Dat was de andere auto ook bijna total Loss ...
+3
Zwoesj
SparklingEyes
Lejow
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dat was de andere auto ook bijna total Loss ...
Ik reed net op de snelweg en ik was een auto aan het inhalen (het was een tweebaansweg). Achter de auto die ik inhaalde reed nog een auto. Die zag ik al wat naar links komen toen ik aan het inhalen was, maar ik dacht dat hij me wel zag en gaf dus wat gas bij. Helaas, die beste man zag me dus niet, en gooide zo zijn auto naar links, zonder kijken/knipperlicht of wat dan ook.
Ik kon nog wel uitwijken, maar ging echt rakelings langs de vangrail en de auto raakte mij ook niet. Maar die vent bleef gewoon doorgassen! Reden we met z'n 3en naast elkaar op een tweebaansweg!!
Schrok me lam en zag ook deze auto even in rook opgaan, sommige mensen kijken gewoon echt NIET uit!
Jullie nog bizare/boeiende/leuke/stomme/rare dingen meegemaakt vandaag?
Ik kon nog wel uitwijken, maar ging echt rakelings langs de vangrail en de auto raakte mij ook niet. Maar die vent bleef gewoon doorgassen! Reden we met z'n 3en naast elkaar op een tweebaansweg!!
Schrok me lam en zag ook deze auto even in rook opgaan, sommige mensen kijken gewoon echt NIET uit!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dat was de andere auto ook bijna total Loss ...
Euh
Mijn zoontje is gaan staan!?!?
Mijn zoontje is gaan staan!?!?
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ppfft, lijkt me echt schrikken!
Ik zou in paniek remmen denk ik, met alle gevolgen van dien...
Ik zou in paniek remmen denk ik, met alle gevolgen van dien...
Gast- Gast
Dat deed ik dus ook, ik week uit en remde en der zat gelukkig niets achter me.. en naast me alleen vangrail hehehe
Leuk SE Pas maar op als hij gaat wandelen haha
Leuk SE Pas maar op als hij gaat wandelen haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat is dan echt je geluk, anders is het gelijk een chaos!Lejow schreef:Dat deed ik dus ook, ik week uit en remde en der zat gelukkig niets achter me.. en naast me alleen vangrail hehehe
Maar misschien je aanstaande auto voor de zekerheid all risk verzekeren met al je autopech de laatste tijd?
Gast- Gast
Mijn vader ook: Kijk je wel uit?
Euh ja.. IK wel!! Als die andere malloten het dan ook maar doen haha.
Nou ik denk dat dat geen overbodige luxe is nee..
Euh ja.. IK wel!! Als die andere malloten het dan ook maar doen haha.
Nou ik denk dat dat geen overbodige luxe is nee..
Lejow- Lady Post-a-lot
In de stad gebeurd, of op de snelweg? Heerlijk die malloten die niet kunnen rijden en dan wel lopen te tieren naar jou
omdat jij een vrouw bent en dus niet zou kunnen rijden. Heerlijk. Maar gelukkig ben je met de schrik vrijgekomen!
omdat jij een vrouw bent en dus niet zou kunnen rijden. Heerlijk. Maar gelukkig ben je met de schrik vrijgekomen!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Was de snelweg!
Was ook blij dat het er niet glad was, en ik een klein autootje heb en dus tussen zijn bak en de snelweg paste.
Het was een afgeladen auto. Man achter het stuur, vrouw ernaast, 2 (kinderen?) mensen op de achterbank.
Was ook blij dat het er niet glad was, en ik een klein autootje heb en dus tussen zijn bak en de snelweg paste.
Het was een afgeladen auto. Man achter het stuur, vrouw ernaast, 2 (kinderen?) mensen op de achterbank.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ik reed net op de snelweg en ik was een auto aan het inhalen (het was een tweebaansweg). Achter de auto die ik inhaalde reed nog een auto. Die zag ik al wat naar links komen toen ik aan het inhalen was, maar ik dacht dat hij me wel zag en gaf dus wat gas bij. Helaas, die beste man zag me dus niet, en gooide zo zijn auto naar links, zonder kijken/knipperlicht of wat dan ook.
Gelukkig dat het goed is afgelopen! Er zijn echt van die sukkels op de weg..je zou ze bijna van achter het stuur trekken en goed door elkaar schudden.
Mijn vriend had ook zoiets laatst..op de snelweg was hij aan het inhalen, komt een auto invoegen en gaat ineens naar de linkerbaan. Mijn vriend zag dit wel optijd maar hij kon of doorrijden en dan had ie in die auto gezeten maar hij had keihard geremd..is helemaal langs de vangrail gescheurd, en helemaal omgedraaid en daar stond ie dus met de neus naar het tegemoed komend verkeer. Die vrouw die het veroorzaakt had is gelukkig wel gestopt. en de auto's hebben hem gelukkig kunnen ontwijken. Maar het had ook erger kunnen aflopen en daar moet je toch echt niet aan denken.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Balen zeg!!
Veel schade aan de auto? En was hij zelf nog heel?
Gelukkig inderdaad dat ze stopte, je heb er ook zat die doorrijden.
Toen ik net deze Clio had heb ik het ook gehad, ik reed over de snelweg, begin 80 km zone. Het had geregend dus ik reed niet hard want het was glad. Zie ik in mijn ooghoeken ineens een witte auto keihard aan komen scheuren, terwijl hij naast mijn auto is raakte hij in een slip. Ging eerst recht op mijn auto af, week toen uit en knalde vervolgens keihard in de vangrail, daar ketste hij zo hard vanaf dat hij recht op mijn auto af kwam. Ik gaf een slinger in mijn stuur naar rechts, waar iemand reed die gelukkig ook oplette en ook kon uitwijken naar rechts, de auto raasde voor me langs (als rondjes draaiende) en kwam tot stilstand op de vluchtstrook. Hij heeft helemaal niemand geraakt verder.. Dat was ook echt te bizar voor woorden.
Toen heb ik de auto wel stil moeten zetten, zo erg zat ik te shaken achter het stuur!
Veel schade aan de auto? En was hij zelf nog heel?
Gelukkig inderdaad dat ze stopte, je heb er ook zat die doorrijden.
Toen ik net deze Clio had heb ik het ook gehad, ik reed over de snelweg, begin 80 km zone. Het had geregend dus ik reed niet hard want het was glad. Zie ik in mijn ooghoeken ineens een witte auto keihard aan komen scheuren, terwijl hij naast mijn auto is raakte hij in een slip. Ging eerst recht op mijn auto af, week toen uit en knalde vervolgens keihard in de vangrail, daar ketste hij zo hard vanaf dat hij recht op mijn auto af kwam. Ik gaf een slinger in mijn stuur naar rechts, waar iemand reed die gelukkig ook oplette en ook kon uitwijken naar rechts, de auto raasde voor me langs (als rondjes draaiende) en kwam tot stilstand op de vluchtstrook. Hij heeft helemaal niemand geraakt verder.. Dat was ook echt te bizar voor woorden.
Toen heb ik de auto wel stil moeten zetten, zo erg zat ik te shaken achter het stuur!
Lejow- Lady Post-a-lot
Bah, wat naar!!
ZoeteWitteWijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 107
Punten : 117
sommige mannen moeten ze ook gewoon hun rijbewijs afpakken. Kan me voorstellen dat je je helemaal kapot geschrokken bent.
Ik heb al 2 of 3 keer gehad dat ik aan het invoegen was op de snelweg en de auto die op de linkerbaan reed ineens naar rechts kwam. Dat is ook zo'n leuke ik snap dat ook nooit. Ik blijf bij een invoegstrook altijd links rijden mocht ik daar zitten.
Ik heb al 2 of 3 keer gehad dat ik aan het invoegen was op de snelweg en de auto die op de linkerbaan reed ineens naar rechts kwam. Dat is ook zo'n leuke ik snap dat ook nooit. Ik blijf bij een invoegstrook altijd links rijden mocht ik daar zitten.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ja, het is gewoon echt niet grappig
En als je dan eenmaal ziet dat ik er rij, dan neem je toch gas terug en ga je toch terug op je eigen baan??
En als je dan eenmaal ziet dat ik er rij, dan neem je toch gas terug en ga je toch terug op je eigen baan??
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ja, het is gewoon echt niet grappig
De schade viel gelukkig mee en hij had zelf ook niks. Alleen heel erg geschrokken. Hij moet voor zijn werk veel de weg op maar hij is toch was voorzichtiger.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Nou inderdaad!Fairytale schreef:sommige mannen moeten ze ook gewoon hun rijbewijs afpakken. Kan me voorstellen dat je je helemaal kapot geschrokken bent.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb net ook bijna iemand aangereden tijdens rijles....ben er met m'n hoofd ook totaal niet bij..
Gast- Gast
Oh jee.. wel oppassen Storm!!
Ik heb tijdens mijn rijles een keer een fietser zowat van zijn fiets afgereden haha
Ik heb tijdens mijn rijles een keer een fietser zowat van zijn fiets afgereden haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Had hij het verdiend Lejow?
Ah Storm wees blij, er zat iemand naast je die de rem wist te vinden Maar wel je hoofd erbij houden he..
Ah Storm wees blij, er zat iemand naast je die de rem wist te vinden Maar wel je hoofd erbij houden he..
Zwoesj- Ratel
Nou, hij ging zonder te kijken zo ineens links af, echt rakelings voor mijn auto langs..
Ik schrok me werkelijk het apenzuur, tot ik zag dat het een oude scharrel van me was.. toen had ik het helemaal niet meer haha
Ik schrok me werkelijk het apenzuur, tot ik zag dat het een oude scharrel van me was.. toen had ik het helemaal niet meer haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha dat is helemaal lachen! Kon hij het waarderen of heb je hem niet meer gesproken?
Zwoesj- Ratel
Hij zag mij niet geloof ik, ik was veel te gestresst bezig met die auto.
Heb hem pas jaren later weer gezien, toen hij ineens een dagje mee kwam lopen bij zijn zus in de klas, op de school waar ik stage liep..
Stond ik daar haha
Heb hem pas jaren later weer gezien, toen hij ineens een dagje mee kwam lopen bij zijn zus in de klas, op de school waar ik stage liep..
Stond ik daar haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Owjee klinkt als een scharrel die je nog wel vaker je leven tegen gaat komen, zo 1 die 'blijft plakken'
Heb je nog wel iets als hoi uit je mond kunnen krijgen?
Heb je nog wel iets als hoi uit je mond kunnen krijgen?
Zwoesj- Ratel
Ik zei: WAT DOE JIJ NOU HIER???!?! IK KOM JOU OOK OVERAL TEGEN!! (omdat ik hem even 2 tellen verwarde met iemand anders)
En verder een soort van en dom gegiegel hahaha
En verder een soort van en dom gegiegel hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Andere auto kopen
» Andere auto geraakt :(
» Bijna weekend!!
» Win Total Body Scan
» Van 2 auto's naar 1 auto