leuke gratis bezienswaardigheden rond noordholland , helmond
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
leuke gratis bezienswaardigheden rond noordholland , helmond
ik heb nog 2 weken verlof en mijn vriend heeft nu 2 weken vakantie.
ons geld is helemaal op door omstandigheden, maar ik wil toch nog een paar leuke dingen doen.
maar ik kan niets verzinnen.
wie weet er wat leuks in noord holland dat niets kost.
of rond helmond omdat we vrijdag een weekend weg gaan naar roompot vakanties
ons geld is helemaal op door omstandigheden, maar ik wil toch nog een paar leuke dingen doen.
maar ik kan niets verzinnen.
wie weet er wat leuks in noord holland dat niets kost.
of rond helmond omdat we vrijdag een weekend weg gaan naar roompot vakanties
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Re: leuke gratis bezienswaardigheden rond noordholland , helmond
Ik moest ff 2x lezen, ik dacht dat je Helmond in Noord-Holland bedoelde... want die bestaat helemaal niet
Gast- Gast
in plaats van de comma wou ik '' of '' neerzetten maar dat paste niet meer.
schuddebuikje- Prater
Mocht ik het verkeerd hebben, volgens mij is de kaasmarkt in Alkmaar ook wel leuk om eens heen te gaan. Ben er echt een jaar of 15 geleden heen geweest, en staat me iets van bij dat dat best grappig is om eens te zien, hoe ze met die kazen rond sjouwen daar.
Gewoon lekker een dagje Amsterdam? Terrasje pakken? (als je het goedkoop houd, 2 colaatjes de man ben je voor een tientje klaar?)
Eventueel lekker uitwaaien aan het strand, is ook altijd lekker. Zelf een picknickmand meenemen en je bent de hele dag onder de pannen.
Fort Kijkduin in Den helder? Weet niet of jullie er van houden? Volgens mij is toegang ook gratis, zie nergens een prijs staan tenminste.
Voor in helmond: het gemeentemuseum in Helmond is ook gratis. En op de 1e en 3e zondag van de maand heb je een gratis rondleiding. Om 14.30.
Foutje...is niet gratis, kost 5 euro intree.
Lekker wandelen in de Biesbosch?
Gewoon lekker een dagje Amsterdam? Terrasje pakken? (als je het goedkoop houd, 2 colaatjes de man ben je voor een tientje klaar?)
Eventueel lekker uitwaaien aan het strand, is ook altijd lekker. Zelf een picknickmand meenemen en je bent de hele dag onder de pannen.
Fort Kijkduin in Den helder? Weet niet of jullie er van houden? Volgens mij is toegang ook gratis, zie nergens een prijs staan tenminste.
Voor in helmond: het gemeentemuseum in Helmond is ook gratis. En op de 1e en 3e zondag van de maand heb je een gratis rondleiding. Om 14.30.
Foutje...is niet gratis, kost 5 euro intree.
Lekker wandelen in de Biesbosch?
Laatst aangepast door AmiAmi op wo 14 sep 2011 - 21:22; in totaal 2 keer bewerkt
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
In Helmond.. Uhm..
Je kunt er winkelen, er is een dierentuin in de buurt, je kunt er naar de bioscoop, in de plaats waar jullie logeren is een militair kerkhof, ertegenover zijn enorm mooie bossen.
Het plaatsje Nuenen is ook heel leuk. M.n. de Vincent van Gogh bezichtigingsplaatsjes.
Je kunt er winkelen, er is een dierentuin in de buurt, je kunt er naar de bioscoop, in de plaats waar jullie logeren is een militair kerkhof, ertegenover zijn enorm mooie bossen.
Het plaatsje Nuenen is ook heel leuk. M.n. de Vincent van Gogh bezichtigingsplaatsjes.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:In Helmond.. Uhm..
In dorp je verder kun je lekker eten bij een pannenkoekenhuis hahaha
(niet gratis maar dacht als afsluiter als je toch moet eten:P)
Gast- Gast
oke dank jullie wel... ik zal het even opschrijven.
we gaan zo weg.....
we gaan zo weg.....
schuddebuikje- Prater
[quote="Theedoosje"]
Als je wilt gaan winkelen is Eindhoven leuker. En vanaf het roompotpark net zo dicht bij (zeker makkelijker bereikbaar met de bus.
PrinsesBo schreef:In Helmond.. Uhm..
Als je wilt gaan winkelen is Eindhoven leuker. En vanaf het roompotpark net zo dicht bij (zeker makkelijker bereikbaar met de bus.
yellow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10
ik had zelf al de lichtjes route van eindhoven gevonden. dat lijkt me ook erg leuk
en het kasteel van helmond.
en het kasteel van helmond.
schuddebuikje- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke bezienswaardigheden in Berlijn??? Tips zijn welkom!
» Bezienswaardigheden in Nederland
» Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips?
» Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden
» Winterefteling rond de kerstdagen?
» Bezienswaardigheden in Nederland
» Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips?
» Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden
» Winterefteling rond de kerstdagen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: