Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jij & drank

+40
TNMN
Rizzo
Ilargi
Merai
Antibes
Poisongirl
Suus
Snoes
Bliss
Lady Starstruck
Highway
Arwyn
sanne-84
SuperGrover
TwistedAngel
ijsjemeisje
Lovely
Jeanette
Angela_1986
SoGood
Floor
Dani
Flip Fluitketel
minoessepoes
Thunder
litllejoy
PluDan
Nora
Lotus
Toet
Tyrael
Spring
Serena
Lavendel
Pandora
Niekske
Marin
Jade
Rush
Ringling
44 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 7:53

Ik kan ook aardig wat alcohol nuttigen, maar ik kan tegenwoordig heel goed maar 1 glas nemen.
Het komt eigenlijk bijna niet meer voor dat ik teveel drink, tja ik ben de laatste keer goed ziek geweest maar dat was mijn eigen domme schuld, antibiotica en drank gaat niet goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Lady Starstruck ma 19 sep 2011 - 8:13

Highway schreef:
Lady Starstruck schreef:
Highway schreef:Momenteel ben ik al een tijd alcoholvrij. Bewust overigens want als ik drink, drink ik eigenlijk altijd teveel. Ben heel wat avondjes 'kwijt' en ook weleens wakker geworden in bosjes/onbekende tuinen en voor de voordeur op de stoep en daar had ik genoeg van. Meestal 'bob' ik nu dus heb ik ook een goede reden om niet te drinken. Lust wel graag alcohol trouwens, biertjes en wodka (L)

Herkenbaar. Ik baal er dan altijd van want de volgende dag ben je niks waard. Maar dat is dan wel mijn eigen schuld denk ik altijd.

Ja vreselijk + ik schaam me naderhand regelmatig voor mijn gedrag, des te meer reden te minderen/stoppen.

Haha hoe vaak ik al niet in paniek wakker ben geworden al nadenkend over wat ik wel niet heb gezegd. Ik schaam me soms dus ook echt dood.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 9:01

Als ik uitga kan ik best wel veel drinken. Ik neem de laatste tijd wel vaker een colaatje of water tussen door, omdat ik steeds vaker met een kater wakker werd.
Ik probeer de volgende dag altijd te tellen hoeveel ik gedronken heb, het feit dat ik het niet meer helemaal precies weet zegt genoeg haha.

Alcohol staat voor mij voor gezelligheid. Ik heb denk ik 1 keer in m'n leven alleen gedronken, maar dat smaakte me toen helemaal niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Snoes di 20 sep 2011 - 1:40

Thuis drink ik zelden tot nooit drank, tenzij we een feestje geven.

Maar op een feestje/als ik uitga, dan drink ik wel graag wat. Ik heb niet veel nodig om aangeschoten te worden, dus ik drink niet echt héél erg veel, maar wel genoeg om me tipsy te voelen smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Suus di 20 sep 2011 - 1:42

Ik drink gewoon thuis nooit, maar wel op feestje, op stap, of wijn bij een etentje, daar kan ik echt van genieten smile Op sommige feestje drink ik misschien iets te veel, maar gelukkig word ik daar alleen maar heel vrolijk van Wink Echt dronken ben ik al jaren niet geweest, maar zelfs dan weet ik nog altijd hoe ik thuis moet komen (of ben ik dan niet echt dronken? Wink )
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Poisongirl di 20 sep 2011 - 4:34

Ik drink nooit, ook nier voor ik zwanger was.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 4:38

Ik ben een behoorlijke zuiperd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Antibes di 20 sep 2011 - 4:39

Mijn drankgedrag is heel variabel. Ik drink soms weken niet en soms (zoals dit weekend) drie dagen achter elkaar best veel. Hangt er een beetje vanaf of en wat voor feestjes ik heb. Hoeveel ik drink verschilt ook heel erg, soms ben ik na drie wijntjes al aangeschoten en ga ik over op fris en soms ga ik na dertien nog vrolijk door. Wel doe ik geen rare dingen (hooguit de spice girls nadoen ofzo) waar ik spijt van krijg en kom ik prima alleen weer thuis. Katers heb ik ook bijna nooit.

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Merai di 20 sep 2011 - 6:20

Antibes schreef:Mijn drankgedrag is heel variabel. Ik drink soms weken niet en soms (zoals dit weekend) drie dagen achter elkaar best veel. Hangt er een beetje vanaf of en wat voor feestjes ik heb. Hoeveel ik drink verschilt ook heel erg, soms ben ik na drie wijntjes al aangeschoten en ga ik over op fris en soms ga ik na dertien nog vrolijk door. Wel doe ik geen rare dingen (hooguit de spice girls nadoen ofzo) waar ik spijt van krijg en kom ik prima alleen weer thuis. Katers heb ik ook bijna nooit.


Helemaal +1, sinds ik medicijnen slik die reageren op alcohol is het heel wisselend hoe het valt maar als het goed valt kan ik ook goed door drinken.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Ilargi di 20 sep 2011 - 6:30

Ik drink nooit alcohol, ik vind het verschrikkelijk vies.
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 23:31

Ik vind rode wijn, port en champagne erg lekker, dus als de gelegenheid er is drink ik wel. Ik drink per week gemiddeld 2 glazen alcohol en heb eigenlijk nooit meer uitschieters.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Rizzo wo 21 sep 2011 - 0:15

Ik drink vrijwel nooit alleen thuis.. Tenzij ik een hele drukke week heb gehad, dan kan ik een wijntje 's avonds wel heel lekker vinden maar dat komt niet vaak voor. Met stappen of feestjes drink ik wel en meestal ook wel redelijk veel. Mijn tempo van drinken ligt nogal hoog en als ik aangeschoten ben is de rem ver te zoeken. Er zijn genoeg avonden waar ik stukjes van mis. De laatste tijd drink ik soms water tussen de wijntjes door, en dat helpt wel!
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  TNMN wo 21 sep 2011 - 3:09

Ik drink eigenlijk alleen als ik uit ga (of er moet witte/roze wijn gedronken worden bij het eten) en dan drink ik ook gelijk aardig wat. Gelukkig kan ik erg goed inschatten wanneer het genoeg is geweest en dan ga ik over op water of cola. Ik ben trouwens van de vodka, Sailor Jerry rum en Southern Comfort, maar shotjes of cocktails gaan er ook wel in (ik drink eigenlijk geen wijn als ik uit ga). En soms heb ik gewoon zin om dronken te worden en dan stap ik over mijn eigen grens heen, met alle gevolgen van dien.. Maar dit komt niet zo vaak meer voor.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Kaboutertje wo 21 sep 2011 - 3:26

Tegenwoordig weet ik meestal wel wanneer ik moet stoppen, maar dat is ooit anders geweest laughcry
Nu heb ik soms nog weleens uitschieters, zo ook op mijn verjaardag.. Pfff :shock: , weet nog dat ik sochtends wakker werd en allemaal flarden van de vorige avond binnen schoten en ik dacht alleen maar : Neeee! Neee! Heb ík dat gedaan? :P
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  TukTuk wo 21 sep 2011 - 3:35

Ik drink nooit Very Happy De gelegenheden wanneer ik zou kúnnen drinken (want thuis drinken vind ik helemaal zo overdreven en totaal overbodig), dan ben ik meestal met de auto. Overigs kan ik dat altijd als mooi excuus gebruiken, ik zou anders ook niet drinken, maar een "ik moet nog rijden" , wordt over het algemeen beter "geaccepteerd" dan "ik drink niet" :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Sylvana wo 21 sep 2011 - 5:59

PluDan schreef:Als ik drink, dan drink ik 2,3,4 glaasjes.
Eerder dronk ik veel meer, maar ik vind er niet zoveel meer aan.
Ik heb ook een enorme hekel aan mensen die teveel op hebben, daar gaan mijn haren van overeind staan Rolling Eyes .

+1

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Flippin' Bitch do 22 sep 2011 - 7:20

Op feestjes / verjaardagen drink ik bier, begin het meestal zo rond de 4-6 bier te voelen. Thuis / vakantie drink ik ook graag amaretto, eventueel met cola. En champagne vind ik ook heerlijk, maar alleen met oud en nieuw smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:22

Op feesten en partijen drink ik zoveel als ik op kan. Als ik éénmaal ben begonnen, kan ik gewoon echt niet meer stoppen met drinken. Maar begin ik het feestje met frisdrank, omdat ik moet rijden of wat dan ook, dan kijk ik niet jaloers naar iemand die wel drank kan drinken. Want daar voel ik niets bij.

Thuis drink ik in het weekend ook wel eens een biertje zonder dat iemand erbij is. Vind ik wel lekker. Al begin ik het zat te raken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 20:27

Ik drink op feestjes maar ook wel als ik alleen thuis ben voor het slapen gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 3 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum