Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

+7
Joli86
Zininzon
Blond
Toet
Jeanette
Zonnetje
Japie
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:01

Smikkell schreef:Jen, hij is leuk ..


Dank je! Vorig jaar kreeg ik een hele foute, een roze pyjama met allemaal hartjes Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:02

[quote="Lagom"]
Reeza schreef:Ik heb dit jurkje aan met een grijze legging en een grijs topje eronder:



Zoiets soortgelijks trek ik morgen aan. Vandaag had ik een grijze pantalon met een roze achtig truitje dat ik in Namibie had gekocht. Het is binnen toch warm dus waarom winters aankleden :P.

Nu zit ik al in mijn slaapoutfit haha. Jen, wat een leuke pyjama! Wij kregen vroeger ook altijd een pyjama met kerst, zo leuk! (van mijn ouders of tantes dan). 1 Keer waren we met veel familie in een huisje van CP en toen kregen alle vrouwen dezelfde pyjama, zo grappig was dat toen Very Happy.

Leuk he! Vind het ook nog steeds zo leuk dat mijn oma dat doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:06

Jen_ schreef:
Smikkell schreef:Jen, hij is leuk ..


Dank je! Vorig jaar kreeg ik een hele foute, een roze pyjama met allemaal hartjes Very Happy

Ow, maar fout is ook zeer leuk. Very Happy Of althans, hoe fouter de pyjama, hoe leuker ik hem ga vinden. Ik vind deze ook mooi! Mooi streperig, maar staat je goed! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:10

Isa schreef:
Jen_ schreef:
Smikkell schreef:Jen, hij is leuk ..


Dank je! Vorig jaar kreeg ik een hele foute, een roze pyjama met allemaal hartjes Very Happy

Ow, maar fout is ook zeer leuk. Very Happy Of althans, hoe fouter de pyjama, hoe leuker ik hem ga vinden. Ik vind deze ook mooi! Mooi streperig, maar staat je goed! smile

Haha ja dat vind ik ook, hoe fouter hoe leuker! Deze viel nog mee. Heb ook een keer zoiets gekregen
Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Pyjama_jumpsuit_groen_2


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:13

Zo'n pak verkopen ze bij de Primark voor volwassenen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:14

Smikkell schreef:Zo'n pak verkopen ze bij de Primark voor volwassenen..

Ik was ook niet echt een kind meer, jaar of 16 denk ik? Haha. Het is wel lekker, maar als je naar het toilet moet, en al die knoopjes los moet doen is het onhandig, en koud!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:15

Jen_ schreef:
Isa schreef:
Jen_ schreef:
Smikkell schreef:Jen, hij is leuk ..


Dank je! Vorig jaar kreeg ik een hele foute, een roze pyjama met allemaal hartjes Very Happy

Ow, maar fout is ook zeer leuk. Very Happy Of althans, hoe fouter de pyjama, hoe leuker ik hem ga vinden. Ik vind deze ook mooi! Mooi streperig, maar staat je goed! smile

Haha ja dat vind ik ook, hoe fouter hoe leuker! Deze viel nog mee. Heb ook een keer zoiets gekregen
Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Pyjama_jumpsuit_groen_2


Whahaha! Het enige dat ik hierover kan zeggen is.... Hij is in ieder geval lekker warm. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:16

Smikkell schreef:Zo'n pak verkopen ze bij de Primark voor volwassenen..

Haha idd, in Liverpool heb ik de meest vreselijke varianten gezien Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:16

Kan me zo voorstellen dat ze best lekker slapen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:33

Smikkell schreef:Kan me zo voorstellen dat ze best lekker slapen :P
Ik denk ook dat het heerlijk slaapt, geen pyjamabroeken waarvan de pijpen 's nachts halfverwege je benen zitten, heerlijk!

Jen, zelfs in een pyjama zie jij er nog stylish uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 23:36

Gewoon, spijkerbroek, zwarte laarzen en zwart shirtje met een vrolijk gekleurde sjaal. Ik heb vandaag wel extra moeite gedaan om mijn haar leuk op te steken en ben met de stijl/krultang in de weer geweest Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  Rouxxxe zo 26 dec 2010 - 0:19

Ik heb dit jurkje gekocht voor de kerstdagen smile straks ga ik 'm weer aan doen!

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 33440151_02
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  Jeanette zo 26 dec 2010 - 1:05

Rouxxxe, wat een lief jurkje!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  minoessepoes zo 26 dec 2010 - 4:45

Ik heb een simpel zwart/grijs jurkje aan met breedte strepen, het jurkje heeft lange mouwen en is gewoon simpel en strak aangesloten. Daar een dikke zwarte panty onder en een zwart colbertje overheen. Er onder beige enkel laarsjes met een hak en mijn nagels zijn gematcht met mijn schoenen haha. Mijn haar heb ik los.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  Middleme zo 26 dec 2010 - 5:31

Ik had vandaag een zwart jasje, rood shirtje, zwarte rok, legging en pumps aan. De pumps en het jasje heb ik uitgedaan, nu sloffen en een lekker vest!

Gisteren had ik bijna hetzelfde: alleen mn shirt was paars en ik had een andere legging aan.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit (met kerst)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum