Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

+25
Monnie
Roodkapje
Makamba
Fearie
Bruintje Beer
Fiebje
Happydobby
ProudMom
Luna
Parisienne
koNijntje
Jasmine
Steep
VeryCherry
Susan
Liadan
Kat1980
Tania
Mida4you
sheila123
ekjir@M
Theezakje13
_Mashimaro_
Limburg85
Novalee
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Annie24 do 22 sep 2011 - 7:04

Ik heb écht geen idee meer, kan het me niet herinneren. Al kan ik me wel meer niet herinneren angel Ik weet nog dat Y. bij mij op mijn borst werd gelegd en that's it. Ik wist niet eens dat R. de navelstreng had doorgeknipt en had daar nooit over nagedacht. Geloof dat ik na 2 maanden eens aan hem vroeg of hij eigenlijk wel de navelstreng had doorgeknipt en dat was wel zo. Maar wanneer hij Y. vast had? Ik heb écht geen idee....zal het vanavond eens aan hem vragen, al ben ik bang dat ook hij Y. pas de volgende dag vast had Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Smaragdje do 22 sep 2011 - 7:41

Nadat J een hele tijd bij mij heeft gelegen, heeft mijn man hem nog even vastgehad. Dit was nog voordat hij werd gewogen en aangekleed. Daarna heeft hij eerst een tijdje naast mij gelegen om warm te worden en rond de tijd dat ik zou gaan douchen heeft hij hem echt voor een langere tijd vastgehad.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:52

Bij de eerste weet ik het niet. Volgens mij na de geboorte even.
Bij de tweede was het een dag of 8 na de bevalling voor het eerst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum