Goedemorgen 'geen sneeuw maandag'
+11
Pompoen
Rush
Krullebol
Puk
Sarah1985
Lotus
Alex
Middleme
Penny Blossom
claudiaveronique
Jade
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen 'geen sneeuw maandag'
Echt, hier ligt gelukkig geen sneeuw en de auto's hebben geen witte ruiten. Ik hoop ernstig dat het zo blijft aangezien ik auto moet rijden .
Maarrrr een hele goedemorgen allemaal! Ik hoop dat jullie dag/ week spannender wordt dan die van mij met werken en leren...
Fijne dag allemaal!
Maarrrr een hele goedemorgen allemaal! Ik hoop dat jullie dag/ week spannender wordt dan die van mij met werken en leren...
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen 'geen sneeuw maandag'
Goedemorgen!
Ik ben bang dat mijn dat niet zo heel spannend wordt!
Werkze voor iedereen die vandaag moet werken!
En de rest natuurlijk ook een fijne dag toegewenst!
edit: het gras hier in Zwolle is een beetje wit, verder geen idee
Ik ben bang dat mijn dat niet zo heel spannend wordt!
Werkze voor iedereen die vandaag moet werken!
En de rest natuurlijk ook een fijne dag toegewenst!
edit: het gras hier in Zwolle is een beetje wit, verder geen idee
Laatst aangepast door Jade op zo 29 jan 2012 - 19:02; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Er wordt nog wel gladheid/sneeuw verwacht deze ochtend!
KNMI waarschuwt voor gladheid
AMSTERDAM - De KNMI waarschuwt maandagochtend voor plaatselijke gladheid. Die wordt veroorzaakt door de lichte sneeuw of motsneeuw die vanaf de ochtenduren in een brede strook van noordwest naar zuidoost over het land valt.
Ook in de rest van het land kan het vanwege sneeuw of sneeuwresten op plaatsen verraderlijk glad zijn of worden.
Rijkswaterstaat adviseert weggebruikers de verkeersinformatie goed in de gaten te houden en zo nodig de rijstijl aan te passen.
KNMI waarschuwt voor gladheid
AMSTERDAM - De KNMI waarschuwt maandagochtend voor plaatselijke gladheid. Die wordt veroorzaakt door de lichte sneeuw of motsneeuw die vanaf de ochtenduren in een brede strook van noordwest naar zuidoost over het land valt.
Ook in de rest van het land kan het vanwege sneeuw of sneeuwresten op plaatsen verraderlijk glad zijn of worden.
Rijkswaterstaat adviseert weggebruikers de verkeersinformatie goed in de gaten te houden en zo nodig de rijstijl aan te passen.
Jade- Ratel
Ik weet natuurlijk niet waar 'hier' is maar gelukkig zijn we meestal als laatste aan de beurt haha! Ik ben in ieder geval weer blij met mijn thermoleggings want ik moet vandaag ook buiten aan het werk brrrr!
Gast- Gast
Ik werd een half uur geleden wakker ik denk even kijken of ik moet krabben of dat ik nog 10 minuten kan blijven liggen... Nou het heeft hier zeker wel gesneeuwd! Ik hoop dat het niet glad is, vind ik altijd doodeng als ik moet rijden! Fijne dag iedereen
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Ik weet natuurlijk niet waar 'hier' is maar gelukkig zijn we meestal als laatste aan de beurt haha! Ik ben in ieder geval weer blij met mijn thermoleggings want ik moet vandaag ook buiten aan het werk brrrr!
Ik heb het aangepast
Jade- Ratel
Goedemorgen,
Ook hier ligt ligt een flinke laag sneeuw. Hoop dat de treinen gewoon normaal door blijven rijden.
Ook hier ligt ligt een flinke laag sneeuw. Hoop dat de treinen gewoon normaal door blijven rijden.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Ook hier ligt sneeuw! Vind het altijd wel leuk . Ga zo maar op tijd weg naar stage, voorzichtig rijden en dan kom ik er wel. Vanmiddag misschien even aan de studie en vanavond yogales.
Fijne dag!
Fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Morning,
Hier ligt een dun laagje sneeuw.
Ik ga zo Lise naar school brengen en dan door behang halen.
Daarna naar t nieuwe huis en dan beginnen met behangen.
Fijne dag all.
Hier ligt een dun laagje sneeuw.
Ik ga zo Lise naar school brengen en dan door behang halen.
Daarna naar t nieuwe huis en dan beginnen met behangen.
Fijne dag all.
Gast- Gast
Hier ligt geen sneeuw, gelukkig! Wel is het ontzettend koud, maar dat is minder erg.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goedemorgen,
Het is hier flink koud. Moet zeggen dat ik nog niet echt zin heb om straks naar buiten te gaan, maar ik moet werken en kom er dus niet onderuit. Na het werk snel boodschappen doen en dan nog wat voor de cliëntenraad doen, waar ik ook weer een stuk voor moet fietsen. Ik kijk nu al uit naar het moment dat ik weer thuis ben en niets meer hoef.
Fijne dag allemaal!
Het is hier flink koud. Moet zeggen dat ik nog niet echt zin heb om straks naar buiten te gaan, maar ik moet werken en kom er dus niet onderuit. Na het werk snel boodschappen doen en dan nog wat voor de cliëntenraad doen, waar ik ook weer een stuk voor moet fietsen. Ik kijk nu al uit naar het moment dat ik weer thuis ben en niets meer hoef.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Hier ligt wel sneeuw en het sneeuwt nog steeds Ik had vanochtend echt heel weinig zin om op te staan, maar toen ik de sneeuw zag, was ik in één klap vrolijk Moet wel ff kijken of ik straks dan met de fiets of de auto ff boodschappen ga doen. Was van plan op de fiets, maar met een zware tas boodschappen achterop glibbert dat misschien iets te veel, maar als ik met de auto ga, moet ik krabben en daar heb ik ook geen zin in
Gast- Gast
Goedemorgen
Hier ligt heel klein laagje sneeuw. Mijn man moest van Friesland naar de Bilt te werken die geeft 3 uur in de auto gezeten.
Ik ga zo richting mijn werk moet tot 1 uur
Fijne dag allemaal
Hier ligt heel klein laagje sneeuw. Mijn man moest van Friesland naar de Bilt te werken die geeft 3 uur in de auto gezeten.
Ik ga zo richting mijn werk moet tot 1 uur
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ligt ook wat sneeuw.
Heb het nu gezien.. Erg leuk allemaal.. Nu mag het weer weg haha.
Hopelijk is het over een uurtje of 5 allemaal weg
Heb het nu gezien.. Erg leuk allemaal.. Nu mag het weer weg haha.
Hopelijk is het over een uurtje of 5 allemaal weg
Gast- Gast
Hier(achterhoek) ligt amper sneeuw, je ziet de stoep er nog doorheen zeg maar!
Ik zou vandaag moeten werken, maar ik heb me ziekgemeld, heb echt enorme kiespijn en kan straks naar de tandarts gelukkig. Ik ben normaal geen fan van die man met zijn witte jas, maar deze kiespijn is killing, ik slaap er slecht van en daardoor zie ik er ook belabberd uit, en dan die pijn! Pfff...dus de tandarts wordt mijn grootste vriend vandaag(hoop ik) Als ik zoek op google, staat me een wortelkanaalbehandeling te wachten, zal wel pijnlijk worden, brrr!
Verder moet ik naar school vanavond, maar als ik nog steeds pijn heb, ga ik maar niet, een keer overslaan moet kunnen.
Fijne dag allemaal!
Ik zou vandaag moeten werken, maar ik heb me ziekgemeld, heb echt enorme kiespijn en kan straks naar de tandarts gelukkig. Ik ben normaal geen fan van die man met zijn witte jas, maar deze kiespijn is killing, ik slaap er slecht van en daardoor zie ik er ook belabberd uit, en dan die pijn! Pfff...dus de tandarts wordt mijn grootste vriend vandaag(hoop ik) Als ik zoek op google, staat me een wortelkanaalbehandeling te wachten, zal wel pijnlijk worden, brrr!
Verder moet ik naar school vanavond, maar als ik nog steeds pijn heb, ga ik maar niet, een keer overslaan moet kunnen.
Fijne dag allemaal!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Goedemorgen!
Hier wel sneeuw! Ziet er gezellig uit, maar ik ben blij dat ik nog ff binnen mag zitten want vind het altijd eng met fietsen. Maar goed, moet er toch uit want hoop te doen vandaag voor de studie en mijn afstuderen.
Succes Puk bij de tandarts, alleen verdoving is vervelend maar daarna voel je niets meer hoor
Fijne dag allemaal!
Hier wel sneeuw! Ziet er gezellig uit, maar ik ben blij dat ik nog ff binnen mag zitten want vind het altijd eng met fietsen. Maar goed, moet er toch uit want hoop te doen vandaag voor de studie en mijn afstuderen.
Succes Puk bij de tandarts, alleen verdoving is vervelend maar daarna voel je niets meer hoor
Fijne dag allemaal!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Friesland heeft sneeuw! Ik stond vanochtend direct naast m`n bed toen m`n vriend weer boven kwam om me dat te vertellen.
Goedemorgen!
Goedemorgen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zusje schreef:Echt, hier ligt gelukkig geen sneeuw en de auto's hebben geen witte ruiten. Ik hoop ernstig dat het zo blijft aangezien ik auto moet rijden .
Fijne dag allemaal!
Hier ligt wel sneeuw...maar ik hoop ook dat Den Haag en Voorburg sneeuwvrij blijven en ook dat dit gauw weer weg gaat...
Mijn weekje word wel spannender...maar geloof toch dat ik liever 't jouwe zou hebben...
Ik heb vannacht heel raar geslapen, had het gevoel dat ik écht lekker lag te slapen, maar ben in totaal wel 5 keer écht wakker geweest. Geloof dat ik een beetje onrust in mijn kop heb .
Ik ga vandaag wassen draaien, heel veel schone was opvouwen en de slaapkamer weer toonbaar en begaanbaar maken. Nu struikel je nog om de 10 cm over een schoen of een laars...niet erg handig.
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen!
Hier ligt een ieniemini laagje sneeuw. Gisteravond was het mooier, toen hebben we er doorheen gelopen Nu aan het werk en vanavond hebben we nog een verlaat nieuwjaarsdiner, wordt vast erg lekker
Fijne dag!
Hier ligt een ieniemini laagje sneeuw. Gisteravond was het mooier, toen hebben we er doorheen gelopen Nu aan het werk en vanavond hebben we nog een verlaat nieuwjaarsdiner, wordt vast erg lekker
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hier in het midden deslands lag een klein laagje sneeuw, gelukkig want heb een bloedhekel aan gladheid en kou. Zie wel als een berg op tegen die vrieskou de komende week brrrrrrr.. nu in de bieb aan de slag voor mn scriptie.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen, Hier ook geen sneeuw gezien, tis wel koud zeg...
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Oh geen sneeuw in den haag dus? Jammer maar ook wel prettig!
Ik lag vanochtend lekker te slapen in mn vriend z'n bed, hij al de deur uit en had me gesmst dat t had gesneeuwd, maar dat ik niet veel last met reistijd terug naar den haag zou hebben dacht ie. Dus dat sms'je had ik half in m'n slaap gelezen en lag zo'n beetje half op me in te werken. Sneeuw. Leuk. Gelukkig geen reistijd extra. Hoef toch niet te haasten. En gelukkig kan ik met het OV en hoef ik niet zelf te rijden. Rijles. Kut! RIJLES!
Helema vergeten dat ik vanochtend rijles heb. Gelukkig pas om 11 uur en kwam er om 8.30 achter, dus meteen klaarwakker en haasten en zit nu in de trein naar huis. Pfieuw!
Ik lag vanochtend lekker te slapen in mn vriend z'n bed, hij al de deur uit en had me gesmst dat t had gesneeuwd, maar dat ik niet veel last met reistijd terug naar den haag zou hebben dacht ie. Dus dat sms'je had ik half in m'n slaap gelezen en lag zo'n beetje half op me in te werken. Sneeuw. Leuk. Gelukkig geen reistijd extra. Hoef toch niet te haasten. En gelukkig kan ik met het OV en hoef ik niet zelf te rijden. Rijles. Kut! RIJLES!
Helema vergeten dat ik vanochtend rijles heb. Gelukkig pas om 11 uur en kwam er om 8.30 achter, dus meteen klaarwakker en haasten en zit nu in de trein naar huis. Pfieuw!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen maandag
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen maandag
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen maandag!