zoiets onschuldigs, uiteindelijk beland je in het ziekenhuis
+13
Steep
Fearie
sheila123
studiebol
Spring
meisjesmama
lief
PapillonRose
vlindertje
Liadan
Lejow
mzcharlotte
Pien
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: zoiets onschuldigs, uiteindelijk beland je in het ziekenhuis
Wat vervelend dat jullie zo geschrokken zijn en gelukkig is er niks aan de hand!
Ik vraag me eerlijk gezegd alleen af of iedereen echt zo schrikt als ze door verwezen worden naar het ziekenhuis? Mijn ervaring is inmiddels wel dat ze best voorzichtig zijn met kleine kindjes en ze vaak voor de zekerheid toch maar doorsturen naar de kinderarts. Wij hebben het afgelopen jaar al best vaak voor verschillende dingen in het ziekenhuis gezeten maar ik maak me nooit echt meteen heel erg zorgen. Of ben ik nou een slechte mama
Ik vraag me eerlijk gezegd alleen af of iedereen echt zo schrikt als ze door verwezen worden naar het ziekenhuis? Mijn ervaring is inmiddels wel dat ze best voorzichtig zijn met kleine kindjes en ze vaak voor de zekerheid toch maar doorsturen naar de kinderarts. Wij hebben het afgelopen jaar al best vaak voor verschillende dingen in het ziekenhuis gezeten maar ik maak me nooit echt meteen heel erg zorgen. Of ben ik nou een slechte mama
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou me wel echt meteen zorgen maken, zeker als het kindje nog maar 1 maand oud is...
Gast- Gast
Wat schrikken zeg. Fijn dat het beter gaat nu.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou me eigen kennende ook gelijk zorgen maken zeker als ze nog maar 1maand zou zijn. Fijn dat het nu beter met haar gaat.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
gelukkig dat er uiteindelijk niks ernstigs blijkt te zijn. Hopelijk gaat het vannacht weer wat beter.
Gast- Gast
waarschijnlijk heb ik het inderdaad anders opgevat als hoe jij het bedoeld hebt.HeartBeat schreef:Pien schreef:HeartBeat schreef:Dus uiteindelijk is er niets aan de hand...
Ja, dus?
Zo jeetje, dat was niet naar bedoeld ofzo hoor.. :ol
Het kwam op mij over alsof er niks aan de hand was en ik me dus niet druk hoef te maken.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:waarschijnlijk heb ik het inderdaad anders opgevat als hoe jij het bedoeld hebt.HeartBeat schreef:Pien schreef:HeartBeat schreef:Dus uiteindelijk is er niets aan de hand...
Ja, dus?
Zo jeetje, dat was niet naar bedoeld ofzo hoor.. :ol
Het kwam op mij over alsof er niks aan de hand was en ik me dus niet druk hoef te maken.
Oh nee meid, zo bedoelde ik het helemaal niets, tuurlijk is het een schok en was het vast hartstikke eng.
Het was meer bedoeld als vraag eigenlijk sorry dat het zo overkwam dan.
Gast- Gast
Tania schreef:Wat vervelend dat jullie zo geschrokken zijn en gelukkig is er niks aan de hand!
Nee hoor, je bent geen slechte mama, ik begrijp je wel. Na hebben wij al vaak met M. in het ziekenhuis gezeten, en daar lagen vaak kleine baby's voor 'niets'. Artsen zijn vaak voorzichtig als het om baby's gaat. De laatste keer lagen er in Breda met name kinderen die veel huilde, ouders brachten hun kinderen dan voor 3 dagen, en zelf gingen ze dan 3 dagen bijslapen.
Pien, ik snap dat je geschrokken bent. Je wil natuurlijk dat alles helemaal goed gaat met jullie kleine meisje. Ik ben blij om te horen dat ze meteen weer mee naar huis mocht
Gast- Gast
Ik zou me wel wat zorgen maken, maar ik zou zeker schrikken als mijn kind daarna wordt opgenomen.Tania schreef:
Ik vraag me eerlijk gezegd alleen af of iedereen echt zo schrikt als ze door verwezen worden naar het ziekenhuis?
Toen Kian met 2 weken naar de spoedeisende hulp werd doorgestuurd met zijn abces, ben ik me ook rotgeschrokken.
Maar ik snap jou ook wel hoor en het ligt er denk ik ook wel een beetje aan met wat voor klachten je kind wordt doorgestuurd naar het ziekenhuis.
Pien hoe gaat het nu met jullie meisje?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe verwerk je zoiets?
» Wie heeft ook zoiets gehad?
» Burn-out of zoiets?
» schuldig voelen, hoe kan ik zoiets missen???
» Draagzak of zoiets van Stokke
» Wie heeft ook zoiets gehad?
» Burn-out of zoiets?
» schuldig voelen, hoe kan ik zoiets missen???
» Draagzak of zoiets van Stokke
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: