Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerst KletsTopic

+10
nina
Sarah1985
Zwoesj
Toet
Jeanette
Lejow
Raindrop
Angela_1986
Dribbel
Sugarfall
14 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Lejow za 25 dec 2010 - 22:18

Is ook zo hoor, je moet je eigen slingers ophangen, maar ik had gewoon mijn dag niet denk ik gister!
En nu en ik wakker.. en heb ik het gevoel dat ik ziek begin te worden Sad
Schor, dikke pijnlijke keel... Sad


Vind het bij mijn kleuters wel leuk om zo leuk mogelijke werkjes te bedenken hehe. Voor de vakantie hebben we een optreden gedaan voor de ouders. Toen heb ik 'Santa Clause is coming to town' gedaan, allemaal pakjes geknutseld, dansje erbij, hard oefenen. En dan hoop ik altijd dat mijn stukje het leukste is Embarassed hehe

Vanavond gaan we alsnog naar mijn schoonouders, we zien wel hoelaat we daar aankomen. En in de tijd dat mijn vriend aan het werk is ga ik een leuk kersttaartje bakken denk ik..

Wat fijn dat het zo gezellig was Isa!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Zwoesj za 25 dec 2010 - 22:22

We zien je taartcreatie wel in het taarten topic verschijnen smile
Beterschap in ieder geval, hopen dat je vanavond weer opgeknapt bent!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Lejow za 25 dec 2010 - 22:24

Hoop het ook, blegh!

Heb een hele hoop leuke ideeën, nu nog bedenken welke ik ga uitvoeren haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Zwoesj za 25 dec 2010 - 22:31

Waar zit je tussen te twijfelen?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Lejow za 25 dec 2010 - 22:33

Een hoofd van een sneeuwpop, een kaars, of eentje met een snowglobe...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Zwoesj za 25 dec 2010 - 22:34

Snowglobe lijkt me wel heel mooi... Ben benieuwd vanmiddag wat het geworden is!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Lejow za 25 dec 2010 - 22:35

Very Happy haha anders ik wel
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  studiebol za 25 dec 2010 - 22:42

Zo ik heb de eerste dag ook overleefd! Ik zag er tegen op omdat mijn contact met mijn schoonouders niet zo goed is. Maar ik had een goed gesprek gehad met mijn vriend... en de dag was oke! Tuurlijk waren er dingen dat ik dacht... doe normaal maar ik heb het proberen los te laten en dat is goed gelukt. Zijn moeder praat wel zooo ontzettend veel ik had gewoon hoofdpijn toen ze weg waren..Maar het was oke en daar ben ik blij mee!

Nu lekker weer ontbijten met mijn vriend en dan komen er nog vrienden langs, daarna misschien nog ff naar andere vrienden en dan naar mijn ouders, lekker eten en kado's!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 1:59

Mijn oma is jarig, dus daar gaan we zo heen!
:face:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 3:27

Ik voer echt helemaal niks uit deze 2e Kerstdag. Heb het eigenlijk ook wel weer gehad met Kerst. Embarassed Ben blij dat het morgen weer een gewone maandag is.

Donnaa, gefeliciteerd met je oma, again!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Mermaid zo 26 dec 2010 - 3:53

Pff ik moest om 3 uur werken ik daarheen blijkt dat ik 5 uur moet beginnen, naja t is maar 10 minuten lopen gelukkig straks een nieuwe poging.
en vandaag is mn vriend weer bezig zijn kersttraditie voort te zetten tot laat slapen, vervolgens zeggen dat hij nog wel online komt hij idd 5 minuten online is zegt terug te komen vervolgens niet terug komt en mobiel ook niet bereikbaar is. Zulke grapjes heeft ie tot nu toe elk jaar gehad.
Gelukkig was het gisteren wel gezellig gewoon met huisgenoten en ouders van 1 huisgenoot uit eten gegaan en overdag weinig bijzonders.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  minoessepoes zo 26 dec 2010 - 4:35

Wij zijn Vrijdag na het ontbijt al richting mijn schoonouders gegaan, daar waren we rond half 2, even met oma gekletst en mijn schoonmoeder geholpen met koken. 's Avonds hadden we daar een uitgebreid kerstdiner. Toen hebben we nog wat kaart spelletjes gedaan en een stukje film gekeken en zijn we lekker op tijd naar bed gegaan.
We moesten namelijk om half tien gedoucht en klaar aan het kerstontbijt zitten aangezien oma suikerziekte heeft en op tijd moest eten.

Na het eten zijn we naar mijn ouders gewandeld en toen meteen de auto ingestapt bij ijn ouders naar mijn oom en tante. Daar was het heel gezellig! Mijn ouders en oom en tante gingen wandelen en wij hebben met mijn neefje en nichtje gezellig zitten kletsen en hapjes gegeten, 's avonds een heerlijk kerstdiner en om 10 uur heeft mijn nichtje ons op de trein gezet. We waren rond twaalf uur thuis en toen zijn we meteen lekker in ons warme bedje gekropen.

Vanochtend lekker uitgebreid ontbeten met croissantjes, lekker sap, salades, een eitje enz. Daarna ben ik heel uitgebreid gaan douchen en heb ik het eten voor vanavond alvast voorbereid. Toen hebben we oorlogswinter gekeken met een wijntje erbij en lekkere toastjes. Nu zit mijn vriend ook even achter zijn computer en ik dus ook. Straks gaan we lekker 4 gangen eten en vanavond kijken we nog een filmpje.

Het is de eerste kerst in ons huis(je) samen en ik vind het echt heerlijk een dagje niks hoeven, lekker eten en van elkaar genieten!

Fijne tweede kerstavond allemaal! Geniet van het eten!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 5:11

Gelukkig ben ik niet de enige die met 2de of 1ste kerstdag niks doet!
Wij zijn kerstavond al naar mijn schoonouders geweest, en 1ste kerstdag hebben we weer in CP bij mijn familie doorgebracht ..
als vanouds! Was erg leuk! Eigenlijk zouden we er nu nog moeten zitten en in het subtropisch zwemparadijs moeten liggen, maar doordat de nieuwsberichten zeiden dat je overal maar 50 mocht rijden, er ijzel was en weet ik het wat, zijn we eerder gaan rijden. Op de weg naar huis ging het hartstikke goed! We konden overal gewoon rijden en hebben geen file meegemaakt, pffff .. wel balen, want ik doe niks liever dan met mijn familie in een huisje in Centerparks zitten haha

Nu liggen we op ons beroerde zolderkamertje (aan het verbouwen, en kunnen nergens anders zitten, liggen of staan dan in het zolderkamertje) in bed, en mijn vriend kijkt de meest beroerde film ooit 'Macheta' ofzo, hij is 10 min bezig en ik heb al 3 hoofden afgehakt of geschoten zien worden, en een piemel doormidden gezaagd! Gatverrr ... straks ga ik pizza halen, en dan vroeg naar bed, dan zit de kerst er alweer op! Vanaf nu uitkijken naar het volgende feestje, oud & nieuw!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Zwoesj zo 26 dec 2010 - 5:16

Ehm... Wattes?? Een piemel doorgezaagd?? Ja ach het is maar wat je lekker vind om te zien, brrrr.

Ik heb een soort van discussie gehad met degene waar we onze vloer gekocht hadden. Het duurde even, maar we krijgen toch een andere vloer geleverd... 2 weken wachttijd. Heb dus ook gezegd: Maak er maar een spoedorder van, volgende week komen ze de keuken afmaken en dan moet de vloer erin liggen.. Man was erg nonchalant, boeide hem volgens mij niet zo heel erg, had zijn centjes natuurlijk al binnen. Toen ik (half voor de grap half serieus) zei dat, door deze miserie hij de vloer maar bij ons moest komen leggen, zei hij gewoon van, dat regel je maar met die mannen (bedoelde hij van het merk mee, die komen het misschien rechtsteeks bij ons leveren ipv via hem). ehmm... Pardon? Volgens mij heb ik de vloer bij jou gekocht, heb ik jou dus betaald, dan zorg JIJ maar voor de service die ik verwacht voor dat geld!
Argh... En dat op 2e kerstdag...
Verder de middag doorgebracht met verven, kan geen kwast meer zien nu smile Nu lekker op de bank, vriendlief is een maaltje aan het maken, en dan lekker helemaal niets meer doen, heerlijK!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 6:58

wij hebben kerst doorgebracht bij mijn tante en haar kinderen. Was erg gezellig (we waren er al vanaf donderdagmiddag) maar wel vermoeiend! We zijn vanmiddag weer naar huis gegaan want ik moet morgen weer werken. Blegh.

onderstaande foto wil ik jullie overigens niet onthouden, ik vond 'm erg mooi! Was vanmorgen vanuit het kamerraam

Kerst KletsTopic - Pagina 3 5293163482_7fb41684c5

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Jeanette zo 26 dec 2010 - 7:48

Ik zit nu echt propvol van het gourmetten en ga zo maar eens uitbuiken. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 8:13

Jeanette schreef:Ik zit nu echt propvol van het gourmetten en ga zo maar eens uitbuiken. :P

Lekker altijd hé! Ik eet me dan ook echt helemaal klem Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 8:18

Bij ons was het erg gezellig en we zijn ontzettend verwend met kadootjes. Ik had voor mijn moeder een armband gekocht en ze was er ontzettend blij mee smile. Ook nog heel veel andere kadootjes. Voor mijn nichtje een aap die van alles kon doen en dat was gelijk haar beste vriend haha! Verder Pictonairy gespeeld en gegourmet. Nu lekker 1 van de DVD's kijken die we hebben gekregen en onderuit op de bank 🎅 .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 8:52

Welke dvd's heb je gekregen dan?

Wij genieten van de heerlijke saaie zondagavond tv.. Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 9:00

Ik kom net bij mijn moeder vandaan. We hebben vanmiddag spelletjes gedaan en daarna lekker gegeten (spareribs!). Ik ben nu wel echt heel moe, dus zit nu lekker in mijn pyjama voor de pc, lekker nog even een serie kijken of zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 9:02

Gister heb ik unstoppable gekeken.

En ik heb zin in een starbuck hot chocolate!! En een stukje carrotcake zou er ook wel in gaan.. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Lady4 zo 26 dec 2010 - 9:28

Hallooo!

Ik zou vanavond gaan stappen met vriendinnen, maar dit is weer eens compleet in het water gevallen. Iedereen haakte stuk voor stuk af. In eerste instantie balen, maar nu ben ik er stiekem wel een beetje blij om. Ik heb een smoordrukke dienst achter de rug, het was complete chaos. Overlijden, reanimatie, gipsen, wonden, etc, er kwam geen eind aan. Dus nu hang ik compleet gesloopt op de bank. Morgen lekker vrij!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 9:30

Ik heb net bij mijn schoonouders gegeten! Was lekker maar ik zit propvol haha. Zo lekker slapen, ben moe! Pff Lady4, klinkt heftig, rust maar lekker uit!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Zwoesj zo 26 dec 2010 - 9:33

Volgens mij zijn we allemaal wel toe aan lekker slapen na zo'n weekend of niet smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 9:41

Ik ben kapot; maar heb een hele leuke dag gehad vandaag! We hebben gegourmet met zijn 8-en, van mijn familie. We hebben nog een volle koelkast van alles spullen haha; maar het was heerlijk, en fijn. Nu samen op de bank gekropen, iedereen is weer naar huis toe. Maar het was wel een fijne eerste kerstmis met beide families in ons eigen huis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 3 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum