Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+22
Mamsie
Flower_L
Sjirafje
Dora
schuddebuikje
madie87
Novalee
Mama_1987
Liv
Fiebje
Funk
Theezakje13
Steep
Pien
peach
Laced
koNijntje
Aggi
yes1984
Happydobby
Fearie
Schism
26 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Knillis zo 18 dec 2011 - 22:30

Zo lekker verhaal, ik breek in met de vraag of ik ook mee mag schrijven en laat vervolgens dagenlang niets van me horen... tis nog even wennen laughcry Nee ik lees heel vaak mee op de telefoon maar dan is reageren niet zo heel handig, en ik heb een paar hele drukke dagen achter de rug dus sowieso weinig tijd gehad om te reageren. Ga vandaag even bijlezen en dan hopelijk wat meer reageren smile

Ik zal nog iets meer over mijzelf vertellen: ik heb dus een zoontje die in oktober 2 is geworden. Een erg lekker ventje, nog niet echt een peuterpuber (hij zegt wel overal nee op maar doet het vervolgens wel Laughing ) die zichzelf heel goed kan vermaken. Hij is gek van auto's, treintjes en duplo! Met hem hebben we wel een lastige start gehad, hij is geboren met een spoedkeizersnede onder algehele narcose. Dit heeft er wel ingehakt bij zowel mijn man als mij en heeft best wat verwerkingstijd nodig gehad.

Mijn dochtertje is nu dus 3,5 maand en echt een vrolijk ding! Gelukkig op de normale manier geboren. Ik zag heel erg op tegen de bevalling vanwege de 1e keer, maar het was in 6 uurtjes gepiept met 7 minuten persen! Heb geprobeerd om bv te geven maar dit is door verschillende omstandigheden niet gelukt helaas. Het loopt eigenlijk allemaal wel lekker, ze doet nog wel veel hazeslaapjes maar het komt steeds vaker voor dat ze toch een uurtje of 2 onafgebroken slaapt overdag (nu ligt ze ook alweer ruim een uur te slapen). We zijn wel een beetje aan het rommelen met de hoeveelheid voeding ed. maar dat zullen jullie vast nog wel voorbij zien komen Very Happy

Ehm.. ik hoef dus pas eind februari weer te beginnen met werken omdat ik ouderschapsverlof heb opgenomen. Had afgelopen donderdag kerstborrel van het werk en vond het toch wel erg lekker om weer even mezelf te zijn in plaats van mama... Heel misschien ga ik toch wat eerder beginnen met werken, een collega van mij zit in de ziektewet en nu hebben ze problemen met de bezetting. Ik heb aangeboden dat ik dat eventueel wel op wil lossen, daar waren ze erg blij mee! Als het goed is hoor ik daar van de week meer over.

Nou, ik ga nu even een beetje bijlezen (wil ook nog heel veel hier in huis doen dus in hoeverre er iets van terecht komt is nog even de vraag) en zal proberen vanavond echt mee te gaan kletsen!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Knillis zo 18 dec 2011 - 22:34

Fearie schreef:Ik ken een doorslapende baby, mijn buurmeisje heeft vanaf dag 1 doorgeslapen op een enkele uitzonderlijke nacht.

Met mijn zoontje hadden wij ook echt heel erg veel geluk, die sliep vanaf dag 5 door! En echt bijna nooit gekke dingen met hem meegemaakt, de afgelopen 2 jaar heeft hij heus wel eens 's nachts gespookt maar dat was eigenlijk altijd met reden (tanden, ziek zijn etc.).. Viel wel even tegen bij mijn dochtertje, zij slaapt pas sinds ze een week of 10/11 is door (hadden wel wel rekening mee gehouden hoor, maar stiekem hoop je toch dat ze de slaapgenen van haar broer had meegekregen Laughing )
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Knillis zo 18 dec 2011 - 22:44

Steep schreef:Oeeh ik heb nog een vraagje.. Hoeveel slapen jullie kindjes overdag? Want R. slaapt heel veel overdag (heb ik het idee), zoals gisteren, dan slaapt hij van 1 tot 4, is een uurtje wakker en slaapt dan weer een uur a anderhalf. Gevolg, tussen 20uur en 23uur wakker en 'snachts vaak wakker.. Vandaag maak ik 'm iedere keer na een uur wakker, is dat ok of zouden jullie het anders aanpakken?

I. slaapt echt heel rommelig overdag maar wel vrij veel, ze is nogal van de hazeslaapjes...

Ze wordt meestal tussen 7.30/8.00 uur wakker en is na een uurtje (max. 1,5) echt wel meer moe. Dan slaapt ze vaak een uurtje of 2/2,5 (soms non stop, meestal wordt ze na 3 kwartier wakker en dan is het een kwestie van speentje erin stoppen en dan slaapt ze weer 3 kwartier etc.). Dan is ze vaak wel een uurtje of 2 wakker en slaapt dan weer zo'n 1,5 a 2 uur. Dan krijgt ze tegen 16.00 uur weer een fles en dan slaapt ze tussen 16.00 en 19.30 uur vaak nog een klein uurtje, soms iets langer. Om 19.30 uur krijgt ze de fles en dan ligt ze om 20.00 uur op bed. Om 23.00 uur moeten wij haar wakker maken voor de laatste fles (maar dat lukt echt niet, ze drinkt hem slapend op) en dan slaapt ze dus weer tot een uurtje of half 8 's ochtends. Ik vind ook dat ze veel slaapt als ik het vergelijk met mijn zoontje (die sliep 3x 3 kwartier op een dag en dat was het) maar goed, ze doet het er goed op en is 's nachts niet wakker dus ze zal het wel nodig hebben!!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Knillis zo 18 dec 2011 - 23:04

Oh nog even een vraag: hoe plaats je foto's hier? Kan ik ook even showen Laughing
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Funk zo 18 dec 2011 - 23:21

Haha Schuddebuikje! Te lief! Hier nog geen last van ondanks dat L. lang is voor zijn leeftijd. Maar volgens mij heeft de Bugaboo dan ook een redelijk grote wagenbak. En de wandelwageninzet gebruiken en dan helemaal plat leggen, is dat een optie?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje ma 19 dec 2011 - 0:05

ik vouw zijn beentjes meestal een beetje dubbel.
wandelwagen inzet heb ik nog nooit geprobeerd.
we hebben deze wagen gekregen en alles lag meteen al op zolder.
dus weet niet of deze ook kan liggen.
en of hij de andere kant opkijkt ( dat vind ik totaal niet gezellig en veilig )
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje ma 19 dec 2011 - 0:08

MvJ schreef:Oh nog even een vraag: hoe plaats je foto's hier? Kan ik ook even showen Laughing

je moet eerst foto's op internet zetten. dan druk je op de foto op de rechter muisknop. dan zie je eigenschappen. die link moet je kopieren. dan bij het forum waar je je foto wil plaatsen kan je bovenin klikken op dat beeldscherm zonder envelop. dan zie je een balkje waar je die link in moet plaatsen.

heb ik het zo handig uitgelegd ??
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Knillis ma 19 dec 2011 - 1:08

schuddebuikje schreef:
MvJ schreef:Oh nog even een vraag: hoe plaats je foto's hier? Kan ik ook even showen Laughing

je moet eerst foto's op internet zetten. dan druk je op de foto op de rechter muisknop. dan zie je eigenschappen. die link moet je kopieren. dan bij het forum waar je je foto wil plaatsen kan je bovenin klikken op dat beeldscherm zonder envelop. dan zie je een balkje waar je die link in moet plaatsen.

heb ik het zo handig uitgelegd ??

Volgens mij wel, ik ga het eens proberen. Dank je!!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Knillis ma 19 dec 2011 - 1:13

Foto verwijderd


Laatst aangepast door MvJ op vr 23 dec 2011 - 6:13; in totaal 1 keer bewerkt
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Knillis ma 19 dec 2011 - 1:16

schuddebuikje schreef:ik vouw zijn beentjes meestal een beetje dubbel.
wandelwagen inzet heb ik nog nooit geprobeerd.
we hebben deze wagen gekregen en alles lag meteen al op zolder.
dus weet niet of deze ook kan liggen.
en of hij de andere kant opkijkt ( dat vind ik totaal niet gezellig en veilig )

Bij onze wandelwagen kon de inzet helemaal plat. Toen J. niet meer in de wagenbak pastte (was rond de 6 maanden dacht ik) hebben we hem dus in de inzet gedaan in de ligstand. Bij ons kon je ook kiezen welke kant hij op zou kijken, naar je toe of naar je af. Wel handig!

Ach, als je hem een beetje opvouwt en hij protesteert niet zal het wel goed zijn toch?! Gewoon straks met de benen in de nek, ze zijn toch nog zo lenig lol! Hij is inderdaad wel groot dan zeg! Het gaat zo hard, de tijd vliegt voorbij!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje ma 19 dec 2011 - 4:59

met 20 weken was hij 7645 gram en 67,5 cm.
maar we zitten nu op 24. dus zal wel weer een stukkie gegroeid zijn. morgen ga ik weer wegen met de kleine man.
jah dat dubbel vouwen stond er een beetje raar hahahaha. maar zijn beentjes een beetje gebogen.

MvJ : leuke foto. wat een schatjes
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje di 20 dec 2011 - 2:59

wat heb ik toch een klein slaapkoppie. gisteren om 19:00 uur zijn papfles. om half 7 werd hij wakker en had hij honger. naar beneden. fles gegeven. weer in bed gelegd en toen was het opeens half 10. en dit ELKE dag. als we de mogelijkheid hebben om hem terug te leggen. om 12 uur werd hij alweer moe. maar wou hij natuurlijk niet gaan slapen. nu is hij bij de oppas. en ik aan het werk. bah. geen zin vandaag. moest ook huilen vanmorgen om de kleine man. hij lag lekker op mijn schoot na zijn flesje. te lachen en te kirren. en ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen. HELP. ik die alltijd zo nuchter is word nu een emotionele doos hahahahahahhahahahahha. het is ook gewoon een schatje...
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 3:10

Ah, Schuddebuikje hug

Hier zijn het helaas niet zulke slaapkoppen. Tot 13.00 is alles lekker te doen, zijn ze gezellig, slapen ze ook lekker, maar na de voeding van 14.00 leg ik ze rond 15.00 op bed, slapen ze vaak nog geen uur en is het huilen geblazen. En tot de voeding van 18.00 uur zijn ze dan niet te genieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Ayla di 20 dec 2011 - 3:12

Huh sofzuiger, vanwaar de naamsverandering? En hoezo stofzuiger?Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 394967
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 3:15

Ayla schreef:Huh sofzuiger, vanwaar de naamsverandering? En hoezo stofzuiger?Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 394967
Omdat ik twijfelde tussen strijkijzer en stofzuiger en de laatste toch leuker vond Very Happy En is niet zo googlebaar, google maar eens op stofzuiger, je krijgt heel veel pagina's voor er ook maar iets van mij naar boven komt.

Wilde gewoon even van mijn googlebaarheid af. Had zoveel posts, dus op google kwam er vrij veel boven, en nu niet meer Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Ayla di 20 dec 2011 - 3:19

Ik zag het in het dagcafé ja! Slimpie! Goed idee, je had ook heel veel posts en privé dingen. Nu ga ik me weer terugtrekken uit het topic waar ik net niet bij hoor :P
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje di 20 dec 2011 - 4:07

stofzuiger hihihihh leuke naam inderdaad. had het zo snel niet gezien. lees nooit verder dan de tekst hahahahah. hoe lang slapen ze nou bij jou in de nacht ? kan je al iets langer doorslapen. N huilt bijna nooit. en als hij huilt is hij zo weer stil te krijgen. door te hupsen hihihihih.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje di 20 dec 2011 - 9:20

ik weet dat aantal van jullie elkaar op facebook heeft...
ik zou dat ook wel leuk vinden. wie mag ik toevoegen ?
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 10:02

Schuddebuikje ik pm je effe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep di 20 dec 2011 - 10:19

@Stofzuiger; woooow naamsverandering! NU denk ik bij je naam aan de jeugd van tegenwoordig met hun liedje over "de stofzuiger"

Morgen even uitgebreidt, ik ben hartstikke moe haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje wo 21 dec 2011 - 4:21

@ Kruumel, hoe gaat het met je petekindje?

@ HD, gefeliciteerd!!! 5 maanden alweer!

@ schuddebuikje, je hebt een PM! En wat woog hij vandaag? Hier past hij nog net in de bak maar in de breedte wordt het nu toch wel een beetje krapjes.

@ Mvj, wat een leuke foto! Hier doet hij ook hazeslaapjes hoor. Af en toe wil hij 's middags wel in bed slapen.

@ Stofzuiger, pfff ben ik net gewend aan PM verander je weer van naam! Very Happy

@all, wkndje weg was super leuk. Met W ook goed gegaan. De eerste avond keek hij wel even raar toen hij in het reisbedje lag ( lees :shock: ) maar goed geslapen gelukkig. Maandag heeft hij zijn eerste fruithapje gehad, vond er niks aan. Gisteren weer banaan eerste hapjes waren vies, maar daarna heeft hij toch een halve banaan naar binnen gepeuzeld. Zo staat er sinaasappel op het programma.

@ Steep, wat heeft R allemaal al op? Doe je fruit en groente?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism wo 21 dec 2011 - 5:08

Zo hehe hier ben ik ook weer eens!

@ Fiebje: Leuk het eerste hapje! Ik verheug me daar zo op!

@ Stofzuiger: Ik hoop dat ik ga wennen aan je nieuwe naam haha!

@ Schuddebuikje: Lekker dat hij zo goed slaapt! Als K zulke dagen heeft zit ik me altijd te vervelen. Genoeg te doen hoor, maar het is toch gezelliger als hij wakker is Wink
Wat een geweldige foto zeg, in de kinderwagenbak! K past er ook al niet meer in de lengte in, dat wordt nog wat, de bedoeling is dat hij er nog wel 2 maanden in moet Wink

@ MvJ: Leuke foto zeg!

@ All: Wanneer besloten jullie om bijvoeding te gaan geven? Merkte je echt dat je kleine eraan toe was? K had heel veel moeite om 4 uur tussen zijn flessen te houden, maar de laatste week is hij echt heel erg relaxed en redden we het makkelijk. Zolang het goed gaat wacht ik er maar mee denk ik. En hebben jullie eerst alleen rijstebloem gegeven of meteen ook hapjes?

K is heel erg verkouden geweest, gelukkig wordt het weer wat minder, maar hij slaapt nog wel veel. Wat er ook is, mijn mannetje blijft altijd vrolijk, heerlijk! Ik kan zo van hem genieten!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 5:41

Ik geef nu rijstebloem in de laatste fles, dat gaat heel goed, hij slaapt er goed op. Ik had het gevoel dat hij te weinig had aan zijn laatste fles, maar hij kon niet meer op. NMu heeft hij een meer gevuld buikje met dezelfde cc's denk ik.

Ik wil met 5 maanden met fruit beginnen.

Fiebje, geef jij eerst meerdere dagen hetzelfde fuit, of elke keer iets anders? Ik lees dat kindjes soms wel 16 keer iets moeten proeven voordat ze het lekker vinden, dat je niet meteen kunt zeggen hij lust het niet. Is dat zo?

Met mn nichtje gaat het erg goed. Ze heeft in het begin wat gespuugd en moeilijk gedronken, maar dat gaat nu weer goed.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje wo 21 dec 2011 - 5:46

Nog ff snel voor ik het restaurant in wandel.

Ik geef alles 2 dagen. Eersre dag banaan vond hij niks kokte er gewoon van gisteren eerste paar happen vies en daarna smulde hij ervan! Nu aan de sinaasappel man ging het geven net voor ik wegging maar W vind het heerlijk!
Wij zijn begonnen omdat mijn bv nog niet is wat het is geweest en hij rond 6en eigenlijk te vroeg wil voor zijn volgende voeding dus dat lossen we nu op met de fruithap. Rijstebloem geef ik nog niet, hij slaapt prima op de bv en kv.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep wo 21 dec 2011 - 7:55

Hallootjes!

R. krijgt voorlopig nog geen bijvoeding. De eerste dag ging het goed, normaal poepen. De dag daarna en daarna was het drama, huilen tijdens het persen soms zelfs dubbel gevouwen van de pijn. Dus nee, we wachten lekker! Nu gaat het weer goed haha! Als we weer beginnen dan is het weer met groente. Hij heeft nu 3 dagen achter elkaar wortel gehad, hij vond het wel heel erg lekker! Ik wil graag 4 dagen dezelfde groente geven voor de smaaksensatie. Had ergens gelezen dat dat beter was, zal ff kijken waar.

Vandaag gaan we het weer proberen met het ledikant! Hij ligt er nu in. Overdag gaat het goed, slaapt er heerlijk volgens mij haha! Heb hem vanmiddag zelfs wakker moeten maken (hij lag 2 uur te slapen en ik vond het wel prima Wink). Maar nu heb ik misschien een rare vraag.. Nemen jullie je kindje uit bed als je de fles geeft tijdens de nacht? Ik laat R. namelijk liggen want als ik hem eruit haal wordt hij super wakker en juist zo drinkt hij hoeveel hij wil en draait zijn hoofd weg als hij vol zit en slaapt verder. Ik neem aan dat ik dit ook gewoon kan doen als hij in het ledikantje ligt toch? Boeren is hij niet zo van, soms komt er een gigantische boer uit, maar als hij 2 keer per dag boert is het veel.. Scheten laten daarintegen Wink.

@Schuddebuikje; jaloers op jouw doorslapertje! Poeh wat heerlijk! Ik ben benieuwd of het voor R. gaat werken in zijn ledikant. Soms denk ik namelijk dat hij gewoon toe is aan zijn ledikant en daarom "slechter" (hij slaapt niet van 20 tot 7, 20 uur erin, wordt rond 21.30 wakker tot 23.30 ongeveer dan krijgt hij zijn laatste fles en dan slaapt hij door tot een uurtje of 6 dan wil hij ook een fles en dan tot een uur of 9 a 10).

@MvJ; Hele leuke foto Very Happy

@Fiebje; Heb je nou al zijn eerste hapje gegeven of niet? Sorry ben even een warhoofd, ik denk spanning voor mijn ziekenhuisopname. Wat wil jij eerst gaan geven, groente of fruit? Ik heb zijn eerste hapje gefilmt want zijn vader kon er niet bij zijn. Super grappig om te zien smile Ook heb ik foto's gemaakt toen hij klaar was. Wortel overal Very Happy
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 38 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum