Andere forumnaam
+20
Mama
Sea of Trees
SarahKey
Burn
Joan
Snoes
Antibes
Sushi
Marie
June
Taeda
Nyx
Razz
Dora
Roza
Blair
Aagje!
MADDIE
Cimic
Tiana
24 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Andere forumnaam
Wie wil me helpen aan een andere forumnaam? Ben de periode van ''Stylegirl'' zijn wel voorbij, vind het er zo kinderlijk uit zien en ben toe aan een nieuwe naam! Maar, dilemma, ik kan geen andere naam bedenken! Dus wie o wie heeft er inspiratie voor mij? Ik wil geen naam met iets van eten erin verwerkt en het liefst geen naam meer met "girl" erin.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Andere forumnaam
Heb je geen bijnaam of hobby waar je je naam uit kunt halen? Anders iets van een naam met humor bv, Yoki of een voorwerp in huis zoals strijkijzer. We hebben ook een stofzuiger dus het kan allemaal.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Ik ken je niet zo heel goed. Zelf heb ik mijn bijnaam genomen. Ik zou inderdaad kijken naar een hobby of iets dat je mooi vindt. Iets met een kleur kan ook.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Stylewomen
Ik zou ook gaan voor iets wat je interesse heeft. Ik ben zelf heel nieuwsgierig dus daar komt mijn naam vandaan
Ik zou ook gaan voor iets wat je interesse heeft. Ik ben zelf heel nieuwsgierig dus daar komt mijn naam vandaan
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik wil ook een nieuwe naam!
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik ook!!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik vind HELP!! wel een grappige...
En dan dat plaatje wat je erbij hebt als avater. Val je wel op.
En dan dat plaatje wat je erbij hebt als avater. Val je wel op.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Lastig hoor. Heb nog geen inspiratie gevonden.
Tiana- Ratel
Stylo
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Stylish
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik heb mijn forumnaam gekozen n.a.v. steekwoorden over mezelf of steekwoorden die ik graag zou bezitten. Misschien dat je op die manier en keuze kunt maken voor een nieuwe forumnaam?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Nyx schreef:Ik heb mijn forumnaam gekozen n.a.v. steekwoorden over mezelf of steekwoorden die ik graag zou bezitten. Misschien dat je op die manier en keuze kunt maken voor een nieuwe forumnaam?
Dus toen koos je Niks? (Zo spreek ik het uit, daarom moest ik hier even om lachen )
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Taeda schreef:Nyx schreef:Ik heb mijn forumnaam gekozen n.a.v. steekwoorden over mezelf of steekwoorden die ik graag zou bezitten. Misschien dat je op die manier en keuze kunt maken voor een nieuwe forumnaam?
Dus toen koos je Niks? (Zo spreek ik het uit, daarom moest ik hier even om lachen )
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
In welke maand ben je jarig ;-)?
Maar misschien een naam die je leuk vindt? Ik vind echte namen altijd gemakkelijk te onthouden en leuk als forumnaam. Tenminste, als er geen nummer achter staat.
Maar misschien een naam die je leuk vindt? Ik vind echte namen altijd gemakkelijk te onthouden en leuk als forumnaam. Tenminste, als er geen nummer achter staat.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Taeda schreef:Nyx schreef:Ik heb mijn forumnaam gekozen n.a.v. steekwoorden over mezelf of steekwoorden die ik graag zou bezitten. Misschien dat je op die manier en keuze kunt maken voor een nieuwe forumnaam?
Kowalski kwam er mee onlangs en toen had ik opeens door dat er Niks stond. Maar het is een Griekse Godin.
Nyx- Kletskop
Had je dat serieus daarvoor niet door?
June- Kletskop
June schreef:Had je dat serieus daarvoor niet door?
Ik heb er simpelweg niet over nagedacht. Ik spreek het uit als Nieks, dus dan is het voor mij ook gewoon Nieks. Tot Kowalski dus zei dat ze het las als Niks en toen had ik zoiets van 'Ja, daar heb je gelijk in'.
Maar Niks is ook goed hoor. Het is in ieder geval kort en bondig en dat was ook een voorwaarde.
Nyx- Kletskop
Ik denk dat het in het Grieks ook meer als 'Niks' klinkt. Maar goed, het is jouw naam natuurlijk. Ik kan me alleen herinneren dat je ooit zou dat je jezelf niet zo naar beneden wilde halen en door jezelf zo'n naam te geven, doe je dat in mijn ogen wel.
June- Kletskop
Bij het uitkiezen van mijn naam is het zeker niet zo geweest dat ik mezelf naar beneden wilde halen. In eerste instantie vond ik een naam met dezelfde betekenis als die van Nyx, maar die naam was ooit al van een andere forummer. Ik wilde geen verwarring zaaien, dus heb ik doorgeklikt en zo ben ik aan de naam Nyx gekomen. Nox kon ook, maar dat vond ik persoonlijk iets minder.
Ik spreek het in gedachten uit als Nieks. Een ander mag daar Niks van maken. De betekenis blijft hetzelfde voor mij. Mezelf naar beneden halen zou betekenen dat ik zou zeggen; Ze mogen ook Niks zeggen, want dat ben ik ook. Maar dat is helemaal niet het geval. Ben blij met wie ik ben, met de betekenis van de naam en als Niks de daadwerkelijke uitspraak is, dan is er dus een Griekse Godin genaamd Niks.
Ik spreek het in gedachten uit als Nieks. Een ander mag daar Niks van maken. De betekenis blijft hetzelfde voor mij. Mezelf naar beneden halen zou betekenen dat ik zou zeggen; Ze mogen ook Niks zeggen, want dat ben ik ook. Maar dat is helemaal niet het geval. Ben blij met wie ik ben, met de betekenis van de naam en als Niks de daadwerkelijke uitspraak is, dan is er dus een Griekse Godin genaamd Niks.
Nyx- Kletskop
Daar is in het Grieks natuurlijk ook niks mee, maar mijn naam lijkt ook wel erg veel op het woord 'homo' in het Spaans, dus daarom hebben kinderen daar niet mijn naam.
Maar goed, je dacht dat de uitspraak anders was, maar ik denk dat ik niet de enige ben die even vreemd opkeek dat je jezelf 'niks' noemt. Het is verder jouw naam en je bent er gelukkig mee, dus dan is het goed.
Maar goed, je dacht dat de uitspraak anders was, maar ik denk dat ik niet de enige ben die even vreemd opkeek dat je jezelf 'niks' noemt. Het is verder jouw naam en je bent er gelukkig mee, dus dan is het goed.
June- Kletskop
Ik snap helemaal dat jullie vreemd opkeken. Vooral gezien mijn geschiedenis op het forum. Maar het was zeker niet de bedoeling om mezelf te kakken te zetten. Ik ben er inmiddels wel achter dat het zeer zeker als 'Niks' uitgesproken wordt.
Nyx- Kletskop
June, ik ben jarig in augustus!
Nyx, ik spreek jouw naam inderdaad ook uit als niks, maar heb daarbij niet in mijn hoofd dat jij 'niks' bent. Jij ook niet hoop ik . Nyx vind ik ook mooier dan Nox.
Nyx, ik spreek jouw naam inderdaad ook uit als niks, maar heb daarbij niet in mijn hoofd dat jij 'niks' bent. Jij ook niet hoop ik . Nyx vind ik ook mooier dan Nox.
Tiana- Ratel
Nou, dan lijkt 'August' me een prachtige naam voor je. Nee, was een beetje een grapje. Ik ben in Juni jarig, vandaar . Ik vond June daarnaast ook een mooie Engelse meisjesnaam.
June- Kletskop
Haha, ik noem mezelf gewoon Repelsteeltje. June is ook een mooie naam!
Tiana- Ratel
Nee hoor, zeker niet.
Op de één of andere manier deed Nox me denken aan Basketbal en daar heb ik niets mee. Vandaar dat het Nyx werd, Godin van de nacht. En ondanks dat ik nu weet dat het 'Niks' is, blijf ik het uitspreken als 'Nieks'.
Op de één of andere manier deed Nox me denken aan Basketbal en daar heb ik niets mee. Vandaar dat het Nyx werd, Godin van de nacht. En ondanks dat ik nu weet dat het 'Niks' is, blijf ik het uitspreken als 'Nieks'.
Nyx- Kletskop
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» n.a.v. hoe kom je aan je forumnaam?
» Hoe kom je aan je forumnaam?
» Mijn forumnaam
» Welke forumnaam....
» forumnaam googlen
» Hoe kom je aan je forumnaam?