Kletstopic!
+11
Snoes
Kabouter
Jordana
Namasté
Sjaantje
Merai
Cheesegirl
Zwoesj
Blond
Mysterious
silly-one
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kletstopic!
Goedemiddag! Ik heb niet mijn dag vandaag. Vanmorgen om 8.18u maakt mijn vriend me wakker - moet jij niet om 8.30u beginnen op het werk? Uhh ja, maar is mijn wekker al gegaan dan? S.hit, we zijn beide door 2! wekkers heen geslapen. Ik als een gek aangekleed, en naar buiten gerend naar de bus en ik was om 8.35u op kantoor. Dat is NIET fijn beginnen op je tweede werkdag, gestresst, met pijn omdat je niet hebt kunnen douchen & nog half slapend. Gelukkig ging de dag erg goed, en heb ik weer veel geleerd en gedaan. En een heel leuk tasje gekocht in de sale bij de H&M, zocht zoiets al heel lang en hij was nog maar €7 Zometeen maar lekker warm douchen en mezelf even verwennen met een maskertje & de nieuwe vriendin die net in de brievenbus zat....
Hoe is jullie dag tot nu toe?
Hoe is jullie dag tot nu toe?
Gast- Gast
Re: Kletstopic!
En mijn voeten doen pijn, want door mijn dikke vocht voeten pas ik eigenlijk alleen UGGS en die mogen niet op kantoor, dus ik loop op nette laarzen en heb nu overal blaren
Gast- Gast
Kan me voorstellen dat het vervelend vind om zo op te staan, maar je was gelukkig niet te laat! Ik heb vandaag school gehad. Had eigenlijk tot half 4 les, maar de laatste twee uren vielen uit, wel lekker!
Was wel een leuke dag. Had alleen op de heenweg weer vreselijke buikkrampen, bluh. Nu lekker even wat voor mezelf doen. Misschien nog wat dingen uitwerken. De broertjes (5 en zijn nu op bezoek bij ons. Ze zitten nu samen met mijn vriend voor de gamecube, hoe schattig
Was wel een leuke dag. Had alleen op de heenweg weer vreselijke buikkrampen, bluh. Nu lekker even wat voor mezelf doen. Misschien nog wat dingen uitwerken. De broertjes (5 en zijn nu op bezoek bij ons. Ze zitten nu samen met mijn vriend voor de gamecube, hoe schattig
Gast- Gast
Mijn dag is een beetje prut. Ik heb geen vaste aanstelling voor de klas en ik zit nu dus al voor de 2de dag thuis. Gisteren wel een gesprek gehad, maar daar ben ik niet aangenomen. Beetje de balen van, maar aan de andere kant weet ik niet of ik daar op mijn plek had gezeten.
Wel een andere brief verstuurd naar een school wat mij meer aanspreek. Afwachten of ik daar mag komen. Ben wel via een andere school die mij benoembaar vonden maar geen klik voelde tussen mij en de eventuele duo op de hoogte gesteld van deze vacature. Dat is zeker een plus die ik in de brief heb kunnen zetten. Dat ik de brief via een andere vergelijkbare school heb gekregen.
Verder nu bezig met een boekje voor de bruiloft wat ik morgen af wil hebben. Iedereen moet vandaag alles inleveren bij mij en dan krijg ik een mail van iemand die zegt geen tijd te hebben ( een week geleden de opdracht gekregen om het te gaan doen) en daar heb ik de balen van. Ik ga haar stukje echt niet schrijven, maar ik vraag me wel af waarom ze het niet eerder laat weten. Hadden we het nog kunnen verdelen onder de andere. Beetje de balen daarvan.
Wel een andere brief verstuurd naar een school wat mij meer aanspreek. Afwachten of ik daar mag komen. Ben wel via een andere school die mij benoembaar vonden maar geen klik voelde tussen mij en de eventuele duo op de hoogte gesteld van deze vacature. Dat is zeker een plus die ik in de brief heb kunnen zetten. Dat ik de brief via een andere vergelijkbare school heb gekregen.
Verder nu bezig met een boekje voor de bruiloft wat ik morgen af wil hebben. Iedereen moet vandaag alles inleveren bij mij en dan krijg ik een mail van iemand die zegt geen tijd te hebben ( een week geleden de opdracht gekregen om het te gaan doen) en daar heb ik de balen van. Ik ga haar stukje echt niet schrijven, maar ik vraag me wel af waarom ze het niet eerder laat weten. Hadden we het nog kunnen verdelen onder de andere. Beetje de balen daarvan.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Moet er wel leuk uitzien Brennus je vriend die met twee van die mannekes aan het spelen is. Zie het al helemaal voor mij.
Hoe gaat het nu met je bruikkrampen? Al wat beter nu je lekker thuis bent?
Hoe gaat het nu met je bruikkrampen? Al wat beter nu je lekker thuis bent?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
@ Minella: ohww dat is echt niet lekker wakker worden als je je zo moest haasten. Gelukkig was je toch nog wel (zo goed als) op tijd
Mijn dag was er weer gewoon een als zo vele. Ik vind mijn werk geloof ik niet meer zo leuk maar ik weet niet wat ik wel wil
Mijn dag was er weer gewoon een als zo vele. Ik vind mijn werk geloof ik niet meer zo leuk maar ik weet niet wat ik wel wil
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Hallo!
Wat een mazzel dat je werk in de buurt zit dan!
@Brennus; 5 en 8 dus ? Hoe gaan de krampjes?
Ik wilde vandaag lekker zelfgebakken brood eten maar hij was misluktt Zo meteen ga ik bruinebonensoep eten, zelfgemaakt! Ben toch wel heel blij dat ik heb leren soep eten....
Ik wilde vandaag lekker zelfgebakken brood eten maar hij was misluktt Zo meteen ga ik bruinebonensoep eten, zelfgemaakt! Ben toch wel heel blij dat ik heb leren soep eten....
Gast- Gast
Hallo!
Heb nog vakantie, maar eigenlijk alleen vanochtend wat nuttigs gedaan. Heel erg, want ik moet nog twee papers afronden (gelukkig is nr echt bijna af en ben ik met nr. 2 vandaag wel opgeschoten).
Verder een beetje een luie dag gehad waar ik teveel heb gegeten (stuk chocoladeletter, croissant, en een appelflap. Die laatste was nog vies ook).
Straks na het eten lekker douchen en dan in mn pyjama op de bank Glee kijken
Heb nog vakantie, maar eigenlijk alleen vanochtend wat nuttigs gedaan. Heel erg, want ik moet nog twee papers afronden (gelukkig is nr echt bijna af en ben ik met nr. 2 vandaag wel opgeschoten).
Verder een beetje een luie dag gehad waar ik teveel heb gegeten (stuk chocoladeletter, croissant, en een appelflap. Die laatste was nog vies ook).
Straks na het eten lekker douchen en dan in mn pyjama op de bank Glee kijken
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn dag heeft ups en downs vandaag. Ups omdat ik eindelijk het shirtje gevonden heb waar ik al heel lang naar zoek (yeah!) en downs omdat ik gezeik heb met een vriend (zouden zaterdagavond afspreken, maar hij is nu bang dat ik meer van hem wil dan alleen vriendschap en wil ineens voorlopig niet meer afspreken.. Ehm... Waar haalt hij dat vandaan, hij weet dat ik een vriend heb?) en moet zo nog naar school waar ik totaal geen zin in heb. Gelukkig is het de laatste les, maar om nou te zeggen dat ik er daardoor meer zin in heb...
Minella, wat voor werk doe je als je geen uggs mag dragen?
Minella, wat voor werk doe je als je geen uggs mag dragen?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Trisha schreef:Hallo!
Hahah, jaa 5 en 8 zijn ze.
@ Silly-one. Ja ziet er heel lief uit haha!
Buikpijn is al over. Ik moet gewoon naar de wc dan Lekker gênant.
Gast- Gast
@ Minella: Je dag begint inderdaad dan zo ontzettend rommelig.. ik heb dan altijd het idee dat je de hele dag achter jezelf aanloopt.
Mijn dag is opzich wel oke, moest vanmorgen vroeg op (6 uur) om om 8 uur op school te zijn. Daar was ik om 10 uur weer klaar. Thuis even wat gestreken, wat voor school gedaan en nu weer oppassen tot vanavond laat.
Mijn dag is opzich wel oke, moest vanmorgen vroeg op (6 uur) om om 8 uur op school te zijn. Daar was ik om 10 uur weer klaar. Thuis even wat gestreken, wat voor school gedaan en nu weer oppassen tot vanavond laat.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Oh Minella dat is echt zo'n rot begin van de dag! Dan voel ik me altijd de rest van de dag gehaast. Gelukkig kan je nu even relaxen en ging het goed op je werk! Super fijn voor je:).
Brennus, wat leuk dat je zulke jonge broertjes hebt:) en leuk om te zien waarschijnlijk ook dat ze met je vriend aan het spelen zijn!
Mijn dag is ehmmm tsjah.. ik ben al de hele dag aan het studeren. Moest me vanmiddag inschrijven voor nieuwe werkgroepen en dat schoot niet op want de site liep enorm vast doordat 1200 man zich voor dezelfde werkgroep in probeert te schrijven haha. maar goed het is gelukt, nu heel even soggen en dan weer verder met de studie! Heb honger en hoofdpijn, maar aan die honger gaan we zo wat doen en die hoofdpijn gaat vast ook wel weer over.
Brennus, wat leuk dat je zulke jonge broertjes hebt:) en leuk om te zien waarschijnlijk ook dat ze met je vriend aan het spelen zijn!
Mijn dag is ehmmm tsjah.. ik ben al de hele dag aan het studeren. Moest me vanmiddag inschrijven voor nieuwe werkgroepen en dat schoot niet op want de site liep enorm vast doordat 1200 man zich voor dezelfde werkgroep in probeert te schrijven haha. maar goed het is gelukt, nu heel even soggen en dan weer verder met de studie! Heb honger en hoofdpijn, maar aan die honger gaan we zo wat doen en die hoofdpijn gaat vast ook wel weer over.
Gast- Gast
Dat is inderdaad geen fijn begin van de dag Minella, nu maar even lekker wat tijd voor jezelf nemen!
Mijn dag is een heel erg luie dag (terwijl ik wel alles heb gedaan wat op de planning stond).. Vanochtend pas laat opgestaan, wat telefoontjes gepleegd en mails afgehandeld en daarna nog even een middagdutje gedaan.
Om half vijf had ik eigenlijk een afspraak bij de acupuncturist maar hij was er niet dus ben maar meteen boodschappen gaan doen en nu weer op de bank geploft. Daar blijf ik zitten tot mijn vriend om een uur of zeven thuiskomt, dan gaan we lekker eten en hebben we een avondje samen.
Mijn dag is een heel erg luie dag (terwijl ik wel alles heb gedaan wat op de planning stond).. Vanochtend pas laat opgestaan, wat telefoontjes gepleegd en mails afgehandeld en daarna nog even een middagdutje gedaan.
Om half vijf had ik eigenlijk een afspraak bij de acupuncturist maar hij was er niet dus ben maar meteen boodschappen gaan doen en nu weer op de bank geploft. Daar blijf ik zitten tot mijn vriend om een uur of zeven thuiskomt, dan gaan we lekker eten en hebben we een avondje samen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Gast- Gast
Auxo, heeft ze een ontsteking ofzo?
Klinkt alsof jullie een enge dokter hebben dat ze daar niet heen wil maar wel naar de HAP
Klinkt alsof jullie een enge dokter hebben dat ze daar niet heen wil maar wel naar de HAP
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Auxo, heeft ze een ontsteking ofzo?
-.
Laatst aangepast door Auxo op di 4 jan 2011 - 7:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb vandaag niet zoveel te melden. Wil alleen even kwijt dat er een aantal heel lieve meiden op het forum zitten en June in het bijzonder. Ik heb momenteel erg veel steun aan het forum en aan de mensen met wie ik PM.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb vandaag niet zoveel te melden. Wil alleen even kwijt dat er een aantal heel lieve meiden op het forum zitten en June in het bijzonder. Ik heb momenteel erg veel steun aan het forum en aan de mensen met wie ik PM.
Wat fijn voor je dat je zoveel steun aan die meiden hebt:).
Gast- Gast
Hoi!
Vanochtend ging mijn wekker voor het eerst sinds lange tijd, althans zo voelt het, om 06.30u af. Ik vond het verschrikkelijk! Dus ik heb voor de rest van de week maar alle avonddiensten op het werk overgenomen. Uitslapen!
We hadden het vandaag ontzettend druk op het werk. We zitten met vier zieken en er was iemand vrij i.v.m. compensatiedag. Dus we zaten met vijf mensen te werken, waarvan één pertinent weigerde om maar iets te doen. We hebben massaal geklaagd tegen en over haar tegen onze leidinggevende, maar het hielp helemaal niets. Ze doet altijd wat ze zelf wil...
Vanavond heerlijk warm op de bank! Ik ben gaar! Hard werken is leuk, maar dit was echt hard werken. En dat ben ik eigenlijk niet meer gewend, haha.
Vanochtend ging mijn wekker voor het eerst sinds lange tijd, althans zo voelt het, om 06.30u af. Ik vond het verschrikkelijk! Dus ik heb voor de rest van de week maar alle avonddiensten op het werk overgenomen. Uitslapen!
We hadden het vandaag ontzettend druk op het werk. We zitten met vier zieken en er was iemand vrij i.v.m. compensatiedag. Dus we zaten met vijf mensen te werken, waarvan één pertinent weigerde om maar iets te doen. We hebben massaal geklaagd tegen en over haar tegen onze leidinggevende, maar het hielp helemaal niets. Ze doet altijd wat ze zelf wil...
Vanavond heerlijk warm op de bank! Ik ben gaar! Hard werken is leuk, maar dit was echt hard werken. En dat ben ik eigenlijk niet meer gewend, haha.
Gast- Gast
Smikkell, wat fijn om te lezen dat je hier steun vindt. Misschien komt het ook wel door de 'anonimiteit' hier, je kent elkaar niet echt, maar kunt toch veel voor elkaar betekenen. Heb je eigenlijk inmiddels alweer teruggebeld?
Minella, ben je een beetje bijgekomen van de haastige start van vanmorgen?
Ik heb vandaag gewerkt van 10 tot 14 en daarna naar de bieb, thuis gestofzuigd en gedweild en toen heerlijk een uurtje op bed tv gekeken. Nu eten en zometeen een avondje op mijn nichtje passen. Ze wordt over anderhalve week gedoopt, dus haar papa en mama moeten voor een doopgesprek naar de kerk. Haar doopjurkje wordt gemaakt uit de stof van de bruidsjurk van mijn mams, die 5 jaar geleden is overleden. Zal wel emotioneel worden om haar daarin te zien...
Ik heb vandaag gewerkt van 10 tot 14 en daarna naar de bieb, thuis gestofzuigd en gedweild en toen heerlijk een uurtje op bed tv gekeken. Nu eten en zometeen een avondje op mijn nichtje passen. Ze wordt over anderhalve week gedoopt, dus haar papa en mama moeten voor een doopgesprek naar de kerk. Haar doopjurkje wordt gemaakt uit de stof van de bruidsjurk van mijn mams, die 5 jaar geleden is overleden. Zal wel emotioneel worden om haar daarin te zien...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Isa, dat heb je ervan als je 's nachts in het nachtcafé rondhangt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Isa, dat heb je ervan als je 's nachts in het nachtcafé rondhangt
Tja, dat ook. Maar daar hebben we het niet over.
Gast- Gast
Mijn vriend en ik zijn naar de stad geweest.
Niet veel gekocht, alleen belegde broodjes en broodjes om warm te maken.
Namasté- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 5
Registratiedatum : 31-12-10
Sjaantje schreef:
Ja, wel een beetje. Maar heb echt een rot gevoel vandaag gewoon, heel moe & hoofdpijn! Maar huisje is weer lekker schoon, dus kan vanavond lekker bankhangen!
Gast- Gast
Minella schreef:Sjaantje schreef:
Ja, wel een beetje. Maar heb echt een rot gevoel vandaag gewoon, heel moe & hoofdpijn! Maar huisje is weer lekker schoon, dus kan vanavond lekker bankhangen!
Geniet er lekker van, Hoe bevalt je nieuwe baan?
Ik ga zo nog even slapen, daarna douchen en daarna om 22.00 gaan werken.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: