Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerst KletsTopic

+10
nina
Sarah1985
Zwoesj
Toet
Jeanette
Lejow
Raindrop
Angela_1986
Dribbel
Sugarfall
14 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kerst KletsTopic - Pagina 2 Empty Re: Kerst KletsTopic

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 4:18

toetje_ schreef:
_Donnaa schreef:
toetje_ schreef:
_Donnaa schreef:Ik kijk de All You Need is Love Kerstspecial nu, wat een drama haha.. Sad

Is dat de herhaling van gisteravond?

Nee op RTL gemist.. smile

Whaha oke, ik heb het gisteravond gezien. Vond het een beetje tegenvallen dit jaar, geen idee waarom.
Ik heb alleen de eerste 40 minuten gezien want toen kwamen m`n opa en oma hier, maar dat vond ik best wel leuk, opzich..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 4:19

Ja Zwoesj, ik had de tranen al staan haha.. Normaal heb ik dat niet zo snel Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 4:21

Ik kijk All You Need Is Love niet meer, ik moet dan altijd janken.. :P

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj za 25 dec 2010 - 4:23

Lol dan maar eens met z'n allen tegelijk kijken, forum erbij aan, kunnen we elkaar troosten haha :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Toet za 25 dec 2010 - 4:24

_Donnaa schreef:Ja Zwoesj, ik had de tranen al staan haha.. Normaal heb ik dat niet zo snel Neutral

Dat had ik ook inderdaad.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 5:48

Hahhaha, emo wijven dat we zijn! Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 9:05

Wat lief youandi! Vind dat echt super fijn. Ook een dikke knuffel voor jou meid!

Donnaa, je hoeft ook niet altijd een stoere meid te zijn toch Very Happy Een emo bui kan ook charmerend zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 9:10

Zo; en toen was het alweer het einde van de 1e kerstdag. Ik zit propvol en ben doodmoe, maar het was wel hartstikke gezellig! We waren met zijn 10-en, met de familie van mijn vriend; en we hadden soep met allemaal lekkere broodjes en dingen erbij; en dat was helemaal goed, iedereen vond het lekker, en ookal ben je de hele tijd bezig haha; iedereen was wel tevreden Very Happy Nu is vriend een paar mensen naar huis brengen ivm met het slechte weer, en daarna kruipen we samen even op de bank... morgen alweer de 2e dag, en dan komt mijn familie, hopelijk niet glad!

Fijne avond mensen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 9:11

...

Laatst aangepast door Sushi op za 25 dec 2010 - 12:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 9:13

Arme Sushi. Hopelijk wordt het morgen weer wat beter? Vind je het lastig, 1e kerst alleen?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 9:51

...

Laatst aangepast door Sushi op za 25 dec 2010 - 12:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 25 dec 2010 - 9:57

Ik heb ook een beetje een baal dag.
Heb totaal geen kerstgevoel.
De kerstboom is scheef en ziet er niet uit (de kat heeft m al 3 keer omgetrokken)
We hebben geen cadeautjes omdat alles naar de spaar gaat voor de nieuwe auto
We gaan nergens eten vandaag en niemand eet bij ons
Morgen gaan we wel bij mijn schoonouders eten, maar omdat mijn vriend moet werken kunnen we daar pas zijn als zij al zo ongeveer halverwege zijn met eten (beginnen op tijd vanwege de kleinkinderen)..
Verder maak ik me zorgen om mijn vader, pas over 2 of 3 weken weten we of de operatie aan zijn oog geslaagd is.

dus.. BLEGH
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zwoesj za 25 dec 2010 - 10:01

Vind de kat de boom zo interessant Lejow?
En wat heeft je vader aan zijn oog?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 10:04

Maar Lejow,

Dat je je zorgen maakt om je vader snap ik....
Maar de rest kun je toch heel makkelijk zélf positief beïnvloeden?
Iets lekkers koken hoeft helemaal niet duur te zijn, en jij bent hartstikke creatief dus je kunt ook een kadootje maken (net als een bijzonder toetje of iets lekkers voor bij de koffie).

Ik vind het zo zonde dat je daar helemaal blugh zit te doen terwijl dit zo makkelijk omkeerbaar is....

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 25 dec 2010 - 10:04

Ja haha en dan is het maar een boompje van 1,50 (een neppe gelukkig) met plastic ballen hehe. De glazen ballen hebben we ergens gehangen waar ze niet bij kunnen smile

Hij is donderdag geopereerd omdat zijn netvlies van zijn oog losliet. Ze hebben er nu iets van gas ingespoten ofzo en de operatie verliep goed. Over het resultaat is alleen nog niets te zeggen, pas als het gas opgelost/verdampt (of wat dan ook is), weten we meer.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwoesj za 25 dec 2010 - 10:08

Lejow schreef:Hij is donderdag geopereerd omdat zijn netvlies van zijn oog losliet. Ze hebben er nu iets van gas ingespoten ofzo en de operatie verliep goed. Over het resultaat is alleen nog niets te zeggen, pas als het gas opgelost/verdampt (of wat dan ook is), weten we meer.

Ai ja dat kan inderdaad alle kanten op gaan, heeft hij dan ook dat hij vlekken voor zijn ogen zag e.d.? Hopen dat het geholpen heeft!

Geniet nog wel een beetje van je kerst, peper je vent in met sneeuw, maak een lange wandeling, zijn ook dingen waar je een klein beetje een kerstgevoel van kunt krijgen smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Sarah1985 za 25 dec 2010 - 10:09

Ik baal flink, vanacht werd ik wakker van druppend geluid bleek de cv ketel te lekken. Samen met mijn man midden in de nacht half 3 het probleem opgelost. Kom je thuis vandaag is het 14 graden in huis, en geen idee wat nu het probleem is. Heel fijn met kerst
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  nina za 25 dec 2010 - 10:15

wow er zijn nu maar 5 mensen online op het forum!
Echt heel rustig op de avond van eerste kerstdag!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Lejow za 25 dec 2010 - 10:18

Zwoesj schreef:
Lejow schreef:Hij is donderdag geopereerd omdat zijn netvlies van zijn oog losliet. Ze hebben er nu iets van gas ingespoten ofzo en de operatie verliep goed. Over het resultaat is alleen nog niets te zeggen, pas als het gas opgelost/verdampt (of wat dan ook is), weten we meer.

Ai ja dat kan inderdaad alle kanten op gaan, heeft hij dan ook dat hij vlekken voor zijn ogen zag e.d.? Hopen dat het geholpen heeft!

Geniet nog wel een beetje van je kerst, peper je vent in met sneeuw, maak een lange wandeling, zijn ook dingen waar je een klein beetje een kerstgevoel van kunt krijgen smile

Ja, wellicht wat voor morgen. Ga nu zo lekker douchen, heb ook hoofdpijn Sad
Hopen komt het kerstgevoel morgen. Ik denk dat ik een doos eieren ga halen (AH is open, hoe kerstig) en een leuk kersttaartje ga bakken..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  nina za 25 dec 2010 - 10:23

Lejow schreef:
Zwoesj schreef:

Ja, wellicht wat voor morgen. Ga nu zo lekker douchen, heb ook hoofdpijn Sad
Hopen komt het kerstgevoel morgen. Ik denk dat ik een doos eieren ga halen (AH is open, hoe kerstig) en een leuk kersttaartje ga bakken..
Heb trouwens je hyves bekeken met de taarten.... Die zijn echt geweldig!!!! Smaken ze ook net zo lekker als ze er uit zien?
En je bent vast een hele crea-juf..... of niet?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow za 25 dec 2010 - 10:32

Dank je Danielle, wat lief !! (je naam zegt al genoeg hahaha)
Ja, iedereen (incluis mezelf) vindt ze lekker smaken, dus dat zit wel goed smile

En creatief bezig zijn is wel een van mijn favoriete dingen, daarom ben ik denk ik ook juf van de kleuters. Die zijn toch het meest bezig met knutselen, tekenen en werkjes maken enzo..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 10:35

Zo, ik ben weer thuis. smile

Vanochtend om 10.20u ben ik van huis gegaan. Ik heb drie km, ruim, gewandeld en kwam om 11.15u bij mijn vader en zijn vrouw aan. Niet veel later werd mijn broer afgezet door zijn vriendin. We hebben gezellig zitten keuvelen, gegeten, gedronken en toen zijn vriendin om 15.00u kwam, hebben we de cadeautjes uitgepakt! Very Happy

En toen kwam mijn broer tot het geweldige idee om te gaan sjoelen. We hebben twee potjes gedaan, weer gegeten, weer wat gedronken en ik ben net naar huis gebracht door mijn broer en zijn vriendin.

Het was echt gezellig! Ik heb lang niet zo hard gelachen, om zulke domme dingen. Very Happy Ik lach nog, als ik me bedenk wat hoe hard we gelachen hebben. Op naar morgen! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  nina za 25 dec 2010 - 10:42

Lejow schreef:Dank je Danielle, wat lief !! (je naam zegt al genoeg hahaha)
Ja, iedereen (incluis mezelf) vindt ze lekker smaken, dus dat zit wel goed smile

En creatief bezig zijn is wel een van mijn favoriete dingen, daarom ben ik denk ik ook juf van de kleuters. Die zijn toch het meest bezig met knutselen, tekenen en werkjes maken enzo..
Ja ik wist dat je kleuters hebt. Dus ik was ook niet verbaasd om te zien wat voor mooie creaties je maakt met taarten. Laat je de kleuters ook mooie werkjes maken? (of eigenlijk juist geen werkjes, als je snapt wat ik bedoel)
Ik heb zelf altijd de voorkeur gehad voor de bovenbouw..... en geef nu les in het voortgezet onderwijs.. ben dus helemaal niet zo creatief...
Maar vind 't wel leuk om bij anderen te zien!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 17:42

Lejow schreef:Ik heb ook een beetje een baal dag.
Heb totaal geen kerstgevoel.
De kerstboom is scheef en ziet er niet uit (de kat heeft m al 3 keer omgetrokken)
We hebben geen cadeautjes omdat alles naar de spaar gaat voor de nieuwe auto
We gaan nergens eten vandaag en niemand eet bij ons
Morgen gaan we wel bij mijn schoonouders eten, maar omdat mijn vriend moet werken kunnen we daar pas zijn als zij al zo ongeveer halverwege zijn met eten (beginnen op tijd vanwege de kleinkinderen)..
Verder maak ik me zorgen om mijn vader, pas over 2 of 3 weken weten we of de operatie aan zijn oog geslaagd is.

dus.. BLEGH

Wj hadden ook geen cadeautjes en zijn gisteren ook nergens heen geweest. Maar hebben het samen met zijn 2en gezellig gemaakt. Ik had ontbijt op bed gedaan en s avonds hebben we heerlijk samen lekker gekookt.
Ook niks uitgebreids maar we hebben samen erg genoten.

Vandaag gaan we wel naar mijn ouders om te gourmetten.

Maar wat ik dus wil zeggen, met weinig middelen kan je het toch ook gewoon leuk maken met zijn tweeen?
Ik snap dat het wel wat moeilijker is met je vader die geopereerd is en je nog niet weet of het echt goed is.

Dikke knuffel!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 17:45

Vandaag trouwens wel erg vroeg wakker doordat ik niet helemaal lekker ben. Ik denk teveel gesnoept van het toetje gister. Hoop dat dat vanavond over is als we naar mijn ouders gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: