Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

5 plaatsers

Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 22:50

Ik heb al geprobeerd online een monteur te vinden maar dan moet je allemaal een onderhoudscontract afsluiten voor de toekomst maar nu moet je ook wat betalen.
Ik begrijp het geloof ik niet goed allemaal kan geloof ik niet iemand zo opbellen voor dit probleem?

Weet er hier misschien iemand hoe dit werkt, of heeft er iemand tips voor mij voor een bepaalde monteur?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty Re: balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  Minx vr 24 aug 2012 - 22:52

Zonder onderhoudscontract ga je in het weekend echt niemand vinden ben ik bang. De broer van mijn vriend draait ook weekend diensten en zonder contract komen ze echt niet. Daarbij waarom zou je je apparatuur niet goed onderhouden willen hebben.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty Re: balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  TukTuk vr 24 aug 2012 - 22:54

Weet niet of je dat al geprobeerd hebt, maar kan je niet in de handleiding opzoeken wat die melding betekend, en of je er eventueel zelf iets aan kan doen ?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty Re: balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  Sarah1985 vr 24 aug 2012 - 22:56

Je kan gewoon iemand bellen ook al is het weekend. Wij hadden eens op 2 e kerstdag zonder onderhoudscontract en de monteur was er binnen 2 uur. We hebben toen wel een contract genomen wil niet weer zonder
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty Re: balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 22:56

Is het dan zo erg om een contract af te sluiten? Hebben wij ook meteen gedaan toen er iets met de ketel was, anders kwamen ze inderdaad niet en bij ons was het midden in de winter smile.
Wij betalen €60 voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt en als er dan verder nog iets mee is komen ze ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty Re: balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 22:57

hebben we allemaal al gedaan angelyn.

Ja en geen onderhoudscontract geen idee omdat we hier kwamen wonen en er nooit problemen mee gehad hebben waarschijnlijk, nooit over na gedacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty Re: balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 22:57

Birgit schreef:Is het dan zo erg om een contract af te sluiten? Hebben wij ook meteen gedaan toen er iets met de ketel was, anders kwamen ze inderdaad niet en bij ons was het midden in de winter smile.
Wij betalen €60 voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt en als er dan verder nog iets mee is komen ze ook.

Dat wil ik best maar dan komen ze NU niet??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty Re: balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  TukTuk vr 24 aug 2012 - 22:59

pFlower schreef:
Birgit schreef:Is het dan zo erg om een contract af te sluiten? Hebben wij ook meteen gedaan toen er iets met de ketel was, anders kwamen ze inderdaad niet en bij ons was het midden in de winter balen cv geeft een melding, geen warm water meer! 561177.
Wij betalen €60 voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt en als er dan verder nog iets mee is komen ze ook.

Dat wil ik best maar dan komen ze NU niet??

Je geeft in je openingspost zelf toch al aan dat je alleen monteurs kan vinden waarbij je zowel nu dan moet betalen, als ook gelijk een contract afsluiten? Dan bel je die toch op?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty Re: balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  Minx vr 24 aug 2012 - 23:02

Jawel dan komen ze wel. Alleen de voorwaarde is dus wel dat je een contract af moet sluiten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty Re: balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 23:34

En de volledige kosten dat je dan nu betaalt?

Gaat dat heel duur worden? kan ik me alvast op voorbereiden dan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty Re: balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  Sarah1985 vr 24 aug 2012 - 23:41

Wij waren met kerst iets van 100 euro kwijt
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty Re: balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 3:57

Heb wel gelezen dat ze voorrijkosten berekenen + 50euro om de ketel na te kijken wat ze altijd berekenen ook al hoeft dat nu niet + je moet een abonnement afsluiten + de werkuren betalen, + de materialen.

Wat ook wel logisch is maar ben bang dat het duur gaat worden Sad ben zoiezo al meer dan 100 kwijt aan wat nu niet het probleem is maar dat komt er allemaal nog bovenop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty Re: balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  Champagne za 25 aug 2012 - 4:18

Balen joh! Wat ga je nu doen dan? Heb je zelf al gekeken of de ketel niet bijgevuld moet worden? Of ontluchten? Dit kan je zelf doen..
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty Re: balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  vlinder-19 za 25 aug 2012 - 4:23

Jw moet het water in de ketel bijvullen, bij je ketel zit waarschijnlijk een vulkraan en slang. Dan vullen tot de druk ongeveer 1.8 is. Heb je geen aardige buurman? Vragen of die even wil helpen, heb je het 1x gezien, kun je het in het vervolg zelf. Sowieso regelmatig de druk van je ketel controleren of je evt water bij moet vullen.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty Re: balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  Champagne di 28 aug 2012 - 4:46

Hoe is het afgelopen?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

balen cv geeft een melding, geen warm water meer! Empty Re: balen cv geeft een melding, geen warm water meer!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum