Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

+8
Jilke
iloverocknroll1984
Susan
Monte
Caroow
Eris
Muppetje
SuperGrover
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 23:23

Jerry schreef:
Maple schreef:Of je gaat naar de supermarkt en koopt een paar pakken bar le duc/flessen spa om te drinken en thee mee te zetten.

drink jij in 5,5 uur 6 liter water?!

Water en thee en verder, stel dat het uitloopt heb je nog water om te koken smile En zo niet, dan drink ik ze later wel leeg. Ik drink thuis sowieso water, vaak nog uit een fles(je) ook smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 23:34

Ik kom niet aan 6 liter vocht in een paar uur, hahaha.

AmiAmi, de hele straat zit zonder water, dus aanbellen bij de buren is geen optie Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Jerry za 17 sep 2011 - 0:09

Maple schreef:
Jerry schreef:
Maple schreef:Of je gaat naar de supermarkt en koopt een paar pakken bar le duc/flessen spa om te drinken en thee mee te zetten.

drink jij in 5,5 uur 6 liter water?!

Water en thee en verder, stel dat het uitloopt heb je nog water om te koken smile En zo niet, dan drink ik ze later wel leeg. Ik drink thuis sowieso water, vaak nog uit een fles(je) ook smile

Decadèèèèèèènt! Wink
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Lady Starstruck za 17 sep 2011 - 3:37

Dat hebben wij hier ook weleens gehad. Kreeg ik een brief van de woningstichting dat het water er die en die dag af was. Ik dacht hetzelfde als jou. Ze moesten toen een nieuwe warm water tank neerzetten. Maar wonder boven wonder kwam er echt een heel klein straaltje uit de kraan de hele dag. En na 2 uur was het water er alweer. Dus misschien heb jij dat ook wel.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  flower za 17 sep 2011 - 5:21

Bij mijn werk (verzorgingshuis) hebben wij dit afgelopen zomer meerdere malen gehad, erg fijn met veel oudere mensen!

Wij vulde zoveel mogelijk emmers wat water voor het toilet
Om te drinken flessen met water maar ook de waterkokers vol met water, koffie zet automaten vol met water.
pannetjes met water enz

Om de handen schoon te maken gebruikte we desinfectans
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Monte ma 19 sep 2011 - 8:56

En hoe is het vandaag gegaan?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Nora ma 19 sep 2011 - 9:04

Monte schreef:En hoe is het vandaag gegaan?

haha ja, heb je het overleefd?
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum