeder naar hem gestuurd heeft naar al jullie familieleden sturen, zodat zij ook kunnen lezen waartoe je schoonmoeder in staat is.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Depressief?! - Pagina 2 Empty Re: Depressief?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum