Andere auto geraakt :(
+11
ExpressoB
Jezzie
luisa
Lenthe
CCC
Rush
TGR
Serena
TwistedAngel
Melis_je
Stippel
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Andere auto geraakt :(
luisa schreef:Lenthe schreef:Wat een eikel zeg! Het is erg vervelend dat iemand tegen je auto rijdt, maar kan gebeuren! Het is maar blikschade.
Maar wat Rush ook zegt, heeft hij zo geparkeerd dat hij het verkeer hinderde? Of was hij nog bezig met inparkeren toen jij er tegenaan botste? Zo ja, dan heeft hij schuld, want hij deed een bijzondere verrichting.
Ik zou proberen de schuld bij hem dus te leggen.
Hij heeft geen schuld want hij stond geparkeerd/stil. Ook al stond hij midden op de weg en kon niemand er langs, degene die tegen zijn auto rijdt is schuldig.
Wel een asociale reactie van die man trouwens zeg, niks van aan trekken hoor.
Even uit nieuwsgierigheid, deze regel geldt toch niet altijd? Als je bij wijze van spreken stil gaat staan op een autosnelweg of op een weg van 80 km/h (pechgevallen uitgezonderd) en iemand raakt je, dan is het neem ik aan wel jouw eigen schuld?
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Jeetje zeg, wat een lijpo! Ik zou ook geschrokken zijn joh!
Hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten en dat je je snel weer een beetje relaxed voelt.. Kan me echt voorstellen dat je van zoiets van slag raakt.
Hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten en dat je je snel weer een beetje relaxed voelt.. Kan me echt voorstellen dat je van zoiets van slag raakt.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Stippel schreef:ExpressoB schreef:Als jullie er niet normaal uitkomen zou ik echt de politie inschakelen! Die vent heeft met zijn poten van jou af te blijven!!! ik was allang naar de politie gestapt. Schold hij je ook uit? Kan niet iemand jouw telefoongesprek over/opnemen vanavond? vriend? pa, ma?
Volgens mij heeft hij niet gescholden, alleen dat ik asociaal was, wilde doorrijden en hij voor de motorkap bleef staan omdat ik dat anders zou doen en dus dat 'je zou maar met haar getrouwd zijn' (ik had een kindje bij me in de auto, dus denk dat hij er vanuit ging dat dat mijn dochtertje was.
Ik moest net hier huilen
Dan is het helemaal een eikel als hij zo gaat staan schreeuwen als er een klein kindje bij is.
Verder snap ik best dat hij baalt, maar het is maar een auto hoor. Dat wordt wel weer gemaakt en je deed het niet expres.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Op zo'n weg mag je niet parkeren. Dus dat is wel anders ja.Sayuri schreef:luisa schreef:Lenthe schreef:Wat een eikel zeg! Het is erg vervelend dat iemand tegen je auto rijdt, maar kan gebeuren! Het is maar blikschade.
Maar wat Rush ook zegt, heeft hij zo geparkeerd dat hij het verkeer hinderde? Of was hij nog bezig met inparkeren toen jij er tegenaan botste? Zo ja, dan heeft hij schuld, want hij deed een bijzondere verrichting.
Ik zou proberen de schuld bij hem dus te leggen.
Hij heeft geen schuld want hij stond geparkeerd/stil. Ook al stond hij midden op de weg en kon niemand er langs, degene die tegen zijn auto rijdt is schuldig.
Wel een asociale reactie van die man trouwens zeg, niks van aan trekken hoor.
Even uit nieuwsgierigheid, deze regel geldt toch niet altijd? Als je bij wijze van spreken stil gaat staan op een autosnelweg of op een weg van 80 km/h (pechgevallen uitgezonderd) en iemand raakt je, dan is het neem ik aan wel jouw eigen schuld?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: