Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

+25
Monnie
Roodkapje
Makamba
Fearie
Bruintje Beer
Fiebje
Happydobby
ProudMom
Luna
Parisienne
koNijntje
Jasmine
Steep
VeryCherry
Susan
Liadan
Kat1980
Tania
Mida4you
sheila123
ekjir@M
Theezakje13
_Mashimaro_
Limburg85
Novalee
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Novalee wo 21 sep 2011 - 19:56

Het onderwerp zegt het al wel, hoe lang na de geboorte had je vriend/man jullie zoon of dochter in zijn armen?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Limburg85 wo 21 sep 2011 - 19:58

R. werd als eerste bij mij op de buik gelegen en toen heeft die hem wel vast gehad en echt voor het eerst in zijn armen was toen hij daarna gewogen, gemeten en gewassen moest worden (hij bracht hem daarheen).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 19:59

Toen hij terug was op de kamer. Ik werd op dat moment gehecht en moest even in de uitslaapkamer blijven. Ik had een geplande keizersnede. Toen ik op de kamer terug kwam zat daar mijn man met de baby op mij te wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:01

De oudste na een uur, hij heeft daarvoor op mijn borst gelegen.
De jongste na 50 minuten, terwijl ik gehecht werd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:01

Hij heeft S. iig wel eerder aangeraakt dan ik. Ik lag nog onder narcose en hij is toen bij S. geweest net na de operatie (keizersnede). Maar wanneer hij hem eigenlijk voor het eerst vasthield weet ik eigenlijk niet meer. Ik geloof een paar uur na de bevalling. S. heeft ook even in de couveuse gelegen. Mijn vader en moeder hebben hem geloof ik wel eerder vast gehouden dan mijn man maar dat kwam eigenlijk dat hij nog erg beduusd was van alles en erg moe was


Laatst aangepast door Razz_ op wo 21 sep 2011 - 20:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  _Mashimaro_ wo 21 sep 2011 - 20:02

Ik heb mijn zoon heel even op de arm gehad, voor zover dat wilde op de OK. Daarna is mijn vriend samen met onze zoon naar de kraamafdeling gegaan en heeft hem daar lang op de arm gehad. Toen ik terug kwam van de OK had mijn vriend hem nog steeds op de arm.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Theezakje13 wo 21 sep 2011 - 20:03

Nadat K nagekeken (gewogen e.d.) was en naar de kinderafdeling was gebracht. Denk na een klein uurtje ongeveer.
Helaas was ik daar toen niet bij. Ik werd gehecht en gewassen toen mijn vriend met K naar de kinderafdeling was omdat hij aan de bewaking moest.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  ekjir@M wo 21 sep 2011 - 20:03

Na een uur, J. werd eerst op mijn buik gelegd en daarna mocht papa hem aankleden en heeft hem de 2 uur daarna niet meer los gelaten. Ik gunde hem dit van harte natuurlijk maar wilde J. zelf ook weer graag vast houden....

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  sheila123 wo 21 sep 2011 - 20:05

Bij allebei de meiden heeft hij ze heel snel aangeraakt en een kusje gegeven. I love you Echt vasthouden heeft hij bij beide gedaan toen ze gemeten en gewogen en aangekleed waren.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Mida4you wo 21 sep 2011 - 20:05

Z. werd eerst op mijn buik gelegd, en daarna werd ze gemeten, gewogen en aangekleed. Daarna moest ik naar de OK want mijn placenta wou niet los komen en toen heeft mijn man haar de hele tijd heerlijk vast gehouden.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Tania wo 21 sep 2011 - 20:08

Na m'n bevalling mocht J. even bij mij op m'n buik liggen en daarna moest hij mee naar de neonatologie afdeling. Mijn man is toen mee gegaan terwijl ze mij nog moesten hechten. Volgens mij heeft hij hem daar al even vastgehouden. Nadat ik klaar was zijn we samen nog even naar hem toe gegaan en hebben we hem ook allebei nog even vastgehouden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Novalee wo 21 sep 2011 - 20:14

Ik zat gisteravond naar aanleiding van de hoe zag jij/je kindje er uit na de bevalling naar mijn bevallingsfoto's te kijken en toen kwam ik er pas achter dat er geeneen foto bijzit waar mijn vriend haar vastheeft. De eerste foto waar hij haar in zijn armen heeft is van de volgende morgen 9:15 uur, toen was ze al 10,5 uur oud. Toen ging ik terugdenken en ik kan me niet herinneren dat hij haar vlak na de bevalling vast heeft gehad. Ik heb het net gevraagd voordat hij naar zijn werk ging en hij zei iets van dat hij haar heel even vast heeft gehad, maar ik zou dan niet weten wanneer dat dan was. Nu had ik net m'n bril niet op maar ik had het idee dat hij wel een beetje emotioneel werd.

En nu voel ik me dus best wel rot. Als het moment er wel was en we hebben er geen foto van dan is dat al ontzettend zonde, maar ik twijfel dus of het moment er uberhaupt wel is geweest. Daar baal ik ontzettend van. Voor hem omdat hij dat gemist heeft/lang op heeft moeten wachten. Maar ook omdat ik er gewoon niet eerder bij stil heb gestaan. Ik heb die foto's wel vaker bekeken, maar nu viel het me pas op. Sad
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:15

Hij lag eerst bij mij en toen mocht mijn vriend hem pakken om hem samen met de verloskundige te wegen en te controleren en met kraamverzorgster aan te kleden. Dus vrij snel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Kat1980 wo 21 sep 2011 - 20:20

De oudste is prematuur geboren en lag in de couveuse. Pas na 5 dagen mochten we hem vasthouden. Ik heb hem toen als eerste vastgehouden en de dag erna mijn vriend.

De jongste werd na de geboorte meteen bij mij op de buik gelegd en na ongeveer een uurtje heeft mijn vriend hem ook vastgehouden.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Liadan wo 21 sep 2011 - 20:29

Kian heeft eerst een tijd bij mij op mijn buik gelegen, daarna heeft mijn vriend hem vastgehad. Hierna werd hij pas gecontroleerd en aangekleed.
Yara heeft hij pas vast gehad toen ze was gecontroleerd en aangekleed.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Susan wo 21 sep 2011 - 20:32

Ik heb niet op de klok gekeken, maar beide keren vrij kort na de geboorte, toen we nog op de verloskamer waren in ieder geval. Ik weet nog dat ik Yrsa zelf bijna niet vast durfde te houden omdat ik heel erg aan het trillen was na die bevalling en ik was bang dat ze uit dat hoge ziekenhuisbed zou vallen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:36

Hier beide keren nadat ze door de kinderarts waren nagekeken. Hij is beide keren mee geweest naar een appart kamertje waar dat gebeurde, daarna kreeg hij ze meteen in zijn armen. Ik kreeg ze beide keren te zien over het doek (keizersnede) en daarna heel eventjes bij mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:40

Mijn man heeft onze zoon pas de dag na de geboorte vastgehad.
M werd op mijn buik gelegd na de geboorte. Toen werd hij weggegrist omdat de verpleegkundige zag dat hij niet goed ademde en verkleurde. De kinderarts werd met spoed geroepen. M is gewogen en nagekeken en in de couveuse gelegd (omdat hij klein was en ik langdurig gebroken vliezen had). Mijn man is toen meegeweest maar heeft hem niet vast mogen houden.

Toen wij nadat ik gewassen ben naar neonatologie gingen mocht ik M helemaal niet aanraken. Uiteindelijk mocht ik met mijn hand in de couveuse.

De ochtend erna mocht hij uit de couveuse en mocht ik hem aanleggen. Toen ik klaar was heb ik m snel aan mijn man gegeven. Dat was de eerste keer dat hij hem vast had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Novalee wo 21 sep 2011 - 20:44

Hmm, misschien had ik dit topic beter niet kunnen openen. Nu voel ik me nog rotter.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Susan wo 21 sep 2011 - 20:45

Waarom voel je je rot, Novalee?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  VeryCherry wo 21 sep 2011 - 20:45

Ruim 6 jaar erna Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Novalee wo 21 sep 2011 - 20:46

Novalee schreef:Ik zat gisteravond naar aanleiding van de hoe zag jij/je kindje er uit na de bevalling naar mijn bevallingsfoto's te kijken en toen kwam ik er pas achter dat er geeneen foto bijzit waar mijn vriend haar vastheeft. De eerste foto waar hij haar in zijn armen heeft is van de volgende morgen 9:15 uur, toen was ze al 10,5 uur oud. Toen ging ik terugdenken en ik kan me niet herinneren dat hij haar vlak na de bevalling vast heeft gehad. Ik heb het net gevraagd voordat hij naar zijn werk ging en hij zei iets van dat hij haar heel even vast heeft gehad, maar ik zou dan niet weten wanneer dat dan was. Nu had ik net m'n bril niet op maar ik had het idee dat hij wel een beetje emotioneel werd.

En nu voel ik me dus best wel rot. Als het moment er wel was en we hebben er geen foto van dan is dat al ontzettend zonde, maar ik twijfel dus of het moment er uberhaupt wel is geweest. Daar baal ik ontzettend van. Voor hem omdat hij dat gemist heeft/lang op heeft moeten wachten. Maar ook omdat ik er gewoon niet eerder bij stil heb gestaan. Ik heb die foto's wel vaker bekeken, maar nu viel het me pas op. Sad
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Susan wo 21 sep 2011 - 20:49

Misschien heeft hij haar wel echt heel even vastgehad en weet jij dat echt niet meer. Die eerste uren na de geboorte zijn zo hectisch. Er zijn ook dingen die ik me verkeerd herinner.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:53

Ik heb eigenlijk geen idee. Vlg mij pas na langere tijd, hij heeft S niet vast gehad voordat J geboren werd zo ver ik me kan herinneren. Daarna hebben ze allebei eerst een fles gehad ivm lage bloedsuiker, en zijn in bad gedaan terwijl ze mij aan het hechten waren.
Vlg mij heeft hij S vastgehouden terwijl ze J in bad deden.

Zal het een navragen vanavond, er is toen zoveel langs mee heen gegaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Steep wo 21 sep 2011 - 20:56

Mijn vriend heet R. Aangepakt toen hij werd geboren en heeft hem op mijn buik gelegt. Echt vastgehouden (op de arm), toen ik na 3 uurtjes ging douchen. Toen waren ze samen op de stoel in slaap gevallen I love you

@Novalee; wat Susan zegt, misschien heeft hij haar wel vastgehouden. Kan het zijn dat hij emotioneel werd omdat hij het een mooi momentje vond?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast? Empty Re: Wanneer hield je partner jullie kindje voor het eerst vast?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum