Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

depressief

Ga naar beneden

depressief Empty depressief

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 4:32

Hallo,

Ik heb een uitkering en dus geen mooi nieuw huis. Met oude keuken en een beschadigde vloer en nog veel meer beschadigingen. Ik voel me hier heel erg depressief over. Ik denk wel eens ik verdien het niet om te leven omdat mijn huis niet perfect is en ik allemaal beschadigingen in mijn huis heb. Ik schaam me hier gewoon voor. Dat ik me hier zo druk over maak. Ik schaam me gewoon voor mijn huis. En ik voel me heel erg depri als ik weer een beschadiging ontdek. Ik haal mezelf gewoon helemaal naar beneden. Je voelt je gewoon zo alleen. Je hebt het gewoon alsof je alles alleen moet doen. Ik ga regelmatig terug naar mijn ouders. Doe daar nog vrijwilligerswerk en ik ga aan dagbesteding doen. Ik woon sinds 1,5 maand op mezelf. Ik heb het gevoel dat niemand me begrijppt. Het is gewoon zo moeilijk. Ik loop al wel bij een psychiater en een psycholoog. Maar of dat nu helpt. Niet echt. Ik slik ook antidepressiva en seroquel. Ik hoop hier een lotgenoot te vinden.

Groetjes Marleen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

depressief Empty Re: depressief

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 4:36

Ik kan me goed voorstellen dat je je daar erg rot om voelt. Ik heb ongeveer hetzelfde bij ons appartement, en daar voel ik me op dit moment ook best rot over. Ik ben momenteel ook depressief en ik voel me alsof er geen einde aan komt, ik sleep mezelf van dag naar dag. Ik huil ook heel erg snel.
Gelukkig is er wel zicht op hulp, hoop ik dan.

Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen want het is vreselijk om je zo te voelen. Dat wens ik niemand toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

depressief Empty Re: depressief

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 4:42

Fijn om te horen dat er 1 iemand is die me begrijpt. Ik heb juist het gevoel alsof niemand mij begrijpt. Jij ook veel sterkte gewenst! Dankje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

depressief Empty Re: depressief

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum