Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jij & drank

+40
TNMN
Rizzo
Ilargi
Merai
Antibes
Poisongirl
Suus
Snoes
Bliss
Lady Starstruck
Highway
Arwyn
sanne-84
SuperGrover
TwistedAngel
ijsjemeisje
Lovely
Jeanette
Angela_1986
SoGood
Floor
Dani
Flip Fluitketel
minoessepoes
Thunder
litllejoy
PluDan
Nora
Lotus
Toet
Tyrael
Spring
Serena
Lavendel
Pandora
Niekske
Marin
Jade
Rush
Ringling
44 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 0:54

Ik drink misschien 2x per jaar alcohol en dan blijft het vaak bij 1 of 2 glazen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  litllejoy ma 19 sep 2011 - 1:18

Stiekem drink ik behoorlijk wat weg.. Zeker op feestjes en gezellige avondjes met vriendinnen kan ik ze wel naar binnen werken. Zeker een zoete wijn of een biertje, dus daarom ben ik ook overgestapt op rode wijn. Zo ie zo drink ik elke avondje 1 rood wijntje tijdens het koken
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Thunder ma 19 sep 2011 - 1:19

Ik dronk 'vroeger' vrij veel in de weekenden. Vanaf mijn 20ste dronk ik eigenlijk niet meer of heel zelden. Het laatste jaar drink ik weer wat meer en de laatste maanden is het soms vrij stevig.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  minoessepoes ma 19 sep 2011 - 1:37

Ik hou ook wel van een drankje, maar de hoeveelheid varieert heel erg.

Als ik uit eten ben kan ik vaak de hele avond doen met 1 of 2 wijntjes. Door de week drink ik eigenlijk helemaal niet, als ik alleen thuis ben ook niet, alleen met vrienden of met mijn vriend wil ik nog weleens een drankje pakken maar dan is het ook niet meer dan 1 a 2 wijntjes.

Op verjaardagen van mijn vrienden wordt je glas vaak al gevuld voordat het leeg is en dan kan het dus best wel hard gaan, ik kan makkelijk 1 a 2 flessen wijn opdrinken zonder echt heel dronken te zijn. Als ik het maar bij 1 soort drank hou.
Als ik met de meiden ga stappen drinken we thuis meestal al wat en dan in de kroeg nog iets van 4 tot 6wijntjes. Als ik met mijn vriend en zijn vrienden ga stappen drink ik bier met hun mee, daar word ik niet dronken van want na een vaasje of 5 a 6 zit ik gewoon hartstikke vol.

Ik heb weekenden dat ik helemaal niks drink en ik heb weekenden dan ik twee avonden op stap ga en flink wat drink.

Maar een maandje of twee geleden was ik met een vriend stappen, ik had bij hem thuis al een halve fles wijn op, daarna gingen we de kroeg in, het was happy our en ik kreeg meteen 2 fluitjes voor mijn neus. Ok, dacht ik dan stap ik nu over op bier en daar hou ik het bij. Iedereen gaf een rondje dus ik was al snel 8 fluitjes verder. Toen gingen we naar een kroeg waar de beste vriend van mijn vriend werkt en daar kregen we van hem een shotje dropshop, dat had ik natuurlijk echt moeten weigeren maar dat vond ik asociaal, later nog 1 en toen kwam die vriend van mij aan met southern comfort met 7-up omdat hij weet dat ik dat zo lekker vind. Maar dat was dus echt mijn nekslag. Ik was niet eens dronken maar ik heb de volgende dag de hele dag spugend in bed gelegen. Mijn vriend heeft me hard uitgelachen en ik voelde me zo dom (en 16) haha, zal niet snel weer gebeuren!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Flip Fluitketel ma 19 sep 2011 - 1:39

Ik drink nooit alcohol.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Dani ma 19 sep 2011 - 1:40

Ik hou wel van een drankje smile Voordat ik m'n dochter kreeg dronk ik in de weekeinden altijd wel en doordeweeks ook vaak een wijntje bij het eten. Na mijn zwangerschap heb ik echt weer aan alcohol moeten wennen. Drink ook niet meer zoveel als voorheen en ook doordeweeks eigelijk niet meer. Zodra er dan een wijntje in gaat val ik in slaap Embarassed
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Floor ma 19 sep 2011 - 1:40

Ik drink niet.
Mijn man drinkt heel af en toe een biertje, soms thuis als we film kijken, soms op een feestje als hij weet dat ik me goed genoeg voel om terug naar huis te rijden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  SoGood ma 19 sep 2011 - 1:42

Ik hou ook wel van een wijntje! Drink alleen op feestjes, met stappen, met etentjes, met vriendinnenavondjes enz. Cool
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 2:06

Drank zegt mij niet zoveel. Ik ga tegenwoordig bijna nooit meer uit, maar toen ik dat nog wel deed, dronk ik eigenlijk alleen maar fris (uitgezonderd de Breezer-periode, toen wilde ik er nog wel eens wat naar binnen klokken laughcry ).
Als ik nu naar een kroeg ga of uit eten, dan drink ik vaak 1 of 2 witte wijn, daarna is de lol er voor mij af en ga ik over op fris.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Angela_1986 ma 19 sep 2011 - 5:31

'Vroeger' dronk ik wel Breezertjes of Smirnoff uit zo'n flesje (gelukkig ben ik nog wel van vóór het 'breezersletjes-tijdperk' Wink) maar dan denk ik 2 of 3 flesjes per avond, daarna cola of iets anders fris.

Toen heb ik 'n tijdje alleen maar fris gedronken en was ik dus ook altijd de BOB Wink

Nu drink ik als ik niet hoef te rijden meestal wel 'n wijntje. Soms 1 of 2, soms ook wat meer. Tussendoor vaak ook wel 'n glas fris. Maar ik vind het ook nog steeds geen 'must' om alcohol te drinken dus ik ben ook regelmatig de BOB.

Thuis drink ik ook wel eens 'n wijntje, als ik met vriendinnen ben of gewoon alleen en ik er zin in heb. Oh en passoa-jus, ook lekker! smile

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Jeanette ma 19 sep 2011 - 5:38

Ik drink bijna nooit en als ik een keer drink tijdens het stappen, voel ik hem na 2 glaasjes al hangen. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Lovely ma 19 sep 2011 - 5:42

Ik hou wel van een wijntje of een mixje op zijn tijd. Maar zoveel drinken dat ik dronken word heb ik al tijden niet meer gedaan. Komt ook omdat de plek waar ik vaak ga stappen geen lekkere wijn heeft, en bier vind ik vies. Dan ga ik meestal over op fris, en heel soms een mixje tussendoor.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 5:43

Ik drink door de week meestal elke avond een glas wijn en in het weekend een paar meer, maar nooit zoveel dat ik dronken word.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  ijsjemeisje ma 19 sep 2011 - 5:47

Ik drink alleen wanneer ik ga stappen of uiteten ga.
Meestal ben ik de bob of moet ik nog een stukje rijden van een vriendin naar mijn huis. Dus kan ik er vaak maar 2 drinken op een avond.
Maar wanneer ik helemaal niet hoef te rijden drink ik meestal 4 a 5 drankjes ofzo.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 6:52

Ik drink best veel, maar drink vrijwel nooit thuis.
Ik ga meestal op donderdagavond de stad in en tik dan wel een wijntje of 4 weg.
Als ik in ht weekend moet werken (achter de bar) tik ik meestal wel aardig wat weg, maar er zijn ook genoeg avonden dat ik aan het werk ben en geen alcohol drink.
Ik drink bijna nooit fris of water tussendoor, of ik moet echt plannen hebben de volgende ochtend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  TwistedAngel ma 19 sep 2011 - 6:53

Ik drink misschien 5 glazen alcohol in het JAAR! Ben altijd de bob, en thuis drinken als er bezoek is vind ik zelf niet plezierig aangezien ik nooit weet hoe het valt.
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  SuperGrover ma 19 sep 2011 - 6:55

Ik drink niet vaak, maar als ik drink, is het zelden 1 drankje. Daarentegen ben ik ook geen type dat me echt klem zuipt, met 5 drankjes ben ik al behoorlijk aangeschoten.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  sanne-84 ma 19 sep 2011 - 6:58

ik drink niet heel veel.
je maakt me er niet superblij mee, en meestal smaakt het na een paar wijntjes of biertjes al niet meer, dan krijg ik geen slok meer weg.. zal ook eerder ziek worden van de drank dan dronken. en dat is het me niet waard!
mixdrankjes kan ik wel veel drinken, maar daar is het me te duur voor.
en heb het ook niet nodig
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Arwyn ma 19 sep 2011 - 7:01

Ik drink eigenlijk alleen als ik ga stappen, dat is maximaal 1 keer per week. Ik drink dan maximaal een glas of 5 en ga dan over op fris, soms drink ik ook wel fris tussendoor.
Heb een paar jaar geleden een ontsteking in mijn maag gehad en sindsdien heb ik veel eerder last van alcohol. Kan ook niet meer tegen zure dingen als sinaasappels.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 7:04

Ik drink nooit..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Highway ma 19 sep 2011 - 7:12

Momenteel ben ik al een tijd alcoholvrij. Bewust overigens want als ik drink, drink ik eigenlijk altijd teveel. Ben heel wat avondjes 'kwijt' en ook weleens wakker geworden in bosjes/onbekende tuinen en voor de voordeur op de stoep en daar had ik genoeg van. Meestal 'bob' ik nu dus heb ik ook een goede reden om niet te drinken. Lust wel graag alcohol trouwens, biertjes en wodka (L)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Lady Starstruck ma 19 sep 2011 - 7:17

Ik kan aardig wat wegtanken. Ik heb het beperkt tot het weekend. En niet doordeweeks. Want als ik eenmaal begin dan weet ik het wel. En wil het niet te bont maken. Ik drink dan meestal zoete witte wijn.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Lady Starstruck ma 19 sep 2011 - 7:19

Highway schreef:Momenteel ben ik al een tijd alcoholvrij. Bewust overigens want als ik drink, drink ik eigenlijk altijd teveel. Ben heel wat avondjes 'kwijt' en ook weleens wakker geworden in bosjes/onbekende tuinen en voor de voordeur op de stoep en daar had ik genoeg van. Meestal 'bob' ik nu dus heb ik ook een goede reden om niet te drinken. Lust wel graag alcohol trouwens, biertjes en wodka (L)

Herkenbaar. Ik baal er dan altijd van want de volgende dag ben je niks waard. Maar dat is dan wel mijn eigen schuld denk ik altijd.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Bliss ma 19 sep 2011 - 7:24

Ik kan erg goed (en veel) drinken! Toch ben ik niet vaak echt dronken. In t verleden wel eens geweest natuurlijk en ook wel eens moeten kotsen, maar dit gebeurt nu eigenlijk nooit meer. Ik ben een gezelligheidsdrinker en drink vrijwel nooit alleen thuis. Eigenlijk geen idee hoeveel ik drink op een avond, ligt er ook aan met wie ik ben. Ik drink meestal sneller/meer dan de mensen waar ik mee ben Embarassed Het smaakt altijd naar meer en ik neem bijna nooit fris tussendoor Wink
Het gebeurt me eigenlijk nooit dat ik avonden 'kwijt' ben, ik weet altijd nog wat ik doe!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Highway ma 19 sep 2011 - 7:52

Lady Starstruck schreef:
Highway schreef:Momenteel ben ik al een tijd alcoholvrij. Bewust overigens want als ik drink, drink ik eigenlijk altijd teveel. Ben heel wat avondjes 'kwijt' en ook weleens wakker geworden in bosjes/onbekende tuinen en voor de voordeur op de stoep en daar had ik genoeg van. Meestal 'bob' ik nu dus heb ik ook een goede reden om niet te drinken. Lust wel graag alcohol trouwens, biertjes en wodka (L)

Herkenbaar. Ik baal er dan altijd van want de volgende dag ben je niks waard. Maar dat is dan wel mijn eigen schuld denk ik altijd.

Ja vreselijk + ik schaam me naderhand regelmatig voor mijn gedrag, des te meer reden te minderen/stoppen.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij & drank - Pagina 2 Empty Re: Jij & drank

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum