Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dag Voor Kerst Kletstopic!

+8
Raindrop
Merai
Sarah1985
*Lookie*
Flinder
Shisha
Cherique
Druifje
12 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

De Dag Voor Kerst Kletstopic! Empty De Dag Voor Kerst Kletstopic!

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:37

Mijn klanten zijn ervan op de hoogte dat ik volgende week vakantie heb, mijn spoedklussen zijn afgehandeld en/of overgedragen aan collega's en het telefoonverkeer is nihil. Daarom heb ik besloten de rest van de dag vrij te nemen. smile

En nu heerlijk, na al het kerstinkopen, een dag voor mezelf! Very Happy

Jullie nog iets te vertellen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

De Dag Voor Kerst Kletstopic! Empty Re: De Dag Voor Kerst Kletstopic!

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:38

Ik voel me echt ziek en heb zelfs besloten niet te gaan werken. Echt erg, dat doe ik namelijk echt niet zomaar...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:39

June schreef:Ik voel me echt ziek en heb zelfs besloten niet te gaan werken. Echt erg, dat doe ik namelijk echt niet zomaar...

Wat naar! Beterschap! Griepje?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:40

Ik weet het niet. Heb al dagen geen eetlust en ik slaap ook al dagen slecht, waarschijnlijk heeft het iets met stress te maken. Als ik te gestrest doe, dan wordt mijn lichaam vaak zo boos dat ik niks meer kan. Superfijn als je 's avonds naar je schoonvader moet!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:41

ik ben wel heel benieuwd wat je onderschrift betekent

Gast
Gast

Bericht  Druifje do 23 dec 2010 - 23:41

June schreef:Ik voel me echt ziek en heb zelfs besloten niet te gaan werken. Echt erg, dat doe ik namelijk echt niet zomaar...

June heel veel beterschap! Hopelijk voel jij je met de feestdagen weer iets beter!! Ik hoor trouwens dat veel mensen ziek zijn..

Ik ben net pas wakker en gedoucht.. ik hou van vakantie hebben!! Zometeen ga ik alvast het dessert maken voor morgen. Dan komt mijn hele familie eten bij mij. En ga ik uitgebreid koken.. tenminste als alles lukt Wink

Isa ga jij nog wat leuks doen in je vakantie?

Druifje
Druifje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 14
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Cherique do 23 dec 2010 - 23:42

Wat heerlijk dat je zelf kan beslissen dat je de dag vrij neemt! Ik zou dat echt niet kunnen.
Gisteren was mijn laatste werkdag voor mijn vakantie en heb dus nu vakantie Very Happy Het is alleen jammer dat ik een zwaar gekneusde teen heb en dus op krukken loop en nu ook erge rugpijn heb en weet niet hoe ik moet staan, zitten of liggen Sad Hopelijk wordt het beter smile
June: beterschap! en dat wanneer de feestdagen naderen.

Laatst aangepast door Cherique op do 23 dec 2010 - 23:43; in totaal 1 keer bewerkt
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shisha do 23 dec 2010 - 23:42

Lekker een dagje vrij! Ik heb ook vrij vandaag maar met kerst moet ik werken.
Mijn vriend ligt nog in bed (nachtdienst) en ik wil eigenlijk het huishouden doen maar dan maak ik hem natuurlijk wakker. Ik ga zo wel hier beneden opruimen. Dan is dat gedaan en kan ik de rest doen als hij wakker is.
En ik wou nog even verder met de trap/hal. Gister de 1e keer geverfd dus het zou mooi zijn als dat vandaag af komt.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:42

June - Daar kun je je werkelijkwaar bijzonder beroerd door voelen. En nee, dan helpt een uitstapje naar schoonvader niet echt. Beterschap! En probeer mij-tijd in te plannen, doet volgens mij de meeste mensen wel goed. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:44

Ik ben vanmiddag lekker vanaf 2 uur vrij.. Dan ga ik zelf m`n haar verven, want zo kan het echt niet meer en daarna ga ik in m`n kerst outfit aan het kerstavond diner zitten.. Ik kijk er aan de ene kant heel erg naar uit, aan de andere kant heb ik niet zoveel zin om met W. aan 1 tafel te zitten, maar het zal wel moeten.. Daarna gaan we de kroeg in..
Nouja, de wijntjes zullen me de avond wel doorslepen, hoop ik
angel

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:45

Dromertje schreef:ik ben wel heel benieuwd wat je onderschrift betekent
Ik ben een barbaar omdat ik door niemand begrepen word.

June, beterschap!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:45

Isa schreef:June - Daar kun je je werkelijkwaar bijzonder beroerd door voelen. En nee, dan helpt een uitstapje naar schoonvader niet echt. Beterschap! En probeer mij-tijd in te plannen, doet volgens mij de meeste mensen wel goed. smile

Thanks, moet ik inderdaad ook doen. Normaal heb ik wel een avond voor mezelf (dat is tenminste de afspraak), maar die heb ik ook al een tijdje niet gehad.

Iedereen bedankt voor alle beterschap, nu moet het goedkomen!

Wat lekker dat jij vandaag kerstinkopen kunt gaan doen, Isa! Heb je toch nog even rustig de tijd om cadeautjes uit te zoeken. Dat wilde je eigenlijk toch maandag gaan doen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:46

Druifje - Van maandag tot vrijdag heb ik niet echt iets leuks geplanned. Maar ik sta er wel voor open, dus wie weet wat er nog op mijn pad komt. Ik wil vooral genieten van mijn vrije tijd!

Cherique - Dat beslis ik niet helemaal zelf. Wink Ik heb het besloten en vervolgens aangegeven bij mijn collega's en leidinggevenden. Deze hebben unaniem besloten dat ik naar huis mocht gaan. smile

Shisha - Laat je het eindresultaat zien van de trap als hij af is?

Dromertje - Bedoel je mijn onderschrift?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:46

_Donnaa schreef:Ik ben vanmiddag lekker vanaf 2 uur vrij.. Dan ga ik zelf m`n haar verven, want zo kan het echt niet meer en daarna ga ik in m`n kerst outfit aan het kerstavond diner zitten.. Ik kijk er aan de ene kant heel erg naar uit, aan de andere kant heb ik niet zoveel zin om met W. aan 1 tafel te zitten, maar het zal wel moeten.. Daarna gaan we de kroeg in..
angel

Heb je hem niet meer gesproken? Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar ik las wel ergens dat je in ieder geval wilde wachten totdat hij weer contact met jou op zou nemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:48

June schreef:
_Donnaa schreef:Ik ben vanmiddag lekker vanaf 2 uur vrij.. Dan ga ik zelf m`n haar verven, want zo kan het echt niet meer en daarna ga ik in m`n kerst outfit aan het kerstavond diner zitten.. Ik kijk er aan de ene kant heel erg naar uit, aan de andere kant heb ik niet zoveel zin om met W. aan 1 tafel te zitten, maar het zal wel moeten.. Daarna gaan we de kroeg in..
angel

Heb je hem niet meer gesproken? Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar ik las wel ergens dat je in ieder geval wilde wachten totdat hij weer contact met jou op zou nemen.
Nee ik heb hem niet meer gesproken.. Ik wilde inderdaad wachten totdat hij contact opneemt, maar ik ga niet met een kutsfeer in de kroeg staan vanavond.. Als hij de ballen niet heeft om mij aan te spreken dan neem ik de ballen (kerstballen, eventueel zijn ballen als het me niet aanstaat ) wel in eigen handen lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:51

_Donnaa schreef:
Nee ik heb hem niet meer gesproken.. Ik wilde inderdaad wachten totdat hij contact opneemt, maar ik ga niet met een kutsfeer in de kroeg staan vanavond.. Als hij de ballen niet heeft om mij aan te spreken dan neem ik de ballen (kerstballen, eventueel zijn ballen als het me niet aanstaat ) wel in eigen handen lol!

Haha! Ik zou dan inderdaad ook gewoon op hem afstappen. Dat is voor jou ook het fijnste waarschijnlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:53

June schreef:
Wat lekker dat jij vandaag kerstinkopen kunt gaan doen, Isa! Heb je toch nog even rustig de tijd om cadeautjes uit te zoeken. Dat wilde je eigenlijk toch maandag gaan doen?

Dat wilde ik inderdaad.... Embarassed Maar toen, ehmz, was ik lui? :P

Vandaag heb ik alleen nog even een paar cadeautjes in het centrum gehaald en aangezien ik in het centrum woon, ging dat aardig snel. Zilveren oorbelletjes van de juwelier voor mams en een cadeaubon van Hunkemöller voor mijn schoonzus. Mijn schoonzusje haalt een boekenbon voor de vrouw van mijn vader en maakt een waardebon voor één Snoek (vis) naar keuze voor mijn vader. (zij doen niet mee aan cadeautjes voor elkaar, vandaar dat we daar de cadeautjes met zijn drieen gaan geven) De vriend van mijn moeder krijgt een miniatuur motor, want toen ik hem gisteren vroeg wat hij wilde voor kerst zei hij:"Een blablabla Fireblade". Uhuh, dus dan maar miniatuur. Ik heb alleen nog geen idee wat ik mijn broer moet kopen, maar aangezien hij ook genot heeft van de lingerie van zijn vriendin.... :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:56

Donnaa: vieren jullie het met vrienden dan? Vervelend dat de onderlinge verhoudingen niet meer oké zijn. Hopelijk komt er verandering in!

Ik heb vanochtend boodschappen gedaan en ik heb zo'n last van m'n rug.. dat ik het winkelmandje soms niet kon tillen! Auwww! Ben gister van het paard gevallen, toen hij plotseling schrok. Keihard op m'n rug en ik heb echt overal blauwe plekken Suspect

En ik was m'n pincode vergeten en weet het nu nog niet... Ik snap er niks van!! Zou dat door die val komen? Cry

Gast
Gast

Bericht  Druifje do 23 dec 2010 - 23:59

Dat vergeten van de pincode heb ik ook weleens.. Gelukkig heb ik twee pasjes.. Anders sta je mooi voor l*l bij de kassa Wink

Vervelend dat je gevallen bent!! Hopelijk trekt het snel weg, en anders even in een warm bad of douche?

Ik moet eigenlijk echt iets gaan doen.. maar heb 0,0 zin...
Druifje
Druifje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 0:01

Youandi schreef:Donnaa: vieren jullie het met vrienden dan? Vervelend dat de onderlinge verhoudingen niet meer oké zijn. Hopelijk komt er verandering in!
Jaa, zoiets. In het jeugdcentrum. Hij zou pertinent niet komen, ook niet in de kroeg. Maar nu komt hij dus ineens wel hoorde ik gisteren.. Ik hoop stiekem ook wel dat hij komt hoor, hij voelt zich hier ook heus niet lekker bij.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 0:02

Druifje schreef:Dat vergeten van de pincode heb ik ook weleens.. Gelukkig heb ik twee pasjes.. Anders sta je mooi voor l*l bij de kassa Wink

En dat is de reden waarom ik twee pinpassen heb, verschillende rekeningen, met dezelfde pincode. :P

Gast
Gast

Bericht  Druifje vr 24 dec 2010 - 0:04

Isa schreef:
Druifje schreef:Dat vergeten van de pincode heb ik ook weleens.. Gelukkig heb ik twee pasjes.. Anders sta je mooi voor l*l bij de kassa Wink

En dat is de reden waarom ik twee pinpassen heb, verschillende rekeningen, met dezelfde pincode. :P

En ik twee rekeningen met verschillende pincodes denk ik :S Alhoewel ik die van mijn eigen rekening wel kan onthouden, maar die van de gezamelijke :S Dat is echt een ramp!
Druifje
Druifje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 0:30

Wat een weer zeg!

June: Veel beterschap! hug

Ik ga vandaag niet veel meer doen, dalijk misschien nog even een boswandeling maken.
Het is eindelijk gestopt met sneeuwen, dus hopelijk komen ze hier zo ook even sneeuw schuiven.
De straten zijn echt onbegaanbaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 0:31

Dromertje schreef:ik ben wel heel benieuwd wat je onderschrift betekent

Als het daadwerkelijk voor mij was; Ik ben een barbaar, omdat ik door niemand begrepen word.

Gast
Gast

Bericht  Cherique vr 24 dec 2010 - 0:32

PrinsesBo schreef:Wat een weer zeg!

June: Veel beterschap! hug

Ik ga vandaag niet veel meer doen, dalijk misschien nog even een boswandeling maken.
Het is eindelijk gestopt met sneeuwen, dus hopelijk komen ze hier zo ook even sneeuw schuiven.
De straten zijn echt onbegaanbaar.

Ik hoop het ook voor je!! Hier had het eventjes geduurd voordat ze wat gingen schuiven en dat was niet zo'n pretje No
Bij ons is er gelukkig niets meer bij gekomen en het mag van mij wel weer weg smelten!
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: