Zwangerschapstopic tot 12 weken
+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers
Pagina 29 van 32
Pagina 29 van 32 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Ze heeft de afspraak pas over 3 weken staan... Dus ja... Snap wel dat ze miss. moeten afwachten, maar aan de andere kant 3 wkn afwachten is ook wel heel lang... Vooral als je in die onzekerheid zit... Ze testte pas ook heel laat positief qua HCG... Dus maak me best wel zorgen om haar, ga zo maar even langs denk ik... Even een kleinigheidje langsbrengen ofzo...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
CCC, wat balen voor je vriendin. Ik hoop dat het vruchtje/kindje er nog zit.
hoe gaat het met jou? Wat een mooie foto!! en wat leuk dat je vader zo trost is. en terecht
puggle, Ja het is heel handig een vriendin als verloskundige nu. We willen heel graag dat ze bij de bevalling is, maar we leggen de verantwoordelijkheid onze eigen verloskundige. Ze is er allen bij om me te ondersteunen als de verloskundige er niet is en om mn hand vast te houden als de verloskundige er wel is.
Ik heb dus gister maar even aan haar gevraagd wat die steekje kunnen zijn, maar het kan echt al banden pijn zijn.
spannend maandag je echo. Misschien ook wel omdat het nu bij muppetje niet goed is, dat het nog enger wordt. Ik hoop dat je een mooie echo hebt en een klopend hartje!
all, gister voor t eerst naar de prenatal geweest. echt leuk om te kijken. maar nog niks gekocht verder. Alleen een kaartje ingevuld voor een blije doos
Verder heb ik nu nachtdienst en ik merk echt dat het zwaarder is. Ik trek het wel, maar ik was vannacht meet moe dan normaal en een beetje misselijk. En ik was vandaag al weer veel te vroeg wakker. IK heb vannacht gelijk even gekeken of ik mijn nachten nog kwijt kan in eind november en met oud en nieuw, maar het is altijd lastig. Zeker oud en nieuw nacht is moeilijk om te ruilen.
hoe gaat het met jou? Wat een mooie foto!! en wat leuk dat je vader zo trost is. en terecht
puggle, Ja het is heel handig een vriendin als verloskundige nu. We willen heel graag dat ze bij de bevalling is, maar we leggen de verantwoordelijkheid onze eigen verloskundige. Ze is er allen bij om me te ondersteunen als de verloskundige er niet is en om mn hand vast te houden als de verloskundige er wel is.
Ik heb dus gister maar even aan haar gevraagd wat die steekje kunnen zijn, maar het kan echt al banden pijn zijn.
spannend maandag je echo. Misschien ook wel omdat het nu bij muppetje niet goed is, dat het nog enger wordt. Ik hoop dat je een mooie echo hebt en een klopend hartje!
all, gister voor t eerst naar de prenatal geweest. echt leuk om te kijken. maar nog niks gekocht verder. Alleen een kaartje ingevuld voor een blije doos
Verder heb ik nu nachtdienst en ik merk echt dat het zwaarder is. Ik trek het wel, maar ik was vannacht meet moe dan normaal en een beetje misselijk. En ik was vandaag al weer veel te vroeg wakker. IK heb vannacht gelijk even gekeken of ik mijn nachten nog kwijt kan in eind november en met oud en nieuw, maar het is altijd lastig. Zeker oud en nieuw nacht is moeilijk om te ruilen.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Vervelend van je nachtdiensten Sanne... Kun je niet aan je leidinggevende aangeven dat je zwanger bent, dan krijg je toch ook die wettelijke bescherming enzo?
Ik probeer het tot na mijn proeftijd trouwens geheim te houden... Dus dat zal half dec. worden. Ben benieuwd of mijn buik dan al niet zichtbaar is...
Heerlijk he, even kijken alvast... Hebben wij toen ook gedaan Ben nu pas echt aan het rondkijken voor de eerste spulletjes!
Ik probeer het tot na mijn proeftijd trouwens geheim te houden... Dus dat zal half dec. worden. Ben benieuwd of mijn buik dan al niet zichtbaar is...
Heerlijk he, even kijken alvast... Hebben wij toen ook gedaan Ben nu pas echt aan het rondkijken voor de eerste spulletjes!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Vervelend van je nachtdiensten Sanne... Kun je niet aan je leidinggevende aangeven dat je zwanger bent, dan krijg je toch ook die wettelijke bescherming enzo?
Heey CCC, volgens mij zijn we nog maar met z'n 3e in dit topic, hihi, jij, ik en puggle. wordt tijd dat er wat meiden bijkomen uit het topic voor een kindje in 2011
Ik hoop dat je het tot je proeftijd geheim kan houden. Ben je eigenlijk op een bepaald moment verplicht om het te vertellen?
Ja even kijken vond ik ook erg leuk om te doen. Ik durfde ook nog niks te komen. Straks gaat t niet goed, zit ik met die spulletjes. eerst maar even de eerste echo af wachten.
ccc, krijg je al iets een buikje? dat lijkt me in het begin ook wel erg leuk. kan je nog wel je gewone broeken aan?
Laatst aangepast door S@nneke op ma 14 nov 2011 - 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
S@nneke- Fluisteraar
Jaaa we zijn maar met z'n drietjes hier! Naja, moeten we maar zorgen dat het goed loopt en dat er maar snel wat meiden bijkomen!
Vandaag hadden we eindelijk even een dagje samen, hebben lekker rustig aangedaan. Daarna even naar de Intratuin geweest en daarna naar mijn ouders. Had een slechte dag wbt misselijkheid, bleef maar spugen... Gelukkig rond 15.00 uur werd het weer wat stabieler.
We hebben vandaag veel besproken samen over wat opvoedingskwesties, kinderdagverblijven ed. En we hebben een meisjesnaam! Dus dat is alweer van ons lijstje, nu de jongensnaam nog... Dat word wel een zoektocht, mijn vriend is overtuigd van zijn naam, maar ik weet het niet zo goed nog...
Mijn buik is al wel iets opgezet, maar geloof dat dat gewoon mijn darmen ed. zijn hoor. Heb thuis wel wat losse pyamabroeken aan of een positiebroek, wil die op het werk nog niet dragen want ja, straks zien ze een stukje ervan Mijn rokjes passen bijna niet meer dicht, dus doe er nu een riem omheen en de knoop open en een lang shirt eroverheen.
Ik dacht dus dat je verplicht was het voor de 12 wkn te melden aan je werkgever, maar zag iets op jongegezinnen dat je het een maand voor je verlof moet melden ofzo.. Maar ik vertel het dus gewoon rond 18 december. Of net wat eerder... Het scheelt dat ze me extra hard nodig hebben, omdat ze beide niet gediplomeerd zijn. Dus ontslaan is niet zomaar een optie...
Lijkt me wel fijn, als je geen nachtdiensten meer hoeft te draaien maar snap ook wel dat je eerst de salarisonderhandelingen even rond wilt maken. Zou dan gewoon even wachten. Wat doe je voor werk?
Ben sinds vanmiddag echt grieperig aan het worden, keelpijn, hoofdpijn, spieren die pijn doen. Hoop niet dat het doorzet! Heb vrijdag vrijgenomen, wilde even een dagje voor mezelf. Heb de afgelopen weken best veel gewerkt, dus vond dat ik een dagje voor mezelf wel heb verdiend Ga dinsdag weer beginnen met zwemmen, langzaamaan weer wat beweging oppakken.
Die vriendin trouwens, gaat nu weer wat beter. Geen bloedingen meer, en ze heeft de echo nu de 23ste. We waren beide even van slag hier, maakte ons behoorlijke zorgen om hun. Haar vriend werd ook ineens emotioneel, al die tijd kon hij het niet geloven en nu dit... Nu maar hopen dat het gewoon een kleine bloeding was, die niks te betekenen had!
Vandaag hadden we eindelijk even een dagje samen, hebben lekker rustig aangedaan. Daarna even naar de Intratuin geweest en daarna naar mijn ouders. Had een slechte dag wbt misselijkheid, bleef maar spugen... Gelukkig rond 15.00 uur werd het weer wat stabieler.
We hebben vandaag veel besproken samen over wat opvoedingskwesties, kinderdagverblijven ed. En we hebben een meisjesnaam! Dus dat is alweer van ons lijstje, nu de jongensnaam nog... Dat word wel een zoektocht, mijn vriend is overtuigd van zijn naam, maar ik weet het niet zo goed nog...
Mijn buik is al wel iets opgezet, maar geloof dat dat gewoon mijn darmen ed. zijn hoor. Heb thuis wel wat losse pyamabroeken aan of een positiebroek, wil die op het werk nog niet dragen want ja, straks zien ze een stukje ervan Mijn rokjes passen bijna niet meer dicht, dus doe er nu een riem omheen en de knoop open en een lang shirt eroverheen.
Ik dacht dus dat je verplicht was het voor de 12 wkn te melden aan je werkgever, maar zag iets op jongegezinnen dat je het een maand voor je verlof moet melden ofzo.. Maar ik vertel het dus gewoon rond 18 december. Of net wat eerder... Het scheelt dat ze me extra hard nodig hebben, omdat ze beide niet gediplomeerd zijn. Dus ontslaan is niet zomaar een optie...
Lijkt me wel fijn, als je geen nachtdiensten meer hoeft te draaien maar snap ook wel dat je eerst de salarisonderhandelingen even rond wilt maken. Zou dan gewoon even wachten. Wat doe je voor werk?
Ben sinds vanmiddag echt grieperig aan het worden, keelpijn, hoofdpijn, spieren die pijn doen. Hoop niet dat het doorzet! Heb vrijdag vrijgenomen, wilde even een dagje voor mezelf. Heb de afgelopen weken best veel gewerkt, dus vond dat ik een dagje voor mezelf wel heb verdiend Ga dinsdag weer beginnen met zwemmen, langzaamaan weer wat beweging oppakken.
Die vriendin trouwens, gaat nu weer wat beter. Geen bloedingen meer, en ze heeft de echo nu de 23ste. We waren beide even van slag hier, maakte ons behoorlijke zorgen om hun. Haar vriend werd ook ineens emotioneel, al die tijd kon hij het niet geloven en nu dit... Nu maar hopen dat het gewoon een kleine bloeding was, die niks te betekenen had!
CCC- Ratel
Ja, nog maar met z'n drietjes, nou dan houden wij het topic maar draaiende en ik hoop dat er veel bijkomen.
Wat vervelend dat je zo misselijk bent. Wordt dat steeds erger? Bij mij valt het nu wel mee, maar ik hoop dat het zo blijft. Ik ben ook 's ochtends juist niet zo misselijk.
Ik heb wel een sterker reuk vermogen. En soms wordt ik dan ook een beetje misselijk van bepaalde geuren.
Kun je wel weg als je steeds moet spugen.
Gelukkig gaat het met die vriendin wat beter. Ik duim mee dat het geen miskraam is.
Haha, heb je handig gedaan om je buikje te verdoezelen. Ik heb vanmorgen een stapel gemaakt met strakke broeken en broeken die wat losser zitten. Kan ik nu alle broeken aan die wat strakker zitten en straks die wat losser zit.
Ik dacht ook dat je je zwangerschap met 12 weken moest melden. Ik hoop dat je het kan verbergen voor 18 december, maar ik zou het wel heel stom vinden als ze je ontslaan, omdat je zwanger bent.
Ik ben verpleegkundige en werk in het ziekenhuis. Ik werk dus allerlei diensten. Ik hoef nu pas weer met oud en nieuw, ik kijk nog wel even hoe ik me tegen die tijd voel.
Wat balen dat je grieperig bent. ik hoop dat je snel beter bent. Als je zwanger bent, misselijk en dan ook nog grieperig, bah...
groot gelijk dat je een dagje vrij hebt genomen! geniet er maar lekker van. Ik ben morgen ook vrij. Mijn ouders komen en dan gaan we vertellen dat ik zwnager ben. Heb er zo'n zin in .
Heb je trouwens nog wat gehaald bij de intratuin?
puggle, hoe was je echo???
Wat vervelend dat je zo misselijk bent. Wordt dat steeds erger? Bij mij valt het nu wel mee, maar ik hoop dat het zo blijft. Ik ben ook 's ochtends juist niet zo misselijk.
Ik heb wel een sterker reuk vermogen. En soms wordt ik dan ook een beetje misselijk van bepaalde geuren.
Kun je wel weg als je steeds moet spugen.
Gelukkig gaat het met die vriendin wat beter. Ik duim mee dat het geen miskraam is.
Haha, heb je handig gedaan om je buikje te verdoezelen. Ik heb vanmorgen een stapel gemaakt met strakke broeken en broeken die wat losser zitten. Kan ik nu alle broeken aan die wat strakker zitten en straks die wat losser zit.
Ik dacht ook dat je je zwangerschap met 12 weken moest melden. Ik hoop dat je het kan verbergen voor 18 december, maar ik zou het wel heel stom vinden als ze je ontslaan, omdat je zwanger bent.
Ik ben verpleegkundige en werk in het ziekenhuis. Ik werk dus allerlei diensten. Ik hoef nu pas weer met oud en nieuw, ik kijk nog wel even hoe ik me tegen die tijd voel.
Wat balen dat je grieperig bent. ik hoop dat je snel beter bent. Als je zwanger bent, misselijk en dan ook nog grieperig, bah...
groot gelijk dat je een dagje vrij hebt genomen! geniet er maar lekker van. Ik ben morgen ook vrij. Mijn ouders komen en dan gaan we vertellen dat ik zwnager ben. Heb er zo'n zin in .
Heb je trouwens nog wat gehaald bij de intratuin?
puggle, hoe was je echo???
S@nneke- Fluisteraar
Bij mij werd de misselijkheid in week 6 steeds erger, in week 8 heb ik de HA maar gebeld omdat ik echt niks meer kon binnen houden. Het was toen zo erg dat ik tegen het flauwvallen aanzat. Ik heb toen Emesafene gekregen, dit slik ik nog steeds elke avond. Het helpt wel, maar heb soms wel slechte dagen wbt de misselijkheid... Gisteren had ik dus zo'n dag, maar meestal word het in de middag weer wat stabieler. Vanmorgen had ik er weinig last van, alleen het slijm wat dan in me zit moet ik eruit hebben (sorry, voor de vieze details). Maar ik kan weinig slijm verdragen, heb ik altijd al gehad.
Ik ben vandaag dus ziek thuis gebleven, voelde me zo beroerd. Heb een halve paracetamol op, omdat mijn hoofd en oren zoveel pijn deden. Maar de HA adviseerde zo min mogelijk paracetamol te nemen, koorts lijkt nu ook wat gezakt. Dus gewoon even rustig aandoen...
Spannend om het te vertellen! Dat zijn de leuke momenten! Ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren!
We gingen even naar de Intratuin voor de kat, ze had wat nieuwe speeltjes nodig volgens mij vriend haha! Dus we hebben zo'n tunneltje voor haar meegenomen... Is ze helemaal weg van... Ze is de laatste tijd erg druk, dus wel even fijn dat ze de hele dag door dat ding rent nu..
Wel handig van die stapeltjes ja.. Ik draag voornamelijk alleen rokjes en jurken, vind ik lekkerder zitten. Maar sommige dingen moet ik nu wel mee oppassen vrees ik... Voordeel is dat ik altijd al wat vet op mijn buik heb gehad, dus mensen vragen er niet echt om... Die denken waarschijnlijk dat ik wat aangekomen ben
Ik ben vandaag dus ziek thuis gebleven, voelde me zo beroerd. Heb een halve paracetamol op, omdat mijn hoofd en oren zoveel pijn deden. Maar de HA adviseerde zo min mogelijk paracetamol te nemen, koorts lijkt nu ook wat gezakt. Dus gewoon even rustig aandoen...
Spannend om het te vertellen! Dat zijn de leuke momenten! Ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren!
We gingen even naar de Intratuin voor de kat, ze had wat nieuwe speeltjes nodig volgens mij vriend haha! Dus we hebben zo'n tunneltje voor haar meegenomen... Is ze helemaal weg van... Ze is de laatste tijd erg druk, dus wel even fijn dat ze de hele dag door dat ding rent nu..
Wel handig van die stapeltjes ja.. Ik draag voornamelijk alleen rokjes en jurken, vind ik lekkerder zitten. Maar sommige dingen moet ik nu wel mee oppassen vrees ik... Voordeel is dat ik altijd al wat vet op mijn buik heb gehad, dus mensen vragen er niet echt om... Die denken waarschijnlijk dat ik wat aangekomen ben
CCC- Ratel
Puggle ; fijn dat de echo goed was! En maar 1tje, ik snap je gevoel hoor, 2 kindjes in 1x is een wonder maar wel een schrik! Uiteindelijk kom je daar ook wel van bij en leer je ermee omgaan, maar 1 vonden wij ook wel erg fijn.
Het is trouwens verplicht om uiterlijk 3 maanden voor je uitgerekende datum geloof ik het nieuws te melden bij je werkgever. Volgens mij was dat de termijn, maar pin me er niet op vast. Als je er echt iets van wilt weten, google dan even op zoek op het forum van zwangerschapspagina.nl contact met iemand van de uwv helpdesk.
Het is trouwens verplicht om uiterlijk 3 maanden voor je uitgerekende datum geloof ik het nieuws te melden bij je werkgever. Volgens mij was dat de termijn, maar pin me er niet op vast. Als je er echt iets van wilt weten, google dan even op zoek op het forum van zwangerschapspagina.nl contact met iemand van de uwv helpdesk.
Gast- Gast
* breek even in * klopt het nou dat er geen berichtje van puggle staat van haar echo of lees ik er echt overheen? Want Parels reageert wel dat de echo goed was maar kan het niet terug vinden. Ben zo benieuwd!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Voor een kindje in 2011 topic staat hetClapperdie schreef:* breek even in * klopt het nou dat er geen berichtje van puggle staat van haar echo of lees ik er echt overheen? Want Parels reageert wel dat de echo goed was maar kan het niet terug vinden. Ben zo benieuwd!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Voor een kindje in 2011 topic staat hetClapperdie schreef:* breek even in * klopt het nou dat er geen berichtje van puggle staat van haar echo of lees ik er echt overheen? Want Parels reageert wel dat de echo goed was maar kan het niet terug vinden. Ben zo benieuwd!
Aha! dacht al dat ik even gek werd ;-) Even snel lezen dan!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik had het in het topic kindje in 2011 gezet vandaar
Maar wat aardig zeg de interesse! Mijn echo was goed, het hartje klopte erg mooi
Ben een weekje terug gezet op 7 weken, maar dat kon volgende keer nog wel veranderen zei ze.
Parels, ja ik was er niet echt 'bang' voor hoor, maar toch gaat het dan wel even door je hoofd heen zeg maar. En ik was er net zo blij mee geweest! Maar toch ben ik wel blij met mijn eenling baby
Ja meiden we zijn maar met 3 hier, hopelijk volgen er meer!
Maar wat aardig zeg de interesse! Mijn echo was goed, het hartje klopte erg mooi
Ben een weekje terug gezet op 7 weken, maar dat kon volgende keer nog wel veranderen zei ze.
Parels, ja ik was er niet echt 'bang' voor hoor, maar toch gaat het dan wel even door je hoofd heen zeg maar. En ik was er net zo blij mee geweest! Maar toch ben ik wel blij met mijn eenling baby
Ja meiden we zijn maar met 3 hier, hopelijk volgen er meer!
Gast- Gast
Ik lul wel mee hoor
En in principe zijn jullie met zijn 6en he
Ja sorry hoor Clapperdie, ik wist niet zo goed waar ik het berichtje moest plaatsen!
En in principe zijn jullie met zijn 6en he
Ja sorry hoor Clapperdie, ik wist niet zo goed waar ik het berichtje moest plaatsen!
Gast- Gast
Fijn dat alles goed was Puggle!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ccc, ik lees dat je ziek bent! Wat ontzetten rot zeg. Hopelijk gaat het snel beter want dit is ook niks zo.
Wat schattig van je vriend dat hij spulletjes voor de kat wilde gaan kopen
Wat schattig van je vriend dat hij spulletjes voor de kat wilde gaan kopen
Gast- Gast
Haha ja erg he Puggle... Is zijn kindje Dus op naar het tuincentrum voor speeltjes... Ach... Beestje ook weer blij
Voel me al iets beter, dus ga morgen denk ik gewoon weer werken... Heb net verse groentensoep gegeten en dat was best te doen, ondanks dat mijn vriend zowat de hele zak vermicelli erin had gegooid
Heb je een foto Puggle? Ben zooo benieuwd naar je echo!
Ach en gezellig hoe meer mensen hier meepraten
Hoe gaat het met je Parels? Houd je het nog een beetje vol?
Voel me al iets beter, dus ga morgen denk ik gewoon weer werken... Heb net verse groentensoep gegeten en dat was best te doen, ondanks dat mijn vriend zowat de hele zak vermicelli erin had gegooid
Heb je een foto Puggle? Ben zooo benieuwd naar je echo!
Ach en gezellig hoe meer mensen hier meepraten
Hoe gaat het met je Parels? Houd je het nog een beetje vol?
CCC- Ratel
Lief dat je het vraagt, ccc!
Het gaat wel goed hoor, ondanks dat ik het zat ben, gaat het redelijk.
Ben gelukkig nog vrij mobiel, dus kan alle kanten nog op!
Wel goed uitzieken hoor, anders heb je het volgende week weer te pakken.
Beterschap!
Het gaat wel goed hoor, ondanks dat ik het zat ben, gaat het redelijk.
Ben gelukkig nog vrij mobiel, dus kan alle kanten nog op!
Wel goed uitzieken hoor, anders heb je het volgende week weer te pakken.
Beterschap!
Gast- Gast
Ja dat kan ik me voorstellen, op een gegeven moment wil je je kindje gewoon lekker vasthouden! Gelukkig kun je nog van alles, anders gaat de tijd al helemaal zo langzaam. Probeer wat leuke dingen te plannen, dan ben je er zo doorheen!
Jaa je hebt ook wel gelijk hoor, maar ben niet zo'n thuiszitter... Heb vandaag veel geslapen, en veel geforumt.. De verveling sloeg alweer toe haha!
Jaa je hebt ook wel gelijk hoor, maar ben niet zo'n thuiszitter... Heb vandaag veel geslapen, en veel geforumt.. De verveling sloeg alweer toe haha!
CCC- Ratel
chococupcake schreef: Ja dat kan ik me voorstellen, op een gegeven moment wil je je kindje gewoon lekker vasthouden! Gelukkig kun je nog van alles, anders gaat de tijd al helemaal zo langzaam. Probeer wat leuke dingen te plannen, dan ben je er zo doorheen!
Ik wil wel graag leuke dingen gaan doen, maar durf ook weer niet te ver van huis haha, dus het is een beetje roeien met de riemen die je hebt!
Ik kan ook maar 2 dagen max chill op de bank liggen hoor, daarna ga ik me vervelen en moet ik er dus weer op uit.
Gast- Gast
Zo spannend hoor parels! Ik ben ook erg benieuwd naar de naam van jullie meid
Ccc, het was dus een lekker gevuld soepje fijn als je weer kan gaan werken. Ja ik zal eens proberen of ik een foto kan maken van de echo. Al is er weinig te zien hoor, hij is nog net geen cm op de foto
Ccc, het was dus een lekker gevuld soepje fijn als je weer kan gaan werken. Ja ik zal eens proberen of ik een foto kan maken van de echo. Al is er weinig te zien hoor, hij is nog net geen cm op de foto
Gast- Gast
Dat zou ik dus ook hebben Parels, zou veel te bang zijn dat het opeens begint als je dan weg bent.. Maar goed, het kan nog even duren natuurlijk, al hopen we dat we snel een nieuwe forumbaby hebben!
Haha ja Puggle, was een zeer gevuld soepje Wat dan wel weer heel chill was, is dat mijn vriend voor de hele week boodschappen heeft gedaan voor een zeer goedkoop bedrag, en hij heeft zelfs lekkere dingen meegenomen... Hoe apart... Denk dat ik hem vanaf nu de boodschappen laat doen haha!
Haha ja Puggle, was een zeer gevuld soepje Wat dan wel weer heel chill was, is dat mijn vriend voor de hele week boodschappen heeft gedaan voor een zeer goedkoop bedrag, en hij heeft zelfs lekkere dingen meegenomen... Hoe apart... Denk dat ik hem vanaf nu de boodschappen laat doen haha!
CCC- Ratel
Dit is ons kleintje dan
Laatst aangepast door Puggle op ma 14 nov 2011 - 10:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Moooi Puggle! Zooo inimini nog he!
CCC- Ratel
Zeker een kleintje Puggle!
Maar heel fijn dat alles goed is!
Ik zal zo blij zijn als ik de naam kan spuien
Soms moet ik oppassen dat ik me niet verspreek ..
CCC, ik loop ook met een soort zeiltje rond in mn tas voor als mn vliezen breken, dat ik het op de autostoel kan leggen ofzo!
Maar heel fijn dat alles goed is!
Ik zal zo blij zijn als ik de naam kan spuien
Soms moet ik oppassen dat ik me niet verspreek ..
CCC, ik loop ook met een soort zeiltje rond in mn tas voor als mn vliezen breken, dat ik het op de autostoel kan leggen ofzo!
Gast- Gast
Pagina 29 van 32 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken