Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

feestje en drank inkopen!

4 plaatsers

Ga naar beneden

feestje en drank inkopen! Empty feestje en drank inkopen!

Bericht  cynthia864 za 28 jan 2012 - 4:49

Hoi dames!

Ik ben eind deze maand jarig en geef een klein feestje bij mij thuis, mensen kunnen overdag komen en in de avond 3 uurtjes, er komen 22 mensen, waarvan ongeveer 10 mensen bier drinken, ongeveer 10 wijn en dat gecombineerd met fris en koffie en thee denk ik. De rest drinkt fris. Wat moet ik inkopen qua bier/fris en wijn? Dacht zelf aan twee kratjes bier, 9 flessen wijn en 20 flessen fris. Alvast dankjewel!

cynthia864
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 18
Registratiedatum : 12-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

feestje en drank inkopen! Empty Re: feestje en drank inkopen!

Bericht  Silver za 28 jan 2012 - 4:57

Het hangt ervan af wat voor bierdrinkers je hebt, en als ze overdag ook al aan het bier gaan, zijn die 2 kratjes zomaar op. Ik zou zelf 3 a 4 kratjes doen. En qua hoeveelheid heb je dus bijna een fles wijn bijna pp. Je moet ook rekening houden met komen ze van ver of is het op de fiets te doen? Dan heb je al minder drinkers doordat er chauffeurs zijn. Vergeleken je bier en wijn, vind ik die fris wel wat overdreven veel, ik zou een 4pack van 2a3 soorten doen. En nog een paar vruchtensappen erbij. Succes!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

feestje en drank inkopen! Empty Re: feestje en drank inkopen!

Bericht  cynthia864 za 28 jan 2012 - 5:02

Dankjewel!, ja, zat zelf te denken over een derde kratje, maar heb er ook mensen tussen zitten die of bier of wijn drinken.

cynthia864
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 18
Registratiedatum : 12-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

feestje en drank inkopen! Empty Re: feestje en drank inkopen!

Bericht  Rovine za 28 jan 2012 - 5:02

Op onze verjaardag zijn er ook ongeveer zoveel mensen gekomen met een bierdrinker of 10. We hadden 6 kratten van 24, daar zijn er 5 van opgegaan. Fris weet ik niet goed meer, we hadden rond de 15 flessen denk ik, die zijn niet allemaal opgegaan. Wijn zijn ongeveer 2 flessen van leeggedronken. We hadden ook nog sterke drank om mee te mixen.

Bij de Jumbo kun je het drinken wat je overhebt ook terugbrengen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

feestje en drank inkopen! Empty Re: feestje en drank inkopen!

Bericht  cynthia864 za 28 jan 2012 - 5:05

okay...bij de slijter kan het ook wel geloof ik. Mijn feestje duurt ook maar 3 uur in de avond,huisregels en niet eens tot heel laat..uurtje of 10/11.

cynthia864
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 18
Registratiedatum : 12-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

feestje en drank inkopen! Empty Re: feestje en drank inkopen!

Bericht  Toet ma 30 jan 2012 - 1:53

Het ligt er inderdaad aan wat voor bierdrinkers je in huis hebt, of ze meteen aan het bier gaan of pas later etc.
2 kratjes lijkt me sowieso te weinig dat is 4/5 flesjes pp, ik zou zeker voor 3 kratten gaan. De wijn lijkt me prima, drinken ze allemaal de zelfde soort wijn? 20 flessen fris lijkt me ook wat overdreven, ik zou bijvoorbeeld +/- 6 flessen fris en 2/3 pakken sap halen.

Je kunt inderdaad bij sommige supermarkten afspreken dat je dingen die overblijven terug mag brengen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

feestje en drank inkopen! Empty Re: feestje en drank inkopen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum